Sense Restaurant

Verwersstraat 58 5211 HX Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sense Restaurant

Culinaire belevenis voor alle zintuigen

Bij restaurant Sense kom je voor een totaalervaring. Kies iets lekkers uit van de uitgebreide menukaart of ga voor de Chef's Challenge, waarbij je de chef de vrije teugel laat. Natuurlijk kun je wel aangeven wat je echt niet lust of juist heel erg lekker vindt. Maak het zo gek als je zelf wilt, met tot wel zeven gangen culinaire sensatie! Een aparte vermelding voor de wijn-spijs combinaties: zeer goed gekozen en ingeschonken door een sommelier die er met passie over vertelt. Die Michelinster verdient Sense dubbel en dwars!

Meer informatie over restaurant Sense Restaurant

Zondag Gesloten

9,2
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Met 5 personen gegeten op de laatste avond op de oude locatie.
Toch maar een recensie plaatsen omdat wij ons totaal niet kunnen vinden in bijna alleen maar lovende recensies. Wellicht hebben we toevallig een slechte avond gehad maar er ging wat ons betreft teveel mis.
De chefkok is drukker met zijn telefoon dan met koken. Hij is amper in de keuken geweest. Dit had helaas zijn weerslag op de gerechten.
Bij 2 gangen van ons 5 gangen verassingsmenu was de bereiding niet juist. Als de chef de tijd had genomen om te controleren wat er de keuken uitging ipv op zijn telefoon te zitten was dit wellicht niet gebeurt. Echter toen er een een broodje op de grond viel in de keuken werd dit door dezelfde chef zo weer op de schaal gelegd om uitgeserveerd te worden! De sommelier had prima bijpassende wijnen maar vond het niet nodig om uitleg te geven over wat we dronken. Tot 2 keer toe heb ik moeten vragen wat voor wijn we dronken, om vervolgens als antwoord te krijgen wat denk je zelf! Ik zit niet in een restaurant beoordeeld met Michelinster om quizvragen van een sommelier te beantwoorden!
En bijschenken moest herhaaldelijk gevraagd worden. Meerdere keren 10 min met een leeg glas gezeten!
Als met al geen geslaagde avond en voor ons een reden om hier niet meer terug te komen.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijke smaaksensaties in een sfeervolle setting vergezeld door heerlijke wijnen. Mensen met passie voor en kennis van hun vak!
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Goede ontvangst, maar wachten op hoofdgerecht duurde iets te lang. Toch al met al erg genoten.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Fantastische lunch met hartelijke en vakkundige bediening die ons liet ervaren hoe wijn smaakte en hoe die smaak veranderde in combinatie met het eten. Een bijzondere ervaring!
18klets14 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fantastische avond gehad! Je wordt in de watten gelegd door het zeer vriendelijke personeel, je zit er super lekker en het gaat er rustig aan toe waardoor je echt geniet van je avondje uit. Erg leuk ook dat de chefkok vooraf en achteraf een heerlijke gerechtje komt brengen. We hebben gekozen voor het 7 gangen verassingsmenu wij hebben nog nooit zo lekker gegeten!
lvannieuwenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fantastisch gegeten, persoonlijke aandacht, enthousiaste zeer kundige sommelier! Zijn benieuwd naar de nieuwe locatie. Ongetwijfeld ook een aanrader.
m A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was heerlijk! Daar bestaat geen enkele twijfel over. Maar de bediening was om te huilen. De jonge man was de enige die het enigszins beheerste. Ook raar dat degene die "geen vlees" wilde eten, het ook zonder tonijn moest doen bij de amuse. Ook de knop van de geluidsinstallatie werd steeds goed gevonden. Hoe later hoe harder. Al met al was dit niet Sense beste avond.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke avond uit! Perfect! Kan ik iedereen aanbevelen! Eten is we fantastisch, bijpassend wijn arrangement heerlijk en de service en bediening is zoals iedereen dat graag zou willen.
Lé V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Fijne avond gehad , geweldig eten met super bediening in een perfect tempo. Toch wel een beetje trots op zo'n mooi zaak in Den Bosch te hebben. Verheug me op het bezoek in het nieuwe pand.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Jammer dat het hoofdgerecht te zout was. Deed afbreuk aan het gerecht zelf.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Op 7 januari ben ik samen met mijn zus en zwager bij Sense Restaurant geweest.
Wij hadden nog nooit in een Michelin restaurant gegeten. Wij hebben gekozen voor de 7 gangen verrassing menu met (halve glazen) wijnarrangement. De gerechten op ons bord zagen eruit als ware kunssttukjes, de smaak van ieder gerecht was voortreffelijk! Het personeel was vriendelijk en er was een ongedwongen sfeer. Mijn zus en zwager waren ook erg onder de indruk van dit alles en voor ons was deze avond een geweldige belevenis! Ik wens Dennis Middelkoop en zijn team heel veel succes op de nieuwe locatie!
Halil A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een onvergetelijke topavond gehad in een van de beste plek wat den bosch ons te bieden heeft. .
kadetbeschuit S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk genoten van het 5 gangen menu met soms te veel smaak combinaties op je bord. Wijnadviezen waren prima en o.a. erg genoten van de witte bourgogne van het huis Saint-Aubin ( een aanrader ).Overheerlijk kaasplankje als dessert.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Op 20 december had ik een eerste date, en wilde dus indruk maken. Nou, dat is goed gelukt. Eerst twee heerlijke amuses vooraf, en toen 4 speciale gerechtjes naar idee van de chef geserveerd gekregen. Overheerlijk, met bijpassende wijn. Goede sommelier, die uitgebreid uitlegde waarom hij een bepaalde wijn koos bij het gerecht. De chef kwam ook nog uitgebreid langs om wat uitleg te geven. En mijn date wilde graag nog eens afspreken. Kortom, een zeer geslaagde avond, mede vanwege dit geweldige restaurant.
Wil F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Duidelijk een topper in deze stad. Alles klopt, warme inrichting en prettige bediening. De gerechten kunnen wellicht iets spannender, maar dat is een minor detail. Zeker van hoge kwaliteit
Goede en originele wijnkeuze en gedoseerde uitleg. Ook de patron liet zich zien en toonde oprechte belangstelling. Wij wensen hem en het team veel succes op de nieuwe lokatie.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vanavond gegeten bij Sense. We hebben genoten vanavond. Heerlijk gegeten, mooie bijpassende wijnen. Erg verrassend!! Kaasassortiment is erg mooi.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ons favoriete testaurant in Nederland. Ongedwongen, maar fantastisch eten. Heerlijke wijnen, perfect gerechten en steeds weer een verrassing. Toprestaurant. Op de nieuwe locatie zijn we weer present. Dennis en zijn brigade maken van ieder diner iets spannends en verrassends. Enne.....niet vergeten te genieten van de kazen!
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Erg lekker gegeten met goede bijpassende wijn. Het verrassingsmenu was een goede combi van vis en vlees. Prachtig opgemaakt met bijzondere smaakcombinaties. Erg vriendelijke bediening met een goed getimede doorloop in de gerechten.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Het was een heerlijke avond, super lekker en vooral ook erg mooie gerechtjes, rustige sfeer, zeer vriendelijk personeel, betaalbaar, kortom: fantastisch! De ster is wat ons betreft zeer verdiend!
Fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Altijd weer een feest om bij Sense te eten.
Van ontvangst tot eind van de avond voel je je bijzonder door de fantastische bejegening van de medewerkers. bij elk gerecht een passende wijn met uitleg. En het eten; zo mooi, zo smaakvol, en gewoonweg een kunstwerk! In november gaan zij verhuizen naar de hinthamerstraat in Den Bosch ; wij verhuizen mee!