Sense Restaurant

Jeroen Boschplein 6, 5211 ML 5211 ML Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sense Restaurant

Sense Restaurant is gevestigd aan het historische Jeroen Boschplein in Den Bosch, naast het Jheronimus Bosch Art Center. Sense Restaurant is sinds 2011 elk jaar bekroond met een Michelinster. We zien dat als een teken van waardering, maar zelfs duizend sterren veranderen niets aan onze ambities: liefdevol koken en aandacht schenken aan onze gasten. Een moderne, toegankelijke ambiance en uitstekende gastronomie zorgen voor een culinaire belevenis.

Onze gerechten worden allemaal volledig in eigen keuken bereid, uiteraard met dagverse ingrediënten. Je ervaart verrassende, seizoensgebonden smaakcombinaties en wijnen van hoog niveau. Laat je heerlijk verrassen met het menu van de chef; een verrassingsmenu waarbij je zelf het aantal gangen bepaalt en mooie, seizoensgebonden gerechtjes het menu vormen.

Wij verwelkomen je graag als gast!

Dennis Middeldorp, Patron Cuisinier

Meer informatie over restaurant Sense Restaurant

• : Baselaarsstraat (3min loopafstand), parkeergarage Sint Jan (5min loopafstand), parkeergarage Sint Josephstraat (6min loopafstand).

Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Aanvang lunch 1200 - 1400u.
Aanvang diner 1800 - 2130u.

Uitmuntend

Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten, absoluut een 2e ster waardig!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten, geraffineerde gerechtjes, afwisselens, licht en toch voldoende. We hebben genoten. Bediening vriendelijk met goede balans tussen zakelijk beleefd en luchtig. Interieur is mn akoustisch goed maar beetje saai. Het mag lichter in inrichting en lamp:)
Ilena I.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gisteren met mijn vriend bij jullie gegeten.
Hoewel wij hebben gesmuld van het eten, wilde ik toch nog even zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben.
Ik wilde mijn vriend verassen met een avondje speciaal voor hem.
Daarom had ik om een bepaalde tafel gevraagd (voor de keuken), om oesters vooraf (omdat wij hier speciale herinneringen aan hebben), gevolgd door een 5 gangen verassingen menu en desert met
persoonlijke boodschap.

Het begon al bij binnenkomst, wij kregen een andere tafel (die op zich prima was), de oesters bleven uit (ik heb hier ook niet meer naar gevraagd nadat het eerste gerecht was opgediend omdat ik niet aan mijn vriend wilde laten blijken dat ik dingetjes had geregeld, met het oog op de verassing later die avond...).
En de persoonlijke boodschap was "Hartelijk gefeliciteerd" in plaats van hetgeen ik heb doorgegeven. Hij begreep hier dan ook niet zoveel van, dus moest ik uitleggen dat ik eigenlijk iets anders wilde laten schrijven.

Erg jammer...ik had eerlijk gezegd anders verwacht
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Inrichting gedateerd en ‘iver the top’
Eten weinig variatie, desert veel te zoet
Wijn goed
Sorry, maar ik mis de scherpte
Lucas C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten, lekker wijnen en een prettige bediening. Simpelweg een aanrader!
Siri S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk jubileummenu gehad met bijzondere gerechten en heerlijke bijpassende wijn. Een deel van de tafels staan voor je gevoel “in de loop” en zou qua plek beter kunnen. Echter, heeft het geen invloed gehad op onze geweldige avond.
Edna C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Geweldige gastheren die op een vriendelijke manier de kunstwerken op de borden aan ons presenteerde.
Het eten was een waar genoegen
Wout P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Uitstekend eten, heerlijk wijnarangement met een storytelling element, zeer vriendelijk personeel met een sfeer om gemakkelijk, lekker, ontspannen en supergoed te dineren.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Poleren kan beter.
Vriendelijk personeel.
Eten is top!
JC V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeker een van de betere Michelinsterren in Nederland! Fantastisch gegeten, waanzinnig mooi restaurant, een warm bad en pure verwennerij! Dank Sense Restaurant!
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prachtige gerechten, met innovatieve variaties in geur- smaak - textuur. Fraaie opmaak van de borden. Mooi serviesgoed. Faire prijs van de wijnen. Wij zijn zeer tevreden!
Burnie D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten !!
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Verrassende combinaties van smaken. Mooie presentatie en prima bediening. Complimenten voor de chef en zijn brigade.
Stan H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Sense is zijn ster meer dan waard. Uitstekend eten met een top bediening
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Geweldige beleving!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Meer dan Michelinsterwaardig! Prachtige amuses, alle gerechtjes perfect in balans...aanrader en een van de betere restaurants die Nederland rijk is.
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Genoten van het 7 gangen chef’s challenge menu aangevuld met kaas, daarbij hele verrassende wijnen. Geweldige smaakcombinaties in de gerechten en de wine pairing. Hele gemoedelijke sfeer en enthousiaste bediening. Onze avond was TOP!! Dank jullie wel team Sense.
JC V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Must visit in Den Bosch! Voortreffelijk gegeten, bediening was oprecht vriendelijk en kundig...Michelinsterwaardig!
Ik was met buitenlandse vrienden, zij konden niet geloven hoe heerlijk de voorgeschotelde combinaties waren..oprecht genoten.
niekske .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Eigenlijk alle gangen van het 5 gangen verrassingsmenu waren top, alleen bij het dessert sloeg men, wat ons betreft, de plank mis. Waren de voorgaande gangen allemaal erg spannend en vernieuwend qua smaken, de 'rijstepap' die het grootste onderdeel van het dessert uitmaakte vonden wij smakeloos. Jammer! Ook de interactie met de sommelier was ietwat stroef. Wat ik echter als grote afknapper heb ervaren was dat het toiletpapier op het damestoilet op was....