Sense Restaurant

Jeroen Boschplein 6, 5211 ML 5211 ML Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sense Restaurant

Sense Restaurant is gevestigd aan het historische Jeroen Boschplein in Den Bosch, naast het Jheronimus Bosch Art Center. Sense Restaurant is sinds 2011 elk jaar bekroond met een Michelinster. We zien dat als een teken van waardering, maar zelfs duizend sterren veranderen niets aan onze ambities: liefdevol koken en aandacht schenken aan onze gasten. Een moderne, toegankelijke ambiance en uitstekende gastronomie zorgen voor een culinaire belevenis.

Onze gerechten worden allemaal volledig in eigen keuken bereid, uiteraard met dagverse ingrediënten. Je ervaart verrassende, seizoensgebonden smaakcombinaties en wijnen van hoog niveau. Laat je heerlijk verrassen met het menu van de chef; een verrassingsmenu waarbij je zelf het aantal gangen bepaalt en mooie, seizoensgebonden gerechtjes het menu vormen.

Wij verwelkomen je graag als gast!

Dennis Middeldorp, Patron Cuisinier

Meer informatie over restaurant Sense Restaurant

• : Baselaarsstraat (3min loopafstand), parkeergarage Sint Jan (5min loopafstand), parkeergarage Sint Josephstraat (6min loopafstand).

Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Aanvang lunch 1200 - 1400u.
Aanvang diner 1800 - 2130u.

Extra openingsdagen 2019:
Moederdaglunch zondag 12 mei

Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Sense Restaurant

Dorine S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Prachtige en bijzondere combinaties van smaken. Goede sfeer in een prachtig restaurant.
Raimo V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
De sfeer is hartelijk en ontspannen. Geen overdreven chic gedoe. Goede uitleg over de gerechten en de bij passende wijnen. Heerlijk gegeten. De service was top.
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Geweldig lekker , warm, Bourgondisch , aandacht , kortom super
Dank je wel Dennis & “the Dennis Angels
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Voortreffelijk gegeten en goede bediening
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
We hebben na een paar jaar weer Sense bezocht in de nieuwe huisvesting. Het is vanzelfsprekend een goed restaurant, maar toch waren we enigszins teleurgesteld. Het was minder spannend als je van een sterrenrestaurant zou verwachten. Een aantal goede gerechten, maar minder verfijnd dan we de vorige keer hadden gehad. We hadden de indruk dat door de grootte van het restaurant het toch wat meer "industrieel" is geworden. Wat minder aandacht aan de kwaliteit als je zou wensen. Het is nog wel een ster waard, maar ze moeten wel oppassen. De entourage vonden we ook minder. Ook hier speelt de grootte parten. Jammer.
Mathon H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Duidelijke smaken. Goede garing van de producten. Het dessert met ganzelever was fantastisch. Bijpassende wijnen van hoge kwaliteit. Minpuntjes; soms te amicale bediening, wijn werd bij bepaalde gerechten te laat ingeschonken,afscheid was niet passend bij een toprestaurant. Toiletten kunnen beter. We kregen het gevoel dat de hoeveelheid tafels niet passen bij de capaciteit qua bediening. Te hoge verwachtingen van onze kant?!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vriendelijke en open benadering
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten, absoluut een 2e ster waardig!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten, geraffineerde gerechtjes, afwisselens, licht en toch voldoende. We hebben genoten. Bediening vriendelijk met goede balans tussen zakelijk beleefd en luchtig. Interieur is mn akoustisch goed maar beetje saai. Het mag lichter in inrichting en lamp:)
Ilena I.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gisteren met mijn vriend bij jullie gegeten.
Hoewel wij hebben gesmuld van het eten, wilde ik toch nog even zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben.
Ik wilde mijn vriend verassen met een avondje speciaal voor hem.
Daarom had ik om een bepaalde tafel gevraagd (voor de keuken), om oesters vooraf (omdat wij hier speciale herinneringen aan hebben), gevolgd door een 5 gangen verassingen menu en desert met
persoonlijke boodschap.

Het begon al bij binnenkomst, wij kregen een andere tafel (die op zich prima was), de oesters bleven uit (ik heb hier ook niet meer naar gevraagd nadat het eerste gerecht was opgediend omdat ik niet aan mijn vriend wilde laten blijken dat ik dingetjes had geregeld, met het oog op de verassing later die avond...).
En de persoonlijke boodschap was "Hartelijk gefeliciteerd" in plaats van hetgeen ik heb doorgegeven. Hij begreep hier dan ook niet zoveel van, dus moest ik uitleggen dat ik eigenlijk iets anders wilde laten schrijven.

Erg jammer...ik had eerlijk gezegd anders verwacht
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Inrichting gedateerd en ‘iver the top’
Eten weinig variatie, desert veel te zoet
Wijn goed
Sorry, maar ik mis de scherpte
Lucas C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten, lekker wijnen en een prettige bediening. Simpelweg een aanrader!
Siri S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk jubileummenu gehad met bijzondere gerechten en heerlijke bijpassende wijn. Een deel van de tafels staan voor je gevoel “in de loop” en zou qua plek beter kunnen. Echter, heeft het geen invloed gehad op onze geweldige avond.
Edna C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Geweldige gastheren die op een vriendelijke manier de kunstwerken op de borden aan ons presenteerde.
Het eten was een waar genoegen
Wout P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Uitstekend eten, heerlijk wijnarangement met een storytelling element, zeer vriendelijk personeel met een sfeer om gemakkelijk, lekker, ontspannen en supergoed te dineren.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Poleren kan beter.
Vriendelijk personeel.
Eten is top!
JC V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeker een van de betere Michelinsterren in Nederland! Fantastisch gegeten, waanzinnig mooi restaurant, een warm bad en pure verwennerij! Dank Sense Restaurant!
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prachtige gerechten, met innovatieve variaties in geur- smaak - textuur. Fraaie opmaak van de borden. Mooi serviesgoed. Faire prijs van de wijnen. Wij zijn zeer tevreden!
Burnie D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten !!
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Verrassende combinaties van smaken. Mooie presentatie en prima bediening. Complimenten voor de chef en zijn brigade.