Over het restaurant Sense Restaurant

Culinaire belevenis voor alle zintuigen

Bij restaurant Sense kom je voor een totaalervaring. Kies iets lekkers uit van de uitgebreide menukaart of ga voor de Chef's Challenge, waarbij je de chef de vrije teugel laat. Natuurlijk kun je wel aangeven wat je echt niet lust of juist heel erg lekker vindt. Maak het zo gek als je zelf wilt, met tot wel zeven gangen culinaire sensatie! Een aparte vermelding voor de wijn-spijs combinaties: zeer goed gekozen en ingeschonken door een sommelier die er met passie over vertelt. Die Michelinster verdient Sense dubbel en dwars!

Meer informatie over restaurant Sense Restaurant

Zondag Gesloten

9,2
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke avond uit! Perfect! Kan ik iedereen aanbevelen! Eten is we fantastisch, bijpassend wijn arrangement heerlijk en de service en bediening is zoals iedereen dat graag zou willen.
Lé V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Fijne avond gehad , geweldig eten met super bediening in een perfect tempo. Toch wel een beetje trots op zo'n mooi zaak in Den Bosch te hebben. Verheug me op het bezoek in het nieuwe pand.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Jammer dat het hoofdgerecht te zout was. Deed afbreuk aan het gerecht zelf.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Op 7 januari ben ik samen met mijn zus en zwager bij Sense Restaurant geweest.
Wij hadden nog nooit in een Michelin restaurant gegeten. Wij hebben gekozen voor de 7 gangen verrassing menu met (halve glazen) wijnarrangement. De gerechten op ons bord zagen eruit als ware kunssttukjes, de smaak van ieder gerecht was voortreffelijk! Het personeel was vriendelijk en er was een ongedwongen sfeer. Mijn zus en zwager waren ook erg onder de indruk van dit alles en voor ons was deze avond een geweldige belevenis! Ik wens Dennis Middelkoop en zijn team heel veel succes op de nieuwe locatie!
Halil A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een onvergetelijke topavond gehad in een van de beste plek wat den bosch ons te bieden heeft. .
kadetbeschuit S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk genoten van het 5 gangen menu met soms te veel smaak combinaties op je bord. Wijnadviezen waren prima en o.a. erg genoten van de witte bourgogne van het huis Saint-Aubin ( een aanrader ).Overheerlijk kaasplankje als dessert.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Op 20 december had ik een eerste date, en wilde dus indruk maken. Nou, dat is goed gelukt. Eerst twee heerlijke amuses vooraf, en toen 4 speciale gerechtjes naar idee van de chef geserveerd gekregen. Overheerlijk, met bijpassende wijn. Goede sommelier, die uitgebreid uitlegde waarom hij een bepaalde wijn koos bij het gerecht. De chef kwam ook nog uitgebreid langs om wat uitleg te geven. En mijn date wilde graag nog eens afspreken. Kortom, een zeer geslaagde avond, mede vanwege dit geweldige restaurant.
Wil F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Duidelijk een topper in deze stad. Alles klopt, warme inrichting en prettige bediening. De gerechten kunnen wellicht iets spannender, maar dat is een minor detail. Zeker van hoge kwaliteit
Goede en originele wijnkeuze en gedoseerde uitleg. Ook de patron liet zich zien en toonde oprechte belangstelling. Wij wensen hem en het team veel succes op de nieuwe lokatie.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vanavond gegeten bij Sense. We hebben genoten vanavond. Heerlijk gegeten, mooie bijpassende wijnen. Erg verrassend!! Kaasassortiment is erg mooi.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ons favoriete testaurant in Nederland. Ongedwongen, maar fantastisch eten. Heerlijke wijnen, perfect gerechten en steeds weer een verrassing. Toprestaurant. Op de nieuwe locatie zijn we weer present. Dennis en zijn brigade maken van ieder diner iets spannends en verrassends. Enne.....niet vergeten te genieten van de kazen!
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Erg lekker gegeten met goede bijpassende wijn. Het verrassingsmenu was een goede combi van vis en vlees. Prachtig opgemaakt met bijzondere smaakcombinaties. Erg vriendelijke bediening met een goed getimede doorloop in de gerechten.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Het was een heerlijke avond, super lekker en vooral ook erg mooie gerechtjes, rustige sfeer, zeer vriendelijk personeel, betaalbaar, kortom: fantastisch! De ster is wat ons betreft zeer verdiend!
Fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Altijd weer een feest om bij Sense te eten.
Van ontvangst tot eind van de avond voel je je bijzonder door de fantastische bejegening van de medewerkers. bij elk gerecht een passende wijn met uitleg. En het eten; zo mooi, zo smaakvol, en gewoonweg een kunstwerk! In november gaan zij verhuizen naar de hinthamerstraat in Den Bosch ; wij verhuizen mee!
axvisser .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bij Sense dineren is een heerlijke beleving met trendy gerechten in een ontspannen sfeer met een attente en vriendelijke bediening. Goede uitleg van wijnen en gerechten. Neem een meergangen verrassingsmenu met een gevarieerd aanbod van smaken!
RiesHam .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Van ontvangst tot vertrek een grote verwennerij.
Ongekend wat de keukenbrigade presteert in de beperkte ruimte,
ons 6-gangen (incl. kaas plankje) verrassings menu was perfect van smaak en hoeveelheid.
Prijs/kwaliteits verhouding is goed in balans.
De bediening was in alle opzichte vakkundig, op een niveau wat wij nog maar zelden tegenkomen.

clementine .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De bediening liet in het begin even op zich wachten maar verder erg vriendelijk. Het wijnarrangement sluit goed aan bij de gerechten, al vonden we het wijnarrangement wel echt overprijsd. We zaten aan het laatste tafeltje richting de keuken en daar zit je echt op de loop en hele wisselende temperaturen, zelfs koud op moment. We hebben verder lekker gedineerd.
ramonvanderee .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Culinair hoogstaand in een gemoedelijke sfeer. Serveersters en sommelier bezorgen je op een ontspannen manier een onvergetelijke avond
Nichos .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We zijn gegaan voor het viergangen verrassingsmenu. Mooi uitgebalanceerd met schaaldieren, vis en lamsvlees. Opvallend zijn de frisse en zoete smaken en de overheerlijke schuim en garnering. Het BOB-wijnarrangement viel ook in de smaak en maakte het diner compleet. We zaten zo lekker te smullen dat het eigenlijk net iets te snel ging. Dat werd direct opgepikt door het nette en vriendelijke personeel, zodat we heerlijk rustig van het zoet aan het einde konden genieten.
Gerty B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben enorm genoten van een buitengewoon overheerlijk perfect op elkaar afgestemd 5 gangen verrassing menu. Wat met 2 kleine voor gerecht en 1 klein extra 'na' gerecht bij de koffie op 8 gangen leek. Geweldig. Nooit eerder zo lekker gegeten.
angelique.van.engelenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Mooie en verrassende gerechten. Wijn goed afgestemd op de gerechten.
Zelden een vriendelijkere gastvrouw meegemaakt.
Leuk detail dat de chef de amuse uitserveert en je bestelling opneemt.
Er wordt goed rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren.
Een aanrader!