Sense of China

6,9
Lang
Ben En Tony D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Waren pas in het restaurant Sence of China een groot wok restaurant het eten was goed vooral de shusi de wachttijden bij de bakplaat waren heel erg lang dit zou beter moeten, de bediening was goed tafel werd netjes schoongehouden al bij al een goed doorsnee wok restaurant .
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een wok restaurant in Hoogvliet en weer ben ik teleurgesteld in dit restaurant. Volgende keer ga ik weer snel naar Pak Boli in Spijkenisse. Wij kregen dit etentje aangeboden maar zelf zou ik hier niet heen gaan. En dat komt puur door de lange wachttijd bij de bakplaat. Wat een drama en wat een arrogant persoon die daar stond te bakken. Arogantie en nonchantie ten top. Waardeloos.

Het eten op zicht was goed vooral de sushi;s waren heerlijk en ook de andere gerechten uit het gedeelte waar je zelf op kon scheppen waren lekker te noemen.

De meiden die de tafels schoon hielden en de drankjes bezorgden waar zeer correct, netjes en snel.

Ik geef de service een onvoldoende en dat komt alleen door de personen die stonden te bakken,
Enrique2304 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Mijn vrouw kwam met het idee lekker gezellig uiteten op je verjaardag, en nog gratis ook.....dachten we.(ivm verjaardag actie)

Netje telefonisch gereserveerd en gevraagd hoe de verjaardag actie werkt.
Er werd ons verteld dat je jarige een geldige legitimatie bewijs moest mee nemen.

Ben je klaar met een gezellig avondje eten maar de actie was niet voor ons geldig omdat je minimaal met 3 volwassenen moest zijn!Wij waren met twee volwassenen en drie kinderen.

Terwijl wij dit wel telefonisch hebben aangegeven, beetje jammer......

Suze T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Voor een all you can eat is dit de beste
(Bij ons in de buurt)
Keuzes zijn enorm
Wok BBQ teppanyaki
Ook de sushi is van goede kwaliteit en ruime keuze !
Desserts van fruit cake ijs etc

Bediening ruim alles snel en geruisloos af !
Kwaliteit prijs verhouding prima
Kids t/n 12 jaar € 1,50 per jaar
ASed .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Het is hier goed eten. Uiteraard geen exclusiviteiten, maar gewoon Chinees/Indisch, een bordje frites met goede saté, sushi etc. BBQ, grill en wokken is mogelijk en dit concept werkt. Het restaurant is op de eerste verdieping en er is een lift voor mindervaliden. Voor € 100,- goed gegeten en gedronken met vier personen in het totaal. Als je geen heel hoge eisen stelt en het is voor zo maar een avondje gemakkelijk eten of met een groot gezelschap iets vieren dan is dit een aanrader. De bediening heeft wel eens een reminder nodig, maar dan helpt men ook adequaat.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heel af en toe overkomt het me... dan zit ik in een All you can eat-ding.
Maar ik moet zeggen. Deze is niet slecht.
Qua inrichting misschien niet heel gezellig, maar volgens mij zijn ze dat geen van allen.
Maar ja, je zit vaak met een hele groep, dus een kniesoor....
Het eten is prima, het verloop is snel, er zijn - oh joy - ook Japans-achtige snacks (die mag je echt geen sushi noemen, maar het eet lekker) alleen de toetjes vind ik Mwah.
Maar het was prima voor zo'n avond.
Geja B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Wokrestaurant. Prima eten. Wordt goed en regelmatig bijgevuld. Onpersoonlijke sfeer. Het is erg groot, dat komt de sfeer niet ten goede. Weet zijn daar met een gezelschap van 8 personen gaan eten. Voor elk wat wils en een leuk speelplein voor de kinderen. Een komen zeker nog s terug. Eten was goed en gezelligheid kun je maken met elkaar. Voor een faire prijs goed getafeld.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Schoonvader was jarig dus met zijn 4tjes naar dit multi-culli paleis. Het gaat van sushi - wokken-grillen naar een Chinees-Indisch buffet. De sushi was lekker, miste een beetje het lichtzure van de mirin aan de rijst. Wel ruim voorzien van zalm , tonijn enz. Waardering een 8 . Chinees- Indisch was niet geweldig , een 6 je. De service in het begin was heel goed en vriendelijk . echter kon niemand meer vinden voor mijn 2e pilsje.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Met 34 collega's een avondje uit eten. Volop keuze bij het wokken, grillen en de sushi. Door dit inmiddels beproefde concept heb jij de mogelijkheid om tussendoor van plaats te wisselen en zo meerdere tafelgasten te ontmoeten. De kwaliteit van het eten is enigszins voorspelbaar, maar zeker goed op smaak. Het arrangement inclusief drankjes legt weinig tot geen beslag op de overigens vriendelijke bediening. Qua aankleding merk je wel dat wellicht meer inspanning vereist is om dit all-you-eat concept toekomstproof te houden. Aangezien het restaurant zich op de 1e verdieping bevindt, wordt het ontbreken van de lift als gemis ervaren voor gasten die slecht ter been zijn.
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Bij dit restaurant is de biefstuk van de grillplaat echt een topper, kilo,s vlees worden er op een avond gebakken. De bediening zorgt dat de lege borden vlug worden weggehaald, en de biertjes worden aangevuld. frisdrank kan je hier zelf tappen. De sushi is erg vers en lekker. In het wok gedeelte kan je hier verscheidene soorten vlees en vis met bijbehorende sausjes laten bereiden. Zelf vond ik de garnalen met knoflooksaus erg lekker. Daar ik niet zo een zoetekauw ben heb ik alleen een bolletje ijs genomen, maar kleine kinderen kunnen hun lol iet op aan de mini donuts, soesjes, cakejes en kleine stukjes taart. Al met al een restaurant om met familie of collega,s te eten.
Roy J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Je kunt mij hier erg blij maken met de Sushi, die was erg lekker, lekkerder dan bij menig ander (niet Japans) restaurant - er wordt steeds vers bijgemaakt waar je bij staat. We waren met een gezelschap van 20 mensen om de 99-ste verjaardag van onze vader te vieren - helaas was hij een paar dagen eerder al jarig geweest, anders was zijn eten gratis geweest. Maar er was een nichtje bij dat 21 werd op die dag en voor haar was het wel gratis (een sympathieke geste van het restaurant, ook dat alle 65 plussers korting krijgen op het buffet). We hebben er een paar keer eerder gegeten met de familie, het is een prettig restaurant met vriendelijk personeel, dat alleen niet erg adequaat en effectief te werk gaat.
Het interieur is beschaafd er zijn een paar mooie en sfeervolle lampen van albast.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Hier maar weer eens gaan eten na lange tijd.
Een wok restaurant met bbq en grilplaat en shushi bar.
Wil je ongezellig eten voor weinig, dan ga je naar deze (vr) eetschuur.
Was superwarm binnen, gerechten die kant en klaar zijn , zijn redelijk te eten.
Sushi bar ,daar werden de verschillende sushi met eenzelfde tang neergelegd.
Voor een doordeweekse dag was het wel druk. Ze hebben nieuw beleid, bij verspilling eten 0,50 ct per niet gegeten consumptie. €1,-per sushi.
Maar zou hier niet snel meer gaan eten.
Duurde lang voordat onze vuile borden en glazen van tafel werden gehaald.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd hier weer terug geweest. Het eerste wat opviel was dat het decor een stuk prettiger is geworden en dat er een mediterane BBQ bij is gekomen. De sushi was niet echt japans maar wel heel lekker en veel sooruten, de zeewiersalade was echt heel lekker. Ook de babi ketjap was goed, de nasi had wat meer op smaak mogen hebben. De keuze is enorm en er is echt voor ieder wel iets te vinden.
KingArthur .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
We komen regelmatig met de familie bij Sense of China. Tot op heden altijd goed bevallen.
Ook vandaag weer met 4 personen. Voor een door de weekse avond was de zaal gezellig gevuld. Het is namelijk zo dat er door afscheidingen verschillende optische zaaltjes ontstaan waardoor het net lijkt dat het restaurant kleiner oogt.

Mijn favoriet is de grill en de sushibar. De biefstuk van de grill is echt een aanrader! Ook de sushi, welke ter plekke vers wordt aangevuld was van goede smaak welke niet onderdoet voor de sushi restaurants. Vrouwlief is meer van het wokken. Als ik haar mag geloven is Sense of China dé wokspecialist in de omgeving. Ook de kinderen hebben zich vermaakt aan het warm buffet met voor hun genoeg variëteit aan snackbar producten. Als afsluiter zelf nog een lekkere dessert samengesteld met roomijs en vers fruit.

Zoveel lekkers is eigenlijk niet goed voor je buik maar gelukkig is het niet elke dag zo'n traktatie. Waar het wel goed voor is, is je portemonee. Eindstand rekening voor twee volwassenen en twee pubers: € 94,-. We komen zeker nog vaker terug.

Mvg,

A. vd K.
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Hier weer eens wezen eten na een langen tijd, en dat is ons goed bevalen.
Keuze uit eten is enorm groot. Je kan bbqe, wokken,grillen,sushi,tepanyakie en nog veel meer. Bediening is goed okal kunnen ze niet erg goed Nederlands, maar dat is vaak zo bij zulke restaurants. Dat het drinken bij de prijs in zit is ok wel makkelijk. Decor is niets bijzonders, je zit vrij dicht op elkaar met de tafels en het is vrij rumoerig terwijl het niet echt druk was.
Al met al zit je hier aan het goeie adres voor een avondje wokken
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Gezellig uit eten met de de avondje uit bonnen van jumbo online gereserveerd en bevestigd.
Bij aankomst ging het al fout, ze hebben geen eens een computer staan om de reserveringen te controleren .
10 minuten aan de kant gezeten, want de baas moest thuis gebeld worden om het te controleren .
Bij het afrekenen wilde ze de korting niet geven en werden zeer onbeschoft te woord gestaan.
weer 20 minuten aan de kant gewacht en werden als een stel criminelen behandeld .
omdat we met twee gezinnen waren wilde we in tweeën afrekenen ,hier wilde de bedrijfsleidster ook niet aan mee werken en zij tegen haar collega dat doe ik niet doe jij het maar .
om een verhaal kort te maken ik kom hier nooit meer en met de korting bonnen van de jumbo adviseer ik ga lekker ergens anders heen want als je hier heen gaat is heel je avond verziekt.
Door een fout in de JUMBO Avondjesuit app komen reserveringen niet goed door en zijn de gespaarde kortingen niet te controleren. Dit is reeds aangekaart aan deze gast bij hun eerdere bezoek van een dag eerder waarop wij verzochten om een print-screen te maken van hun online reservering op de JUMBO website als bewijs. Op betreffende avond hebben wij ons professioneel opgesteld en we vinden het jammer dat deze recensie door emotie is opgeblazen. De app heeft inmiddels een update ondergaan.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Ik heb hier inmiddels meerdere keren gegeten met vrienden en ik ben erg te spreken over dit restaurant. Veel keuze en de kwaliteit van het eten (met name het vlees) is goed. Wel is het typisch 'Nederlands' chinees, de gerechten zijn veelal gefrituurd of erg vet. Gelukkig kun je zelf kiezen wat je pakt. Ik kies vaak voor het wokken. Erg lekker, maar je moet vaak wel even geduld hebben. Wat ik leuk vind aan dit restaurant is dat de doelgroep erg gemêleerd is. Leuk om een beetje rond te kijken! Kortom, veel en goed eten voor een goede prijs, maar de chemische toetjes kun je wel overslaan!
Familie_van_Dijk .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Wij kwamen hier vroeger regelmatig, echter, de laatste keer dat wij hier waren is ook echt de allerlaatste geweest!

Toen viel ons al op de het gewoon een smerige zaak is, overal vette aanslag op, borden, glazen en buffetten.
De dikke vetdruppels hangen aan de afzuiger en die druppelen weer op de borden, als je er dan wat van zegt word je monddood gemaakt met een slap excuus.

In de warmhoudbakken hoort water te zitten, dit ziet er uit als slootwater, als ze een bak komen wisselen drupt dit over de andere etenswaren......

Het eten van de grillplaat en uit de wok is prima te eten, zelfs best lekker.

Het is bij deze zaak de houding van het personeel en hygiëne die te wensen overlaat.
Wat ons definitief heeft doen besluiten hier nooit meer heen te gaan was het feit dat wij €1,50 moesten betalen voor onze dochter die toen nét 1 jaar was(en 2 weken), want, je moet €1,50 per levensjaar betalen.....net of een kind van 1 jaar ook maar iets anders eet dan een potje Olvarit!

Kreeg ze dan ook nog een schone kinderstoel konden wij er enigszins mee leven, we hebben 3 keer een andere moeten vragen omdat de stoelen gewoon allemaal ronduit ranzig waren van de aangekoekte smerigheid, de nonchalante houding van de te jonge serveerster deed hier weinig goed aan.

Als je samen bent of met een kleine word je 9 van de 10 keer ook nog ergens in een hoekje gepropt.
Met het eten an sich is weinig mis, ware het niet dat hetgeen in de warmhoudbakken ligt vaak wat zompig is.
Jjverhelst .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Ik eet hier graag met mijn famillie voor bijzonde momenten.
Het eten is erg lekker zoals de sushi en de steak's zijn heerlijk.
het personeel is erg aardig de inrichting van het gebouw is niet zo bijzonder
MMei .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Van de week wezen eten in dit wok-restaurant, met een groep van 9. Een tafel aangewezen gekregen met een rond deel en een vierkantdeel. Het idee is leuk, maar wel een beetje ongezellig. Het was aardig druk deze avond, maar het eten werd goed aangevuld en het was lekker! Bij de wok ben je snel aan de beurt en bij de BBQ duurt het iets langer. Er liggen genoeg soorten eten van vlees tot vis tot vegetarisch. Dit was mijn tweede ervaring bij Sense of China en ik ga vast nog terug komen.