Sense of Asia

Rijksstraatweg 433 2025 DB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Sense of Asia

Creatieve gerechten

Bij dit restaurant is aan creativiteit geen gebrek. De basis van verschillende Aziatische keukens wordt gecombineerd tot prachtige Asian Fusion gerechten. Let ook op de kunstwerken met een Oosters tintje aan de muur. Iedere liefhebber van verschillende Aziatische landen zoals Vietnam, Thailand en Maleisie kan hier genieten zonder veel geld uit te hoeven geven aan een vliegticket. Een klein stukje Azie in Nederland.

Meer informatie over restaurant Sense of Asia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
- Diner vanaf 17:00

Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Achter deze gevel verwacht je niet zulk heerlijk eten te vinden! Vriendelijke mensen, die goede uitleg geven over diverse gerechten. Elke gang een lust voor oog en neus met verrassende smaken. Zeker waard om nog eens heen te gaan met familie, vrienden of partner.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Voor ons als toeristen in Haarlem ligt dit restaurant wel een eindje buiten het centrum maar het is de moeite zeker waard. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Er was voor de actie wel een aparte kaart maar met een ruime keus en mogelijkheid voor een extra tussengerecht. De gerechten waren heel divers, vers, fris en verfijnd van smaak en mooi gepresenteerd. De bediening was ook heel vriendelijk en vlot, kortom alles klopte en we vinden dit restaurant een echte aanrader.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Weer heerlijk gegeten. De smaak van de gerechten is bijzonder en goed op elkaar afgestemd. De bediening is prettig en vlot. We komen graag nog een keer terug.
E V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
top. lekker, vers en smakelijk !
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We werden snel verwelkomt en onze jas werd aangenomen. Er waren al aardig wat gasten en het restaurant was goed gevuld. De tafels staan niet te dicht op elkaar, dat vind ik erg prettig, daardoor het je meer privacy.
Met een Social Deal een 4 gangen menu gegeten voor 16,25 pp. We konden kiezen uit eend of vis, we kozen eend.
We kregen een entree, warme gevulde groenten-rolletjes, een kokos-kippensoep, warme garnalen en als hoofdgerecht dus eend.
De deal was zeer laag geprijsd, maar dat was niet aan het eten te merken, het smaakte allemaal heel lekker.
De bediening was goed getimed, het eten werd niet te snel en ook niet te laat geserveerd.
Het bier kostte 2,60 en de koffie 2,25, niet te hoog geprijsd dus.
De deal was zeer aantrekkelijk geprijsd.
De prijzen van de reguliere kaart zijn niet erg laag, maar gemiddeld, een menu van 3 gangen is vanaf 27,50
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik kom hier regelmatig en het is altijd heerlijk eten.
Lekker vers allemaal.
Gisteren van de kaart gegeten .
Volgende week ga ik het menu van de social deal keuren.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima eten: stukjes biefstuk waren perfect gebakken=niet droog. daaraan herken je de aandacht en vakmanschap. Verder een nette zaak, vriendelijke en voorkomende bediening, eten wordt vlot gebracht, goede prijs-kwaliteitsverhouding, lekkere koffie. Wat wil je nog meer?
Toetje viel wat uit de toon ten opzichte van de andere gerechten. Als dat nog iets beter wordt is het helemaal top!
Parkeren is enige minpuntje, maar dat hadden we er ruimschoots voor over. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het voedsel was schamel en matig/totaal niet verrassend. Mijn verloofde en ik zijn geen grote eters maar verlieten Sense of Asia toch met een alleszins rommelende maag en droevig gezicht. Meer groente en vlees waren gewenst bij de witte rijst. Het jelly met ijs toetje was van abominabele supermarktkawaliteit. Tfoe. De bediening was vriendelijk maar gaf geen uitleg bij het geserveerde. Al met al niet toppie
donald15 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De ontvangst was vriendelijk en heel goed, de jassen werden meteen aangenomen en opgehangen, zeker een pluspunt vinden wij, aangezien het restaurant vol zat en het personeel het erg druk had, vonden ze toch nog tijd om ons te verwelkomen. 10+ Het eten was erg lekker en werd ook smakelijk opgediend het enige minpunt was het dessert dat was niet veel bijzonders. Wij komen zeker terug bij dit restaurant, wij hebben dit restaurant via AH ontdekt. Donald
ElSt S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij komen regelmatig bij Sense of Asia en altijd is het een feestje: prettige sfeer, vriendelijke mensen en voortreffelijk eten! Ook nu weer was het een heerlijk avondje.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Fantastisch!!
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben hier erg lekker gegeten met de bon van de AH restaurantweken. De inrichting is zeer ouderwets en 'chinees' achting maar het lekkere eten heeft ons verrast.
ritadesw .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het restaurant stelt ons nooit teleur!
Heerlijk eten, goede bediening en een fijne plek om te zijn. Daarbij komt dat wij er lopend heen kunnen!
nico G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Kwaliteit van de keuken is al jaren onveranderd op hoog niveau.De bediening is ook al jaren in vertrouwde en vriendelijke handen.Altijd weer een plezier om lekker Vietnamees te eten.
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Sense of Asia. Dit maal met de AH actie.
Enige minpunt vonden wij de 3 euro extra p.p. voor nasi i.p.v. rijst.
Wij waren met 5 personen... 1 persoon kreeg een flinke bak rijst. De 4 mensen die nasi wilden kregen een mindere hoeveelheid p.p. en moesten ook nog totaal 12 euro bijbetalen. Zonde.
debbiekneefel .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was lekker, we moesten wel lang wachten voordat we ons hoofdgerecht kregen. Communicatie onder het personeel loopt nog niet optimaal.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voor het eerst hier wezen eten met de AH actie. Dit hadden we eerder moeten doen, want de smaakbeleving was fantastisch! De bediening is niet snel iets teveel en is zeer attent en niet opdringerig. Prijs kwaliteit is super en wij komen hier zeker terug ook buiten de AH actie.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eten was heerlijk. De gestoomde oesters waren echt zo lekker. En de rest van het eten ook. Bediening heel vriendelijk,legde alles uit. Inrichting schoon en gezellig. Komen zeker een keer terug.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima 3-gangen menu met heerlijke en verse gerechten, in gezellig en toch rustig restaurant. Vriendelijke en alerte bediening. Aanrader!
CKoelman .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij hebben een aantal malen door Azië gereisd en daar genoten van de heerlijke gerechten. Sense of Asia bracht ons daar weer voor even terug....Prima ervaring!