Sense of Asia

Rijksstraatweg 433 2025 DB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Sense of Asia

Creatieve gerechten

Bij dit restaurant is aan creativiteit geen gebrek. De basis van verschillende Aziatische keukens wordt gecombineerd tot prachtige Asian Fusion gerechten. Let ook op de kunstwerken met een Oosters tintje aan de muur. Iedere liefhebber van verschillende Aziatische landen zoals Vietnam, Thailand en Maleisie kan hier genieten zonder veel geld uit te hoeven geven aan een vliegticket. Een klein stukje Azie in Nederland.

Meer informatie over restaurant Sense of Asia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
- Diner vanaf 17:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Sense of Asia

Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima verzorgde gerechten, gevarieerd samengestelde menu"s. . Rustige sfeer. Tussen de tafels is voldoende ruimte, zodat je tijdens het eten ook met elkaar kunt praten. Vriendelijke bediening.
L.A.M. B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Deze eerste kennismaking met Sense of Asia is ons heel goed bevallen. Rustige harmonieuze sfeer , en heerlijk eten, dat ook licht verteerbaar bleek, een goede reden om terug te keren. Een smakelijke en feestelijke start van een mooie toneelavond.
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg goed weer zoals altijd!!! Gewoon heerlijk eten bij Sense of Asia!!
yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten is perfect alleen lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Wij zijn nu op zaterdagavond geweest en doordat er veel publiek was erg rumoerig. Maar verders wat het eten betreft een aanrader. Wij zijn er al 4 keer geweest en het eten is voortreffelijk. Erg verfijnd
hansterol .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Sense of Asia geeft je een klein beetje het gevoel in tropische sferen te zijn. De ontvangst is allerhartelijkst en ondanks niet a la carte maar met een keuzemenu genoegen te moeten nemen bleek die keuze erg ruim en tenslotte verrukkelijk! Het enige minpuntje is het feit, dat er geen tapbier geschonken wordt, maar uit flesjes. Maar een kniesoor die daar op let, want het Oriëntaalse voor-en hoofdgerecht alsook nog een heerlijk tussengerecht van garnalen deden onze tongen strelen. Een absolute aanrader!
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Twee voor de prijs van 1 was overduidelijk. Er was een derde persoon die gerech ten van de standaard kaart nam en zijn porties waren aanzienlijk groter. Erg jammer.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten.
Een verfijnde smaak bij het voorgerecht en het hoofdgerecht.
een aanbeveling.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
voortreffelijk restaurant
Raymond P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten is heerlijk, ruime keuze van de gerechten. Smaakvol ingericht en er hangt een goede sfeer. Altijd genieten om bij Sense of Asia te eten!!
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met de AH restaurant actie voor de 1e keer in dit restaurant Sense of Asia gegeten. Wij waren aangenaam verrast en hoewel we in Haarlem wonen, hadden we niet eerder hier in Haarlem Noord gegeten. We troffen een gezellig ogende locatie met zeer vriendelijke gastvrouwen, mooi gedekte tafels en een aangenaam keuze menu. Dit was de 1e keer dat wij Thais gingen eten en hoe verrassend waren alle gerechten. Als starter kozen we een trio van voorgerechten, ( alle drie erg lekker) , gevolgd door een Bin ( = maaltijdsalade met mihoen en een ruime portie vleessoorten.) Zeer smakelijk allemaal. Het typische Thaise nagerecht was echt bijzonder, met ijs en kokosmelk waarin stukje jelly en palmpitten. een heel goede kennismaking en ik weet nu al dat we zeker vaker naar dit restaurant terug zullen keren.
Dankzij de kennismaking middels deze AH restaurant actie zijn wij een terugkeer restaurant rijker geworden. Veel succes met jullie Sense of Asia!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Onaangename geur (vochtproblemen?) - raak je aan gewend, het was erg druk en daardoor zeer rumoerig maar eten was heerlijk!
ammeg .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor de tweede keer via de AH-actie gegeten, beide keren was alles prima. Wordt er in andere restaurants nogal eens opdringerig gedaan tijdens acties 2 voor de prijs van 1 wat de consumpties aangaat: in Sense of Asia wordt absoluut geen onderscheid gemaakt!
Gerry de Jong D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Maandmenu gegeten op 30 september 2017. Het was weer heerlijk. Regelmatig komen wij in dit Vietnamees restaurant. Wij bestellen altijd gestoomde oesters erbij; is altijd een culinair genot.
Wel redelijk aan de prijs maar dan heb je ook wat.
Prettige bediening. Tafels niet te dicht op elkaar.
sievsan .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel.
De inrichting is gedateerd en het rook muffig, denkelijk vanwege de vloerbedekking.
yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke mensen. Ambiance is heel gezellig een soort huiskamer effect.Bediening goed. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zou wat ons betreft iets sneller kunnen. Eten voortreffelijk. De roerbak ossenhaas was uitstekend en ook de mie heel dun en zeer smakelijk aangemaakt. Graag kom ik hier nog eens terug.
sjef S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten, nette bediening, alleen het restaurant mag wel een opknapbeurt gebruiken. Wat verouderd.
Voor de rest alles okay.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zoals altijd is het in het verre Haarlem Noord "verborgen" restaurant Sense of Asia een eye-opener voor nieuwkomers. Prachtig linnen-gedekt, plezierige ronde tafels voor 4 personen en een beschaafde, vriendelijke en attente bediening. Het was weer heerlijk; onze gasten (de nieuwkomers) waren bijzonder enthousiast.
ammeg .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en duidelijke uitleg over de gerechten. Een restaurant waar we zeker nog eens terugkomen!
geerlofs .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Verscholen achter witte orchideeën en vitrage, een bijzonder Thais restaurant met heerlijk eten en uitstekende bediening.