Sense of Asia

Rijksstraatweg 433 2025 DB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Sense of Asia

Creatieve gerechten

Bij dit restaurant is aan creativiteit geen gebrek. De basis van verschillende Aziatische keukens wordt gecombineerd tot prachtige Asian Fusion gerechten. Let ook op de kunstwerken met een Oosters tintje aan de muur. Iedere liefhebber van verschillende Aziatische landen zoals Vietnam, Thailand en Maleisie kan hier genieten zonder veel geld uit te hoeven geven aan een vliegticket. Een klein stukje Azie in Nederland.

Meer informatie over restaurant Sense of Asia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
- Diner vanaf 17:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Sense of Asia

Everhard H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
alles was goed en zeer smakelijk
Amsterdam I.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Hier al vaak gegeten en altijd even lekker en bijzonder. Zeer vriendelijke bediening .
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Weer overheerlijk gegeten. Alles even heerlijk. Het personeel ook altijd erg vriendelijk. Wij komen gauw terug.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Was zoals altijd goed
Else R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Eten was lekker. Een gang wat flauw na een pittig gerecht, dat was jammer. Kom zeker terug!
Horst T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben hier tot onze volle tevredenheid gegeten. Vriendelijke en correcte ontvangst, bediening was vriendelijk, het restaurant is bijzonder sfeervol ingericht en de maaltijd was verrukkuluk!
Hier komen we weer terug.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wat kan je hier toch heerlijk eten!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima verzorgde gerechten, gevarieerd samengestelde menu"s. . Rustige sfeer. Tussen de tafels is voldoende ruimte, zodat je tijdens het eten ook met elkaar kunt praten. Vriendelijke bediening.
L.A.M. B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Deze eerste kennismaking met Sense of Asia is ons heel goed bevallen. Rustige harmonieuze sfeer , en heerlijk eten, dat ook licht verteerbaar bleek, een goede reden om terug te keren. Een smakelijke en feestelijke start van een mooie toneelavond.
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Erg goed weer zoals altijd!!! Gewoon heerlijk eten bij Sense of Asia!!
yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten is perfect alleen lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Wij zijn nu op zaterdagavond geweest en doordat er veel publiek was erg rumoerig. Maar verders wat het eten betreft een aanrader. Wij zijn er al 4 keer geweest en het eten is voortreffelijk. Erg verfijnd
hansterol .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Sense of Asia geeft je een klein beetje het gevoel in tropische sferen te zijn. De ontvangst is allerhartelijkst en ondanks niet a la carte maar met een keuzemenu genoegen te moeten nemen bleek die keuze erg ruim en tenslotte verrukkelijk! Het enige minpuntje is het feit, dat er geen tapbier geschonken wordt, maar uit flesjes. Maar een kniesoor die daar op let, want het Oriëntaalse voor-en hoofdgerecht alsook nog een heerlijk tussengerecht van garnalen deden onze tongen strelen. Een absolute aanrader!
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Twee voor de prijs van 1 was overduidelijk. Er was een derde persoon die gerech ten van de standaard kaart nam en zijn porties waren aanzienlijk groter. Erg jammer.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten.
Een verfijnde smaak bij het voorgerecht en het hoofdgerecht.
een aanbeveling.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
voortreffelijk restaurant
Raymond P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten is heerlijk, ruime keuze van de gerechten. Smaakvol ingericht en er hangt een goede sfeer. Altijd genieten om bij Sense of Asia te eten!!
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met de AH restaurant actie voor de 1e keer in dit restaurant Sense of Asia gegeten. Wij waren aangenaam verrast en hoewel we in Haarlem wonen, hadden we niet eerder hier in Haarlem Noord gegeten. We troffen een gezellig ogende locatie met zeer vriendelijke gastvrouwen, mooi gedekte tafels en een aangenaam keuze menu. Dit was de 1e keer dat wij Thais gingen eten en hoe verrassend waren alle gerechten. Als starter kozen we een trio van voorgerechten, ( alle drie erg lekker) , gevolgd door een Bin ( = maaltijdsalade met mihoen en een ruime portie vleessoorten.) Zeer smakelijk allemaal. Het typische Thaise nagerecht was echt bijzonder, met ijs en kokosmelk waarin stukje jelly en palmpitten. een heel goede kennismaking en ik weet nu al dat we zeker vaker naar dit restaurant terug zullen keren.
Dankzij de kennismaking middels deze AH restaurant actie zijn wij een terugkeer restaurant rijker geworden. Veel succes met jullie Sense of Asia!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Onaangename geur (vochtproblemen?) - raak je aan gewend, het was erg druk en daardoor zeer rumoerig maar eten was heerlijk!
ammeg .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor de tweede keer via de AH-actie gegeten, beide keren was alles prima. Wordt er in andere restaurants nogal eens opdringerig gedaan tijdens acties 2 voor de prijs van 1 wat de consumpties aangaat: in Sense of Asia wordt absoluut geen onderscheid gemaakt!