Sense of Asia

Rijksstraatweg 433 2025 DB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Sense of Asia

Creatieve gerechten

Bij dit restaurant is aan creativiteit geen gebrek. De basis van verschillende Aziatische keukens wordt gecombineerd tot prachtige Asian Fusion gerechten. Let ook op de kunstwerken met een Oosters tintje aan de muur. Iedere liefhebber van verschillende Aziatische landen zoals Vietnam, Thailand en Maleisie kan hier genieten zonder veel geld uit te hoeven geven aan een vliegticket. Een klein stukje Azie in Nederland.

Meer informatie over restaurant Sense of Asia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
- Diner vanaf 17:00

ElSt S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij komen regelmatig bij Sense of Asia en altijd is het een feestje: prettige sfeer, vriendelijke mensen en voortreffelijk eten! Ook nu weer was het een heerlijk avondje.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Fantastisch!!
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben hier erg lekker gegeten met de bon van de AH restaurantweken. De inrichting is zeer ouderwets en 'chinees' achting maar het lekkere eten heeft ons verrast.
ritadesw .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het restaurant stelt ons nooit teleur!
Heerlijk eten, goede bediening en een fijne plek om te zijn. Daarbij komt dat wij er lopend heen kunnen!
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Kwaliteit van de keuken is al jaren onveranderd op hoog niveau.De bediening is ook al jaren in vertrouwde en vriendelijke handen.Altijd weer een plezier om lekker Vietnamees te eten.
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Sense of Asia. Dit maal met de AH actie.
Enige minpunt vonden wij de 3 euro extra p.p. voor nasi i.p.v. rijst.
Wij waren met 5 personen... 1 persoon kreeg een flinke bak rijst. De 4 mensen die nasi wilden kregen een mindere hoeveelheid p.p. en moesten ook nog totaal 12 euro bijbetalen. Zonde.
debbiekneefel .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was lekker, we moesten wel lang wachten voordat we ons hoofdgerecht kregen. Communicatie onder het personeel loopt nog niet optimaal.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voor het eerst hier wezen eten met de AH actie. Dit hadden we eerder moeten doen, want de smaakbeleving was fantastisch! De bediening is niet snel iets teveel en is zeer attent en niet opdringerig. Prijs kwaliteit is super en wij komen hier zeker terug ook buiten de AH actie.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eten was heerlijk. De gestoomde oesters waren echt zo lekker. En de rest van het eten ook. Bediening heel vriendelijk,legde alles uit. Inrichting schoon en gezellig. Komen zeker een keer terug.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima 3-gangen menu met heerlijke en verse gerechten, in gezellig en toch rustig restaurant. Vriendelijke en alerte bediening. Aanrader!
CKoelman .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij hebben een aantal malen door Azië gereisd en daar genoten van de heerlijke gerechten. Sense of Asia bracht ons daar weer voor even terug....Prima ervaring!
Maertin .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima gegeten met AH actie. Er is een selectie van gerechten beschikbaar, de soep was heerlijk. Het uitstekende extra tussengerecht waren dunne pannekoekjes met geroosterde eend, hoisin saus, uitjes en komkommer. Als hoofdgerecht was de noedel salade prima, en de koffie met gecondenseerde melk is lekker. De bediening is uitstekend, attent en vraagt niet te vaak of alles smaakt. De tafels staan prettig ver uit elkaar, wel is de inrichting iets gedateerd.
Arita I.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Alle vier genoten wij van het maandmenu! En omdat we dit aangaven, werd rekening gehouden met koolhydraatrijk en varkensvleesvrij, overigens zonder meerkosten.
Voor herhaling vatbaar, wie weet elke maand?
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zeer vriendelijk en zweervol restaurant. Kwaliteit eten was goed hoofdgerecht wat aan de kleine kant voor en toetje waren voeg tot zeer goed. Bediening een 9 zeer vriendelijk en beschaafd.
tinekekroon .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ik vind het heel bizar dat ik de recensie moet ahrijven. Mijn vriendin heeft met haar naam gereserveerd en vervolgens krijg ik de ontvangstbevestiging op mijn emailadres. Ook de vraag hoe het is geweest kreeg ik op mijn mail. Ik heb mijn vriendin gevraagd oe zij het vond en namens haar heb ik nu de recensie geschreven!!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Met de ah actie gegeten.
De gerechten werden heel mooi opgediend.
Het was erg lekker en we komen zeker terug.
Elsa B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Ik heb vanavond met mijn moeder gegeten bij sense of asia met een albertheijn actie. Het restaurant was mooi, sfeervol en rustig. De bediening was super lief en ze waren snel met het eten bereiden! Ik zelf hou niet van toetjes maar ik kon mijn desert inruilen voor een extra voorgerecht, top dus. Daarnaast was het eten ook nog eens super lekker en niet duur. Een zeer goeie prijs kwaliteit verhouding kan je dus wel zeggen. Zeker een aanrader, wij komen hier graag terug!
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We waren er voor de tweede keer met de AH actie. Verrassend leuk voorgerecht (combinatie van de chef) en de geroosterde eendenfile was heel smaakvol. Uiterst vriendelijke bediening en een gezellig restaurant.
marjawoudhuizen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zeker aan te bevelen!!!.
Heel smakelijk gegeten in een sfeervolle ambiance met aardige en attentte bediening..
We komen zeker terug....
eva.winkel .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk met zijn tweeën bij Sense of Asia gegeten op 2-09-16. Je wordt altijd hartelijk ontvangen, de sfeer is er prima. Het eten is elke keer weer dik in orde. Aanbevelenswaardig dus, zou ik zeggen!