Sense of Asia

Rijksstraatweg 433 2025 DB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Sense of Asia

Creatieve gerechten

Bij dit restaurant is aan creativiteit geen gebrek. De basis van verschillende Aziatische keukens wordt gecombineerd tot prachtige Asian Fusion gerechten. Let ook op de kunstwerken met een Oosters tintje aan de muur. Iedere liefhebber van verschillende Aziatische landen zoals Vietnam, Thailand en Maleisie kan hier genieten zonder veel geld uit te hoeven geven aan een vliegticket. Een klein stukje Azie in Nederland.

Meer informatie over restaurant Sense of Asia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
- Diner vanaf 17:00

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij genieten altijd van het heerlijke Oosterse eten, de vriendelijke ontvangst, personeel dat goede informatie geeft en de menukaart kent, goede sfeer. Voor herhaling vatbaar!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Rustige ambiance, gastvrije ontvangst en prettig personeel. Fijne keuken; personeel is pro-actief bij het maken van een keuze uit het menu.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Uitstekend eten. consistente kwaliteit. Attente en vriendelijke bediening.
h00gland .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ferry B.
Catharina K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, aan een leuke tafel gezet, heel vlot en leuk geholpen. De keuze uit veelsoortige voor-, hoofd- en nagerechten deden ons genieten van een voortreffelijke maaltijd met voortdurende aandacht voor ons welbevinden. Kortom: we hebben heel erg genoten van een héérlijk diner in een schitterende omgeving. We komen zeker (met andere gasten) nog terug.
Jacob V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekker vietnamees eten bereid door een vietnamese kok en dat proef je.
Oesters waren uitstekend. En aan al onze wensen werd met een glimlach voldaan.
Zeker een aanrader!
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We waren hier i.v.m de AH actie, altijd leuk om ergens heen te gaan waar je normaal niet zo snel komt. Het restaurant en eten is niet slecht of heel goed, maar redelijk doorsnee. We hadden er meer van verwacht en gehoopt. Prima restaurant als je in de buurt woont, maar zou er geen 45 min voor in de auto gaan zitten.
Christa N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Toprestaurant, heerlijk gegeten en gezellige avond gehad
a.j. S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Goede kwaliteit van de maaltijd, vlotte en vriendelijke bediening. De inrichting zou wat mij betref wat sfeervoller kunnen zijn.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super lekker en orginele gerechten echte aanrader, met Ah gegeten maar gaan zeker nog eens terug. Ook goede wijn. Echt top
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gewoon heerlijk gegeten met zeer vriendelijke bediening...heel vaak al gegeten komen zeker weer!!
mjbuis .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Duidelijke kaart tbv de AH actie met meerdere keuzemogelijkheden. Extra tussengerecht genomen. Alles was heerlijk en werd rustig en vriendelijk met de benodigde tussentijd geserveerd. Zeer tevreden en zeker een aanrader om weer te gaan.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
In dit restaurant gegeten met de AH actie. Er wordt een keuzemenu geboden en dat is prima. Wij hebben wel het idee dat de portionering is aangepast als je voor het AH actiemenu komt. Het eten is echter van prima kwaliteit en de bediening vriendelijk. De inrichting past niet echt bij een Aziatisch restaurant maar dat zal ons er niet van weerhouden hier terug te komen. Prima restaurant!
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We komen hier vaker. Heel smakelijke gerechten, goede service en een goede prijs.
Een uiterst vriendelijke ontvangst en een gevarieerde kaart. Ook voor de AH actie is voldoende keus.
mjofferman .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hadden het 3-gangendiner van de AH-restaurantactie . Konden kiezen uit 3 voor-, hoofd-, en nagerechten. Had gekozen voor de kleine proeverij van de chef, gestoomde oester, viskoekje en loempiaatje, daarna gefrituurde kip en de jelly na. Was echt heerlijk. De bediening is ontzettend aardig en heel attent .kortom een aanrader.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten en aardige bediening!
Tip: andere muziek is welkom. We hebben Fur Elise 4x voorbij horen komen.
De inrichting mag wat mij betreft wel wat moderner of anders: Aziatisch
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima gegeten.
Kom hier al jaren en nog nooit teleurgesteld
Een echte aanrader!!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hennen gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Het mooie is dat ze voor die actie een apart menu hebben. Maar je kunt ook altijd nog al carte bestellen. Dat menu verschilt niet heel veel. Een extra gang. Wij waren met ons drieën
Wat hadden die avond mazzel waarschijnlijk de de op handen zijnde vakantie want, het was heel rustig. We hebben daar prettig gezeten. En wat het eten betreft echt een absolute aanrader. Bekijk zelf op hun site het menu. Je kunt een menu samenstellen met gerechten uit verschillende landen\streken....
We hebben in ieder geval heerlijke gegeten. Een echte aanrader ook buiten de AH- actie............