Sense of Asia

Rijksstraatweg 433 2025 DB Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Sense of Asia

Creatieve gerechten

Bij dit restaurant is aan creativiteit geen gebrek. De basis van verschillende Aziatische keukens wordt gecombineerd tot prachtige Asian Fusion gerechten. Let ook op de kunstwerken met een Oosters tintje aan de muur. Iedere liefhebber van verschillende Aziatische landen zoals Vietnam, Thailand en Maleisie kan hier genieten zonder veel geld uit te hoeven geven aan een vliegticket. Een klein stukje Azie in Nederland.

Meer informatie over restaurant Sense of Asia

Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Debbiekneefel .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was lekker, we moesten wel lang wachten voordat we ons hoofdgerecht kregen. Communicatie onder het personeel loopt nog niet optimaal.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voor het eerst hier wezen eten met de AH actie. Dit hadden we eerder moeten doen, want de smaakbeleving was fantastisch! De bediening is niet snel iets teveel en is zeer attent en niet opdringerig. Prijs kwaliteit is super en wij komen hier zeker terug ook buiten de AH actie.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eten was heerlijk. De gestoomde oesters waren echt zo lekker. En de rest van het eten ook. Bediening heel vriendelijk,legde alles uit. Inrichting schoon en gezellig. Komen zeker een keer terug.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima 3-gangen menu met heerlijke en verse gerechten, in gezellig en toch rustig restaurant. Vriendelijke en alerte bediening. Aanrader!
CKoelman .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij hebben een aantal malen door Azië gereisd en daar genoten van de heerlijke gerechten. Sense of Asia bracht ons daar weer voor even terug....Prima ervaring!
Maertin .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima gegeten met AH actie. Er is een selectie van gerechten beschikbaar, de soep was heerlijk. Het uitstekende extra tussengerecht waren dunne pannekoekjes met geroosterde eend, hoisin saus, uitjes en komkommer. Als hoofdgerecht was de noedel salade prima, en de koffie met gecondenseerde melk is lekker. De bediening is uitstekend, attent en vraagt niet te vaak of alles smaakt. De tafels staan prettig ver uit elkaar, wel is de inrichting iets gedateerd.
Arita I.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Alle vier genoten wij van het maandmenu! En omdat we dit aangaven, werd rekening gehouden met koolhydraatrijk en varkensvleesvrij, overigens zonder meerkosten.
Voor herhaling vatbaar, wie weet elke maand?
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zeer vriendelijk en zweervol restaurant. Kwaliteit eten was goed hoofdgerecht wat aan de kleine kant voor en toetje waren voeg tot zeer goed. Bediening een 9 zeer vriendelijk en beschaafd.
Tinekekroon .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ik vind het heel bizar dat ik de recensie moet ahrijven. Mijn vriendin heeft met haar naam gereserveerd en vervolgens krijg ik de ontvangstbevestiging op mijn emailadres. Ook de vraag hoe het is geweest kreeg ik op mijn mail. Ik heb mijn vriendin gevraagd oe zij het vond en namens haar heb ik nu de recensie geschreven!!
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Met de ah actie gegeten.
De gerechten werden heel mooi opgediend.
Het was erg lekker en we komen zeker terug.
Elsa B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Ik heb vanavond met mijn moeder gegeten bij sense of asia met een albertheijn actie. Het restaurant was mooi, sfeervol en rustig. De bediening was super lief en ze waren snel met het eten bereiden! Ik zelf hou niet van toetjes maar ik kon mijn desert inruilen voor een extra voorgerecht, top dus. Daarnaast was het eten ook nog eens super lekker en niet duur. Een zeer goeie prijs kwaliteit verhouding kan je dus wel zeggen. Zeker een aanrader, wij komen hier graag terug!
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We waren er voor de tweede keer met de AH actie. Verrassend leuk voorgerecht (combinatie van de chef) en de geroosterde eendenfile was heel smaakvol. Uiterst vriendelijke bediening en een gezellig restaurant.
Marjawoudhuizen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zeker aan te bevelen!!!.
Heel smakelijk gegeten in een sfeervolle ambiance met aardige en attentte bediening..
We komen zeker terug....
Eva.winkel .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk met zijn tweeën bij Sense of Asia gegeten op 2-09-16. Je wordt altijd hartelijk ontvangen, de sfeer is er prima. Het eten is elke keer weer dik in orde. Aanbevelenswaardig dus, zou ik zeggen!
Hnijhuisdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk eten, prima bediening. Aanrader! Ook met de AH bon tal van mogelijkheden om te kiezen. En wij herkenden de Vietnamese smaak en het eten blijft heel licht en goed verteerbaar. Vriendelijk personeel dat niet nadrukkelijk aanwezig is maar wel attent en alert. Kortom, om nog eens weer terug te komen.
V.houthuyzen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Het was een zwoele avond dus gevraagd of buiten eten mogelijk was. Dit was geen probleem.
Vooraf de flensjes met eendeborst, gewoon lekker. Hoofdgerecht ossehaas in zoete ketjapsaus, zacht vlees en de saus goeie pit. Gebakken mie erbij was 3 euro extra, dat vond ik jammer.
Dessert was appart, jelly met kokosmelk, bolletje ijs, palmpitten, vruchten en slagroom. Ik ben geen toetjesmens, maar dit was echt lekker, anders, apart.
Pj.kersten .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima eten, op een verrassende manier gecombineerde keuken voor een schappelijke prijs en een meer dan fijne bediening, dus zeker het aanraden waard.
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Zoals gebruikelijk was het eten weer heel goed verzorgd en heerlijk. Sense of Asia: Een parel die het verdient door meer mensen ontdekt te worden. Het restaurant ligt wat buiten het centrum van Haarlem maar is goed te bereiken; er is parkeergelegenheid n de buurt.
Ook wijn en andere dranken zijn prima. Warm aanbevolen!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Via de AH-Aktie hier gegeten Een heerlijke ervaring. In een moderne rustige ambiance heerlijke verfijnde gerechten gegeten die door de zeer vriendelijke bediening in een rustig tempo werden opgediend. Zal in de toekomst hier ook zonder deze aktie gaan eten. Een aanrader voor iedereen die van de mooie Vietnamese houd of deze wil leren kennen