Sensazia Wok 'N' Golf

31-538200300

Meer informatie over restaurant Sensazia Wok 'N' Golf

Bino-Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
we hebben bij verschillende wok restaurants gegeten maar deze vind ik verreweg de beste. veel keus en het buffet ziet er keurig uit. het gemarineerde vlees vond ik wel te zout maar verder was het eten lekker. (wat je van een wokrestaurant mag verwachten) Ook fijn en gezond dat je vers geperste jus d'orange onbeperkt kon pakken. De prijs is wel pittig maar als je een grote eter bent haal je het er wel uit.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Onbeperkt wokken, grillen en opscheppen. Het wokken was wel prima. Het gegrilde eten daarentegen was veel te zout met veel te veel knoflook en saus. Alles smaakt daardoor hetzelfde. Niet zo smakelijk dus helaas. Het personeel is wel erg aardig en snel met bestellingen. Onbeperkt eten betekent hier ook onbeperkt niet alcoholisch drinken. Dat is wel een pluspunt. Ook lekkere slushpuppy's. Het dessert is wel erg lekker en divers. Opscheppen met diverse soorten ijs en zoetigheden. Leuk voor met een groep, verder niet.
A177 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Veel keus, zowel teppanyaki als bij wok. Sushi is helaas niet erg goed, de rijst is vaak te droog. Alles wordt constant aangevuld. Zalm op de teppanyaki werd te lang gebakken, maar dat is persoonlijk. Leuk om eens per jaar te eten, anders wordt het snel saai.
Hennysmid .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Het decor is redelijk maar het is en blijft een wok restaurant, eten smaakt bijna allemaal gelijk en de prijs is eigenlijk aan de hoe kant
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Zoals veel van dit soort plekken is het er erg groot en doet het restaurant massaal aan. Als je dat tegen de locatie aan houdt (tussen een voetbalstadion en een megabioscoop op een soort industrieterrein met alleen maar uitgaansgelegenheden) is dat ook niet zo vreemd. De aankleding is groots en verzorgd. Het aanbod is behoorlijk standaard voor een wok, maar wel erg goed. Vers, goed bijgehouden, niet droog, niet aangekoekt, niet (merkbaar) aangelengd. En dat zijn dingen ik bij andere grote wokrestaurants wel vervelend vind en regelmatig tegen kom. De kwaliteit lijkt consistent (ik ben hier een paar maanden geleden ook al eens geweest) De prijs/kwaliteitverhouding is goed. De kwaliteit ten opzichte van andere van dit soort restaurants is hoog. Ga je voor culinaire hoogstandjes en streekgerechten, dan moet je hier niet zijn. Maar ga je voor wok/tepanyaki en een gedegen buffetkeuze en vind je grote eetzalen niet vervelend, dan kun je hier echt lekker eten.
Danisa2000 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Gisteren weer heerlijk gewokt. Lekkere sushi. Goede wok. Fijne bijgerechten als gebakken vis, gebakken banaan. Wij komen hier geregeld. Ook prima service met het drinken. Goede prijs/kwaliteit.
Packie .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Hier ben ik 1 keer geweest. Wel een redelijk decor. Maar eten en service is matig. Standaard wok restaurant met een mooi inrichting. Maar dat is ook alles. Gerechten van de grill smaakt bijna allemaal zelfde, zowel bij vlees en visgerechten. Meer variaties wat betreft smaak zou welkom zijn.