Over het restaurant SenS

Het team van SenS heet u graag van harte welkom! SenS draait om het samen proeven en genieten met uw tafelgenoten. Beleef met elkaar onze unieke smaken en met zorg uitgekozen wijnen. SenS is een moderne manier van All-in cuisine waarbij de gerechten aan tafel worden uitgeserveerd. U kunt gezellig tafelen met uw familie, partner, vrienden, collega’s en uw zakelijke relaties. Ons concept zorgt ervoor dat u onbeperkt gerechten kunt kiezen tegen een vaste prijs. Ter afsluiting van uw diner heeft u de keuze uit verschillende desserts.

Ons restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Markt in de historische binnenstad van Delft, goed bereikbaar met de fiets en op enkele minuten loopafstand van het station. Wij heten u graag welkom in de wondere wereld van SenS.

All-in dinerprijs:
zondag – donderdag €25,50 p.p.
vrijdag, zaterdag en feestdagen (m.u.v. Kerstdagen) €28,50 p.p.
1 t/m 11 jaar €1,90 per levensjaar

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant SenS

miriam S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Super leuke avond gehad.
Heerlijk gegeten goede en vriendelijke bediening.
Lvanmil .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
heerlijk gegeten met een groep vrienden, leuke en gezellige bediening. Gerechten zien er super uit, netjes opgemaakt. Drankjes zouden iets meer in de gaten gehouden mogen worden.
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Leuk concept dat je voor iedere gang een nieuw gerecht mag kiezen. De gerechten zijn prachtig opgemaakt, maar belangrijker smaken heerlijk. We hebben 4 gangen geproefd en komen zeker nog eens terug om de andere gerechten te proberen. Een super gezellige avond gehad, fijne ambiance en vriendelijke bediening. Een aanrader!
Kat D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten, mooi gepresenteerd. Mooie zaak en zeer vriendelijke bediening. En dit alles voor hele mooie prijs, echt een aanrader!
minida .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het concept om voor iedere nieuwe gang een gerechtje van de kaart te kiezen bevalt prima. De gerechten zijn zeer smaakvol, mooi geserveerd. En dat er bij ieder gerecht een bijpassende wijn gekozen kan worden is echt super. Mooie, voor ons nog onbekende, wijnen gedronken. Was echt heel lekker en gezellig.
bart S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
voor het eerst sinds de verandering naar SenS, vond de kaart interessanter en het een goed concept en natuurlijk het belangrijkste lekker gegeten.
rolandaxel .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een fijne avond gehad met uitermate vriendelijk personeel en ook een gastvrije eigenaar. En natuurlijk heerlijk gegeten met veel keus. Wij komen zeker nog een keer terug.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Heerlijk dat je meerdere gerechtjes kan uitproberen.
Baldiman .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een smakelijke verrassing op een prachtige lokatie in het historische hart van Delft! Je kunt alle gerechten proeven die je maar wilt. Ze worden smaakvol opgediend, en smaken heerlijk! Prettige bediening. Goede mix van Franse en oriëntaalse smaken. We komen hier zeker terug!
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Goede formule en heerlijke gerechten met een vriendelijke bediening. Kortom een restaurant om zeker terug te komen
Marfrans E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar en zijn zwangere vrouw. Een alleraardigst en vriendelijk koppel. De gerechten zagen er goed verzorgd uit en het eten smaakte heerlijk.
M.J. H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk restaurant met een mooi concept. De gerechten zijn heerlijk. Goede en vriendelijke bediening. Restaurant is ruim opgezet, waardoor je niet boven op elkaar zit.
Zij serveren geen kraanwater serveren. Een fles plat water kost € 5,50. Niet echt gastvrij.
Er zou wat meer keuze in de desserts kunnen zijn. Er staan vier keuzes op de kaart, waarvan er bij twee € 3,50 bijbetaald moet worden.
Jammer vond ik ook dat er gerechten hetzelfde zijn opgemaakt met dezelfde ingrediënten (b.v. Sashimi van Ossenhaas en Eendenfilet). Daar zou meer mee gevarieerd kunnen worden.
Al met al wel goed gegeten, maar ik zou niet snel een tweede keer gaan. Het kost € 28,50 p/p. Wij waren met z'n tweeën toch nog € 104,- (inclusief fooi) kwijt.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Modern restaurant met een leuk concept: je kunt iedere keer opnieuw een gerecht bestellen. We hebben totaal 9 gerechten geproefd variërend van garnalen tot een stoofpotje en sashimi van ossenhaas. Alles zeer smaakvol geserveerd. Hierbij een wijnarrangement met bijzondere wijnen die de smaak van de gerechten versterkten.
De bediening was uitstekend. Kortom reden om zeker nog een keer terug te gaan.
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker eten in een fijne ambiance voor een nette prijs!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekkere en verrassende gerechten. Goed geprijsde wijn. Vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van de geschonken wijnen. Zeer de moeite waard en zeker een terugkeer waard.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De presentatie van het eten is super en verrassende combinatie. Erg leuk! Verder vriendelijke bediening en goede service. Wij hebben een topavond gehad en komen zeker nog eens terug!
Arend W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Leuke optie om meerdere hapjes in 1 diner uit te proberen. Sommige stukjes vlees waren uitstekend, sommige goed. Saus vond ik bij varkensvlees niet geheel passend, misschien kwestie van smaak. Voor glutenvrije eters zeker mogelijkheid, genoeg gerechten, toch niet expliciet op ingericht.
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Kwaliteit eten onvoldoende. Eten werd neem ik aan in grote hoeveelheden gemaakt en warm gehouden. Erg matig.
Wijnen minimale kwaliteit, ondanks dat ze hiermee te koop lopen. Voor hetzelfde geld kan je in Delft beter eten (bijv. bij de buurman). Jammer...
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening, aanrader.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
weer genoten van de heerlijke gerechtjes die op een zeer mooie wijze werden geserveerd. 1 klein minpuntje, het afruimen van de tafel mag wat minder snel. Wacht even tot iedereen klaar is met zijn gerechtje of wacht een paar minuutjes als de gasten klaar zijn met hun gang. Voor de rest niets dan lof voor dit heel prettige restaurant.