Over het restaurant SenS

Het team van SenS heet u graag van harte welkom! SenS draait om het samen proeven en genieten met uw tafelgenoten. Beleef met elkaar onze unieke smaken en met zorg uitgekozen wijnen. SenS is een moderne manier van All-in cuisine waarbij de gerechten aan tafel worden uitgeserveerd. U kunt gezellig tafelen met uw familie, partner, vrienden, collega’s en uw zakelijke relaties. Ons concept zorgt ervoor dat u onbeperkt gerechten kunt kiezen tegen een vaste prijs. Ter afsluiting van uw diner heeft u de keuze uit verschillende desserts.

Ons restaurant is gevestigd in een monumentaal pand aan de Markt in de historische binnenstad van Delft, goed bereikbaar met de fiets en op enkele minuten loopafstand van het station. Wij heten u graag welkom in de wondere wereld van SenS.

All-in dinerprijs:
zondag – donderdag €25,50 p.p.
vrijdag, zaterdag en feestdagen (m.u.v. Kerstdagen) €28,50 p.p.
1 t/m 11 jaar €1,90 per levensjaar

Zaterdag 17:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag
9,1

Jouw recensie over het restaurant SenS

SL L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De vlees en vis zijn te zout
Lex K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op Valentijnsdag hier heerlijk gegeten met mijn vrouw. Het was een aangename verrassing. Wel druk maar de bediening bleef attent en vriendelijk! Niet te lange wachttijden
roland W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Net als de vorige keer heerlijk gegeten in een gezellige entourage met vriendelijke en vlotte bediening.
Ondanks dat het best druk was, ging het voldoende snel en kreeg je voldoende aandacht.
Het concept blijft heel leuk dat je na elke gang iets nieuws bestelt en daarbij leert van je tafelgenoten wat die zojuist lekker hebben gevonden.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Was prima. Gezellig avondvullend (meerdere kleine gerechtjes). Ook de bijgerechten prima en voor ieder wat wils. Zeker aan te bevelen.
Diana Z.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima restaurant, ga hier altijd met veel plezier naar toe. Ontzettend lekker eten, heerlijke wijn en een vriendelijke bediening.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Makkelijk concept met goede gerechten in een ruime tafel setting.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het concept van onbeperkt bestellen is hier naar een hoger plan getild! geen wok-rommel en vitrines met slappe patat maar kwalitatief hoogwaardige, kleine gerechtjes. daar sluit ook meteen mijn enige kritiekpunt op aan, wij kwamen om 20.00 binnen, wat ons 2 uur en 15 minuten gaf, maar het duurde 45 minuten voor het eerste gerecht op tafel kwam.. Uiteindelijk hadden we net genoeg tijd voor 3 gerechtjes voor de keuken sloot... dat moet eigenlijk beter kunnen.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Leuk all in concept.
Wij gingen met ons gezin van 5 (volwassenen) op een vrijdagavond hier eten. Ieder van ons had 5 verschillende gerechtjes. Aan het dessert (ook bij de all in prijs inbegrepen) kwamen we niet meer toe omdat we voldoende hadden gegeten. Mooie entourage, prima bediening, leuke presentatie en lekkere gerechtjes. Wij komen nog eens terug met onze kinderen. Prijskaartje incl. wijn en water 200 euro.
kareltjedegrote K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke kleine hapjes op mooi opgemaakte borden. Echt een aanrader
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Goed consept. Mooie gerechtjes met een verassende suptiele oosterse ondertoon. Erg smakelijk. De wijn was goed. De sfeer evenzo. Leuke vlotte meiden in de bediening.
Bert U.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Vrijdag 12 januari daar gegeten. Ambiance prima en een goede akoestiek. Verrassend lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Prima formule met de kleine hapjes en zeker eten op niveau, ossenhaas en coquille etc. Prijs/kwaliteit zeer goed € 28,50 all you can eat. Verbeter puntje is de wijn. Sauvignon blanc slecht. We komen zeker terug.
Esmee D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij SenS in Delft. Leuk concept. Je kiest een gerechtje per gang van de kaart, hoeveel gangen je wilt mag je zelf bepalen. Ideaal voor een groep met wat grotere en kleinere eters. Voor ieder wat wils. Genoeg keus uit vis, vlees en vegetarisch! De borden worden leuk opgemaakt en de gerechtjes zien er schattig en gezellig uit!
kristel T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Op de kaart ziet het er heerlijk uit maar de werkelijkheid valt tegen. De bediening is aardig en attent maar voor het eten gaan we hier niet meer naar toe.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Zeer vriendelijke bediening, erg goed eten, mooi opgediend en een prima prijs. Ook een zeer uitgebreide wijnkaart.
Leuke inrichting en geen harde muziek zodat je op een normale manier met elkaar kunt praten.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Leuk concept, kiezen uit allerlei kleinere maaltijden, zoveel je wilt. Vier gangen waren voor ons (kleine eters) meer dan voldoende. Goede kwaliteit.
Thijs F.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Dit is een uniek en goed concept; ruime keuze uit gevarieerd menu. wij komen hier zeker terug!
Erwin Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heel veel keus en alles heel lekker en mooi opgediend.
Shannon Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten en de service was echt top! Leuke, kleine en mooi opgemaakte gerechtjes. Prijs-kwaliteit verhouding is meer dan goed! Ik ga hier zeker vaker komen!
bert.van.dalen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
te snel uitserveren van gerechten. Weinig wachttijd om rustig te praten. Moesten we steeds aangeven. Tweede kewrstdag eigenlijk ook menu verwacht. Was wat feestelijker geweest.