Meer informatie over restaurant Senora Rosa

Dinsdag t/m zondag 16:00 - 00:00

9,1
Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Mijn eerste ervaring toen ik binnenkwam was dat het er gezellig uitzag. Je voelt je meteen thuis, je krijgt een huiskamergevoel. Het eten was heerlijk, de tonijn met eendenlever sprong eruit! Ik had nog nooit eendenlever gehad en was sceptisch, maar de combinatie was heel verassend. De service was prima, je werd hartelijk ontvangen, waardoor je je meteen thuis voelde. Mede door het huiskamergevoel werd dit extra versterkt. Kortom een super ervaring!
John T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Ik had er iets meer van verwacht, zeker gezie de winkel die erachter steekt op de Strijpsestraat. Alles wat je daar haalt is vers en erg lekker. Het eten in het restaurant is van dezelfde uitstekende kwaliteit. De entourage is voldoende al stond bij onze tafel een rare balk hinderlijk in de weg. De bediening vind ik niet om over naar huis te schrijven. De helft van het vrouwelijk personeel spreekt niet of nauwelijks Nederlands, maar daar is nog wel mee te leven. Afstandelijk is het allemaal wel. Gezellig zijn de Spaanse troubadours die aan de tafels komen, maar na 6 keer wordt het een beetje hinderlijk. Ik denk dat dit restaurant aan zijn succes ten onder gaat.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Het eten was, in vergelijking met andere tapaszaken, verrassend goed. Mooie presentatie en smaakvolle combinaties. Het ene gerecht uiteraard wat smaakvoller dan de andere. De voorkant van het restaurant komt wat lelijk over en niet heel uitnodigend. Van binnen is het al een stuk beter. De service laat hier en daar wat te wensen over (bediening die met elkaar bezig is ipv de gast). Al met al zou ik dit tapasrestaurant willen aanbevelen, als je een keer geen trek hebt in de standaardtapas (die overal te krijgen is). Je betaalt iets meer, echter is dit m.i. de moeite waard
wsk1 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Ik lees best vaak recensiesites en ga ook best vaak uit eten. Altijd zit er wel "een zeikerd" bij die het niet goed vind. Vandaag ben ik "de zeikerd" ondanks alle lyrische verhalen hier. Gisteravond gegeten bij Senora Rosa en ik vond het gemiddeld, op z;n best. Tapas op zich wel oke maar niet super. Droog vlees bij de gehaktballetjes e.d. Geen value for money in ieder geval in mijn beleving. Maar ik stoorde me meer aan wat slordigheden 1) niet alle tapas waren op voorraad 2) een bepaalde tapa was duurder dan op de kaart vermeld staat (werd wel eerlijk gezegd bij het bestellen trouwens) 3) tapas worden je nog eens extra aangesmeerd, specialiteit meneer!, die dan bij de rekening 10 euro kosten. 10 piek voor wat veel te zoute paprika's die ik in eerste instantie helemaal niet wilde. Sorry hoor. Bij het bestellen van een grote Estrella bleek dit witbier te zijn waar ik niet van houd. Dat soort zaken dus. Jammer!
En alhoewel wat formule-achtig ziet de zaak er prima uit. Maar het geluid vervormt wat het gehorig maakt, benieuwd hoe het is als de hele zaak vol zit. Alhoewel ik dat niet meer snel zal gaan beleven.
Dulinho J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Bij binnenkomst was ik best wel sceptisch en cynisch over de beleving die mij te wachten zou staan. Spaanse restaurant moeten Spaanse koks hebben! Zal de eigenaar Spaans zijn? Vroeg ik me af..

De beleving dat ik in een echte Spaanse restaurant at werd meteen vanaf het begin dat we gingen zitten bevestigd. De Spaanse kok kwam even uitleg geven over de menukaart en wat tips. Trouwens de serveerster was ook Spaanse. Se?ora Rosa zelf kwam zelfs even bij ons aan tafel zitten. Geweldig toch? Het is ook nog eens een mooie vrouw om te zien.

Goed, het was eten gewoon verrukkelijk.. De kruiden kon goed proeven. De presentatie van het eten op het bord zag er heel smakelijk uit. De frietjes met een wat pikante nasmaak waren ook heerlijk. Had er zelfs nog een extra nabesteld. Tip; dat bier uit Barcelona is best lekker.

De open keuken is zeker ook een pluspunt.

P.S: Jammer dat ik er geen foto bij kan doen wat het gerecht en tapas wat ik gisteren heb genuttigd.. (Ja ik heb foto's gemaakt want ik was echt onder de indruk)