Meer informatie over restaurant Senora Rosa

Dinsdag t/m zondag 16:00 - 00:00

9,2
M V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Laatst voor het eerst bij Senora Rosa gegeten. Per toeval kwamen we hier uit. Hoewel de buitenkant niet erg uitnodigend is, waren wij zeer aangenaam verrast over de prachtige loft-achtige ruimte waar je uiteindelijk op uitkomt. Er ging van alles mis in de bediening, maar de gastvrouw kwam keurig haar excuses aanbieden en legde uit dat al haar vaste medewerkers ziek waren die dag en dus wat noodgrepen moest uithalen. Door haar vriendelijkheid en gastvrijheid vonden we dit geen enkel probleem en konden we er wel om lachen. We kregen ook nog een gratis drankje aangeboden hiervoor. De tapas zijn echt authentiek spaans, en gemaakt van heerlijk verse producten. Hoewel het druk was nam de gastvrouw alle tijd voor ons en kan mooi vertellen over hoe bepaalde producten gemaakt worden. Ee echte aanrader is de Pata Negra, ham van het Iberco varken, heerlijk!! Voor ons met stip de beste tapas-bar van heel Eindhoven en omstreken!
Giel V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Aardig restaurant, een sympathieke en vlotte bediening. Wij waren op 11/12 met 3 personen en bestelden het 3gangen menu (dat zelfs 4gangen bevatte, we kregen een voorafje van 3 schotels). De hapjes waren lekker, er was ook voldoende rekening gehouden met en keuze voor vegetarisch. Het toetje viel tegen en ook het in rekening brengen van een karaf kraanwater (€1) viel ons tegen, bij een besteding van ruim €100 (incl. fles huiswijn). Ons advies: standaard of boven een bepaalde besteding (€25?): gratis water.
Valerie A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
We hebben hier vorige week met 8 personen gegeten. Dit was voor mij de 2de keer.Wederom fantastisch !!
Om het makkelijk te maken hebben we ze feu-vert gegeven en kregen we een aantal heerlijke tapa's geserveerd, zonder lange wachttijd ertussen, heerlijke cava's en rode wijn. Rosa is vlot en vrolijk en legt graag uit waar de producten vandaan komen.
Ik noem het culinaire tapa's, want het smelt echt op je tong.
Een aanrader voor wie echt Spaans wil proeven met echt Spaanse bediening en sfeer.
Natascha L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Al een aantal keer heerlijk gegeten bij Señora Rosa. Zelfs op mijn vrijgezellenfeestje, aan een grote tafel, de lekkerste tapas laten serveren (een echte aanrader!). Rosa heeft professionele Spaanse koks in de keuken staan die geen standaard, maar exclusievere tapas bereiden. Iedere keer laten we ons weer verrassen en gaan we blij de deur uit. Wij zijn zelf gek op alles wat met Spanje te maken heeft en zeker ook op dit restaurant! Ik zeg Salut!
Ivo H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Bij señora rosa kun je de lekkerste en beste tapas eten! De verassende combinaties zorgen voor een heerlijke culinaire avond. De coulan chocolate is een aanrader!!
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Prima gegeten met een grote groep gasten (+12 pers). doorlopend kleine gerechten op tafel van prima kwaliteit en smaak. Uitschieters waren de appel met eendenlever, heek en lamb chops.

Ook een compliment voor de zware brigade: kundig maar bovenal warm.
John T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Ik had er iets meer van verwacht, zeker gezie de winkel die erachter steekt op de Strijpsestraat. Alles wat je daar haalt is vers en erg lekker. Het eten in het restaurant is van dezelfde uitstekende kwaliteit. De entourage is voldoende al stond bij onze tafel een rare balk hinderlijk in de weg. De bediening vind ik niet om over naar huis te schrijven. De helft van het vrouwelijk personeel spreekt niet of nauwelijks Nederlands, maar daar is nog wel mee te leven. Afstandelijk is het allemaal wel. Gezellig zijn de Spaanse troubadours die aan de tafels komen, maar na 6 keer wordt het een beetje hinderlijk. Ik denk dat dit restaurant aan zijn succes ten onder gaat.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Het eten was, in vergelijking met andere tapaszaken, verrassend goed. Mooie presentatie en smaakvolle combinaties. Het ene gerecht uiteraard wat smaakvoller dan de andere. De voorkant van het restaurant komt wat lelijk over en niet heel uitnodigend. Van binnen is het al een stuk beter. De service laat hier en daar wat te wensen over (bediening die met elkaar bezig is ipv de gast). Al met al zou ik dit tapasrestaurant willen aanbevelen, als je een keer geen trek hebt in de standaardtapas (die overal te krijgen is). Je betaalt iets meer, echter is dit m.i. de moeite waard