Senora Rosa

Dinsdag t/m zondag 16:00 - 00:00

9,2
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Deze avond heerlijk gegeten bij Senora Rosa, het eten was top en van hoge kwaliteit super prijs kwaliteit verhouding. Goede sympathieke bediening! Een restaurant waar je je meteen thuis voelt! Een echte aanrader voor een gezellige avond!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We waren met een groep van 12 personen en kregen een hoge houten tafel met erg ongemakkelijke krukken. De wachttijd tussen de gangen was ruim een uur. Ik heb 3 keer een pilsje moeten bestellen voordat ik wat kreeg. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding ronduit slecht. We moesten € 686,10 afrekenen wat neerkomt op ruim € 57,00 per persoon. Mij zien ze er nooit meer!
Donna L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij señora Rosa, we waren aangenaam verrast door de heerlijke gerechten. Hadden gekozen voor het menu van de chef en dat was zeker waar krijgen voor je geld, kregen de 5 gangen haast niet op. Komen zeker nog is terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Afgelopen woensdag met Koningsdag ben ik hier gaan eten met een aantal vrienden. Ik was hier nog nooit geweest maar het is een sfeervol ingericht restaurant waar het prettig vertoeven is.
De menukaart is vrij groot waardoor een keuze maken lastig is. We hebben op aanraden van de gastvrouw gekozen voor het menu de chef waarbij we in een aantal gangen de specialiteiten van de chef konden proeven. Alles is vers bereid en de kwaliteit is prima.
De bediening was uitstekend en bezat de nodige kennis om de gerechten uit te leggen aan tafel. Minpunt was de lange wachttijd tussen de gangen door.
Imke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gisteren bij Senora Rosa. Het eten was heerlijk en we hebben lekker gegeten. Het enige grote nadeel is dat het eten zo ontzettend lang duurde. Tussen onze eerste en twee gang zat dik 1,5 uur. Het zal vooral komen omdat de gerechten erg veel opmaak vergen. Het lijkt meer op een soort van sterrenrestaurant dan een tapaszaak. Want tapas is het echt totaal niet meer. Wat wij ook lastig ervaarde waren alle grote borden. We hadden bijna geen ruimte om te eten en de hele tafel stond harstikke vol. Lekker rustig eten zat er niet bij, alles stond teveel. Misschien idee om de borden wat kleiner te maken? De dames in de bediening waren erg vriendelijk en kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Ook werd gelet op de drank.
Maar de lange duur van de gerechten was echt een afknapper. Jammer.
Lian B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Erg druk waardoor je elkaar slecht kon verstaan en weer moesten extreem lang wachten op ons eten. Na 1u45 naar gevraagd en serveerster deed nors en onverschillig. De eigenaresse kwamnons wel tegemoet met wat brood. Pas na 3,5 uur hadden wel al onze gerechten gehad.
Tot slot: wel hadden aangegeven dat er een zwangere mee staat en kregen goed advies en de belofte bij bijvoorbeeld een visplateau dat er geen rauwe vis bij zat. Dat werd vervolgens echter niet nageleefd Door het keukenpersoneel.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gisteren gegeten bij Senora Rosa. We hebben fantastisch gegeten. De gerechten zien er uit als een plaatje en smaken verrukkelijk. Het toetje van rabarber, vanille en rozenijs was de allerlekkerste verrassing. Hier kom ik terug ook al moet ik daarvoor 70 km rijden.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Heerlijk tappas gegeten bij Rosa. De bediening is vriendelijk en kan goed uitleggen wat er geserveerd word. Het menu wisselt met regelmaat waardoor het leuk blijft om terug te komen. Het decor ziet er fris uit en er de achtergrond muziek blijft ook op de achtergrond. Het eten is goed bereid en smaakvol. Het is het zeker waard om langs te gaan.
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Op Zondag weer eens met drieën naar Senora Rosa geweest. De ontvangst was weer erg hartelijk en zoals altijd begonnen we met eigen gebakken brood met aioli en olijven.
De eerste 3 gerechten kwam op tafel vergezeld met de bestelde patatas bravas en gegrilde groenten. Mooi opgemaakt en fantastische smaken. Zo zijn de dorade en het visplateau weer top. Ook bij de volgende 3 gerechten mooie smaken en combinaties zowel vlees als vis en garnalen.
De gerechten zijn iets groter dan tapas waardoor shared-dining mogelijk wordt.
Helaas vergeten de kreeftsoep te bestellen die ook altijd zo bijzonder is.
Een klein minpuntje We dronken Cava, een fles wijn en alcoholvrij bier om dan toch 1 euro te vragen voor het tafel water vinden we niet gepast.
Verder alles super. We kijken uit naar de paella de volgende keer.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijke tapas gerechten genoten bij Senora Rosa. We moesten wel erg lang wachten op de gerechten. We hebben ruim een uur tussen "twee gangen" moeten wachten. Het leek alsof de keuken het niet aankon. Ook werd een gerecht te koud geserveerd, dit werd overigens wel perfect opgelost door het gerecht in een volgende ronde alsnog warm te serveren. De tapas waren heerlijk van smaak.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Gisteravond bij Senora Rosa gegeten.
Ondanks dat het niet druk was, vonden wij het toch gezellig. De bediening was prima, correct, vriendelijk en de serveerster was attent en alert. De gerechten waren overheerlijk, vers, mooi opgediend en met liefde gemaakt. Voor ons was er 1 minpuntje. Het was er niet warm. De verwarming stond wel aan maar doordat het niet behaaglijk was in het restaurant komen wij graag in de zomer een keer terug. Verder was het top !!
Léon T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Altijd top kwaliteit en overheerlijke smaken! Het is werkelijk een genot om hier te eten :D:D. Senora rosa is dan ook bij uitstek dé locatie waar wij iets gaan eten wanneer we zin hebben in een ware smaaksensatie! Door heerlijke traditionele en eigenzinnige tapas met daarbij de live muziek en gezellige sfeer kun je heerlijk genieten van deze mooie spaanse specialiteiten.
marcfrijns .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Vandaag voor het eerst gegeten bij Senora Rosa. Blij verrast over dit heerlijke tapas restaurant. Lekkere tapas met mooi opgemaakte gerechten en hele goede kwaliteit. Alle tapas smaakten heerlijk. Vriendelijke bediening en (op zondag) leuke live muziek.

We komen zeker nog een keer terug om te genieten van het heerlijke eten.
Marleen en Theo V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Na een lange tijd afgelopen woensdag weer eens gegeten bij Rosa. Wat een feestje was het weer! We kozen voor het Menu de Chef omdat het uit de kaart zo moeilijk kiezen is. Na een gazpacco van komkommer verschenen er twee gangen met elk drie gerechten; vis, vlees en vegetarisch. Het mag dan een tapas restaurant heten maar dat slaat alleen op het formaat van de gerechten. Denk niet aan de gebruikelijke tapas, dit is echt culinair genieten! Rode mul, stoof van lam, entrecote, zalmbonbon, guacamole met paprika en alles even heerlijk. De bediening is prima en Rosa nog steeds een hele goede gastvrouw. Het dessert was een heerlijke afsluiter; kaneelijs, rode vruchtjes, caramelsaus onderin en een schuim van crema Catalane.

We hebben genoten en het leuke is dat de delicatessenwinkel die ze ook heeft en het restaurant echt heel verschillend van aanbod zijn. Maar beiden zijn en blijven erg goed.

Tot snel en succes met de tapas wedstrijd in oktober Rosa, je gaat ongetwijfeld weer hoog scoren!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Gisteren een hapje gaan eten bij senora Rosa. Zeer gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten! Smaakvol opgemaakte borden, kwaliteit super. Sangria is een aanrader net als het toetje van de chef (Björn bedankt voor het maken van dit genotsmomentje, Teun bedankt voor het aanraden en de gastvrije bediening).
Wij komen weer eens terug!

Het was ook een genoegeney jullie kennis te maken. Wat hebben we in de afdronk een gezellige avond gehad samen. Hartelijk dank hiervoor en graag tot ziens bij Señora Rosa
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Geweldig leuk en goed restaurant.
Mooie orginele Spaanse gerechten in een modern jasje en mooi opgediend.
De sfeer is erg gezellig en de bediening goed en erg gemoedelijk.
Het fijne is dat je fijn de tijd kunt nemen om te genieten van de sfeer het eten maar ook van je gezelschap omdat je heerlijk een hele avond kunt tafelen.
Fijn meerder gangen van allerlei lekkere gerechten in een rustig tempo opgediend en tussendoor mooi tijd om even buiten een luchtje te scheppen .
Alles wat we deze avond hebben gegeten was erg lekker maar als je gaat ,zeker toetje 41 ( soort cake met heerlijke vulling van pistache en een soort room, met ijs en vruchten als garnering) nemen. Lust voor oog en tong.

En ja , ook als het buiten erg heet is kun je hier heerlijk vertoeven aangezien de AIRCONDITIONING ervoor zorgt dat u toch kunt genieten van de lekkere gerechten zonder dat u oververhit raakt.

Hierbij mijn dank aan señora Rosa en haar mensen voor het heerlijke eten en gezellige avond.

Ook nog leuk om te melden indien u gaat, tweemaal in de week speelt een erg goede zanger/gitarist fijne Spaanse muziek zonder dat het opdringerig is.
Karmen .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Senora Rosa. Het ene gerechtje nog verrassender dan het andere. Ook het wijnarrangement is een echte aanrader bij het tapasmenu van de Chef. Goed op elkaar afgestemd! Wij gaan hier zeker nog eens terug!
sylklerks .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Voor een familie uitje waren we bij Señora Rosa. We werden zeer gastvrij onthaald in dit pas gerenoveerde restaurant met zijn gezellige sfeer. Zelf ben ik niet zo dol op tapas omdat ik meestal met honger weer naar huis ga. Dat is bij Senora Rosa zeker niet het geval! Mooie porties en van goede kwaliteit. We hebben veel gerechten geproefd die avond voor mij waren de Atun, Iberisch zwijn en Gambas de toppers maar de andere tapas waren ook zeer de moeite waard! Dank voor de gezellige avond!
Richard E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Gisteren heb ik samen met mijn vriending gegeten bij Senora Rosa. Vooraf wisten wij eigenlijk niet echt wat we konden verwachten en hoe groot de porties zouden zijn. Na dit even gevraagd te hebben wisten we dat we van meerdere gerechten konden gaan genieten. We begonnen met een voorafje van Pata Negra en brood met aioli. Wat was deze ham zalig! Het smolt bijna weg in de mond.

Daarna verschillende gerechten besteld waaronder Patatas Bravas, gevulde puntpaprika's, quiche, een gerecht met varkensvlees en als afsluiter de guacamole genomen. Stuk voor stuk overheerlijke gerechten. Je proeft gewoon dat de kok alles met liefde bereid! Hulde.

Wij komen hier zeker nog eens terug!
Bart Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wat een leuk restaurant,we hebben ons gisteren heerlijk culinair laten verwennen
Prijs kwaliteit verhouding is perfect
Super leuke bediening ,mooie inrichting
gewoon helemaal goed
dank je wel voor de leuke avond
Bart en jacqueline Moser
Hartelijk dank voor uw recensie, wij waarderen dit zeer, ook onze chef kon uw persoonlijk compliment zeer waarderen. tot gauw.
Team Señora Rosa