Meer informatie over restaurant Senora Rosa

Dinsdag t/m zondag 16:00 - 00:00

9,2
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten is echt zeer goed, de presentatie van de mooie eten op de tafeltjes is niet zo goed en onpraktisch. Service is prima
Maartje M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Vol verwachting dit restaurant uitgekozen obv de goede beoordelingen. Het viel ons helaas erg tegen, in all opzichten. Geen herhaling voor ons..
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vanavond een ontzettend fijne avond gehad. Leuke bediening en een enthousiaste gastvrouw en een lekker kerstmenu. Het betere Zuid-Europeesche in Eindhoven.
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Zelf een kogel en botje in de wilde eend, dus dan weet je dat deze echt wild was ;)
Bediening mag soms wat vriendelijker en met iets meer aandacht. Het was niet heel druk, maar zeker een aanrader als je van tapas next level houdt.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
geweldige gastvrouw!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Prima restaurant. Goede bediening en vooral heerlijke gerechten (tapas).
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten!
rogier V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We komen hier met enige regelmaat, een echte aanrader. Heerlijke en bijzondere gerechten van goede kwaliteit, gezellige sfeer, leuk ingericht. Niet te vergelijken met 'gewone' tapas restaurants, je betaalt er dan ook wat meer voor en dat is het absoluut waard.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer geslaagde avond. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Kristof U.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
hele aangename verbruikszaal, vriendelijke bediening, goeie gerechten, snel, vlot, een aanrader!
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Op Zondag weer eens bij Senora Rosa geweest. Het was weer top. Hele mooie Spaanse gerechten. van Iberico ribbetjes tot Dorade en vistableau gerechten allemaal fantastisch . Bordjes als schilderijtjes met stevige spaanse smaken. Een aanrader voor iedereen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
N.a.v. eerdere goede ervaringen, vol verwachting teruggekeerd naar Senora Rosa. Best lekker gegeten, maar minder verrassend dan eerdere keren, voor toch een behoorlijke prijs. Als er nu aan terug denk (het is een dag of 10 geleden), is me vooral de onaangename verrassing op de rekening bijgebleven. Toen we net zaten en gevraagd werd wat we wilden drinken, werd er heel nonchalant bij gevraagd of we misschien ook wat brood met aioli en wat ham wilden. Prima. Het waren behoorlijke porties, bijna een extra gang. Dat dat wat extra kost is duidelijk, maar toen ik de rekening beter bekeek zag dat er ruim EUR 39,-- extra op de rekening stond (vijf personen) op een totale rekening van EUR 270,--. De manier waarop dit gegaan is vind ik op z'n zachtst gezegd niet erg fatsoenlijk. Ook de frequentie waarmee gevraagd werd of we nog iets wilden drinken was redelijk storend. En verder minder van belang, maar ik noem het toch: ik had van tevoren mobiel gereserveerd, maar we hebben 10 minuten staan wachten omdat de reservering niet gevonden werd; even excuses maken lijkt me het minste. Wat mij betreft houd ik het hier even voor gezien; gemiste kans :-|. Ik zou zeggen doe je voordeel met deze opmerkingen!
Marlies N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en ook met de kleinkinderen werd rekening gehouden, tot het toetje, dat duurde te lang.
Werd wel meteen rechtgezet.
Lieve eigenaresse die overal even een praatje maakte.
SAM B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zelden zo lekker gegeten!
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Top!!!
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Soms vertoef ik in Eindhoven en als dan de avond valt ga ik graag happen bij Senora Rosa.
Het heet tegenwoordig allemaal tapas maar gezien de grootte gaat het bij de Senora om raciones. De kaart geeft dat ook aan overigens. En ze waren afgelopen keer voortreffelijk, nog beter dan de vorige keren, spannender, eigentijdser en oogstrelend We hebben genoten, ook van de prima wijnen die allemaaal ook per glas worden geschonken.
Ik neem graag wat kaas toe, maar helaas was de kaasschotel ongewijzigd gebleven. Beetje saai en meer van hetzelfde. Senora, serveer er toch wat van de twee verrukkelijke Spaanse blauwaders -de Cabrales en de Valdeon- bij.
Desondanks toch een 9.
Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Overheerlijke Spaanse tapas!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sfeervol ingericht restaurant met-naar Spaans gebruik- aan de straatzijde een ingang met bar en aan de andere zijde de hoofdentree. Wij kozen voor het 2 gangenmenu. Je krijgt in 2 gangen 2 keer 5 gerechtjes uitgeserveerd. De gerechten zijn erg mooi opgemaakt en smaken stuk voor stuk uitstekend. Bijvoorbeeld patatas bravas, gemarineerde zalm, pittige gambas, kip in serano ham en tortilla. Daarbij een fles chardonnay van de verdejo- druif uit een streek vlakbij Madrid: prima wijn. De bediening is attent en vriendelijk. Gevarieerde Spaanse muziek op de achtergrond op een aangenaam geluidsniveau. We waren er in de namiddag toen het nog rustig was. De eigenaresse kwam langs om een praatje te maken; erg leuk. Lukt waarschijnlijk niet als het vol zit, want veel plaatsen. Zoals het restaurant zelf aangeeft: tapas, maar dan net even anders. En zo is het.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijke echte spaanse tapas. Zeer vriendelijk personeel.
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer, we gaan zeker nog een keer terug