Meer informatie over restaurant Senora Rosa

Dinsdag t/m zondag 16:00 - 00:00

9,2
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We hebben het 3 gangen menu genomen.
Alles was lekker en mooi gepresenteerd, mooi serviesgoed ook.
De Sangria was lekker fris en zoet.
Mooie kan en glazen bij de Sangra en water.
De inrichting van het restaurant is leuk.
Annemarie N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij dit pareltje aan de rand van het centrum. De jamón iberico is goddelijk.
De tafel van Anne K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, rustig buiten kunnen zitten. Bediening kwam wat traag op gang (wel tafel indekken, niet vragen of we al wat wilden drinken), service van de gastvrouw was goed.
Rob V.
Eten was heerlijk. Gastvrouw was top! Rest van de bediening kan beter.
Zeker voor herhaling vatbaar, maar je moet de tijd willen nemen.
Margareth P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Verrassend een aanrader
F. H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Eten duurde erg lang en het was helemaal niet druk. Ook werden we 2x niet gezien toen we wilde bestellen. Er waren maar 2 tafels bezet toen we binnen kwamen, maar pas een uur nadat we zaten kregen we eerste gerechten. Bij tapas verwachten wij snel al een paar gerechten.

Het wachten was het wel waard. De smaak was erg goed! Alhoewel de prijs van sommige gerechten wel aan de hoge kant was.

Gezellige omgeving en goed eten, dus leuke avond gehad.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Zo geweldig en heerlijk gegeten! Echt een feestje en daarom zaten we daar ook en dat werd ook nog eens met feestelijk desert onderstreept. Dank jullie wel.
Danique V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Bediening was heel vriendelijk! Eten was erg goed! En de sfeer en inrichting was ontzettend gezellig, kortom een echte aanrader!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Fantastisch, leuke bediening echt top.
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijke Spaanse gerechten met top service en een geweldige gastvrouw, Rosa! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Vicky W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Kwaliteit eten beneden alle peil.
We namen het 2 gangen menu. De gerechten waren niet smakelijk, uitgedroogd en van slechte kwaliteit.
De bediening had het te druk met roken en praten. Meisje van de bediening moest bijna alles alleen doen, de gastvrouw was alleen geïnteresseerd in onze mening toen we doorgingen, tijdens eten is niemand komen vragen of alles in orde was. De eigenaar / baas vond het belangrijker om een vlucht via ryanair te boeken dan zijn gasten in de gaten te houden.
Proggy Q.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Fantastische gerechten, heerlijk. Wie denkt aan Tapas doet SR hier echt mee tekort, dit is van een veel betere kwaliteit.

Echter blijft er een vervelende nasmaak achter na ontvangst van de rekening - het vriendelijk aan de kinderen aangeboden plankje brood (wat stokbrood, olijven en aioli) staat vrolijk op de rekening à € 8,50.

Jammer dat een zaak met deze potentie zichzelf met dit soort goedkope trucjes een dienst denkt te bewijzen.
Evert H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Grote zaak, maar toch is er voor een gezellige sfeer gezorgd. De gastvouw (Rosa) is heel vriendelijk en houdt rekening met het tempo van uitserveren. De kok (een van de) serveerde zelf uit waardoor er ook uitleg was over het gerecht en de gebruikte ingredienten. We waren er op een rustige dinsdagavond dus kan niet beoordelen of dit altijd gebeurd (wanneer het ook druk is).
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prettige sfeer, vriendelijke bediening, lekker gevarieerd eten. Wel lawaaierig met grote gezelschappen die geen rekening houden met andere eters.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Lekker gegeten prima restaurant
Jip V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Na een geweldige vakantie in spanje opzoek gegaan naar een spaans restaurant om weer van de lekkere raciones te kunnen genieten.

We hebben heerlijk gegeten, interessanten gerechten, verse producten, en lekkere smaak combinaties. Vriendelijk personeel die het verschil tussen tapas en raciones duidelijk uitleggen. Erg interresant om hier meer over te leren.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ons zie je snel terug!
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg duur voor tapas restaurant. Hypercommercieel, je bent je niet bewust van uiteindelijke hoge rekening van 265 euro voor 2 volwassenen en 3 kinderen(9, 13, 13 jaar). Laatste keer...
Moniek Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We komen regelmatig bij Rosa eten en het is altijd een geweldige ervaring!
Super service en echt heerlijk eten!
We gaan snel weer :-)
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Leuke gerechten, goed van smaak. Leuke avond waarbij er in het restaurant live paella gemaakt werd. Iedere laatste woensdag van de maand. Komen zeker nog eens terug
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Werkelijk een zeer goede keus om een wereldavond te hebben. Bediening en natuurlijk la Senora Rosa, zijn geweldig! En dan hebben we het nog niet over het eten gehad, formidable!!! Reden in snel weer eens terug te gaan!! Topper!!!
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een gezellige avond gehad, en heerlijk genoten van het drie gangen verassingsmenu en de lekkere wijntjes.