Meer informatie over restaurant Senora Rosa

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Kristof U.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
hele aangename verbruikszaal, vriendelijke bediening, goeie gerechten, snel, vlot, een aanrader!
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Op Zondag weer eens bij Senora Rosa geweest. Het was weer top. Hele mooie Spaanse gerechten. van Iberico ribbetjes tot Dorade en vistableau gerechten allemaal fantastisch . Bordjes als schilderijtjes met stevige spaanse smaken. Een aanrader voor iedereen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
N.a.v. eerdere goede ervaringen, vol verwachting teruggekeerd naar Senora Rosa. Best lekker gegeten, maar minder verrassend dan eerdere keren, voor toch een behoorlijke prijs. Als er nu aan terug denk (het is een dag of 10 geleden), is me vooral de onaangename verrassing op de rekening bijgebleven. Toen we net zaten en gevraagd werd wat we wilden drinken, werd er heel nonchalant bij gevraagd of we misschien ook wat brood met aioli en wat ham wilden. Prima. Het waren behoorlijke porties, bijna een extra gang. Dat dat wat extra kost is duidelijk, maar toen ik de rekening beter bekeek zag dat er ruim EUR 39,-- extra op de rekening stond (vijf personen) op een totale rekening van EUR 270,--. De manier waarop dit gegaan is vind ik op z'n zachtst gezegd niet erg fatsoenlijk. Ook de frequentie waarmee gevraagd werd of we nog iets wilden drinken was redelijk storend. En verder minder van belang, maar ik noem het toch: ik had van tevoren mobiel gereserveerd, maar we hebben 10 minuten staan wachten omdat de reservering niet gevonden werd; even excuses maken lijkt me het minste. Wat mij betreft houd ik het hier even voor gezien; gemiste kans :-|. Ik zou zeggen doe je voordeel met deze opmerkingen!
Marlies N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en ook met de kleinkinderen werd rekening gehouden, tot het toetje, dat duurde te lang.
Werd wel meteen rechtgezet.
Lieve eigenaresse die overal even een praatje maakte.
SAM B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zelden zo lekker gegeten!
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Top!!!
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Soms vertoef ik in Eindhoven en als dan de avond valt ga ik graag happen bij Senora Rosa.
Het heet tegenwoordig allemaal tapas maar gezien de grootte gaat het bij de Senora om raciones. De kaart geeft dat ook aan overigens. En ze waren afgelopen keer voortreffelijk, nog beter dan de vorige keren, spannender, eigentijdser en oogstrelend We hebben genoten, ook van de prima wijnen die allemaaal ook per glas worden geschonken.
Ik neem graag wat kaas toe, maar helaas was de kaasschotel ongewijzigd gebleven. Beetje saai en meer van hetzelfde. Senora, serveer er toch wat van de twee verrukkelijke Spaanse blauwaders -de Cabrales en de Valdeon- bij.
Desondanks toch een 9.
Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Overheerlijke Spaanse tapas!
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sfeervol ingericht restaurant met-naar Spaans gebruik- aan de straatzijde een ingang met bar en aan de andere zijde de hoofdentree. Wij kozen voor het 2 gangenmenu. Je krijgt in 2 gangen 2 keer 5 gerechtjes uitgeserveerd. De gerechten zijn erg mooi opgemaakt en smaken stuk voor stuk uitstekend. Bijvoorbeeld patatas bravas, gemarineerde zalm, pittige gambas, kip in serano ham en tortilla. Daarbij een fles chardonnay van de verdejo- druif uit een streek vlakbij Madrid: prima wijn. De bediening is attent en vriendelijk. Gevarieerde Spaanse muziek op de achtergrond op een aangenaam geluidsniveau. We waren er in de namiddag toen het nog rustig was. De eigenaresse kwam langs om een praatje te maken; erg leuk. Lukt waarschijnlijk niet als het vol zit, want veel plaatsen. Zoals het restaurant zelf aangeeft: tapas, maar dan net even anders. En zo is het.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijke echte spaanse tapas. Zeer vriendelijk personeel.
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer, we gaan zeker nog een keer terug
John C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Super gegeten! Vriendelijk personeel!! Zeker een aanrader!
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Misten eigenlijk een beetje de levendige sfeer (het was een woensdagavond). Lange tijd maar één tafeltje bezet. Jammer dat een personeelslid/de eigenaresse buiten ging roken en dan de deur open liet staan. Kwam de rook toch nog naar tafel bij het raam. Fijne bediening overigens. Kan beter: we waren gewaarschuwd maar een bordje brood en ham aanbieden tegen betalen, zonder te vermelden dat je er voor zou moeten betalen, kan echt niet. We hebben op basis andere recensies daar niet voor gekozen. Het eten was geweldig lekker en ook mooi geserveerd.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Iets duurder maar dat is het waard: super lekker, goed vers, mooi gepresenteerd en originele combinaties. Aarader!
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De gerechten van dit tapasrestaurant zijn over het algemeen verrassend goed! Dat het ook iets duurder is dan je zou verwachten is daarom dus wel gerechtvaardigd. Ook de service en inrichting zijn goed. Wel vrij levendig op het moment dat wij er waren, maar kan aan het publiek van die avond hebben gelegen. Ik ga dit onthouden voor als ik weer in Eindhoven ben.
Jim G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Vlees niet goed doorbakken, meer rauw. Supertrage bediening, aangesproken dat er erg veel tijd tussen de gangen zaten.. evengoed duurde hwt daarna nog ruim een half uur (!) kortom nooit meer!!!!!
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zoals steeds ook deze keer weer geweldig genoten bij Señora Rosa.
We kozen voor het menu van de chef en kregen heerlijke verrassingen, waarbij ook zeker gerechten zaten die we niet zelf gekozen zouden hebben. Gelukkig zaten die wel in dit menu.
Leuk ook hoe Rosa zelf gastvrij is, regelmatig langs komt om even te controleren of alles naar wens is en bij het verlaten van de zaak nog wijst op de live muziek avonden. Niet opdringerig maar echt uitnodigend!
Lorenzo123 L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellig ogend restaurant, vriendelijk personeel. Voordat er een kaart werd gebracht werd ons gevraagd of we alvast wat brood met ham wilden proeven. Later bleek die combi op de kaart te staan, waar ook gewoon 12,95 voor in rekening werd gebracht. Beetje misleidend. Over de gerechten werd ons uitgelegd dat ze iets royaler zijn dan bij een gemiddeld tapas-restaurant, dat is ook te zien aan de prijzen want die zijn echt een stuk hoger dan elders. We probeerden een vlees- en visgerechtje en die waren beiden héérlijk. Het toetje, een koffie-caramelparfait had erg weinig smaak, jammer. Overigens moesten we heel lang wachten, meer dan een uur (er zaten 40-45 mensen te eten waaronder een groep van 16). Conclusie: wat we aten was héérlijk, maar als je echt zes á zeven gerechtjes zou nemen betaal je inderdaad al snel ruim over de honderd euro met z'n tweetjes en dat vinden wij fors.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het gaat om eerlijke pure smaken bij Señora Rosa. Vanaf het begin tot het einde echt genoten van eten. In ons eigen tempo hebben we daar van 20:15 uur tot 23:00 uur gezeten en genoten. Hier wordt eten met liefde bereid en opgediend. Ook het contact met onze tafeldame was puur. Echt, wanneer je in Eindhoven bent en de tijd hebt om te genieten van eten, gun jezelf dan een avond bij Señora Rosa.