Meer informatie over restaurant Senora Rosa

9,1

Jouw recensie over het restaurant Senora Rosa

Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sfeervol ingericht restaurant met-naar Spaans gebruik- aan de straatzijde een ingang met bar en aan de andere zijde de hoofdentree. Wij kozen voor het 2 gangenmenu. Je krijgt in 2 gangen 2 keer 5 gerechtjes uitgeserveerd. De gerechten zijn erg mooi opgemaakt en smaken stuk voor stuk uitstekend. Bijvoorbeeld patatas bravas, gemarineerde zalm, pittige gambas, kip in serano ham en tortilla. Daarbij een fles chardonnay van de verdejo- druif uit een streek vlakbij Madrid: prima wijn. De bediening is attent en vriendelijk. Gevarieerde Spaanse muziek op de achtergrond op een aangenaam geluidsniveau. We waren er in de namiddag toen het nog rustig was. De eigenaresse kwam langs om een praatje te maken; erg leuk. Lukt waarschijnlijk niet als het vol zit, want veel plaatsen. Zoals het restaurant zelf aangeeft: tapas, maar dan net even anders. En zo is het.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijke echte spaanse tapas. Zeer vriendelijk personeel.
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer, we gaan zeker nog een keer terug
John C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Super gegeten! Vriendelijk personeel!! Zeker een aanrader!
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Misten eigenlijk een beetje de levendige sfeer (het was een woensdagavond). Lange tijd maar één tafeltje bezet. Jammer dat een personeelslid/de eigenaresse buiten ging roken en dan de deur open liet staan. Kwam de rook toch nog naar tafel bij het raam. Fijne bediening overigens. Kan beter: we waren gewaarschuwd maar een bordje brood en ham aanbieden tegen betalen, zonder te vermelden dat je er voor zou moeten betalen, kan echt niet. We hebben op basis andere recensies daar niet voor gekozen. Het eten was geweldig lekker en ook mooi geserveerd.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Iets duurder maar dat is het waard: super lekker, goed vers, mooi gepresenteerd en originele combinaties. Aarader!
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De gerechten van dit tapasrestaurant zijn over het algemeen verrassend goed! Dat het ook iets duurder is dan je zou verwachten is daarom dus wel gerechtvaardigd. Ook de service en inrichting zijn goed. Wel vrij levendig op het moment dat wij er waren, maar kan aan het publiek van die avond hebben gelegen. Ik ga dit onthouden voor als ik weer in Eindhoven ben.
Jim G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Vlees niet goed doorbakken, meer rauw. Supertrage bediening, aangesproken dat er erg veel tijd tussen de gangen zaten.. evengoed duurde hwt daarna nog ruim een half uur (!) kortom nooit meer!!!!!
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zoals steeds ook deze keer weer geweldig genoten bij Señora Rosa.
We kozen voor het menu van de chef en kregen heerlijke verrassingen, waarbij ook zeker gerechten zaten die we niet zelf gekozen zouden hebben. Gelukkig zaten die wel in dit menu.
Leuk ook hoe Rosa zelf gastvrij is, regelmatig langs komt om even te controleren of alles naar wens is en bij het verlaten van de zaak nog wijst op de live muziek avonden. Niet opdringerig maar echt uitnodigend!
Lorenzo123 L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellig ogend restaurant, vriendelijk personeel. Voordat er een kaart werd gebracht werd ons gevraagd of we alvast wat brood met ham wilden proeven. Later bleek die combi op de kaart te staan, waar ook gewoon 12,95 voor in rekening werd gebracht. Beetje misleidend. Over de gerechten werd ons uitgelegd dat ze iets royaler zijn dan bij een gemiddeld tapas-restaurant, dat is ook te zien aan de prijzen want die zijn echt een stuk hoger dan elders. We probeerden een vlees- en visgerechtje en die waren beiden héérlijk. Het toetje, een koffie-caramelparfait had erg weinig smaak, jammer. Overigens moesten we heel lang wachten, meer dan een uur (er zaten 40-45 mensen te eten waaronder een groep van 16). Conclusie: wat we aten was héérlijk, maar als je echt zes á zeven gerechtjes zou nemen betaal je inderdaad al snel ruim over de honderd euro met z'n tweetjes en dat vinden wij fors.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het gaat om eerlijke pure smaken bij Señora Rosa. Vanaf het begin tot het einde echt genoten van eten. In ons eigen tempo hebben we daar van 20:15 uur tot 23:00 uur gezeten en genoten. Hier wordt eten met liefde bereid en opgediend. Ook het contact met onze tafeldame was puur. Echt, wanneer je in Eindhoven bent en de tijd hebt om te genieten van eten, gun jezelf dan een avond bij Señora Rosa.
Sjef S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten. Tapas in een verassend jasje. Menu van de chef besteld, een aanrader. Mooie gerechten met fantastische smaken. De Iberico sprong er wat mij betreft nog eens bovenuit, geweldig. Zeker dat we nog eens terug komen!
Ien24 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Ons eerste bezoek aan Señora Rosa gisteravond, kan niet anders zeggen dan dat we heerlijk gegeten hebben. Gekozen voor het Menu del Chef, prachtige gerechten en werkelijk alles was super lekker.
Bediening erg attent, mooie zaak, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
MerelMangelmans .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Al een aantal keer mijn eigen verjaardag gevierd in dit restaurant. Afgelopen zaterdag de verjaardag van mijn 75-jarige moeder hier mogen vieren. Was wederom geweldig.
Prijs/kwaliteit super (chefs menu). bediening ook super. Ik weet in ieder geval alweer waar ik mijn volgende verjaardag vier.
Kortom een echte aanrader.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Deze avond heerlijk gegeten bij Senora Rosa, het eten was top en van hoge kwaliteit super prijs kwaliteit verhouding. Goede sympathieke bediening! Een restaurant waar je je meteen thuis voelt! Een echte aanrader voor een gezellige avond!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We waren met een groep van 12 personen en kregen een hoge houten tafel met erg ongemakkelijke krukken. De wachttijd tussen de gangen was ruim een uur. Ik heb 3 keer een pilsje moeten bestellen voordat ik wat kreeg. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding ronduit slecht. We moesten € 686,10 afrekenen wat neerkomt op ruim € 57,00 per persoon. Mij zien ze er nooit meer!
Donna L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij señora Rosa, we waren aangenaam verrast door de heerlijke gerechten. Hadden gekozen voor het menu van de chef en dat was zeker waar krijgen voor je geld, kregen de 5 gangen haast niet op. Komen zeker nog is terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Afgelopen woensdag met Koningsdag ben ik hier gaan eten met een aantal vrienden. Ik was hier nog nooit geweest maar het is een sfeervol ingericht restaurant waar het prettig vertoeven is.
De menukaart is vrij groot waardoor een keuze maken lastig is. We hebben op aanraden van de gastvrouw gekozen voor het menu de chef waarbij we in een aantal gangen de specialiteiten van de chef konden proeven. Alles is vers bereid en de kwaliteit is prima.
De bediening was uitstekend en bezat de nodige kennis om de gerechten uit te leggen aan tafel. Minpunt was de lange wachttijd tussen de gangen door.
Imke V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gisteren bij Senora Rosa. Het eten was heerlijk en we hebben lekker gegeten. Het enige grote nadeel is dat het eten zo ontzettend lang duurde. Tussen onze eerste en twee gang zat dik 1,5 uur. Het zal vooral komen omdat de gerechten erg veel opmaak vergen. Het lijkt meer op een soort van sterrenrestaurant dan een tapaszaak. Want tapas is het echt totaal niet meer. Wat wij ook lastig ervaarde waren alle grote borden. We hadden bijna geen ruimte om te eten en de hele tafel stond harstikke vol. Lekker rustig eten zat er niet bij, alles stond teveel. Misschien idee om de borden wat kleiner te maken? De dames in de bediening waren erg vriendelijk en kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Ook werd gelet op de drank.
Maar de lange duur van de gerechten was echt een afknapper. Jammer.
Lian B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Erg druk waardoor je elkaar slecht kon verstaan en weer moesten extreem lang wachten op ons eten. Na 1u45 naar gevraagd en serveerster deed nors en onverschillig. De eigenaresse kwamnons wel tegemoet met wat brood. Pas na 3,5 uur hadden wel al onze gerechten gehad.
Tot slot: wel hadden aangegeven dat er een zwangere mee staat en kregen goed advies en de belofte bij bijvoorbeeld een visplateau dat er geen rauwe vis bij zat. Dat werd vervolgens echter niet nageleefd Door het keukenpersoneel.