Senor PP

6,4
7,2
Sjoukske .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het eten was lekker, weer eens anders dan wat ik daar gewend was.
De bediening kan professioneler.
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Ik vind de ronde tafels wat klein als je met vieren tafelt,
het past allemaal maar net op tafel.
Nancytje .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
We hebben vaker gegeten bij senor pp en dit was altijd prima, mits we van de kaart bestellen. Zo krijg je wat je echt lekker vind. De kwaliteit wordt steeds minder en de laatste 2x dat we zijn geweest was het echt heel slecht. Het zou kunnen dat we op maandag waren en dat het heel rustig was. Bediening erg traag, lang wachten op eten en drinken. Voor ons de laatste keer dat we hier eten.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Om 18.30 aan tafel. Het brood kwam redelijk vlot, de 1e gang ook.. Maar daarna soms wel 30-45 min wachten. Gevolg: pas om 23.45 van tafel. Op een gegeven moment waren we het wachten echt beu. Eten ok, niks bijzonders. Wij gaan niet terug. Serveerster erg vriendelijk en behulpzaam overigens.
Whoi .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wat een teleurstelling! Wij kwamen met een groep van 7 personen eten. Omdat we met meer dan 6 personen waren, mochten we niet van de kaart bestellen, maar moesten wij het verassingsmenu van €27,50 p.p. nemen. Daar waren we niet zo blij mee. Toch hebben we ons er maar bij neergelegd, en hebben wij geduldig op ons eten gewacht. Veel brood werd vrij snel gebracht, maar het duurde een uur voor de eerste ronde tapas op tafel stond. De tapas smaken ok, maar zijn het geld eigenlijk niet waard, zoals de chips met dip en tagiatelle met tomatensaus. Mijn tip: ga ergens anders eten.
Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Na dat het mis ging met een reservering op een bepaalde datum , die achteraf niet door kon gaan ivm een uitzonderlijke sluitingsdag van Senor pp , de reservering verplaatst naar de dag erna ..
Vanwege dit kleine misverstand , zouden we dan DE TAFEL die onze voorkeur had 100 % zeker krijgen .
Maar dat was niet het enigste wat deze avond compleet maakte ...
in 1 woord : CHAPEAU !!!
Mede dankzij Senor pp is deze speciale avond nog veel specialer uitgepakt dan verwacht !
Dankjewel meiden voor jullie service :-)
Wij komen zeker nog vaker terug ...
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Even lekker tapas eten bleek een variatie aan zeer matig eten op te leveren. Nog nooit zulke slechte tapas geproefd. We hebben het voor een groot deel laten staan. Het wijntje was wel lekker. De klacht over deze ondermaatse prestatie werd afgedaan als: 'ja, maar dit zijn internationale tapas'. Geen excuses of iets.
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Lekker gegeten bij Senor PP.
Wat niet handig was, is dat de gangen steeds groter werden.
Prima restaurant voor een avondje weg.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Op een donderdagavond met 10 mensen wezen eten, omdat het mooi weer was konden we buiten op het terras zitten. Heel gezellig maar wel jammer dat er veel verkeer door de straat komt.

Omdat we met een relatief grote groep waren werd het Wapaz menu geserveerd, dit verrassingsmenu bestaat uit verschillende gangen waarbij een soort tapas geserveerd worden. Dit gaat door totdat je zelf aangeeft dat je voldoende hebt gegeten.

Het eten smaakte goed maar was zeker geen hoogstandje, de bediening en de variatie in de gangen maakte het geheel echter tot een heel plezierige avond.

Al met al geen slechte keuze om met een grotere groep een gezellige avond ergens een hapje en drankje te nuttigen maar wat mij betreft ligt de nadruk meer op de gezelligheid dan op het eten zelf.

Als ik naar de prijs/kwaliteit verhouding kijk zijn er meer dan voldoende gelegenheden waar je voor hetzelfde geld of minder vele malen beter kunt eten.
Johannes_h .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Hier laatst met een groep vrienden gegeten. We dachten lekker tapas te gaan eten in een ontspannen sfeer. De ontspannen sfeer was er, echter het lekker viel mee. Omdat we met een groep waren hadden we het verrassingsmenu wat we zelf konden stoppen. de eerst gang was lekker, carpaccio, brood en nachos, visje en salade. De tweede gang was tilapia en en saté. Daarna een soepje. Echter na deze kleine hapjes die voor 8 personen niet overdreven veel geserveerd werden kwam er friet en iets wat ik niet anders kan omschrijven als droog bamivlees. Dit waren ineens grote borden. We hebben dit direct terug gestuurd en gevraagd of we van de kaart konden bestellen. Dit bleek toen ineens mogelijk. Blijkbaar wil Senor PP vooral geld verdienen aan grote groepen ipv ook hier kwalitatief de lekkere hapjes neer zetten. Ik heb hier vaker gegeten en het eten was toen lekker. Echter deze keer viel het tegen ik zou ik ook adviseren als je met een groep gaat, ga ergens anders eten. Je kan echt veel lekkerder eten voor de prijs.
Services en setting zijn overigens prima.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Met een grote groep hier gegeten. Leuk concept omdat in tegenstelling tot andere Tapas-restaurants je niet keuze hebt uit de kaart wat je wil bestellen, maar per ronde worden er een aantal willekeurige gerechten geserveerd. Waarbij je wel vooraf kan aangeven wat je eventueel niet lust/alergisch voor bent. Na de laatste gewone gang geef je aan dat je klaar bent voor het desert.
Vooral voor groepen een aanrader, doordat je niet telkens op de kaart hoeft aan te geven wat je wilt loopt het lekker door en is er genoeg tijd om gezellig met de groep te kletsen.

Het eten is van goede kwaliteit, en smaakt goed. De prijs/kwaliteitverhouding is dan ook prima.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Aardig restaurant met op zich een leuk concept. Er worden de gehele avond iedere keer kleine gerechtjes gebracht tot je vol bent.
Het eten is lekker, maar ik kon maar weinig echte hoogtepuntjes ontdekken.
Het personeel is vriendelijk, de Spaanse sfeer gezellig, maar oogt wel rommelig.
Leuk voor een keer, maar niet te vaak.
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Even zitten dubben voor ik deze recensie schrijf. Het concept van het verrassingsmenu is namelijk heel leuk en gezellig: tot je aangeeft dat je genoeg hebt, krijg je rondjes kleine hapjes geserveerd. Leuk als je, zoals ik, met vrienden bent en lekker wilt bijkletsen. Ondertussen prik je af en toe een hapje aan je vork. We hebben er een hele avond gezeten zonder dat we ons opgejaagd voelden.
Er zijn echter ook wat 'maar-en'. Het eten is oké, maar niet bijzonder of verrassend. Het personeel doet wat het moet doen, maar is qua vriendelijkheid erg wisselend. De een gooit het eten op tafel en loopt weg, de ander is wel vriendelijk en behulpzaam. De serveerster drukte het verrassingmenu erdoor, het was duidelijk dat ze het niet echt op prijs zou stellen als we van de kaart wilden eten. Wij zaten op de bovenverdieping, waar de akoustiek zeer slecht was. Opperste concentratie was nodig om degene tegenover je aan tafel te kunnen verstaan. Een gesprek met zijn allen (5 personen) was pas mogelijk toen het later op de avond wat rustiger werd. Je drankbestelling moest je bijna schreeuwen naar de serveerster, zij verstond haar gasten ook niet.
Conclusie: het eten was oké, maar de volgende keer dat ik in Uden ben, ga ik bij een ander restaurant eten.
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Leuk initiatief, een onbeperkt verrassingsmenu waarbij je wisselende gerechten krijgt tot je genoeg hebt. Het decor van het restaurant oogt spaans en is gezellig. De gerechten die je krijgt zijn echter van erg slechte kwaliteit en het lijkt alsof ze rechtstreeks van de groothandel/supermarkt op je bord worden gelegd. Verse ingredienten zijn verre van aanwezig en alle gerechten zijn te zoet, alsof suiker als basis ingredient wordt gebruikt. Personeel is zeer vriendelijk maar verre van kundig en slecht op de hoogte van wat ze serveren. De wijn is oke, maar zeker niet bijzonder. Menu is 25,50. Qua prijs kwaliteit verhouding zijn er vele betere restaurants, ook in Uden
Hanita .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Een paar weken geleden hebben we hier gegeten tijdens een hele drukke avond in het weekeinde. Ze serveren kleine gerechtjes die ze Wapaz noemen. Geen Tapas, omdat het wereldgerechtjes zijn. Bijzonder leuk concept. Iets minder geslaagd is het als je in een weekeinde kiest voor a la carte want dan kan het voorkomen dat je erg lang moet wachten want het merendeel van de gasten kiest toch voor het onbeperkte menu. Ondanks dat het soms wat lang duurde hebben we genoten van een gezellige avond, lekker eten en prima sfeer. Jammer dat we er een eind voor moeten rijden, van mij mag er een filiaal naar Nijmegen komen.
Elric D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Eten was heerlijk en je hoeft zelf niet steeds te vragen om nieuwe tapas, maar ook niet opdringerig. Heel aardig personeel. Sfeer is geweldig je waant je even in Spanje. Dit zou je niet zeggen als je er voor staat. Enige tegenvaller was eigenlijk dat we nogal lang moesten wachten op het dessert, maar dit wilde ze waarschijnlijk met een aantal tegelijk uit serveren, omdat we meededen aan de Wapaz avond. Maar al met al het beste restaurant in tijden, alleen de ijsthee was 3 euro per glas, al moet ik zeggen dat het flinke glazen waren. Maar het eten is heerlijk, dus we komen zeker nog eens terug.