Senor PP

Jouw recensie over het restaurant Senor PP

johan van asseldonk A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
het was een
super goede bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. we komen zeker nog een keer terug.
ook vriendelijk personeel
Jeanne W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten kon lekkerder, vooral de biefstuk was behoorlijk taai. Verder was het moeilijk om elkaar te verstaan omdat het behoorlijk rumoerig was.
oud jouers H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
we hebben boven gezeten, complimenten voor de bediening, die telkens de trap op moeten met volle dienbladen. Het eten was prima, veel variatie, goede uitleg. Klantvriendelijk
john V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geen aanrader! Hele lange tijd wachten, en zeker op eerste gang. Ook tussen de gerechtjes zit heel veel tijd. Het eten is heel matig en van slechte kwaliteit. Er worden heel regelmatig gerechtjes vergeten zodat de helft van de tafel maar iets heeft. De rest krijgt heel veel later of helemaal niet
M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Al vaak bij Senor PP te gast geweest, maar deze keer viel het erg tegen. Bediening was erg langzaam, er speelde onderling wat zaken in het team die wij als gast zijnde meekregen, aantal keren wat fout gegaan met bestelling waarbij kassa "de schuld" kreeg (dat doorzie je ook snel), gerechten matig om over het "dessert" maar niet te spreken. Niet wat ik gewend ben van Senor PP, dus ook erg jammer!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig restaurant, met nette en snelle bediening, en de Wapas zijn zeer gevarieerd en erg lekker! Dus TOP avond!!!!!!!"
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende tapas geproefd. Ik vond het leuk dat je niet hoefde te kiezen, maar een selectie kreeg. En het smaakte erg lekker. Ook het personeel is beleefd en vriendelijk.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super gezellige tent en leuk consept! Wij hadden gekozen voor wapaz..
Bij aankomst had ze geen idee dat we met 4en gereserveerd hadden... ik liet me mail zien en jawel hoor ikke foutje gemaakt, had voor de volgende dag gereserveerd, ze zaten echt vol die avond!.. maar het werd opgelost deden niet moeilijk, was echt netjes van hun, was tenslotte mijn fout!
Al met al een avondvullend programma en heerlijk gegeten, we komen zeker terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We zijn met vieren hier wezen eten
1 persoon had 4 allergieën.
Zelfs daar hielden ze rekening mee...die persoon was zo erg tevreden.
Bij veel restaurants kon ze met die allergieën niet terecht.
Dus namens haar en ons...heel erg bedankt en tot ziens!
Sjoukske .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het eten was lekker, weer eens anders dan wat ik daar gewend was.
De bediening kan professioneler.
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Ik vind de ronde tafels wat klein als je met vieren tafelt,
het past allemaal maar net op tafel.
nancytje H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
We hebben vaker gegeten bij senor pp en dit was altijd prima, mits we van de kaart bestellen. Zo krijg je wat je echt lekker vind. De kwaliteit wordt steeds minder en de laatste 2x dat we zijn geweest was het echt heel slecht. Het zou kunnen dat we op maandag waren en dat het heel rustig was. Bediening erg traag, lang wachten op eten en drinken. Voor ons de laatste keer dat we hier eten.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Om 18.30 aan tafel. Het brood kwam redelijk vlot, de 1e gang ook.. Maar daarna soms wel 30-45 min wachten. Gevolg: pas om 23.45 van tafel. Op een gegeven moment waren we het wachten echt beu. Eten ok, niks bijzonders. Wij gaan niet terug. Serveerster erg vriendelijk en behulpzaam overigens.
whoi .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wat een teleurstelling! Wij kwamen met een groep van 7 personen eten. Omdat we met meer dan 6 personen waren, mochten we niet van de kaart bestellen, maar moesten wij het verassingsmenu van €27,50 p.p. nemen. Daar waren we niet zo blij mee. Toch hebben we ons er maar bij neergelegd, en hebben wij geduldig op ons eten gewacht. Veel brood werd vrij snel gebracht, maar het duurde een uur voor de eerste ronde tapas op tafel stond. De tapas smaken ok, maar zijn het geld eigenlijk niet waard, zoals de chips met dip en tagiatelle met tomatensaus. Mijn tip: ga ergens anders eten.
Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Na dat het mis ging met een reservering op een bepaalde datum , die achteraf niet door kon gaan ivm een uitzonderlijke sluitingsdag van Senor pp , de reservering verplaatst naar de dag erna ..
Vanwege dit kleine misverstand , zouden we dan DE TAFEL die onze voorkeur had 100 % zeker krijgen .
Maar dat was niet het enigste wat deze avond compleet maakte ...
in 1 woord : CHAPEAU !!!
Mede dankzij Senor pp is deze speciale avond nog veel specialer uitgepakt dan verwacht !
Dankjewel meiden voor jullie service :-)
Wij komen zeker nog vaker terug ...
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Even lekker tapas eten bleek een variatie aan zeer matig eten op te leveren. Nog nooit zulke slechte tapas geproefd. We hebben het voor een groot deel laten staan. Het wijntje was wel lekker. De klacht over deze ondermaatse prestatie werd afgedaan als: 'ja, maar dit zijn internationale tapas'. Geen excuses of iets.
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Lekker gegeten bij Senor PP.
Wat niet handig was, is dat de gangen steeds groter werden.
Prima restaurant voor een avondje weg.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Op een donderdagavond met 10 mensen wezen eten, omdat het mooi weer was konden we buiten op het terras zitten. Heel gezellig maar wel jammer dat er veel verkeer door de straat komt.

Omdat we met een relatief grote groep waren werd het Wapaz menu geserveerd, dit verrassingsmenu bestaat uit verschillende gangen waarbij een soort tapas geserveerd worden. Dit gaat door totdat je zelf aangeeft dat je voldoende hebt gegeten.

Het eten smaakte goed maar was zeker geen hoogstandje, de bediening en de variatie in de gangen maakte het geheel echter tot een heel plezierige avond.

Al met al geen slechte keuze om met een grotere groep een gezellige avond ergens een hapje en drankje te nuttigen maar wat mij betreft ligt de nadruk meer op de gezelligheid dan op het eten zelf.

Als ik naar de prijs/kwaliteit verhouding kijk zijn er meer dan voldoende gelegenheden waar je voor hetzelfde geld of minder vele malen beter kunt eten.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Hier laatst met een groep vrienden gegeten. We dachten lekker tapas te gaan eten in een ontspannen sfeer. De ontspannen sfeer was er, echter het lekker viel mee. Omdat we met een groep waren hadden we het verrassingsmenu wat we zelf konden stoppen. de eerst gang was lekker, carpaccio, brood en nachos, visje en salade. De tweede gang was tilapia en en saté. Daarna een soepje. Echter na deze kleine hapjes die voor 8 personen niet overdreven veel geserveerd werden kwam er friet en iets wat ik niet anders kan omschrijven als droog bamivlees. Dit waren ineens grote borden. We hebben dit direct terug gestuurd en gevraagd of we van de kaart konden bestellen. Dit bleek toen ineens mogelijk. Blijkbaar wil Senor PP vooral geld verdienen aan grote groepen ipv ook hier kwalitatief de lekkere hapjes neer zetten. Ik heb hier vaker gegeten en het eten was toen lekker. Echter deze keer viel het tegen ik zou ik ook adviseren als je met een groep gaat, ga ergens anders eten. Je kan echt veel lekkerder eten voor de prijs.
Services en setting zijn overigens prima.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Met een grote groep hier gegeten. Leuk concept omdat in tegenstelling tot andere Tapas-restaurants je niet keuze hebt uit de kaart wat je wil bestellen, maar per ronde worden er een aantal willekeurige gerechten geserveerd. Waarbij je wel vooraf kan aangeven wat je eventueel niet lust/alergisch voor bent. Na de laatste gewone gang geef je aan dat je klaar bent voor het desert.
Vooral voor groepen een aanrader, doordat je niet telkens op de kaart hoeft aan te geven wat je wilt loopt het lekker door en is er genoeg tijd om gezellig met de groep te kletsen.

Het eten is van goede kwaliteit, en smaakt goed. De prijs/kwaliteitverhouding is dan ook prima.