Señor Mostachio

Ruysdaelkade 183 1072 AT Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant Señor Mostachio

Verze spijzen & gezellige ambiance

In dit knusse zaakje aan de Ruysdaelkade weten ze hoe het hoort. Alles is er - hoe kan het ook anders - kraakvers. Ook de bediening valt op een positieve manier op. Met een on-Amsterdamse hartelijkheid zorgen zij voor een heerlijk ongedwongen sfeer en zetten gerechten op tafel die duidelijk vol liefde zitten.

Meer informatie over restaurant Señor Mostachio

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren
Tabitha K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Versch heet nu Señor Mostachio. Zelfde eigenaar, ander concept: taco's en burrito's in een vrolijk Mexicaans sfeertje. Het eten is nog steeds smakelijk en de eigenaar even attent. Gewoon goeie smaken, echt een lekker bordje comfort food!
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Na een drankje op het trottoirterras (waar je soms een beetje je ruimte moet bevechten ten opzichte van de passanten) strijken we binnen neer voor het driegangenmenu. We beginnen met Nederlandse inktvisjes op aziatische wijze bereid. Erg lekker, met een mooie bite, en niet te dominant gekruid. We krijgen twee wijnen te proeven en gaan voor de kruidige Siciliaanse pinot grigio die mooi overeind blijft bij het gerecht. Daarna kiest ik de kalfsentrecote. Die komt mooi rosé gegaard in een jus op basis van fond en met lekkere knapperige groentes en goed gebakken roseval aardappelen. Heerlijk. Daarbij een glas Barbera. Mijn tafelgenoot is ook happy, hij heeft de meerval gekozen. Toe een royaal stuk tiramisu, minder avontuurlijk dan de vorige gerechten maar wel superlekker. Zeer attente, informele en deskundige bediening. Schappelijk geprijsd. Aanrader!
AllardOnno .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijke gerechten met mooie bijpassende wijnen en uitstekend gastheerschap! Onondekte parel in De Pijp die het verdient om gekoesterd te worden.
Anne-Mar .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Versch is een uniek zaakje in de Amsterdamse Pijp. Het menu is altijd met zorg samengesteld met uitsluitend verse producten. Het restaurant wordt gerund door de eigenaar zelf, en dat voel je. Wat een gastvrijheid en toewijding. Een super fijne plek om met z'n tweetjes romantisch of juist met een klein groepje gezellig te eten! Aanrader! Midden in de stad, dus ideaal als startpunt van een leuke avond.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten met een formidabele chocoladetaart toe: warm en krokant van buiten en vloeibaar van binnen. Genieten! Ontspannen huiskamer sfeer met culinaire kwaliteit! Zeer klantvriendelijke bediening. Wij komen graag vaker. Goede kwaliteit, vers en niet opgeprikt zitten.
Jellejok .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
het eten en bediening was geweldig
geen gehaast alles ging er rustig aan toe.
het is alleen jammer dat er naderhand
wij er achter kwamen dat er geen drie maar vier bier betaald is.
dat vind ik tog slordig ?
Hanneketeunisse .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Geweldig gezellige avond gehad bij Spijshuys Versch! Heerlijk gegeten, alle gerechten vielen goed in de smaak en de bediening was vriendelijk en prettig. Kortom een aanrader!
Fabienne V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijke gegeten met de AH restaurantactie. Goed menu met heerlijke verse producten en fijne persoonlijke service. Een aanrader!
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gewoon erg lekker eten. Beperkte kaart, maar alles is goed, én versch. De gastheer is vriendelijk en weet waarover hij het heeft.
Een aanrader.
Malou28 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heerlijk gegeten en met liefde gemaakt en gebracht. Zeer vriendelijk.
Wat betreft het decor, daar mag nog wel een keer iemand naar kijken;) al is het zeker knus
Snelderw .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was prima de luxe! Het enige minpunt vond ik dat een deel van het hoofdgerecht (met name de spruitjes, die verder nog goed stevig waren) bij het serveren al behoorlijk lauw was. Voorverwarmde borden zouden handig zijn om dit te voorkomen of anders alles tegelijk op de borden doen.
De bediening was ook prima en gastvrij. Een man moest alles in zijn eentje doen. Hij deed dat heel goed en relaxed en met veel aandacht voor persoonlijk contact, maar iemand extra zou bij deze drukte geen overbodige luxe zijn. Het duurde allemaal een beetje lang, maar net niet zo lang dat het vervelend werd.
Het interieur is gezellig, zonder pretenties. Minpuntjes zijn dat ik mijn stoel niet prettig vond zitten, maar dat is echt maar een detail, en dat er telkens als de deur open gaat een golf koude lucht naar binnen waait.
Annemarie.telkamp .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijk gegeten, voorgerecht verrukkelijk wat aan de geringe kant
Boeuf Bouregionne prima het was ander vlees dan ik gewend ben (schenkel)
Kvesters .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het voorgerecht van octopus was matig, te hard gebakken de saus was heerlijk.
De beauf bourguignon was heerlijk smolt op de tong. Kazen na voortreffelijk, enfin lekker gegeten. De bediening was buitengewoon aardig. Aanrader
Anjavankemenade .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het was mijn tweede keer dat ik bij het Spijshuys Versch ben gaan dineren.
Het menu was heel anders, maar net zo voortreffelijk als de eerste keer.
Het voorgerecht Pulpo was echt apart maar heel lekker, net zoals de eendenborstfilet.
Hoofdgerecht Boeuf bourguignon was heel zacht en overheerlijk.
En natuurlijk weer een kaasplankje als nagerecht.
De bediening klasse, al het eten werd perfect uitgelegd.
Elsepelss .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Het is een klein maar sfeervol restaurant waar je je meteen welkom voelt waneer je word ontvangen
Je hebt keuze uit 3 voor en 3 hoofdgerechten vis ,vlees en vegetarisch dus voor ieder wat wilt
Na was er een chocoladetaartje uit de oven ( goddelijk)of de keuze uit kaas
We hebben heerlijk gegeten
En komen zeker terug.
Hansvanderwouden .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Prettige bediening, smakelijke gerechten, uitstekende wijnadviezen en interessante wijnen per glas. Sfeervolle ruimte, ondanks winderige winteravond weinig last van tocht of open deur.
Francyh .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Een heerlijk menu ,mijn dochter vond de inktvis vooraf erg lekker.
de meerval file was heerlijk en het toetje chocolade taart met ijs ging er in als koek.
We hadden een gezellige avond. Een heerlijk klein restaurant en vriendelijke bediening.
T.spaanjaars .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben met z'n vieren lekker gegeten, het enige nadeel is dat het een vrij klein restaurant is met maar 1 kok 1x bedienend personeel lijkt mij aan de krappe kant gezien afgelopen zondag dat alles bezet is absoluut een goed teken maar ik denk 1 man of vrouw erbij voor de bediening denk ik zou beter zijn
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ik heb bij Versch afgelopen zaterdagavond gegeten met mijn zusje. Wij zijn hartelijk ontvangen en tijdens het diner uitstekend geholpen. Het eten is er heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Zeer klantvriendelijke gastheer. Geen gemaakte glimlach. Eten was goed qua smaak en portiegrootte. Ik had het idee dat de eigenaar ons niet minder goed behandelde dan gasten die zonder AH-bonnen kwamen.