SenCe

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Huisdieren welkom , Terras
CDekker1980 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
bediening is erg vriendelijk, maar het eten viel erg tegen pasta's en sauzen zijn niet vers het zijn kant en klaar maaltijden, net als de soep en de kruiden boter. Stoom maaltijd van de appie smaakt beter. Je krijgt hier vulling geen voeding!
P_teeninga .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Gisteren bij SenCe gegeten, de bediening was erg vriendelijk en snel. De pizza's waren rijkelijk belegd en goed te eten en niet duur.
Het restaurant was wel gezellig aangekleed, maar niet heel romantisch.
Rafi T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Wij hadden de pizza menu met soep vooraf en een hele pizza met dessert en daarbij kon je meerdere maaltijdsalade opscheppen , buffet het is zeker een aanrader!!
Allfive .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijk gegeten met 8 personen.
Prima salade bar heerlijke pizza gezellige bediening.
Prima prijs kwaliteit.
Genoeg keuze op de kaart zeker voor herhaling vatbaar.
Mirfer .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
3 gangen menu voor 11 euro best redelijk. Je kan voor dit geld ook niet heel veel verwachten. Pizzabodem niet lekker en softijsje wordt in plastic wegwerpbakje op tafel gekwakt. Pizza wel goed belegd. Wat ons vooral stoorden was de hond die in het restaurant in de ingang lag (hoorde volgens mij bij het restaurant). Deze werd door het personeel flink aangehaald en men ging vervolgens verder met eten serveren. Niet echt hygiënisch! Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.
Tijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
"We konden nog een tafeltje krijgen" zei de dame uit de bediening toen ze lopend door het restaurant naar tafels wees die leeg waren, gelukkig waren wij als eerste in het zaaltje aan de achterzijde. Wij bestelden pizza's en 2 pasta's. De mensen met de pastas vonden dat het helaas niet goed op smaak en vlak was. Mijn pizza(Hawaii) had ik in mijn hoofd als een mooie goedbelegde pizza met een mooie luchtige korst, helaas ik kreeg een pizza met matig beleg en een bodem die voor mijn gevoel makkelijk uit de supermarkt kon komen, de bodem voldeed helaas niet aan mijn verwachting maar de service was goed. We werden vriendelijk geholpen, niet volgens de etiquette maar wel beleeft. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar met niet een complete afrader
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Vanavond heerlijk gegeten. We waren wat benauwd vanwege de vele negatieve recensies maar het viel allemaal reuze mee. We namen het pizzamenu van 11 euro en kregen tomatensoep met vers stokbrood, een pizza naar keuze en een toetje (softijsje of koffie). Uitstekend allemaal. Er zit flink tempo in, dus na 1 uur en 1 kwartier stonden we weer buiten. Voor ons geen probleem overigens. Prettige en alerte bediening. Qua sfeer zou het wel wat gezelliger mogen worden ingericht. Wij komen in ieder geval terug vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Sence is in mijn ogen een no nonsens restaurant waar je snel en goed kunt eten. Veracht geen hoogstandjes op culinair gebied maar wat men presenteert is eenvoudig maar goed. Bij een menu kan gratis gebruikgemaakt worden van het saladebuffet. Eveneens eenvoudig maar goed,
De pizza's zijn geweldig. Smaakvol en voorzien van een royale topping. Twee van ons gezelschap konden hem niet op. Overigens men presenteert een menu van onder de 12 euro(!!!!) bestaande uit een kop tomatensoep (was lekker) een pizza naar keuze van de kaart, gebruikmaking van de saladebar en een ijsje toe. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Nogmaals geen toprestaurant maar voor een snelle hap tussendoor een prima gelegenheid.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Wij komen hier al jaren. En dan voor het pizza menu. Heerlijke tomatensoep vooraf, een pizza naar keuze en dan ijs toe of koffie of thee. En ook nog gebruik maken van de salade bar. En dat voor een klein prijsje. Prima! Het personeel is altijd super aardig. Wij komen hier zeker weer terug!
Johan G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Ik heb werkelijk waar nog nooit zo slecht ergens gegeten... Een aantal jaar geleden was dit toch veel beter.. Ik had kabeljauw besteld en kreeg een kabeljauw omelet. Heel apart.
Dit dus helaas laten staan en daarna kwam de vraag; heeft het gesmaakt? Toen ik mijn antwoord had gegeven kreeg ik alleen te horen, het spijt me.. Hier zullen ze mij niet snel meer zien...
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Met z,'n vieren hier lekker buiten gezeten. Je zit hier prima. Eten is echter zeer matig. Tournedos medium gevraagd doorbakken gekregen. Tortellini zonder smaak. Niet voor herhaling vatbaar om te eten
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Zo slecht hebben we in jaren niet gegeten! ik verdenk ze ervan dat ze een gaarkeuken zijn in plaats van een restaurant.
Het deed me denken aan mijn diensttijd. Jammer dat deze mensen hebben gekozen om de horeca in te gaan.

We kregen een kop soep die half gevuld was! De kabeljauw werd geserveerd met een paar maïs korrels een paar gesneden bonen en een beetje rijst echt smakeloos. Zo jammer want ik had liever 10 euro meer uit willen geven voor iets Gieds.
Jvandervelden .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Prijs kwaliteit is ver te zoeken. Prima restaurant om buiten te zitten in het zonnetje. Carpaccio viel tegen,heel waterig met gedroogde strooikaas. Mosselpan was wel lekker,pizza was wel goed gebakken. Ze hebben wel haast want in een uur tijd werden 3 gangen geserveerd.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Hier koffie gedronken en een deel van het gezelschap heeft gegeten. We vroegen netjes of de deur dicht kon ivm de kou en regen maar dit werd niet gehoord door ons als gasten en er werd gezegd dat dit niet mocht van de eigenaar. Ik bedoel, als je mensen in deze tijd wilt binden aan je restaurant is dit het minste wat je kan doen qua service. Eten smaakte goed naar horen. Personeel was niet goed ingewerkt, wisten weinig over het assortiment die ze zelf aanbieden.Decor saai, niet echt Italiaans.
Yvette K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Wat een eetfabriek. Binnen een uur worden er 3 gerechten doorheen gejast. Keuzemenu: niet duur. Maar dan eet ik liever een frietje om de hoek. Niet gare smaakloze risotto. Taaie bief, pizza met pannenkoekensmaak. Toetje (bakje softijs op tafel gekwakt door serveerster). Ok, nogmaals niet duur maar, maar goedkoop hoeft niet smaakloos te zijn. In ieder geval ons zien ze er niet meer.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Lekker eten voor een hele goede prijs. We hebben deze keer spareribs gegeten die heerlijk gemarineerd en precies goed gebakken waren en de gebakken zeetong was heerlijk. We komen hier zeker terug.
Martin En Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
eten redelijk salada bar zeeer simpel
1 biefsuk door gebakken gevraagd kregen hem rauw stuurden hem terug voor een wel dan waar daarna de kok schreewend naar buiten kwam gestormd dat het goed door gegeven moest worden waarna het personeel je gewoon weg keek.zeer onwelkom gevoel ongeintereeseerd personeel!! nooit meer terug vooral van wegen het onwelkomen gevoel.
Pim G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
't is misschien maar net wat je gewend bent, maar wij vonden het niet best. De biefstuk was doorbakken ipv medium. Het visgerecht verdronk in de saus en smaakte nergens naar. De saladebar was ver leeg, terwijl de tomaten geen enkele smaak hadden. De entourage leek meer op een kantine dan op een restaurant. Alleen het terras was goed. De waardering op Iens moet nodig aangepast worden!