Senbazuru

Arnolduspark 10 2132 CR Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Senbazuru

Vakmanschap, raffiniteit en creativiteit

De Japanse keuken behoort tot een van de beste ter wereld. Het eten is vers, puur en bovendien erg lekker. Er wordt vaak ten onrechte gedacht dat de Japanse keuken uitsluitend bestaat uit visgerechten. Fout gedacht! Hier staan ook voortreffelijke vlees- en groentenspecialiteiten op de kaart! Ontdek de kwaliteiten van de koks: vakmanschap, raffinement en creativiteit.

Meer informatie over restaurant Senbazuru

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
7,1

Jouw recensie over het restaurant Senbazuru

Marjolijn M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vriendelijke ontvangst en het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
Sherly J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Onwijs goed restaurant en heerlijk gegeten! De koks zijn geweldig en de service is met een glimlach!
Aziz K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Goede show!

Voorgerechten zijn wel wat prijzig..
Michael en Sandy T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We komen hier al jaren. Het was nu zo'n 8 jaar geleden. Helaas is er niets in goede zin aangepast of veranderd op het sanitair na. Zelfs de menukaart is onveranderd. Voor dergelijk - niet goedkoop kwaliteits restaurant- is dit teleurstellend en weinig respectvol naar de gasten toe. Kwaliteit der producten blijft absoluut top!
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Slechte service, overgebakken garnalen en verbrande garnaalkop. Met klacht wordt totaal niks gegaan
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuke setting en enthousiaste koks die de menu’s ter plekke bereiden, terwijl je als gasten rond de bakplaat zit om het allemaal te volgen.. Lekker eten, goede verscheidenheid, zowel in de menu’s als a la carte.
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk weer eens Japans gegeten. Hoewel het tempo soms best iets lager mag, was het een heerlijke beleving. Goed gastheerschap van de eigenaar(s). We komen zeker terug!
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We zijn al een heel tijd niet meer hier geweest en het was bijna weer als van ouds. We bestelden een verrassingsmenu en kregen zowel vis als vlees (gelukkig geen soep dit keer want die mag van mij overgeslagen worden). Er worden kwalitatief goede stukken vis en vlees gebruikt, dat is te proeven in het resultaat.
Iets minder enthousiast was ik dit keer over een saus bij de grote garnaal, avocado waar ik van voorheen mango meen te herinneren. De garnaal zelf was te kort bereid en de pootjes werden onappetijtelijk geserveerd en bevielen dit keer ook minder.
De bediening is over het algemeen vooral bezig mensen van drank te voorzien.
Oh ja, bezoek dit restaurant in kleren (inclusief jas) die na het bezoek in de was kan, of liever eigenlijk moet. Dat is het enige nadeel.
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Voor invaliden die niet kunnen trap lopen, wordt het een probleem, er is geen lift.
Leuke ontvangst, als je binnen bent krijg je een schortje aan, dus je kan knoeien haha.
Was voor mij en mijn man de eerste keer, maar wij vonden het heel leuk zoals het eten werd klaargemaakt, op de bakplaat voor ons.
Het eten was heerlijk, er is genoeg en wij hebben genoten.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Al 20 jaar een van onze favorieten. Kwalitatief goed eten. Ruime porties en betaalbaar voor tepanjakki. Ook goed te doen met kinderen
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Rechelle en Anita hebben fantastisch gegeten
Dank jullie wel
Tjeerd S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Uitstekend restaurant, prettige sfeer en vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar
Francisca S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Weer ontzettend lekker gegeten gaan snel weer
Pien W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten is altijd geweldig.
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Voor ongedwongen Japans aan de plaat prima. Het eten is van goede kwaliteit en het tempo is ook goed. Wij zijn met onze tweeling van 5 geweest en ze hebben verbazingwekkend veel meegegeten. Wel 2x een misverstand over wat we hadden besteld. Dit werd vervolgens met erg veel moeite gecorrigeerd op een laag service gehalte wijze. Ah ja... Prima... De kindjes hebben zich prima vermaakt en de kok heeft een leuke show weggegeven. Als je echt met z'n 2'en iets speciaals te vieren hebt en je gaat dat exclusief bij de Japanner doen, dan zou ik een andere kiezen.
Fred E.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heerlijk gegeten.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Teppanyaki blijft zo af-en-toe een leuke bezigheid.
De chef deze avond maakte er gelukkig geen clowneske voorstelling van maar was serieus met z'n vak bezig. Verse groenten, zeer mals vlees, het was een feest. Menu Akami bv. is een aanrader. Dranken zijn niet goedkoop.
Dessertkaart niet zeer uitgebreid maar kwalitatief prima.
Bediening attent en voorkomend.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Super leuk om aan een plaat te eten met de chef aan tafel. We waren met 9 man aan 1 kant van de gril. Velen van ons hebben de maandmenu genomen en een aantal van ons een ander menu. Heerlijke verse rauwe vis en andere verse ingredienten. Het eten werd voor ons neus bereid en alles was mals, smakelijk, gewoon goed. Wel duurde het een tijd voordat we onze chef aan tafel kregen, maar dit kwam doordat we moesten wachten op iemand van de groep voor anderhalf uur. Dit hadden ze niet goed kunnen inplannen door ons. Service was goed en kwam regelmatig langs. Decor is gezellig en knus.
Celine N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Komen er al jaren.
Is en blijft een top restaurant, niet zomaar een avondje uiteten maar echt een avondje uit.
Eten is van zeer hoge kwaliteit, en het amusement gehalte van de koks is hoog.
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Japans eten, in dit geval een vis menu. Heerlijk, voor je ogen klaar gemaakt. Leuk om te zien en gezellig tafelen. Niet goedkoop, maar wel genieten.