Senayan

• Af te huren , Airconditioning , Catering
7,2
Dineetjes .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Twee rijsttafels gehaald voor 2 personen.Nooit,maar dan ook nooit,hebben onze gasten en wij zulk een smerig,onsmakelijk en vies namaak-indisch eten (getracht te)eten.Kurkdroge gele rijst,soort mislukte babi-pangang,niet te eten sate,soort poging tot kip,groentendrab,alles te erg voor woorden.Absolute schande voor de indische keuken.Smerig en onsmakelijk
Stansnel .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Soms ging ik hier zitten om tegen een zeer betaalbare prijs, heerlijk indonesisch te kunnen eten.
Vorig jaar schijnt er een nieuwe eigenaar gekomen te zijn. Dat was te merken. Ik had mijn favoriete gerecht, lontong, besteld. Het was lauw en de overige gerechten ook. De smaak van de gerechten is ook achteruit gegaan. Nou ja, in maart teruggeweest, het kan een negatieve toevalstreffer zijn geweest. Ik bestelde een Mihoen Singapore om mee te nemen. Dit is mijn favoriete afhaal gerecht bij dat restaurant. Gerechten waren te veel doorgekookt de mihoen was te klef en het was minder dan ik gewend was. Jammer jammer jammer. Ze zien mij daar voorlopig niet meer terug.
Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Indonesisch restaurant Senayan ligt in een buitenwijk van Den Haag (Mariahoeve).
Het decor is eenvoudig en ademt slechts licht een Indonesische sfeer. Wij hebben op zaterdagavond gebruik gemaakt van het lopend buffet. Het aanbod is bescheiden, maar oogt en en smaakt verder goed. De vooraf hapjes zijn klein, zowel in omvang als aantal.
De prijzen zijn redelijk maar Senayan is bepaald geen hoogvlieger.
Voor een redelijk Indonesisch buffet tegen een redelijk prijs is hete echter alleszins aanvaardbaar.
Belinda33 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Wij eten met onze familie al jaren bij Senayan. Tot vandaag hebben we altijd heerlijk gegeten . Sinds een tijdje is er een nieuwe eigenaar, en dat is te proeven en te zien Het buffet is heerlijk en er zijn nieuwe recepten bij gekomen. Over smaak valt misschien niet te twisten, maar helaas is dit toch achteruit gegaan. Ik schrijf nu deze recencie omdat wij net eten hebben gehaald. Bami Senayan, Witte rijst Senayan en Saté Lontong. Wat een tegenvaller. Bami wordt niet meer klaar gemaakt zoals voorheen (minder smaak) rijst hard en lauw. Kip te hard gebakken taai. Maar vooral de Saté ?!?!? Er is zo bezuinigt op het vlees, Ik snap niet hoe ze dit durven mee tegeven. Voorheen een normaal stokje zoals dit gegeven wordt in een Indisch restaurant. ( ik vergelijk het niet met een chinees) nu DRIE KLEINE stukjes vlees op een stokje, nog geen half stokje met vlees. Ik hoop dat de eigenaar dit leest en niet op het eten probeert te bezuinigen en dat de kwaliteit van de vorige eigenaar behouden blijft. anders gaan wij toch op zoek naar een ander restaurant . En dat zou toch jammer zijn 10 personen + aanhang minder.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met vrienden wezen eten. Zij waren hier nog nooit geweest. We hebben gekozen voor het lopend buffet met als aanvulling de heerlijke sateh kambing en sateh ajam. Deze zitten dus niet in het buffet maar zijn zeer betaalbaar en de moeite waard. Het buffet bestaat uit een tweetal soto's en een aantal kleine (hapklare) voorgerechten zoals lemper, kleine loempia's, pangsit, gebakken banaan etc. Ook een redelijk uitgebreid assortiment aan hoofdgerechten met thaise tint. De sambal goring boontjes was heerlijk en de diverse vleesgerechten ook. Diverse soorten mihoen en rijst. De thaise tauge was prima, kortom we hebben weer teveel gegeten. Het personeel was vriendelijk zonder opdringerig te zijn maar wel attent. De vuile vaat was in een oogwenk weggevoerd zonder dat we er erg in hadden. Het decor mag dan wat gedateerd zijn maar we bemerkten een positieve ontwikkeling in de kwaliteit van het eten (sedert de wisseling van eigenaar) en onze vrienden waren hierdoor aangenaam verrast en verzekerden ons het nog eens over te willen doen. Een aanrader dus.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
De service in dit restaurant is altijd prima en het eten ook.
We halen ook redelijk vaak iets bij dit restaurant om thuis op te eten.
Het restaurant ligt een beetje verstopt in en buitenwijk van Den Haag.
Jaappieters .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. We zijn erg vriendelijk ontvangen door de serveerster en het eten is heerlijk, vooral de satés. De locatie van dit restaurant is niet de mooiste locatie, maar in het restaurant hangt er een huiselijke knusse sfeer.
OlgaLeidsdchendam .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Wij komen al zo'n 20 jaar bij Senayan en blijven er altijd terugkomen omdat je altijd vriendelijk ontvangen wordt en het eten goed is. Na de wisseling van eigenaar is de smaak van verschillende gerechten wel veranderd, maar dat is normaal als er een andere kok in de keuken staat, maar zeker niet minder lekker. Elke keuken heeft nl. zijn eigen smaak.
We zullen er volgende maand weer zijn!
Michaël H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Ik heb hier paar jaar geleden gegeten met Indonesische mensen. Was erg gezellig en lekker! Nou halen wij hier vaker wel wat! aangezien wij hier aan de andere vd flats wonen. Kip Cashew is echt een aanrader! tot snel :)
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
De bediening was gewoon goed en netjes. Gewoon vragen en het werd aangedragen. Het eten was prima en goed betaalbaar. Kortom. We hebben het gezellig gehad voor relatief weinig geld.
Voor herhaling vatbaar.
Heerlijketen10 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Weer heerlijk gegeten. Het eten was altijd al lekker maar sinds de nieuwe eigenaren vind ik het eten nog lekkerder. De nieuwe eigenaars zijn echte Indonesiërs en dat proef je. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Lekkereten611 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Afgelopen zondag heb ik heerlijk van het buffet gegeten in dit restaurant op aanraden van een buurvrouw. Naast het buffet hadden we een sate kambing besteld. Deze sate is zeker aan te raden. Het restaurant bevind zich niet op een mooie locatie, maar er hangt binnen vooral een knusse sfeer. De bediening was erg vriendelijk en we werden gelijk zeer attent ontvangen. Hier kom ik zeker nog een keer terug.
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Hier zondag eten gehaald.
In tegenstelling tot wat wij gewend zijn was het eten niet lekker, om niet te zeggen, niet te eten, wij hebben het laten staan.
We zijn hier al sinds we om de hoek zijn komen wonen, vaste klant. We gaan hier vaak eten en halen tussendoor ook nog geregeld.

Bij navraag bleek dat er een nieuwe eigenaar is. We begrepen van hem dat het niet uitmaakt dat wij het eten niet lekker vonden en dat wij niet meer komen. Hij heeft genoeg vaste klanten.
R. M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Op aanraden van een Indonesische vriend die om de hoek woont en hier regelmatig eten afhaalt samen met een gezelschap een lopend buffet "gepakt" De bediening is vriendelijk maar niet echt attent en een beetje klungelig. Serveerster liet bijvoorbeeld een heet bord sate vallen op de grond en op een gast. Ze maakte zich meer zorgen om zichzelf dan om de gast die een nieuw overhemd kon kopen. Tijdens de hele buffet sessie vroegen ze slechts een keer of wij iets te drinken wilden bestellen, dit was toen wij binnen kwamen....Uiteindelijk zelf maar opgestaan en naar de bar gelopen aangezien oogcontact maken met Stevie Wonder waarschijnlijk meer oplevert. Het eten is redelijk, echter ben ik geen moment echt overdondert geweest van de smaken of de buffet gerechten. Ik kan mij voorstellen dat als je hier al 20 jaar komt niet echt objectief meer bent maar er zijn betere Indonesische restaurants in DH en omgeving.
TammieSam .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij Senayan! Om de zoveel tijd komen mijn man en ik weer een weekendje naar het gezellige Den Haag en sluiten wij ons weekend heerlijk af bij restaurant Senayan. Het eten was nóg lekkerder dan de laatste keer toen wij er waren ; de smaak van de echte Indonesisch keuken en boemboe's is duidelijker te proeven. De service was goed zoals vanouds. De sate mix is echt een aanrader ;)
Boomklever55 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Wij komen, of beter gezegd: kwamen, al jaren hier. Om te genieten van het heerlijke buffet in het weekend. Wij zijn geen specialisten maar vonden het eten altijd erg authentiek Indonesisch smaken. Nagenoeg alles smaakte bovengemiddeld en altijd vers.
De sfeer ervaren wij altijd als huiselijk. Wel soms wat krap, maar dat heeft ook zijn charmes.
Ongeveer twee weken geleden waren wij weer eens bij Senayan. Let wel: wij moeten er flink voor rijden, dus we vinden het erg de moeite waard. Echter, al bij de kroepoek had ik het gevoel dat Senayan een paar steekjes had laten vallen. Bijna alle gerechten daarna die ik proefde waren duidelijker minder en gewoontjes van smaak. We waren erg teleurgesteld.
Halverwege de maaltijd hoorde ik toevallig iemand praten over een nieuwe eigenaar. En inderdaad, bij het afrekenen kon ik de credit card nog niet gebruiken, die was nog in aanvraag door de nieuwe eigenaar.
Helaas, voor ons geen Senayan meer. Het eten smaakte meer als bij een gewone Chinees. Erg jammer, want het was vroeger echt super!
Met dank aan de bediening, want daar was niets in veranderd. Altijd even prettig en vriendelijk.
PimLindemans .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Samen met mijn echtgenote voor het buffet gekozen. Soto Ajam vooraf, heerlijk.
De andere voorafjes waren heerlijk, met uitzondering van de gefrituurde snacks. Deze lagen te lang en waren niet meer knapperig. De andere gerechten waren erg lekker, diverse kipgerechten, kabeljauw en groenten. Nagerecht met fruit en ijs priam in orde. Zeer vriendelijke gastvrouw.
Peter-vH .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Gisteren (zaterdag 8-1-2014) met drie personen van het buffet genoten. Ontvangst door de gastvrouw was heel vriendelijk; zij hielp ons uit de jassen en hing ze zelf op. Een van de serveersters - leuke, attente jonge vrouwen - vroegen binnen enkele minuten wat we wilden drinken. We maakten gebruik van hun buffet voor slechts 17,50 euro p.p. Lege borden werden snel weggehaald en regelmatig werd geïnformeerd of alles naar wens was en smaakte. Het buffet heeft voldoende keuze mogelijkheden en de smaak van de meeste gerechten zijn heel goed. De toetjes bood zelfs ijs Shanghai aan. De inrichting is eenvoudig, maar in orde. Voor deze prijs hoef je geen dure inrichting te verwachten en ons gaat het vooral om de smaak van het eten en de service.
L.T. T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Wij komen hier al 20 jaar, de kwaliteit van het eten is altijd constant op hoge niveau. Het eten smaakt zoals mijn oma vroeger gekookt heeft. Alle gerechten zijn heerlijk, de bediening is super vriendelijk, de eigenaar staat zelf in de keuken te koken, zijn vrouw speelt de gastvrouw.
Inrichting is onlangs vernieuwd, gratis parkeren voor de deur, wat wil je nog meer ?
Een absolute aanrader, kwaliteit - prijs verhouding is meer dan goed.
Ga zelf eens proberen, je zult er geen spijt van krijgen, integendeel !
BFN .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Voor de entourage hoef je niet naar dit restaurant te gaan, maar het buffet is er heerlijk. Mijn –kritische- Indische oma vindt dit één van de betere Indische restaurants in de regio, dus ik ga af op haar mening. Veel keuze bij het buffet (recentelijk zijn lemper en risolles toegevoegd), voor een prima prijs. De bediening is erg vriendelijk, maar ik vind de inrichting ongezellig. Ook de locatie vind ik ongelukkig. Wél gratis parkeren.