Semplice e Buono

Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten

Margo K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Deze goede keuken was vandaag niet in staat om 2 borden Spagetti Carbonara te bereiden. De saus was soep terwijl deze saus (ei-kaas-spek) normaal aan de Spagetti dient te kleven. Wetende hoe een goed bord spaghetti smaakt en er uit ziet was dit een aanfluiting. Jammer want deze zaak oogt Italiaans. De prijs kwaliteit was ver te zoeken. Eigenlijk is het een Italiaanse broodjeszaak. Bediening was goed.
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Afgelopen tijd hebben wij regelmatig mogen genieten van deze echte keuken.
Cuchina della mama is hier echt op zijn plaats. Heerlijk en eerlijk, van de broodjes tot de lasagna en die verschrikkelijk lekkere groenteballen. Een winnaar in deze categorie. Bellisimo!
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk gegeten: bruschetta voor 2 personen. Verschillende smaken, o.a. zalm: allemaal even lekker. Vriendelijke bediening. De cappuccino was ook echt lekker.
JeZustr .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Tot nog toe mijn favoriete broodjeszaak van Maastricht. Heerlijke broodjes, goede panini's en briljante gehaktballetjes! Over het algemeen neem ik take-away lunch, want in het zaakje eten is vaak niet zo'n succes: er staan welgeteld 4 of 5 kleine tafeltjes waar je slechts met z'n tweeën kunt aanschuiven. Dat betekent dus dat het vrijwel altijd vol zit. Desalniettemin kan dat "leed" worden verzacht door de goede koffie. Service is meestal goed. Af en toe een beetje opgejaagd en chagrijnig, maar over het algemeen vriendelijk. Hoe dan ook, voor een uitermate goed Italiaans broodje is 'Semplice e Buono' duidelijk the way to go!
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Topkwaliteit broodjes, heerlijke gehaktballetjes en ook de tiramisu erg goed. Vriendelijk en vrolijk personeel. Aanrader.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Kleine winkel met kleine lunchgelegenheid. Alles in de vitrine is om te watertanden. De broodjes worden klaargemaakt waar je bij staat en zijn heerlijk.
Astrid52 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Getipt door het hotel om hier te gaan lunchen. Een schot in de roos. Hoewel het winkelgedeelte de hoofdmoot vormt kun je er een prima lunch gebruiken. We hebben er de lasagna met zalm en een lekkere salade van het huis gegeten. Deze laatste was heel royaal. Alles werd vers klaargemaakt, waardoor we even moesten wachten. De bediening was vriendelijk.
Sjuul V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Heerlijke broodjes en pasta vomgole. Er staan slechts een paar wankele tafeltjes, maar dit past volledig binnen de sfeer! Het eten is puur en goed! Ideaal voor lunch..
Leonluyben .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
De broodjes Carpaccio en broodjes Parmaham zijn hier werkelijk waar heerlijk. Wanneer je de zaak binnenstapt waan je je letterlijk in Italië. Het personeel is zeer vriendelijk en de sfeer is zeer warm. Prijs/kwaliteit een dikke prima dus!
Teuntjes .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Sinds de Socialdeal actie waren wij al 2x wezen eten. en 2x take a way voor meerdere personen Telkens nam ik lasagna met zalm en spinazie.Heerlijk. Kostte groot 8,75. Vrijdag 23-08 weer geweest. Verbaasd waren wij over de grootte . Wij kregen maar de helft van wat wij gewend waren. Ik vroeg of dat een kleine portie was. Neen dit is normaal en kost 8,75 Wij zijn geen grote eters, maar dit was echt weinig en geen 8,75 waard. Eerst stond op de kaart inderdaad groot 8,75.klein ×/- 4,50 en nu alleen 8,75. Als je niet eerder was geweest, wist je niet beter.
Maar om ons tegemoet te komen, hoefden wij voor de lasagna 6,25 p.p. te betalen. Trouwens als je de lasagna meenam, kost de grote 8,75 !
Kingdavid .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Ook ik kan me niet vinden met de vorige recensies
Ik wordt altijd netjes ennvriendelijk geholpen
De broodjes zijn heerlijk vers of ik nu een ciabatta bestel of een focciaca
Puur simpel en lekker.
Helaas kan ik dat niet meer zo zeer zeggen van iens ,goede recensies worden weg gehaald ,door iens zelf?en slechte worden niet nagecheckt
De andere kant van het verhaal.
Brusselseweg477 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Op het spoor van "Semplice"gezet door een fijnproevend familielid, zijn we "sinds jaar en dag" klant; altijd bijzonder vriendelijke ontvangst en de kwaliteit van de bestelde "eetwaren"is bijzonder goed, of het nu gaat om "een broodje zalm", een "pasta", een "anti pasta" of "tiramisu"; gezien de krappe ruimte en de grote drukte beperken we onze "consumptie ter plekke"meestal tot een kop overheerlijke cappuchino; het blijft voor ons een wonderbaarlijke ervaring te zien dat Maria , ondanks de grote hectiek, "het hoofd koel houdt".
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Onlangs gebruik willen maken van Social Deal om producten aan te schaffen.
Ik zeg willen maken, want bij aankomst bleek dat men nauwelijks producten in voorraad had. De producten die wij wilden aanschaffen kregen wij deels niet mee omdat men die zelf nog nodig had!
Een andere (kennelijk vaste) klant die binnenkwam kreeg zonder dat zij een woord had gezegd te horen dat er geen carpaccio meer was.
Dit alles speelde zich af rond het middaguur.
De twee dames die achter de toonbank staan zijn meer met zichzelf bezig dan dat ze oog en begrip hebben voor de klant. Geen enkel excuus, geen moeite om een gesprekje op gang te houden, apatisch en zelfingenomen.
In deze tijd een voor een zaak dodelijk verkeerde houding en instelling.
Uit een eerder bezoek wist ik dat het eten als zodanig van goede kwaliteit is.
Ons zien ze hier echter zeker niet meer terug.
Jammer, ook voor ons maar zeker ook voor de zaak. wij blijven namelijk trouw aan zaken waarvan wij weten dat zij een goede kwaliteit leveren en waar wij fatsoenlijk worden behandeld.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
wij kochten ook met Social Deal iets lekkers. Focaccia wordt aanbevolen op het bord en op het raam. Die maar bestellen dan. Tot mijn verbazing krijg ik echter broodjes die voor Ciabatta moeten doorgaan. Mijn opmerking dat dit zeker geen focaccia is wordt afgedaan door de dames achter de balie met de opmerking dat focaccia te duur is en niemand die lekker vind en daarom zijn vervangen voor ciabatta's. "daarom staat het bord ook binnen mevrouw". Hoezo niet even vragen of ik daarmee akkoord wil gaan. Blijkbaar gewoon eten wat ze voor je willen maken en anders heb je pech gehad. Broodjes waren redelijk, maar niets bijzonders. Eenmalig bezoek voor mij.

Braham .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Even hier een compliment maken. ik heb samen met mijn vrouw bij Semplice e Buono gegeten. Menukaart is mooi, niet al te uitgebreid maar ruim voldoende keuze. Kwaliteit is uitstekend. Het is hier genieten van geweldig goed, gezond eten. Jammer dat er zo weinig plaatsen zijn, het is dringen. Top. Dit wordt een blijvertje.
Legions .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Bij Semplice e Buono krijg je heerlijk vers eten. Het smaakt alsof je in Italie bent. En de prijs kwaliteit verhouding is dik in orde! Vandaag heb ik afgehaald: Ravioli gevuld met kip met champignon saus. Een woord: Super! Ik blijf terug komen:-).