Semai

Uitmuntend
9,3
9,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Semai

caroline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
we hebben met zijn vieren heerlijk gegeten. we hadden de mix van 3 vleesgerechten en 3 groentengerechten genomen. Het duurde een hele tijd voor ze de bestelling op kwam nemen ook voor de drankjes. Later bleek dat ze dacht dat haar collega dat al gedaan had. Maar volgens mij was er helemaal geen collega. Het was idd best druk . we moesten om servetjes vragen die echt wel nodig zijn omdat je met je handen eet. En de menukaarten zijn oud en smoezelig. Dus 3 tips: het moet sneller, der veer servetten en vernieuw menukaarten. Verder echt TOP en zeer verrassend!!
FDJ D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De Ethiopische keuken was voor mij en verrassing. Keuze uit rundvlees, lam, kip, vis en vegetarisch. Eten met de vingers was even wennen. Hoofdgerecht uitstekend klaargemaakt. Zeer vriendelijke bediening. Gerechten snel opgediend na bestelling.
Jelte K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Een parel in Noord. Die je wel even moet zoeken, want de buitenkant van het restaurant schrikt eerder af, dan dat het aantrekt. Maar zoek dus en u zult vinden: ontzettende attente eigenaars, heerlijk eten, een mooie inrichting en het is absoluut niet duur. Als je voor het eerst gaat: probeer de mix gerechten, want er is zo veel lekkers!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Authentiek en heerlijk Eritrees/Ethiopisch eten, aardige mensen, bijzondere locatie.
Anne-Marieke A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Goede sfeer en zeer attente en aardige bediening. Kom zeker nog een keer terug.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk restaurant. Ziet er van buiten niet als veel uit, maar dat maakt de enorm gezellige sfeer binnen alleen maar een grotere verrassing. Super eten (bestel de Ethiopische wijn er bij!) en vriendelijke bediening. Wij komen zeker een keer terug, sowieso om het koffie ritueel een keer mee te maken.
Enrico W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk eten in een zeer ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening. Het eten word vers en puur voor je klaar gemaakt. Als je de rap op loopt en langzaam in het restaurant loopt voel je gemoedelijkheid.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met 3 pers namen we gemengde vleesgerechten voor 2 pers en gemengde vegetarische gerechten voor 1 pers. Zo hadden we 6 verschillende gerechten voor €40. Lekkere mix.
Rina G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke mensen! Wij komen hier zeker vaker terug. Ziet er van buiten beetje dubieus uit, maar eenmaal binnen word je hartelijk ontvangen. Echt een aanrader!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vanavond bij Semai gegeten met een vriendin, wat hebben we een geweldige avond gehad! Heel vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. We mochten een tafeltje uitkiezen. Op aanraden van de eigenaresse bestelden we 3 gerechten, waarvan twee vlees en een vegetarisch, voor twee personen. We kregen een warme saus van kikker erwten, om je vingers af te likken zo lekker! Daarnaast twee gerechten met rundvlees. En een bijgerecht met boerenkool en wat salade en tomaatjes. Dit alles geserveerd op een grote schaal met pannenkoekjes (de Eritrese/Ethiopische, de naam is lastig te onthouden). Het zag erbprachrig uit. En het was zooooooo lekker! We kwamen er achter dat ze ook speciale Eritrese koffie serveren, en dat zelfs in een speciale ceremonie. Wanneer je hier de tijd voor hebt, echt doen!!! De boontjes worden vers voor je gebrand en gemalen, de koffie ruikt en smaakt heerlijk, echt heel bijzonder. Wat een geweldig restaurant!!!!
ruby C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heel erg lekker! Leuk om de optie van verschillende gerechten te proberen zodat je van alles wat kan eten.. niet duur en zeer lekker. En de liefste mensen die er werken!!!
Nora L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wat een mooi restaurant, verstopt in een industrieel gebied in Noord. Ontzettend heerlijk eten voor weinig geld, en hele vriendelijke bediening. Goed om dit zaakje te kennen, ik kom vaker langs!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een pareltje! Bijzonder en erg smakelijk eten voor een prima prijs, zeer behulpzame en hartelijke bediening. Je moet even zoeken naar de locatie maar dat is de moeite meer dan waard. We komen terug!
Franciscus K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Goed eten met passie gemaakt en ontzettend vriendelijke bediening! Een prima balans tussen vegetarisch en niet vegetarisch en hele prima prijzen! De sfeer is ietwat groots maar de sfeer en eigenaren maken het meer dan goed. Je krijgt echt meer dan waar voor je geld!
FC S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Dol op dit restaurant. Heerlijk eten, erg fijne sfeer. Wat zijn ze gastvrij en wat is de wijn lekker. Een hele grote aanrader!
Dylan H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Erg leuk restaurant! Heerlijk op traditioneel Ethiopisch/Eritrese wijze deelgenomen aan een heus koffie ritueel. Hostess weet hierbij veel te vertellen over de Ethiopische/Eritrese cultuur. Een echte aanrader!
FLB .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk eerlijk eten. Fijne sfeer en zeer gastvrije vriendelijke bediening. Absolute aanrader! Je waant je echt in een andere wereld.
Eef82 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Op een plek die je totaal niet verwacht zit dit super leuke restaurant. Zodra je boven bent gekomen, laat je de opgebroken straat en industriegebied achter je en kom je binnen in een leuke warme omgeving. Het eten was erg lekker, de bediening vriendelijk en het bananenbiertje smaakte naar meer. Dit restaurant is zeker een aanrader.
suus36 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wat een leuke verrassing, dit restaurant. In industriegebied, op de bovenverdieping, met een flinke opbreking voor de deur. Dus je denkt even, waar kom ik nou terecht? Niks van aantrekken. Binnen is het gezellig en ruim opgezet. Geen harde muziek, dus een prima plek om even rustig bij te praten. Het eten is heerlijk, de wijn is prima, en de gastheer en gastvrouw zijn buitengewoon vriendelijk. Je wordt echt in de watten gelegd. Fijn. Een plek om vaak naar terug te gaan!
Yacine N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Hartelijke begroeting bij binnenkomst en sfeer was heel goed.. Het is jammer dat nog weinig plekken Semai kennen. Pareltje op De papaverhoek. !