SeleraKu

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
6,3
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Als ik trek heb in een mie ayam kom ik altijd terug bij SeleraKu. Wat ik jammer vind is dat de binnenkant van de toko heel erg verouderd is. Ook blinken ze niet echt uit in hun bediening. Maar verder is het eten heel lekker.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De buitenkant, met al die stickers op het raam, nodigt niet uit om naar binnen te gaan. We waren er echter op uitnodiging van vrienden met Indonesische roots, dus met zijn allen naar binnen gegaan. Na een zeer hartelijk ontvangst een tafeltje toegewezen in dit huiselijke restaurant. Genoten van diverse voorgerechtjes zoals Baso rambutan, Tahu goreng en Tahu pong Seleraku. Aks hoofdgerecht Hok Mien plus, Hok mien Seleraku en Nasi Rames Anugerah. Als nagerecht pisang goreng en tape goreng. De koffie/thee met een stukje spekkoek waren een waardige afsluiting. Alle gerechten waren zeer smaakvol. Wij kunnen iedereen aanraden om hier eens te gaan eten. Wij gaan zeker nog eens terug.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Voor mijn vaders verjaardag hier gegeten met mijn man. Ditmaal geen voorgerecht genomen, want we wilden daarna nog naar Rrrollend Den Haag gaan. Bami was even lekker als altijd, mijn vader had ook saté kambing genomen. Echt een acquired taste en alleen lekker wanneer het goed klaargemaakt is. Dat was heir zeker het geval, erg mals en smakelijk dus een echte aanrader. Zonder voorgerecht is alleen de bami met baso/pangsit wel een beetje weinig, dus raad altijd aan op z'n minst een voorgerechtje erbij te nemen, zoals baso rambutan. Ook de tahoe goreng is erg lekker.
Chiel V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Fantastisch eten, een smaak die je alleen in Indonesie proeft, ook de sate is perfekt! Hele redelijke prijs. Ze alleen wat aan de etalage moeten doen want ik asocieer Noodles nou niet direct met Indonesisch maar meer met Thais of Chinees, terwijl het 100% Indonesisch is. Ik ga daar zeker weer eten.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Seleraku is een verrassing! Het eten is net zo lekker als in Indonesie zelf. De sate is zalig en de gade gade zo vers en knapperig als maar mogelijk is. De twee zussen zijn aardig en geven vriendelijk advies over het eten. Wij waren op zoek naar een authentiek Indonesisch restaurant en hebben het gevonden!
René T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Als Nederlands-indo van huis uit kan ik je vertellen je deze gerechten niet vaak tegen komt op de kaart van een gem. Chinees-Indisch restaurant. De smaken evenals de ingrediënten doen authentiek aan. De ingrediënten zijn vers en goed bereid; Erg smakelijk dus! Het decor doet wat stoffig aan maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door het vriendelijke personeel die maar al te graag bereid was om de, zelfs voor mij, onbekende Indonesiesche begrippen uit te leggen, in het Nederlands of Engels (TIP!). Een overheerlijke bami schotel genoten, de saté leek van een knapperend houtskoolvuurtje te komen.. AANRADER! Gr., J&R.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Helaas hier geen echte indonesische gerechten aanwezig.Meer chinese gerechten.De gado gado was niet zoals ik hem gewend was.De bediening was vriendelijk.
AsianDelight .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Wie naar Seleraku gaat en verwacht de "standaard" toko gerechten te vinden zal teleurgesteld worden.

Je komt daar juist om de echte Indonesische street food te eten en wanneer je al jaren op zoek bent naar een tentje die daarin uitblinkt zal Seleraku je zeker niet teleurstellen.

We hebben de Bami ayam jamur en de Hok mien pangsit goreng gegeten en ze waren allebei heerlijk, ook de sambal die erbij geserveerd wordt is the real deal. Ook de saté kambing (lamssaté) was geweldig, heerlijk gemarineerd en op kolen gegrild. We waanden ons echt even in Indonesië.

De meneer in de bediening was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, het decor is een beetje kaal, maar het eten en de bediening maakt alles goed.

Al met al zeker een aanrader!

Drake .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
We komen op zaterdagavond 19.30 binnen. Er zit niemand, maar tot onze verbazing is er ook geen enkel tafeltje gedekt, de sfeer is dus beneden alle peil. Dan het eten: er staan wel wat Indonesische gerechten op de kaart, maar we zoeken tevergeefs naar Rendang, Smoor, Baby ketjap en dergelijke. Het merendeel van de gerechten is eerder uit de Chinese keuken. Ik nam de Bami Seleraku, deze bestond uit een schaaltje bami sliertjes met paddestoeltjes en wat rauwe paksoy met ernaast een kommetje waterig aftreksel met drie Wontongs en twee balletjes van een vleesachtige substantie (frikadel of zo???) en dat voor € 12,- Mijn vrouw nam Gado Gado, die wel aardig was en welis waar Indonesisch, maar wat doen daar dan weer gekookte aardappels in? Al met al een zeer negatieve ervaring en ze zien ons er dan ook niet meer terug!!! P.S. de bediening was vriendelijk, maar dat maakt de maaltijd nog niet goed.
Beste klant,
Het spijt ons dat u ontevreden was over de kwaliteit van het eten. Jammer dat u dat niet ter plekke had gezegd, dan hadden wij er wellicht iets aan kunnen doen.
Maar we willen u toch bedanken voor uw bezoek.
Selinderr .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Seleraku heeft een uiterst vriendelijke bediening, het straalt de warmte uit van een hecht familiezaakje. De bami gerechten zijn werkelijkwaar om te smullen, mijn partner en ik hebben een extra portie besteld. Ook de saté is heerlijk. Nog een tip: Indonesische ouderwetse koffie, heel erg leuk om te proberen. Hopelijk kom ik hier snel weer terug!
Roos94 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Heerlijk gegeten bij SeleraKu. De verschillende snacks waren heel lekker als voorafje.De lamssaté was heerlijk mals en we konden er geen genoeg van krijgen. Verder was de bami, die helemaal zelf gemaakt wordt, echt super lekker met kip bereid op twee verschillende manieren. Lekker Indonesische koffie en een plakje spekkoek toe en onze avond kon niet meer stuk. De service is top, het tentje zelf gewoon gezellig ingericht!
RosalyS .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
SeleraKu is een heel prettige zaak met superbeleefd personeel en heerlijk eten. De huisspecialiteit, de zelf dagelijks vers bereide bami, is een absolute aanrader! We hebben hier heerlijk van gegeten. Ook de zelfgemaakte gefrituurde snacks zijn een must om te proberen!
NataliaLoe .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Ik heb een aantal keren bij SeleraKu gegeten en ben een grote liefhebber van de bami ayam. Het bijzondere van deze bami is dat deze van scratch gemaakt wordt, dus geen bami uit de toko, maar echt zelf gemaakte, home made bami, wat de bami ayam een voortreffelijk gerecht maakt. Het overtreft zelfs de (bij Indonesiërs overbekende) "bami GM"! De sfeer in het restaurant is gezellig en huiselijk, de bediening is altijd vriendelijk en zeer servicegericht. Absolute aanrader!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Zaterdag 3 mei heerlijk bij restaurant Seleraku gegeten. Wij vinden dit restaurant echt een aanrader. Heerlijke authentieke Indonesische gerechten. Wij hebben gegeten nasi Seleraku Speciaal met Baso rambutan als bijgerecht. Een top gerecht, in combinatie met een gastvrije eigenaar en vriendelijke bediening. Wij komen zeker een keer terug!
D.j. H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Ik had hier iets simpels maar zo heerlijk gegeten. De smaak was authentiek als de smaak in een indonesisch restaurant in Indonesië! De noodles zijn heerlijk en zijn in verschillende variaties te krijgen. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Bediening is goed, aardig personeel. Het restaurant oogt gezellig en gemoedelijk. Een aanrader!
Lena M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Dit is al de tweede en derde keer dat we hier eten. De Indonesische bami soep is heerlijk, wij vinden de "Hok Mien" heel erg lekker. Elke keer nemen we ook de "Gorengan", dat zijn gefrituurde knapperige vlees hapjes, een soort "pangsit". We hebben ook de rijst gerechten geprobeerd, dat smaakte ons ook wel lekker.
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Klein n gezellig eethuisje. Niet zo ceel soorten, maar wel authentiek. Alles in wat in de menu staat is lekker. De homemade bami ayam n ossestaart soep is echt een aanrader. De snacks zijn ook erg lekker.
Kasih D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
De Lekkerste Bamie Ayam.. En de gefrituurde eten ook heerlijk.
Het is een nieuwe restaurant, de menu is niet heel uitgebreid, maar het eten is authentiek, lekker niet zoals andere indonesische restaurants.