Selera Anda

Meer informatie over restaurant Selera Anda

• Catering
MClaireM A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op weg naar het station na een dagje Leiden kwamen we bij dit restaurant uit. Plekje op het terras blek een goede keuze. Prachtig schouwspel: door coffeeshops rondom het restaurant was er altijd wel wat te zien, flippende klanten incluis. Interieur is overigens aangenaam en modern.
Ontzettend vriendelijke en correcte ober trekt zich van al dit gedoe niets aan. Eten was voortreffelijk, heerlijk bereide groente, makreel in bananenblad, veel en lekker en vers. En als de rekening komt ben je ook weer aangenaam verrast, prijs-kwaliteitverhouding is prima. Ze zouden zelfs meer mogen vragen. Kortom, een aanrader!
J B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Hier gaan we regelmatig eten voordat we naar de film gaan. Maar sinds gister krijg je je eten niet meer op een bord!!!! Afschuwelijk, gaan we niet meer heen.
Julia Marie C.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Mijn vriend en ik halen hier regelmatig een lekkere maaltijd. Gado-Gado nemen wij bijna altijd als extra gerecht omdat onze dochter daar gek op is. Vorige week voor het eerst catering besteld voor 30 personen. We kregen veel verschillende gerechten zodat er voor iedereen iets bij zit wat hij/zij lekker vind. Ook voor de kleintjes was er genoeg (niet pittig) keuze. Wij gaan vaker catering bij jullie bestellen. Nogmaals bedankt!
Eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Hier haal ik regelmatig wat eten. Ondanks de andere recensies ben ik wel tevreden over de kwaliteit van het eten. De zaak is schoon en het personeel erg behulpzaam. Ik heb nu 2x nasi rames besteld voor € 8,75. je krijgt best veel en eten smaak goed. Ook de kuning is lekker.
NocheV .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Selera Anda is een restaurantje dat dichtbij het station gelegen. De maaltijden liggen uitgestald in een vitrine en worden in de magnetron opgewarmd. Voor 10,75 kies je twee vleessoorten, twee groentesoorten, nasi/rijst/noodles en een ei. Kwaliteit was niet spectaculair, maar voldoende. Bediening was adequaat, maar gelet op de formule niet echt belangrijk. Qua interieur dien je te denken aan niveau Ikea: schoon, maar alleen geschikt voor korte zit.
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Ik ben gaan eten in wat eigenlijk een afhaalrestaurant met een paar tafeltjes is. De smaak was redelijk, maar de bediening en service waren slecht. De sambal goreng boontjes was rauw en bij deze mededeling keek het personeel me glazig aan. Nadat ik nogmaals zei dat de boontjes niet gaar waren, kreeg ik nog geen andere reactie dan "Oh".
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Heerlijk eten! We halen hier regelmatig af en zijn altijd weer blij met wat we krijgen. Absolute favoriet is de ayam betawi.