Selamat Makan

Voorstraat 100 3512 AV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Selamat Makan

Indonesische klassiekers

Welkom bij Selamat Makan. Bij binnenkomst valt hier al een deken van Indonesische gastvrijheid over je heen. Voor een traditioneel diner boordevol Indonesische specialiteiten ben je hier aan het juiste adres! Hier kun je in een authentieke en warme ambiance genieten van al het lekkers dat de gepassioneerde chef voor je bereidt. Een culinaire ervaring die je niet mag missen!

Meer informatie over restaurant Selamat Makan

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
6,6

Jouw recensie over het restaurant Selamat Makan

Luc J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellig en lekker eten. Vriendelijke en terzake kundige bediening. Kortom een fijne avond
Luc J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellig en lekker eten (kleine rijsttafel voor drie personen). Prettig en kundige bediening, kortom, een fijne avond. Zeker voor herhaling vatbaar en dus aanbevelenswaardig.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik vond de gerechten van de rijsttafe die wij hadden niet echt authentiek. De rendang behoort meer ingedikt te zijn terwijl de samal-gorengs er wat rommelig uitzagen.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We worden nu een regelmatige gast van dit restaurant. Het eten is altijd kwalitatief goed en lekker
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prima gegeten zoals altijd! Blijft een goed restaurant voor een heerlijk Indonesisch"feestje
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was weer als van ouds om hier heerlijk te eten. Ook mijn gast, die nooit eerder geweest was, heeft gesmuld. Zeer aan te bevelen voor een gevarieerd en smakelijk etentje in authentiek restaurant.
leonard P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
uitstekend testaurant, goede authentieke keuken, ruime porties, zeer vriendelijke bediening!!!!! Komen zeker terug!!!!!
Ricardo D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Op 22-7 met mijn vrouw in dit restaurant gegeten. Er stonden nog wat slechte recenties. Echter voor ons onbegrijpelijk. Mijn vrouw kookt regelmatig Indonesisch eten en de gekozen rijsttafel Kecil was wat ons betreft prima!
antonio V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gekruid eten, aardige bediening en lekker Bintang bier.
dickvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We besloten hier maar weer eens te gaan eten, omdat in het verleden dit toch een toprestaurant was. Wat een teleurstelling! Dit heeft niets met indonesisch te maken. De pindasaus was de slechtste die we ooit hebben gegeten. Alles smaakte nergens naar. De rendang was zo droog, dat kreeg je niet eens doorgeslikt. De sambal goreng telor bleken gewoon twee halve eieren in een waterig sausje te zijn. Weggegooid geld, wij komen hier NOOIT meer.
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We waren naar DIT restaurant gegaan omwille van de goede beoordelingen op Tripadvisor . We waren echter zeer teleurgesteld. We namen een Indische rijsttafel (1 vegetarische, 1 met vlees) . Alles smaakte een beetje hetzelfde , alhoewel we zeer veel kommetjes voor ons hadden staan ... Je krijgt wel VEEL eten , maar liever wat minder en van een betere kwaliteit !! De inrichting is werkelijk bedroevend . De wijnen zijn erg DUUR . We betaalden erg veel (meer dan 100 EURO) en hebben niet eens een aperitief, koffie of dessert besteld . En dat voor niet echt lekker eten . Hier komen we nooit meer terug !!
Donald I.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Matig eten, weinig Indische smaken, vergane glorie, vroeger was dit een specialiteiten restaurant, nu ziet et eten er prima uit en smaakt niet authentiek!
Radha V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het blijft een feest om hier te eten!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heel fijn restaurant. Heerlijk eten en erg vriendelijk personeel. Kom hier graag.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijke rijsttafel met saté kambing!
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We aten met buitenlandse gasten en bestelde twee vegetarische- en twee niet vegetarische rijsttafels. De gerechten zijn bijzonder lekker klaargemaakt, en bevatten niet te veel olie. De bediening is vriendelijk en licht de gerechten goed toe. De tafels staan niet naast maar achter elkaar, zodat gasten van verschillende tafels met de rug naar elkaar toe zitten, wat veel privacy geeft. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Kortom: we komen graag terug.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Overheerlijke rijsttafel gegeten, was 2e keer en er zeer zeker een 3e keer. En een 4e....
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer smakelijk en gevarieerd. Vriendelijke bediening.
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben hier met een kortingsbon een heerlijke rijsttafel gegeten. De smaken zijn heerlijk, ook meer dan voldoende. Inrichting is authentiek. De bediening is snel en attent.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Een eenvoudig ingericht Indonesisch restaurant. Niet echt gezellig. De bediening is adequaat maar ook echt niets meer dan dat. Twee maal de kleine rijsttafel voor 2 personen. Heerlijk en meer dan voldoende. Geen spannende gerechten helaas. Prima saté, gado gado, rendang etc. Goed adres maar verwacht niets speciaals.