Selamat Makan

Voorstraat 100 3512 AV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Selamat Makan

Indonesische klassiekers

Welkom bij Selamat Makan. Bij binnenkomst valt hier al een deken van Indonesische gastvrijheid over je heen. Voor een traditioneel diner boordevol Indonesische specialiteiten ben je hier aan het juiste adres! Hier kun je in een authentieke en warme ambiance genieten van al het lekkers dat de gepassioneerde chef voor je bereidt. Een culinaire ervaring die je niet mag missen!

Meer informatie over restaurant Selamat Makan

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Selamat Makan

Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij hadden zeer goede recensies gelezen, vooral dat men hier echt authentieke Indonesische gerechten zou serveren.

Niet is minder waar. Wij hadden een menu, en het begon al met de soep. Dit was een Soto Ayam, hetgeen toch doet vermoeden dat het een Indonesische soep is. Maar het was een gewone groentesoep, met totaal geen Indonesische ingrediënten.

Ook de rijsttafel zelf viel erg tegen, absoluut geen Indonesische smaken.

Dit restaurant is voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk eten, echt Indisch. Goede ambiance en service
Jochanan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker eten en goed advies voor de hoeveelheid dus niet teveel weggooien en niet te veel betalen :)
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
goed advies, vrijblijvend en eten goede porties en eerlijk eten!
Max V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
vriendelijke bediening, attent, gerechten goed bereid
Anieka M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten en goede bediening.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wij ( 3 personen )hebben heerlijk gegeten van een uitstekende rijsttafel. De bediening was heel vriendelijk en aardig. Wij maakten nog een gezellig praatje met een bediende ,dit praatje mondde uit in een vrolijk gesprek met veel gelach. De sfeer in het volle restaurant was gezellig.
De inrichting van het restaurant is eenvoudig en gemoedelijk.
Dit is een restaurant waar wij zeker nog vele malen zullen bezoeken.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Toch maar weer grote rijsttafel besteld. Heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Eten weer heerlijk. Nu gekozen voor ikan Tumis en Udang Ketjap in plaats van grote rijsttafel. Zo lekker van smaak. Bediening prima, hartelijk met persoonlijke aandacht. Binnenkort kom ik er weer met vrienden.
Humphry V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Was hier voor de 1e keer. Had wel goede kritieken gehoord van meerdere mensen. En ja....het eten smaakte zoals ik het verwachte. Wij hebben de rijsttafel Kecil besteld. Dit restaurant en de menukaart kan ik alleen maar aanbevelen.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Mijn gasten waren zeer enthouiast. Zelf vond ik twee gerechtjes niet bijzonder. De seroendeng en de sambal waren top!
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het eten was weer heerlijk. We worden nu regelmatige gasten.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Netjes, vriendelijk en redelijk goed gegeten. Binnen een uur stonden we weer buiten. Als ik een cijfer moet geven is het een 7.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Wie goed Indonesisch wil eten, kan bij Selamat Makan in de Voorstraat in Utrecht terecht. Het authentieke Indonesische restaurant heeft een uitgebreide en gevarieerde menukaart. We aten (met Duitse vrienden die dol zijn op Indonesisch eten) met z'n vieren twee kleine- en twee grote rijsttafels met een grote variëteit (vegetarisch, vis en vlees) aan gerechten. De bediening licht alle gerechten toe. De gerechten zijn niet zwaar. De prijs kwaliteit verhouding is goed. De tafels, voor vier en twee personen, staan met de kopse kant tegen de muren, zodat je redelijk veel privacy hebt. De inrichting is gezellig wat Oosters. Zeker een aanrader voor wie een gezellige avond uit wil.
Luc J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellig en lekker eten. Vriendelijke en terzake kundige bediening. Kortom een fijne avond
Luc J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellig en lekker eten (kleine rijsttafel voor drie personen). Prettig en kundige bediening, kortom, een fijne avond. Zeker voor herhaling vatbaar en dus aanbevelenswaardig.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik vond de gerechten van de rijsttafe die wij hadden niet echt authentiek. De rendang behoort meer ingedikt te zijn terwijl de samal-gorengs er wat rommelig uitzagen.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We worden nu een regelmatige gast van dit restaurant. Het eten is altijd kwalitatief goed en lekker
Ria L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prima gegeten zoals altijd! Blijft een goed restaurant voor een heerlijk Indonesisch"feestje
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was weer als van ouds om hier heerlijk te eten. Ook mijn gast, die nooit eerder geweest was, heeft gesmuld. Zeer aan te bevelen voor een gevarieerd en smakelijk etentje in authentiek restaurant.