Selamat Makan

Voorstraat 100 3512 AV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Selamat Makan

Indonesische klassiekers

Welkom bij Selamat Makan. Bij binnenkomst valt hier al een deken van Indonesische gastvrijheid over je heen. Voor een traditioneel diner boordevol Indonesische specialiteiten ben je hier aan het juiste adres! Hier kun je in een authentieke en warme ambiance genieten van al het lekkers dat de gepassioneerde chef voor je bereidt. Een culinaire ervaring die je niet mag missen!

Meer informatie over restaurant Selamat Makan

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
7,1
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We waren naar DIT restaurant gegaan omwille van de goede beoordelingen op Tripadvisor . We waren echter zeer teleurgesteld. We namen een Indische rijsttafel (1 vegetarische, 1 met vlees) . Alles smaakte een beetje hetzelfde , alhoewel we zeer veel kommetjes voor ons hadden staan ... Je krijgt wel VEEL eten , maar liever wat minder en van een betere kwaliteit !! De inrichting is werkelijk bedroevend . De wijnen zijn erg DUUR . We betaalden erg veel (meer dan 100 EURO) en hebben niet eens een aperitief, koffie of dessert besteld . En dat voor niet echt lekker eten . Hier komen we nooit meer terug !!
Donald I.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Matig eten, weinig Indische smaken, vergane glorie, vroeger was dit een specialiteiten restaurant, nu ziet et eten er prima uit en smaakt niet authentiek!
Radha V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het blijft een feest om hier te eten!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heel fijn restaurant. Heerlijk eten en erg vriendelijk personeel. Kom hier graag.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijke rijsttafel met saté kambing!
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We aten met buitenlandse gasten en bestelde twee vegetarische- en twee niet vegetarische rijsttafels. De gerechten zijn bijzonder lekker klaargemaakt, en bevatten niet te veel olie. De bediening is vriendelijk en licht de gerechten goed toe. De tafels staan niet naast maar achter elkaar, zodat gasten van verschillende tafels met de rug naar elkaar toe zitten, wat veel privacy geeft. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Kortom: we komen graag terug.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Overheerlijke rijsttafel gegeten, was 2e keer en er zeer zeker een 3e keer. En een 4e....
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer smakelijk en gevarieerd. Vriendelijke bediening.
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben hier met een kortingsbon een heerlijke rijsttafel gegeten. De smaken zijn heerlijk, ook meer dan voldoende. Inrichting is authentiek. De bediening is snel en attent.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Een eenvoudig ingericht Indonesisch restaurant. Niet echt gezellig. De bediening is adequaat maar ook echt niets meer dan dat. Twee maal de kleine rijsttafel voor 2 personen. Heerlijk en meer dan voldoende. Geen spannende gerechten helaas. Prima saté, gado gado, rendang etc. Goed adres maar verwacht niets speciaals.
ewth .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Leuk knus restaurant. Goede bediening ,legt goed uit wat er op tafel staat. Het eten was lekker gekruid en was genoeg voor 2 personen .
Trees S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Super heerlijk gegeten. We hadden een 'kleine' Indische rijsttafel, maar met ons tweeen was die zelfs te groot. Toegegeven, we hadden ernaast nog een saté kambing (saté van geitenvlees) genomen. De saus hiervan wordt speciaal aan tafel klaargemaakt, je kunt aangeven, of je het pittig wilt, of juist niet. Prettig personeel en het decor doet denken aan Indonesië, veel wajangpoppen en schilderijen met Indische landschappen. Tjokkievol, maar voldaan weer na huis gekeerd.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Lekkere gerechten en vriendelijk personeel. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad en ik zal zeker vaker er heen gaan. Het lekkerste was de Udang Goreng Ketjap. Zeker een aanrader voor mensen die in de toekomst in Utrecht zijn en een lekkere Indische restaurant zoeken!
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wij hadden het menu van € 23 per persoon dwz de een met mihoen de ander met gebakken rijst. Kritiek is niet aan de orde want het was voortreffelijk. Ook op de service en alertheid van de bediening was niets aan te merken.
Dat het voor mij (Indo) best wel wat pittiger had mogen zijn, is geen aanmerking maar een persoonlijke smaakkwestie.
Tuintje .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Op een zondag met drie personen een grote rijsttafel genomen. Het was er vrij stil, maar dat zal te maken hebben met de dag, het weer en de tijd. Het eten is zonder meer van goede kwaliteit. De bediening was vriendelijk en teruggehouden. De aankleding en sfeer is wat netjes maar wat karig, maar eigenlijk verwacht je dat ook van een echt Indonesisch restaurant. Ik raad het restaurant zonder meer aan.
R.A. N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij kozen voor een Indische rijsttafel. De werd op ons verzoek ivm tijd snel en accuraat geserveerd. De maaltijd ingrediënten waren van voldoende kwaliteit. De behuizing was wat aan de krappe kant (klein tafeltje) het geen ongetwijfeld mede te wijten was aan een groot gezelschap dat op dezelfde tijd binnen kwam die ook wij hadden gereserveerd. De akoestiek was op dat moment voor normaal gesprekniveau ontoereikend.
Bienneke .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Ooit heb ik hier tijdens mijn studietijd gewerkt.
Wat een heerlijke gerechten serveren zij hier toch.
Jammer alleen dat longtong hier niet te bestellen is. Evenals tahu teloor.
Verder was alles van de rijsttafel lekker.
Personeel erg vriendelijk .
Andere gasten waren wat luidruchtig , dus mijn partner en ik vonden dat wat minder.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
In het centrum van Utrecht zijn meerdere Indonesische restaurants te vinden maar dit vind ik een van de betere. Aan de gerechten is net wat meer zorg besteedt en de smaak is raak. Altijd gezellig en lekker om een rijsttafel te eten met al die bakjes op tafel.
Een minpunt als je een tafeltje bij de deur hebt: af en toe pak je een vleugje uitlaatgassen van de straat mee.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Helaas hebben we anderhalf uur moeten wachten op ons eten. Het personeel reageerde laconiek. Eten was ok, maar niet bijzonder.
Dymphi V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We hebben al een paar keer gegeten bij Selamat Makan, maar het eten is altijd voortreffelijk. De inrichting is precies wat je verwacht van een indonesisch restaurant, of je in een huiskamer binnenkomt. De bediening is keurig netjes en ze zijn allemaal even vriendelijk. We hebben 2x tapas besteld toen we uit eten gingen bij hun en alle hapjes zijn overheerlijk, vooral als je van pittig houdt, is de kip goed gekruid. Verder is er een ruime keuze aan andere menu's.....ga er zeker weer een x terug!!