Selamat Datang

Dorpsstraat 100-104 2712 AN Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Selamat Datang

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Afgelopen zaterdagavond hier met vrouw en zoon gegeten.
Vroeger kwam ik hier wel wat vaker, nu een hele tijd niet geweest.
Je kan hier ook (beperkt) buiten zitten of eten afhalen.

Wij hadden binnen voor het Javaanse buffet gekozen. Prima keuze in het buffet en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Paar kritische opmerkingen:
- een fles van 0,75 liter plat water van een bekend merk kost hier € 6,00 ! Zo'n prijs verwacht je in een sterren restaurant en zeker niet hier ; Jammer.
- bij het buffet is er voor de kinderen patat en kipnuggets verkrijgbaar, maar waarom dan niet gewone (snoep)tomaatjes en gewone komkommer erbij ? Dit kost bijna niets qua inkoop en de kinderen krijgen dan toch wat groenten binnen. De groenten in het buffet zijn namelijk voor de kinderen te "kruidig".
- let er svp op om het buffet op tijd bij te vullen, bepaalde gerechten raken snel op.
- het redang vlees was te grof gesneden, te grote stukken. Kan best wat kleiner gesneden worden.

Smaak is prima. Drankjes komen vlot door.
Vanavond een goede bediening aanwezig.
Vriendelijke totaalprijs voor het buffet incl. soep vooraf en dessertbuffet (o.a. vers fruit, ijs en spekkoek) na.

Wij komen nog wel eens terug.
Bastardo1978 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e kerstdag gegeten..chaotisch..voorgerecht niet gekregen paar x gevraagd wat we wilde..moeten we nu nog krijgen.
werden in hoekje gezet.
eten was eentonig..haren op me bord!onduidelijk in communicatie!na lange tijd weer hier heen gegaan..maar dit was voor de laatste keer voor ons! Na 1 uur weggegaan ipv 3 uur gegeten te hebben!!
Cbosch .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Regelmatig eet ik hier een hapje met mijn vriend.
Tot op heden kiezen we dan voor het chinees / Indonesische buffet.
Vooraf heb je een keuze uit verschillende soepen, ook de warme en koude hoofdgerechten zijn zeer afwisselend en smaken voortreffelijk. Ook voor het dessert is er ruimschoots keuze uit fruit, ijs en veel meer lekkers.
Wij gaan regelmatig uit eten maar dit restaurant heeft veruit onze voorkeur omdat we hier kunnen genieten van zeer goede kwaliteit tegen een vriendelijke prijs.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Vanavond hier voor de 1ste keer na zoveel jaar geleden weer eens gegeten.
De Indische gerechten waren uitstekend.
De gastvrouw was vriendelijk.
Zeker een aanrader!
MGerritsen .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
A la carte gegeten. Tjap Tjoy met kip en voor partner met garnalen. Eten echt voortreffelijk.
Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Vriendelijk en keurig personeel, harde werkers. Eten is goed, fijne sate en goede rijst. iets meer verse groente zou lekker zijn. Dessertbuffet en espresso zijn goed, lycheeijs is gewoon verrukkelijk.
Heerlijk plekje om samen even een hapje te eten. Ondanks de doordeweekse avond en vakantieperiode zat de tent goed vol.
Dinernice .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Het vlees was gortdroog! Het eten was flauw. De bediening was in principe goed (borden werden op tijd weggehaald, drankjes kwamen snel), maar het serveren van het eten was heel kortaf. We hadden een rijsttafel besteld en de rijst werd niet eens even op ons bord geschept. De rijststafel bakjes kwamen allemaal op een ijzeren schaal binnen en werden op de warmhoudplaten gezet. Alles gleed telkens bijna van de warmhoudplaat af (ijzer op ijzer). Kortom dat had wel wat gezelliger geserveerd mogen worden. De cappuccino was lauw, niet warm/heet.

Wij zullen hier niet terugkomen.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Eten was redelijk. Beetje flauw.
Bediening was vreselijk. De 'dame' was onpersoonlijk en schold zelfs haar collega uit! We hadden het gewoon niet getroffen met haar. Andere jongen en meisje in de bediening waren zeer klantvriendelijk. Tip aan de eigenaresse: laat haar parkeerbonnen uitschrijven i.p.v. bedienen. Dat kan ze vast wel.
RGS .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wij komen al zeker 15 jaar bij dit restaurant. Gisteravond waren wij met 2 families voor een buffet. Voor ons was gisteravond echt reden om afscheid te nemen van Selamat Datang. Wat een onbehoorlijke bediening, dat heb ik nog zelden meegemaakt (en dit heb ik ter plekke ook aangegeven). Het buffet werd slecht aangevuld zodat we niet eens alles hebben kunnen eten en continue bij lege bakken stond. Heel slecht, zeker als je dit afzet tegen de prijs en als ik dit vergelijk met andere restaurants in Den Haag. Wij komen niet meer terug in Zoetermeer en zal zeker ook mensen in mijn omgeving adviseren om niet in jullie restaurant te komen eten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Ook wij bezochten zeker al 15 jaar, tot verleden week toe immer tot ons genoegen, dit restaurant. Maar voor ons was het afgelopen woensdag reden om afscheid te nemen van Selamat Datang. Degene die ons bediende bleek van het woord klantvriendelijkheid nog nooit te hebben gehoord. Werkelijk onbehoorlijk en ook onbegrijpelijk dat de leiding een dergelijke manier van bediening blijkbaar tolereert. Er was gelukkig ook nog een erg vriendelijke jongedame aanwezig aan wie wij tijdens het afrekenen onze grieven hebben doorgegeven. Helaas met pijn in het hart afscheid genomen. Heel jammer.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Selamat Datang is een Japans/Indonesisch restaurant. We kozen voor Indonesisch. Het eten was net ok. Vlees was droog, geen verse groenten. Bediening was kortaf en verre van behulpzaam .Op vragen over de kaart kregen we geen antwoord. Denk niet dat we hier nog een keer terug gaan.
Michaelvandijk .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Heerlijk Indisch gegeten! Voor een goedkope prijs in ongedrongen sfeer! Leuke restaurant voor een hele schappelijke prijs!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Wat een afgang, had gasten die ik vol verwachting meenam naar Selamat Datang in Zoetermeer.
Ken de zaak al jaren! Altijd fantastisch gegeten, maar nu een vreselijk slecht Indonesisch buffet. Veel minder keus dan vroeger. Nu ook telkens lege bakken, flauw eten, Indonesisch onwaardig!
De bazin Gina en haar vader de vroegere eigenaar waren er niet, anders had ik direct geklaagd!
Theepot met een schuin deksel wordt niet meer bijgevuld zoals het hoort maar gewoon weer in rekening gebracht! Ze besteden veel meer aandacht aan hun nieuwe Sushi concept, hoewel ik dat daar echt niet meer ga uitproberen!
Al met al ik had naar mijn gasten toe hoog opgegeven van dit restaurant maar ik vond het beschamend!
Bossie079 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Rijsttafel pedis afgehaald. Eten was bijzonder flauw, verre weg van pedis en cassave kroepoek was taai. Tijdje terug vonden we het ook al tegenvallen, maar vanwege de goede kwaliteit in het verleden beschouwde we dit als incident. Het hele sushi gebeuren vinden we ook al vreemd bij een Indisch restaurant. Misschien over een half jaar weer eens proberen maar voorlopig komen wij niet meer terug.
Wenxia L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Gisteren met mijn familie gegeten bij selamat datang en het Yoshi Hoshi Sushi&Grill menu gekozen.
Het eten was super goed en na afloop konden we gebruik maken van het dessert buffet. Dat maakte alles af. Hier heb ik de lekkerste sushi's ooit gegeten. :)
De gerechten werden vlot aan tafel uitgeserveerd en de bediening was heel vriendelijk. het interieur is chique en modern.
We komen zekers terug.
Een zekere aanrader.
Maaike .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Ik dacht laat ik eens bestellen voor thuis. Helaas was het niet wat ik hoopte.. Wij werden gebeld na onze vraag hoe lang het zou kunnen gaan duren, dat zou 1 uur zijn...er waren 3 klanten voor ons..we belde rond 19.00. de bezorger was er om 19.45 dus dat viel mee.
Ik had 2 grote loempia's besteld 1x sate en een verrassing.
Alles was verpakt in papieren zakjes. de 2 loempia's waren erg lauw en door de verpakking " nat " aan 1 kant. de sate was zo goed als koud en het vlees was erg droog en " hard ". Heel erg jammer!!! de Loempia was verder qua smaak wel goed. De verrassing moet ik nog gaan proberen maar ik weet niet of ik dat nu nog wil gaan doen.
Wesley S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Gisteren hebben wij na een tijdje niet meer bij Selamat Datang geweest te zijn, weer eens gegeten bij Selamat Datang. Voorheen had Selamat Datang ook een wokgedeelte, maar dit is nu vervangen door een nieuw concept: 'Sushi & Grill'.
Het bestaande Javaanse Buffet is behouden gebleven en maakt ook onderdeel uit van het 'all-you-can-eat' concept. Daarnaast is er een nagerechtenbuffet aanwezig. Je kunt in 2,5 uur onbeperkt gebruik maken van al deze mogelijkheden.
Het móet gezegd! Selamat Datang heeft nu 'Sushi & Grill' in het concept opgenomen onder de naam 'Yoshi Hoshi' en dat is een hele goede zet geweest. Het is een absolute conceptverandering in positieve zin. Gina Kuo, de eigenaresse van het restaurant heeft nieuw personeel aangenomen waaronder een Sushi kok die zijn vak lijkt te verstaan. In 'no-time' staan de heerlijkste Sushi's en grillgerechten op tafel. De Sushi's zijn smeuïg en goed op smaak gebracht en dat is een teken van versheid. In sommige restaurants krijg je hele droge sushi en dan weet je dat deze al langer liggen, maar hier worden ze op bestelling vers en vlot bereid.

Ook het bedienend personeel is vlot en vriendelijk. We kregen tussendoor regelmatig de vraag of alles naar wens was. Een goede manier om je kwaliteit, maar ook de tevredenheid van klanten, te monitoren.

De keuze is zeer uitgebreid te noemen. Ook voor niet visliefhebbers is er echt voldoende keuze uit vleesgerechten van de grill, maar óók voor de vegetariër staat er voldoende lekkers op de kaart. Daarnaast kun je onbeperkt gebruik maken van een Javaans Buffet met ongeveer 30 gerechten. Kortom, voor een klein bedrag heb je een zeer grote keuze! Zeker de moeite waard om eens bij Selamat Datang/Yoshi Hoshi te gaan eten. Wij komen zeker vaker terug!
Adoorn .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Voorheen heerlijk Indonesisch eten! Nu nieuw concept, ook Sushi en Grill.
En Indonesisch buffet: vreselijk! Beperkt aantal gerechten, waar weinig aandacht aan lijkt te worden besteed, vette vliegen boven de "bakken". Nog maar een schijntje van het restaurant waar ik voorheen genoot van smakelijk Indonesisch eten. Dessertbuffet ook erg armetierig!
Voor" het nieuwe concept" kon je je lekker gewoon laten bedienen, aan tafel, geen heen- en weergeloop van en naar tafel (zeker met een licht gehandicapt persoon in het gezelschap).Een grote teleurstelling! Zonder waarschuwing vooraf alles anders! Jammer,dat we niet gewoon zijn opgestapt!
Ondanks bestelling van wijn en andere drankjes geen " gewoon" water te krijgen, minpunt, wat mij betreft!! Deel van het personeel niet vriendelijk!
Met het andere concept kan er misschien beter ook een andere naam aan dit restaurant worden gehangen........
Graag had ik veel meer betaald voor het eten, maar dan wel voor de vroegere kwaliteit!!
Ik kom nooit meer terug en zal iedereen waarschuwen, die daar wil gaan eten!
Niet doen!
( N.B.: na afloop van dit avondje-uit-eten kreeg een van ons ook nog behoorlijk last van haar ingewanden!!!!)
Michaelvandijk .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Heerlijk gegeten hier met mijn familie. Goeie service en trendy interieur anno nu. wij hebben het buffet genomen en dit was heerlijk met veel trendy gerechten en voor een heel schappelijke prijs.
Kan deze zaak iedereen aanbevelen
Maaike .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Ik ben samen met een vriendin geweest.
Personeel was vriendelijk, het eten niet bijster bijzonder.. en kon van het de decor ook niet zeggen dat het gezellig was...
Ik zal hier niet weer eten, simpel om dat het te "gewoontjes " was, geen bijzondere smaken..