Over het restaurant Segugio

Traditie staat centraal

Traditie staat bij Segugio centraal. De chef laat de producten spreken op je bord door deze op eerlijke en simpele wijze te presenteren. De kracht van dit gastvrije restaurant zijn de huisgemaakte lekkernijen; pasta's, brood, ijs het komt allemaal uit eigen keuken. De sommelier heeft veel kennis en zorgt dat je het perfecte glas wijn bij je gerecht krijgt. Een heerlijke match.

Meer informatie over restaurant Segugio

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Segugio

Frank H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Vroegere tijden herleefden! Mooie wijnen, goed eten!
Selle V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Echt lekker gegeten, mooie en smaakvolle gerechten, de proeverij is een aanrader! Verder vriendelijk geholpen, Italiaanse familie, dat voelt goed.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Hier wordt echt goed Italiaans gekookt en de service is uitstekend! De zeebaars was heerlijk gegaard en perfect op smaak. Ook de wijn was heerlijk. Echt een aanrader.
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Hartelijke, zeer gastvrije bediening. Verrassend interieur, hippig chique. Tafeltjes zijn ruim opgezet, Akoestiek is goed.
Wij kozen een proeverij vooraf en als hoofdgerecht de truffelrisotto. Het was echt heerlijk! Zelfs het eigengebakken brood met olijfolie was goddelijk! We komen hier snel weer.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk eten en goede sfeer! Wijn relatief duur
Herma D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het eten was erg lekker. De bediening en en de sfeer was super. We hadden aangegeven dat we naar een voorstelling in Carré zouden gaan. Daar is heel goed rekening mee gehouden. Erg relaxed. Alleen je drinkt je arm!
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het was precies zoals ik gehoopt had, geen standaard italiaan, maar gewoon goed eten. We hebben 3.5 uur genoten.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Goede sfeer, het eten was lekker en een verrassend chef choice menu plus vriendelijk personeel met kennis van hun eigen producten.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Mooi Italiaans restaurant midden in Amsterdam. Goede bediening en echt waar voor je geld!
S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goed, authentiek restaurant met bijzondere Italiaanse gerechten, waar je stevig voor betaalt. Leuk voor speciale gelegenheid.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Italiaans restaurant met mooie, pure gerechten.
Goede bijpassende wijnen, rustige service, wij komen zeker nog een keer terug
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heel klein restaurant van buiten maar binnen voldoende ruimte. Prima gerechten, bekwaam en vriendelijke bediening. Sfeer is gezellig maar wel levendig.
M.W.B. A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Een vondst, een aanwinst. verzorgde en uitgekiende gerechten, met een fraaie, geheel Italiaanse wijnkaart (inclusief een uitgebreide Grappa-kaart). Hier kom ik zeker terug.
Evelyn D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was heerlijk. de bediening zeer professioneel en gastvrij. De wijnen zijn naar verhouding duur, maar erg goed.
We hebben er een hele fijne avond gehad!
Carlinke J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Segugio is een absolute aanrader voor wie houdt van uitgebreid dineren. Ga dan vooral voor een uitgebreid menu met bijpassende wijnen. Het zijn heerlijke smaakcombinaties als kleine kunstwerkjes geserveerd, met zeer vriendelijke bediening.
Il D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Bravi
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Technisch uitstekend gekookt, maar wat te braaf op smaak. Voor- en nagerechten zagen er prachtig uit. Hoofdgerecht ronduit teleurstellend: droog gestoofd wild zwijn met aardappels en groenten op een bord. Te weinig saus. Forse prijzen voor het gebodene. Deed mij denken aan een restaurant van een vijf sterren hotel.
Arnout G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een fijn restaurant is dit toch! Uitstekend eten, goede wijn, prima service en prettige ambiance. Kwartelpaté, Sint-jakobsschelpen, risotto met langoustine en gnocchi met salamella – allemaal erg lekker, en gecombineerd met interessante wijnen. Tot slot een prima kaasplankje, wederom met prima wijn.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
was niet wat wij verwacht hadden.
Kale ruimte, net of het afgeschilderd moest worden, ongezellig.
Niet voor herhaling.
Eten was beneden verwachting
Dirk A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Goed eten tegen een forse prijs