Over restaurant Segugio

Traditie staat centraal

Traditie staat bij Segugio centraal. De chef laat de producten spreken op je bord door deze op eerlijke en simpele wijze te presenteren. De kracht van dit gastvrije restaurant zijn de huisgemaakte lekkernijen; pasta's, brood, ijs het komt allemaal uit eigen keuken. De sommelier heeft veel kennis en zorgt dat je het perfecte glas wijn bij je gerecht krijgt. Een heerlijke match.

Meer informatie over restaurant Segugio

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Nick C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De gerechten waren erg goed! We waren ook blij met de rust en met de vriendelijkheid van het personeel.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Echt super aardig personeel. Lekker eten maar wel duur voor wat je krijgt. Met zn tweeen normaal gegeten €100 euro. excl.drank. Niet zodanig goed eten dat het dit geld waard is.
Leuk voor een keer om uit te proberen maar door prijs zal ik niet snel terug gaan. Wel echt aardig personeel!
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer gastvrije ontvangst en bediening. Goede kennis van zaken en heerlijke wijnen. Het eten was zeer smaakvol bereid en werd creatief geserveerd. Het eten en de bediening waren echt Italiaans.
Het pand ademt een echte Italiaanse sfeer uit zonder dat overdadig te tonen. Kortom een echte aanrader.
Suggestie: kies voor 'het menu van de chef' en laat je lekker verwennen.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
lekker eten, origineel gemaakt, goede wijn en vriendelijke bediening.
P.duijm .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Perfecte bieding. Zeer vriendelijk en attent. Heerlijk eten. Wij hebben het 5-gangen menu gedaan. Attente dessert waarbij aandacht was voor het feit dat mijn vrouw jarig was. Overigens ook bij aankomst werd daar al naar gerefereerd. Heerlijke avond in het altijd prachtige Amsterdam. Dit rit vanuit Almere zeker de moeite waard. Een aanrader!
Singapore1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voor een Nederlander is het misschien even wennen, maar hier wordt echt Italiaans gekookt op hoog niveau. Verrassende combinaties en pure smaken. In de keuken werken de koks met een zichtbare gedrevenheid. De eigenaar heeft een enorme kennis van wijn en is tevens een uitermate plezierig gastheer. Kortom, bij Segugio kan je de Italiaanse passie voor goed eten en drinken ervaren. Wij hebben dan ook een uitstekende avond gehad.
Marien.vellekoop V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Segugio. Bediening is zeer vriendelijk en voorkomend.
Op enig moment werd ons gevraagd of wij klaar waren voor de volgende gang.
Prettige en rustige ambiance; een aanrader!
Kruijr01 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldige ambiance, uitstekende bediening en super eten. We hadden het Chef Menu met pairing van wijnen. Echt fenomenaal. Zelden zo goed gegeten. Een echte aanrader.
Gérard K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Het was onze tweede keer bij Segugio na enkele jaren.
Zeer goede bediening. Uitstekend eten, fantasierijk klaargemaakt. Wij namen allebei het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Mijn tafelgenote krijgt grote problemen als ze vis eet, dus voor haar werden sommige onderdelen van het menu naar volledige tevredenheid aangepast.
Als heel prettig ervaar ik, dat je van de wijnen, die per gang worden aangeboden, vooraf mag proeven. Zonodig wordt de wijn aan je smaak aangepast.
Als er dan toch iets aan te merken valt, dan is het wel dat Segugio niet de kans aangrijpt om met een best wel hoge rekening niet de kans wordt aangegrepen om een espresso van het huis aan te bieden.
Al met al toch veel reden om weer terug te komen.
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heel erg lekker en authentiek Italiaans restaurant met erg verrassende en vernieuwende keuken. Pure producten en pure smaken. Viergangen diner met wijnarragement was top. Meest bijzonder de risotto met geitenkaas en sinaasappel. En het dessert was prachtig met een witte chocoladebol gevuld met oa zabaglione geserveerd op koffie-ijs en overgoten met een warme caramelsaus. WoW.
Grytsje66 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Geweldig eten, voorgerecht; mijn favoriet een heerlijke soep en met lekkere gebakken coquille en vervolgens een overheerlijke risotto. Geweldige wijnen en aardige mannen in de bediening.
Het is zo fijn ergens met een heerlijke verse soep te kunnen starten, dat maakt het eigenlijk al uniek
We komen hier al jaren, eigenlijk gewoon beter dan Toscanini....!! Een ding de prijs van de voorgerechten, hoofdgerechten zouden wel iets naar beneden bijgesteld kunnen worden
Railconsultpc .
Goed bereikbaar
Gelukkig geen achtergrond muziek
Bernice O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Perfecte service, mooie wijnkaart, lekkere antipasti en pasta.
De hoofdgerechten vielen wat tegen. De garing van het vlees kon een stuk beter. De parelhoen was deels te ver en niet bepaald sappig meer

Voor de pasta, de service en de wijn zou ik wel terug willen komen
Rogierkappelhoff .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
De hulpvaardigste bediening die ik in tijden heb gehad. Bij binnenkomst wordt je hartelijk in het Italiaans welkom geheten. Ik had de neiging om van het voorgerecht een foto te maken, zo mooi en dan ook nog super lekker! Ook het hoofdgerecht was heerlijk en had een mooie opmaak die het water in je mond doet lopen.
BartJoosen1 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Segugio is een van de beste Italiaanse restaurants in Amsterdam. Een echte aanrader voor wie van authentieke Italiaanse keuken houdt. Men serveert dus geen pizza's!
Plaatsroyaal .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Viel tegen. Bewaarde mooie herinneringen maar die werden dit keer niet waargemaakt. Absoluut overpriced! Kwaliteit en kwantiteit schoten te kort als je 50 euro per couvert moet betalen. Ambiance en service okay net als de keuze van de wijnen. Ze zijn in 2015 tot "beste Italiaan" gekozen. Dat schept verplichtingen. Reputatie komt te voet maar gaat te paard. Ik hoop dat het een uitzondering was. Voordeel van de twijfel.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Vriendelijke bediening, leuke locatie. Eten minder dan verwacht. Menu van 49 euro genomen. Het eten was oke, maar niet bijzonder, wat ik wel had verwacht. Dat was jammer. De porties zijn klein. Prijs/kwaliteit niet optimaal. De wijn voor 39 per fles was goed. Ik zal er gezien de prijs/kwaliteit verhouding niet opnieuw gaan eten.
René K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Goeie Italiaanse sfeer, leuke en erg sympathieke bediening. Eten is overpriced. Hoofdgerechten waren redelijk maar het voor- en nagerecht kwamen te veel uit de 'Hocras' verpakking. Opmaak van verschillende gerechten was niet origineel. Bij vis en vlees hoofdgerecht dezelfde groente is weinig fantasieloos. Hadden we zaterdag pech met de kok? Geen idee, maar voor dat geld eten we liever elders.
Cm B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het was weer een prettige avond bij Segugio. Erg mooi ingerichte, fijne omgeving, en zeer aardige en professionele bediening. Interessante en chique kaart, maar de kookkunst wisselend (zoals in de afgelopen jaren als we hier af en toe aten). De kabeljouwkroketjes, zeker die in de Venetiaanse stijl!, waren heerlijk; de risotto met zwezerik en artisjokken had niet veel smaak, zomin als bv de hoenderborst in vrij heftige tomatensaus. Fijne plek, maar hoge (!) prijzen voor wat wordt geboden.
Ivo T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Ik vond de inrichting wat kil en het was er wat koud. Eten was heerlijk, maar prijs/kwaliteit/kwantiteit zet ik op redelijk. Service was top!