Over het restaurant Segugio

Traditie staat centraal

Traditie staat bij Segugio centraal. De chef laat de producten spreken op je bord door deze op eerlijke en simpele wijze te presenteren. De kracht van dit gastvrije restaurant zijn de huisgemaakte lekkernijen; pasta's, brood, ijs het komt allemaal uit eigen keuken. De sommelier heeft veel kennis en zorgt dat je het perfecte glas wijn bij je gerecht krijgt. Een heerlijke match.

Meer informatie over restaurant Segugio

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Een restaurant waar het gaat om lekker eten!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Fantastisch eten en een attente en kundige bediening. Uitzonderlijk goede wijn in diverse prijsklassen. Voor 1 van ons alles glutenvrij, ook de pasta. Voor ons het beste Italiaanse restaurant in Amsterdam.
voorwaarts .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gezellig met mijn Valentijn bij Segugio gegeten. Gekozen voor het vier gangen menu: eentje met vlees, eentje met vis. De entree was fantastisch: mooie intense smaak. De risotto daarna was erg matig: het amandelschaafsel overheerste en verder weinig spannends te ontdekken. De ossenhaas van mijn Valentijn, die daar op volgde, van zat in een kruidenjasje die de ossenhaas niet erg hielp. Mijn kabeljauw was prima, maar niet bijzonder. Het chocolade dessert was nogal machtig en aan de zware kant. Al met al viel het menu me tegen. De gekozen wijn was overigens wel top. Segugio heeft sowieso een mooie wijnkaart. De bediening was vriendelijk en goed.
Jarno D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
De stoel was hard en te laag. Inrichting sober. Voor de rest uitstekend. Keuken fantastisch. bediening zeer goed. Aanrader
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Teleurstellend en prijs kwaliteit volledig zoek.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Helaas voldeden de gerechten van mijn man niet aan zijn/onze verwachting. Voorgerecht teruggestuurd, maar bij hoofdgerecht wilden we niet blijven zeuren.... Bediening correct maar afstandelijk.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Erg leuk. Goede bediening met veel verstand van wijn en geweldig Italiaans eten. Niet goedkoop maar het is iedere euro waard.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Italie in Amsterdam. Heerlijk eten, fantastische wijn en een rustige ambiance waar je tafelgenoten alle aandacht kunnen geven & ktijgen.
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zelden zo goed Italiaans gegeten in Amsterdam! Mijn tafelgenoot deelde die mening en we hebben ons uitstekend vermaakt. Het restaurant heeft een aangename ambiance en het personeel is vriendelijk en professioneel. De prijs ligt wat aan de hoge kant, maar terug komen wij zeker!
Nick C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De gerechten waren erg goed! We waren ook blij met de rust en met de vriendelijkheid van het personeel.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Echt super aardig personeel. Lekker eten maar wel duur voor wat je krijgt. Met zn tweeen normaal gegeten €100 euro. excl.drank. Niet zodanig goed eten dat het dit geld waard is.
Leuk voor een keer om uit te proberen maar door prijs zal ik niet snel terug gaan. Wel echt aardig personeel!
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer gastvrije ontvangst en bediening. Goede kennis van zaken en heerlijke wijnen. Het eten was zeer smaakvol bereid en werd creatief geserveerd. Het eten en de bediening waren echt Italiaans.
Het pand ademt een echte Italiaanse sfeer uit zonder dat overdadig te tonen. Kortom een echte aanrader.
Suggestie: kies voor 'het menu van de chef' en laat je lekker verwennen.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
lekker eten, origineel gemaakt, goede wijn en vriendelijke bediening.
p.duijm .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Perfecte bieding. Zeer vriendelijk en attent. Heerlijk eten. Wij hebben het 5-gangen menu gedaan. Attente dessert waarbij aandacht was voor het feit dat mijn vrouw jarig was. Overigens ook bij aankomst werd daar al naar gerefereerd. Heerlijke avond in het altijd prachtige Amsterdam. Dit rit vanuit Almere zeker de moeite waard. Een aanrader!
Singapore1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voor een Nederlander is het misschien even wennen, maar hier wordt echt Italiaans gekookt op hoog niveau. Verrassende combinaties en pure smaken. In de keuken werken de koks met een zichtbare gedrevenheid. De eigenaar heeft een enorme kennis van wijn en is tevens een uitermate plezierig gastheer. Kortom, bij Segugio kan je de Italiaanse passie voor goed eten en drinken ervaren. Wij hebben dan ook een uitstekende avond gehad.
Marien.vellekoop V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Segugio. Bediening is zeer vriendelijk en voorkomend.
Op enig moment werd ons gevraagd of wij klaar waren voor de volgende gang.
Prettige en rustige ambiance; een aanrader!
Kruijr01 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldige ambiance, uitstekende bediening en super eten. We hadden het Chef Menu met pairing van wijnen. Echt fenomenaal. Zelden zo goed gegeten. Een echte aanrader.
Gérard K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Het was onze tweede keer bij Segugio na enkele jaren.
Zeer goede bediening. Uitstekend eten, fantasierijk klaargemaakt. Wij namen allebei het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Mijn tafelgenote krijgt grote problemen als ze vis eet, dus voor haar werden sommige onderdelen van het menu naar volledige tevredenheid aangepast.
Als heel prettig ervaar ik, dat je van de wijnen, die per gang worden aangeboden, vooraf mag proeven. Zonodig wordt de wijn aan je smaak aangepast.
Als er dan toch iets aan te merken valt, dan is het wel dat Segugio niet de kans aangrijpt om met een best wel hoge rekening niet de kans wordt aangegrepen om een espresso van het huis aan te bieden.
Al met al toch veel reden om weer terug te komen.
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heel erg lekker en authentiek Italiaans restaurant met erg verrassende en vernieuwende keuken. Pure producten en pure smaken. Viergangen diner met wijnarragement was top. Meest bijzonder de risotto met geitenkaas en sinaasappel. En het dessert was prachtig met een witte chocoladebol gevuld met oa zabaglione geserveerd op koffie-ijs en overgoten met een warme caramelsaus. WoW.
Grytsje66 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Geweldig eten, voorgerecht; mijn favoriet een heerlijke soep en met lekkere gebakken coquille en vervolgens een overheerlijke risotto. Geweldige wijnen en aardige mannen in de bediening.
Het is zo fijn ergens met een heerlijke verse soep te kunnen starten, dat maakt het eigenlijk al uniek
We komen hier al jaren, eigenlijk gewoon beter dan Toscanini....!! Een ding de prijs van de voorgerechten, hoofdgerechten zouden wel iets naar beneden bijgesteld kunnen worden