Over het restaurant Segugio

Traditie staat centraal

Traditie staat bij Segugio centraal. De chef laat de producten spreken op je bord door deze op eerlijke en simpele wijze te presenteren. De kracht van dit gastvrije restaurant zijn de huisgemaakte lekkernijen; pasta's, brood, ijs het komt allemaal uit eigen keuken. De sommelier heeft veel kennis en zorgt dat je het perfecte glas wijn bij je gerecht krijgt. Een heerlijke match.

Meer informatie over restaurant Segugio

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten (van mijn man) viel tegen. Voorgerecht teruggestuurd. Bij het hoofdgerecht wilden we niet blijven zeuren... Bediening adequaat maar afstandelijk
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Teleurstellend en prijs, kwaliteit volledig zoek. Bediening was nerveus en chaotisch. 3 pers. gegeten. We startten met voorgerecht wat buiten de kaart werd geserveerd t.w. risotto met coquilles. Laf hapje en de coquilles waren nauwelijks te vinden. Een pers. had vegetarisch hoofdgerecht wat er prima uitzag en ook goed smaakte. Twee pers. waaronder ikzelf hadden het buikspek wat buiten de kaart geserveerd werd. Buikspek was smakeloos en ronduit vet en niet goed bereid. Ik heb zelf thuis ook wel buikspek bereid dus ik weet wat ik kan verwachten. Daarbij lagen nog twee bonen met een vleugje tomatensaus en een zielig hoopje 'iets van paprika' Hierna zijn we eigenlijk gelijk opgestapt, we waren er klaar mee. Met 3 pers. Ieder twee gerechten, 3 flessen water, 3rode wijn, 3 witte wijn voor een totaalprijs van € 197,50 vind ik ronduit belachelijk. Eens maar nooit meer.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Teleurstellend en prijs kwaliteit volledig zoek.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Helaas voldeden de gerechten van mijn man niet aan zijn/onze verwachting. Voorgerecht teruggestuurd, maar bij hoofdgerecht wilden we niet blijven zeuren.... Bediening correct maar afstandelijk.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Erg leuk. Goede bediening met veel verstand van wijn en geweldig Italiaans eten. Niet goedkoop maar het is iedere euro waard.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Italie in Amsterdam. Heerlijk eten, fantastische wijn en een rustige ambiance waar je tafelgenoten alle aandacht kunnen geven & ktijgen.
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Nick C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De gerechten waren erg goed! We waren ook blij met de rust en met de vriendelijkheid van het personeel.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Echt super aardig personeel. Lekker eten maar wel duur voor wat je krijgt. Met zn tweeen normaal gegeten €100 euro. excl.drank. Niet zodanig goed eten dat het dit geld waard is.
Leuk voor een keer om uit te proberen maar door prijs zal ik niet snel terug gaan. Wel echt aardig personeel!
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer gastvrije ontvangst en bediening. Goede kennis van zaken en heerlijke wijnen. Het eten was zeer smaakvol bereid en werd creatief geserveerd. Het eten en de bediening waren echt Italiaans.
Het pand ademt een echte Italiaanse sfeer uit zonder dat overdadig te tonen. Kortom een echte aanrader.
Suggestie: kies voor 'het menu van de chef' en laat je lekker verwennen.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
lekker eten, origineel gemaakt, goede wijn en vriendelijke bediening.
p.duijm .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Perfecte bieding. Zeer vriendelijk en attent. Heerlijk eten. Wij hebben het 5-gangen menu gedaan. Attente dessert waarbij aandacht was voor het feit dat mijn vrouw jarig was. Overigens ook bij aankomst werd daar al naar gerefereerd. Heerlijke avond in het altijd prachtige Amsterdam. Dit rit vanuit Almere zeker de moeite waard. Een aanrader!
Singapore1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voor een Nederlander is het misschien even wennen, maar hier wordt echt Italiaans gekookt op hoog niveau. Verrassende combinaties en pure smaken. In de keuken werken de koks met een zichtbare gedrevenheid. De eigenaar heeft een enorme kennis van wijn en is tevens een uitermate plezierig gastheer. Kortom, bij Segugio kan je de Italiaanse passie voor goed eten en drinken ervaren. Wij hebben dan ook een uitstekende avond gehad.
Marien.vellekoop V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Segugio. Bediening is zeer vriendelijk en voorkomend.
Op enig moment werd ons gevraagd of wij klaar waren voor de volgende gang.
Prettige en rustige ambiance; een aanrader!
Kruijr01 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldige ambiance, uitstekende bediening en super eten. We hadden het Chef Menu met pairing van wijnen. Echt fenomenaal. Zelden zo goed gegeten. Een echte aanrader.
Gérard K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Het was onze tweede keer bij Segugio na enkele jaren.
Zeer goede bediening. Uitstekend eten, fantasierijk klaargemaakt. Wij namen allebei het verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Mijn tafelgenote krijgt grote problemen als ze vis eet, dus voor haar werden sommige onderdelen van het menu naar volledige tevredenheid aangepast.
Als heel prettig ervaar ik, dat je van de wijnen, die per gang worden aangeboden, vooraf mag proeven. Zonodig wordt de wijn aan je smaak aangepast.
Als er dan toch iets aan te merken valt, dan is het wel dat Segugio niet de kans aangrijpt om met een best wel hoge rekening niet de kans wordt aangegrepen om een espresso van het huis aan te bieden.
Al met al toch veel reden om weer terug te komen.
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heel erg lekker en authentiek Italiaans restaurant met erg verrassende en vernieuwende keuken. Pure producten en pure smaken. Viergangen diner met wijnarragement was top. Meest bijzonder de risotto met geitenkaas en sinaasappel. En het dessert was prachtig met een witte chocoladebol gevuld met oa zabaglione geserveerd op koffie-ijs en overgoten met een warme caramelsaus. WoW.
Grytsje66 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Geweldig eten, voorgerecht; mijn favoriet een heerlijke soep en met lekkere gebakken coquille en vervolgens een overheerlijke risotto. Geweldige wijnen en aardige mannen in de bediening.
Het is zo fijn ergens met een heerlijke verse soep te kunnen starten, dat maakt het eigenlijk al uniek
We komen hier al jaren, eigenlijk gewoon beter dan Toscanini....!! Een ding de prijs van de voorgerechten, hoofdgerechten zouden wel iets naar beneden bijgesteld kunnen worden
railconsultpc .
Goed bereikbaar
Gelukkig geen achtergrond muziek
Bernice O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Perfecte service, mooie wijnkaart, lekkere antipasti en pasta.
De hoofdgerechten vielen wat tegen. De garing van het vlees kon een stuk beter. De parelhoen was deels te ver en niet bepaald sappig meer

Voor de pasta, de service en de wijn zou ik wel terug willen komen