Segugio

Utrechtsestraat 96 1017 VS Amsterdam Nederland Kaart
31-203301503

Over het restaurant Segugio

Traditie staat centraal

Traditie staat bij Segugio centraal. De chef laat de producten spreken op je bord door deze op eerlijke en simpele wijze te presenteren. De kracht van dit gastvrije restaurant zijn de huisgemaakte lekkernijen; pasta's, brood, ijs het komt allemaal uit eigen keuken. De sommelier heeft veel kennis en zorgt dat je het perfecte glas wijn bij je gerecht krijgt. Een heerlijke match.

Meer informatie over restaurant Segugio

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Segugio

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijke wijnen in het arrangement maar al met al stevig geprijsd voor de geboden kwaliteit. De amuse was het hoogtepunt en schepte hoge verwachtingen voor het vervolg. Dat vervolg was prima maar kon de hoge verwachtingen niet helemaal waarmaken.
scheepstra S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Geweldige italiaanse producten, waar de passie voor koken van afspringt en dat zie en proef je. Zeer vriendelijke en goede bediening
JGWa .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
zeer prettige bejegening, verrassende wijnen en mooie smaakvolle gerechten, prettig geproportioneerd
Iens: Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten=irritante onzin!!!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Iedere keer weer een feest om hier te dineren. Mooie gerechten, goed advies van wijnen en persoonlijke bediening. Blijft een topper in Amsterdam.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een buitengewoon uitgebalanceerd er verrukkelijk proefmenu - waar werkelijk alles aan klopte!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Een restaurant waar het gaat om lekker eten!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Fantastisch eten en een attente en kundige bediening. Uitzonderlijk goede wijn in diverse prijsklassen. Voor 1 van ons alles glutenvrij, ook de pasta. Voor ons het beste Italiaanse restaurant in Amsterdam.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gezellig met mijn Valentijn bij Segugio gegeten. Gekozen voor het vier gangen menu: eentje met vlees, eentje met vis. De entree was fantastisch: mooie intense smaak. De risotto daarna was erg matig: het amandelschaafsel overheerste en verder weinig spannends te ontdekken. De ossenhaas van mijn Valentijn, die daar op volgde, van zat in een kruidenjasje die de ossenhaas niet erg hielp. Mijn kabeljauw was prima, maar niet bijzonder. Het chocolade dessert was nogal machtig en aan de zware kant. Al met al viel het menu me tegen. De gekozen wijn was overigens wel top. Segugio heeft sowieso een mooie wijnkaart. De bediening was vriendelijk en goed.
Jarno D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
De stoel was hard en te laag. Inrichting sober. Voor de rest uitstekend. Keuken fantastisch. bediening zeer goed. Aanrader
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Teleurstellend en prijs kwaliteit volledig zoek.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Helaas voldeden de gerechten van mijn man niet aan zijn/onze verwachting. Voorgerecht teruggestuurd, maar bij hoofdgerecht wilden we niet blijven zeuren.... Bediening correct maar afstandelijk.
JH P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Erg leuk. Goede bediening met veel verstand van wijn en geweldig Italiaans eten. Niet goedkoop maar het is iedere euro waard.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Italie in Amsterdam. Heerlijk eten, fantastische wijn en een rustige ambiance waar je tafelgenoten alle aandacht kunnen geven & ktijgen.
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zelden zo goed Italiaans gegeten in Amsterdam! Mijn tafelgenoot deelde die mening en we hebben ons uitstekend vermaakt. Het restaurant heeft een aangename ambiance en het personeel is vriendelijk en professioneel. De prijs ligt wat aan de hoge kant, maar terug komen wij zeker!
Nick C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De gerechten waren erg goed! We waren ook blij met de rust en met de vriendelijkheid van het personeel.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Echt super aardig personeel. Lekker eten maar wel duur voor wat je krijgt. Met zn tweeen normaal gegeten €100 euro. excl.drank. Niet zodanig goed eten dat het dit geld waard is.
Leuk voor een keer om uit te proberen maar door prijs zal ik niet snel terug gaan. Wel echt aardig personeel!
René B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Zeer gastvrije ontvangst en bediening. Goede kennis van zaken en heerlijke wijnen. Het eten was zeer smaakvol bereid en werd creatief geserveerd. Het eten en de bediening waren echt Italiaans.
Het pand ademt een echte Italiaanse sfeer uit zonder dat overdadig te tonen. Kortom een echte aanrader.
Suggestie: kies voor 'het menu van de chef' en laat je lekker verwennen.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
lekker eten, origineel gemaakt, goede wijn en vriendelijke bediening.
p.duijm .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Perfecte bieding. Zeer vriendelijk en attent. Heerlijk eten. Wij hebben het 5-gangen menu gedaan. Attente dessert waarbij aandacht was voor het feit dat mijn vrouw jarig was. Overigens ook bij aankomst werd daar al naar gerefereerd. Heerlijke avond in het altijd prachtige Amsterdam. Dit rit vanuit Almere zeker de moeite waard. Een aanrader!
Singapore1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voor een Nederlander is het misschien even wennen, maar hier wordt echt Italiaans gekookt op hoog niveau. Verrassende combinaties en pure smaken. In de keuken werken de koks met een zichtbare gedrevenheid. De eigenaar heeft een enorme kennis van wijn en is tevens een uitermate plezierig gastheer. Kortom, bij Segugio kan je de Italiaanse passie voor goed eten en drinken ervaren. Wij hebben dan ook een uitstekende avond gehad.