Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant See You See Me

Spannende reis door het Verre Oosten

Chef Jessie zorgt dat verschillende Aziatische keukens harmonieus samenkomen op je bord. Een modern jasje waarbij authentieke bereidingswijze worden geëerd. Wat een smakelijk samenspel!

Glas champagne

dinsdag 17 april, geopend vanaf 16:00
woensdag 19 april, gesloten

Angela D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Je voelt je bij binnenkomst meteen welkom in dit restaurant waar vriendelijk en deskundig personeel werkzaam is. Ontzettend leuk om van verschillende Oosterse keukens te kunnen proeven. Scherp is ook echt scherp als je daarvan houdt. Erg smakelijke gerechten met zorg bereid, opgemaakt en geserveerd. Kortom een aanrader!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Goed eten voor een gunstige prijs. De bediening was vriendelijk en goed.
A C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima plek om rustig en goed te eten, zeker een aanrader voor iedereen. Bediening is goed en correct. Eten is boven verwachting heel lekker en smakelijk opgediend.
Ketty V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij komen er vaker ,,dus ook met de a.h aktie. Altijd heerlijk hebben al meerdere er naartoe gestuurd ????
Ving het alleen jammer dat het menu met deze aktie bijna altijd hetzelfde is .en een amuse is voor mij een hapje en geen likeurtje. Verder zoals altijd heerlijk ......genoten
diana S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten kwam uit de magnetron!!waarschijnlijk heb je voor de AH actie hier geen gast behandeling.jammer en erg duur zelf met de actie!!!zeker als je ziet wat je op je bord krijgt.zeeer teleurgesteld!!
M D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
heerlijk verrassend eten, mix van verschillende keukens werkt goed! Personeel zeer vriendelijk. Als ik heel kritisch ben, dan kan de inrichting iets beter: mooi gedekte tafels steken wat af tegen de reclamekoelkasten bij de bar. Ook de muziek paste niet bij het restaurant, maar was niet storend (westerse lounge muziek in een aziatisch restaurant). Maar nogmaals; eten top en daar gaat het om. Ik ga zeker terug.
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Vooraf gestoomde oesters met zwarte boontjes, bijzonder lekker! Daarna hadden we een tussengerecht genomen, de Asian bytes (toeslag 6,95pp); dat waren drie heerlijke en gevarieerde dimsum. Als hoofdgerecht vis in Sweet chili en Babi pedis, allebei heerlijk. Alles vers gemaakt en de huisgemaakte sambals zijn ook verrukkelijk. Het nagerecht was een verrassing, niet iedere tafel kreeg hetzelfde. Wij hadden Maleisische tjendol, geschaafd ijs met gecondenseerde melk en vruchtjes en vanilleijs. Echt heerlijk!!! We gaan zeker terug om iets lekkers van de kaart te eten.
Orro R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was heerlijk (ah actiemenu), leuke sfeer alleen de service was wat minder hebben 45 min gewacht op hoofdgerecht, na aandringen. Management mag wel besluiten om meer dan 2 serveersters in te zetten op een zaterdagavond. Voor de rest was het perfect bij SYSM
ACC .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was heerlijk en gezellig alles was zeer goed van smaak het was niet de eerste keer dat we daar kwamen het was wederom heerlijk tot de volgende keer .
John D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prettig en sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en heerlijke Aziatische gerechten. Het restaurant ligt midden in het centrum van Rotterdam en recht tegenover een ruime parkeergarage. Aanrader voor een ieder die eens wat anders wilt!
Marieloes .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Verzorgd en gezellig Aziatisch restaurant. Met AH actie gegeten. Servicegerichte en attente bediening, heerlijke gerechten. Prijs / kwaliteit goed, leuk (beperkte keuze) AH menu. Enige minpunt was koude wind. Hele avond op tocht gezeten. Ondanks wisselen van tafel bleef het tochten.
raben050 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prettige bediening/sfeervol /goede wijnen/gemêleerde gasten/blijf een van ons favoriete restaurant en keren daarom periodiek steeds weer hier terug.
SunshineAms .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een verrassing in alle opzichten. Uitstekende bediening: attent, hartelijk en prettig. We hebben het AH menu gegeten, erg lekker en mooi gepresenteerd. Een verrassing ten opzichte van veel aziatische restaurants. Kortom we komen heel graag weer eens terug.
M D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met AH actie gisteren gegeten, eten was prima , heerlijk gegeten, echter we hadden het idee dat we binnen uur de deur uit moesten, een wel heel erg hoog tempo tussen de gerechten, mond was nog niet leeg en borden werden al weggehaald en binnen 5 min kwam volgend gerecht. Ideaal als je snel naar andere afspraak moet maar niet als je zoals wij heerlijk op ons gemak wilden dineren.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij waren hier al twee keer geweest en nu eens met de AH actie. wat was het een leuk menu! Oesters uit de oven en de overheerlijke eendensalade als voorgerecht. En de babi pedis en vis als hoofdgerecht.

Wij hadden toch ook nog gekozen voor een tussengerecht, wisten namelijk niet hoe groot de porties zouden zijn, maar was niet echt nodig geweest. Daargelaten dat het wel super lekkere asian bites en saté was.

De hoofdgerechten konden wij samen delen en het smaakte voortreffelijk. De bediening is ook altijd super aardig en leggen goed uit wat je krijgt.

Het verrassingstoetje was ook helemaal lekker.

Kortom, wederom een feestje om hier te eten. Wij komen beslist hier weer terug. Leuk detail, wij werden nog uitgezwaaid door de mensen in de keuken nadat wij ze bedankt hadden voor het lekkere eten.
Proever112020 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ik ben hier vaker wezen eten en het is altijd een prettige ervaring (goede ontvangst, goed eten en prettige bediening). Nu ben ik hier met de AH-actie terecht gekomen. Menu is dan beperkt en het hoofdgerecht was wat simpel. Verder gewoon een prima ervaring. Wel Engelssprekend personeel.
sander D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten bij dit restaurant is erg goed, een echt Aziatisch restaurant waar je ontspannen kunt eten en drinken. We hadden een 4 gangen verassingsmenu genomen. Goede afwisseling tussen vis en vlees. De wijnkaart heeft een goede selectie van heerlijke wijnen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk drie gangen diner, vooraf de bekende eendenborst salade met voortreffelijke dressing, hoofdgerecht shared dining, krokante kip see you see me en vis, beide in heerlijke saus, dessert verrassing met verse vruchten.
Sjaak T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was erg lekker echt authentieke smaken en de bediening was vlot. De inrichting van het restaurant is modern maar smaakvol.
R H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
See you see me is voor ons vertrouwd adres. De laatste AH kortingskaart nog gebruikt. Menu met keuze uit 2 opties. We hebben alles geprobeerd en alles is heerlijk: salade met eend, oesters, babi pedis, zoete kip, alles gewoon hoge kwaliteit en goede porties. Beste nasi in town wordt hier geserveerd (meerprijs). Dessert ook prima met heerlijke wijn erbij. Bediening is vlot en vriendelijk en ik vind ambiance ook leuk, Ik heb gewoon niets aan te merken. TOP.