Over het restaurant See You See Me

Spannende reis door het Verre Oosten

Chef Jessie zorgt dat verschillende Aziatische keukens harmonieus samenkomen op je bord. Een modern jasje waarbij authentieke bereidingswijze worden geëerd. Wat een smakelijk samenspel!

Glas champagne

Vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag 16:00 - 22:30

Sjaak T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was erg lekker echt authentieke smaken en de bediening was vlot. De inrichting van het restaurant is modern maar smaakvol.
R H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
See you see me is voor ons vertrouwd adres. De laatste AH kortingskaart nog gebruikt. Menu met keuze uit 2 opties. We hebben alles geprobeerd en alles is heerlijk: salade met eend, oesters, babi pedis, zoete kip, alles gewoon hoge kwaliteit en goede porties. Beste nasi in town wordt hier geserveerd (meerprijs). Dessert ook prima met heerlijke wijn erbij. Bediening is vlot en vriendelijk en ik vind ambiance ook leuk, Ik heb gewoon niets aan te merken. TOP.
kestrel M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vooral de Aziatische hapjes waren lekker. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Een klein pluspuntje was ook dat er na de maaltijd tandenstokers verstrekt werden. We komen zeker een keer terug.
michelle W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was weer een heerlijke avond bij Jessie ! Wat een smaaksensaties hebben wij op het bord gekregen. Wij komen snel weer terug !!!!!
marc.jonkers .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We waren er nu voor de 2e keer: een absolute aanrader: heerlijk eten met bijzondere combinaties, zoals de oesters. Een leuke sfeer met heel vriendelijke bediening.
Josepha K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Goede, vriendelijke service en lekkere gerechten. We kwamen met de AH actie en waren zeer tevreden. De Asian Bites als extra waren ook heel lekker.
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Eerste keer hier gegeten. Het eten was prima. We hadden als voorgerecht de eendsalade en daarna de kip. Ook was de bediening zeer goed. Vooral de jongeman was zeer aardig en had een leuk humeur. We zullen zeker een keer terugkomen
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Wij hadden eendsalade en gestoomde oesters vooraf, zoet-zure kip en vis als hoofdgerecht en een desert. Allemaal even lekker! Het extra te bestellen tussengerecht (Asian bites) is een aanrader!
Janina V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij See You See Me en komen zeker terug! Het hoofdgerecht was een ruime protie met extra rijst. Wat heel fijn is dat je meerdere gerechten hier kan uitproberen om zo nieuwe favorieten te ontdekken.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
aantal keren hier gegeten. Amuse wel aardig maar niet echt een wow gevoel.
Peking eend als voorgerecht was lekker en voldoende. Hoofdgerecht bami met Ossenhaas en Nasi met kip. beide lekker en smaakvol. Roemeense wijn was lekker.
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, aardige bediening, voor ons zeker een reden om weer terug te komen.
Aanrader is de babi pedis, sate kambing
koosamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hadden het AH menu en hebben heerlijk gegeten! Toch zou ik liever kiezen voor gerechten die van een bepaald land zijn dan dat de 'fusion' in het gerecht zelf zit; er stond geen oorsprong bij. De ruime keuze aan wijn per glas is een plus!
Sipke B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Bij toeval kwamen wij in dit restaurant terecht. Wij een kregen een kaleidoscoop aan gerechten en dito smaakbelevenissen voorgeschoteld. De chef Jessie Yuen is een ware kunstenares. Rondom klasse.
Wordt ons vaste restaurant.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was vreselijk lekker, echt goed. De bediening was minder, de (vermoedelijk) eigenaresse loopt weg terwijl je nog aan het praten bent, haar (vermoedelijk) dochter is super snel heel vriendelijk en de enige die Nederlands spreekt.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Alles was lekker, vooral de Babi Pedis, en de Iens-menu's waren een koopje. Het enige was dat de rode wijn koud werd geserveerd, maar toen we hierover klaagden werd iets meer wijn op temperatuur bijgeschonken; dat scheelde.
fijneter .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
De kwaliteit van de gerechten vond ik teleurstellend. In het menu staan er achter de gerechten de vlaggen van de landen waar het gerecht vandaan komt. Omdat ik dol ben op de echte Indonesische saté en de bijbehorende pindasaus, heb ik nog gevraagd of het echt de echte is, helaas was dat niet zo. De tweede teleurstelling was dat mijn hoofdgerecht kip met gewokte groenten en cashewnoten een te zure smaak had en dat terwijl dat het gerecht als het See you See me op de kaart stond. Helaas was dit gerecht op de rekening ook duurder dan op de kaart.
We moesten lang wachten op ons voorgerecht, omdat de medewerkster vergeten was wat wij gekozen hadden daar er iets in de zaak voorgevallen was.
De jongeman die ons daarna hielp kwam opdringerig over en het leek alsof wij weg moesten.
jos O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We waren een paar dagen in Rotterdam en dit restaurant was op 100 meter afstand van ons hotel. Een uur voor ons etentje heb ik geboekt en we werden keurig ontvangen.
We kregen een leuke plek bij het raam. Het menu werd ons uitgelegd door de eigenaresse en we werden verder bediend door een serveerster in het Engels. Voor ons geen probleem. Ze deed het keurig. De keuze op de kaart voor de ah restaurantactie was beperkt maar perfect uitgekozen. Het voorgerecht was voortreffelijk. Het hoofdgerecht met Babi smaakte ook prima. Zelf ben ik geen rijsteter maar voor het eerst had ik alles op. Het nagerecht, ijs met vruchten was ook goed. Alles was precies genoeg. Daarna hebben we nog lekker een likeurtje (buiten de kaart) genomen omdat we zo lekker zaten. Bij vertrek werden we keurig in de jassen gehesen. Een geslaagd etentje. Bedankt.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ondanks de beperkte keuze van AH actie menu, het eten was verrukkelijk. Ik kreeg wel zin om terug te gaan en A la carte te bestellen (ook heel positieve ervaringen in het verleden)
bertieroos .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De ontvangst was prima evenals de gerechten. Ook de service bij vertrek waren goed ( de dames werden keurig in hun jas geholpen). Wat jammer was dat er maar weinig keus was omdat wij deelnamen aan de ah-restaurantactie. Ook vonden wij dat toen meerdere gasten vertrokken van alles werd opgeruimd ( stoelen werden gestapeld en tafels afgeruimd en opnieuw gedekt. Dat gaf het gevoel niet meer welkom te zijn.
saravledder .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We waren met de AH actie en hadden een keuzemenu. De kip en de vis waren best smaakloos maar het varkensvlees was als enige erg lekker. Dus op zich een goede keuze maar niet voor herhaling vatbaar en zou ook niet het gehele bedrag er voor over hebben.