Over restaurant See You See Me

Spannende reis door het Verre Oosten

Chef Jessie zorgt dat verschillende Aziatische keukens harmonieus samenkomen op je bord. Een modern jasje waarbij authentieke bereidingswijze worden geëerd. Wat een smakelijk samenspel!

Meer informatie over restaurant See You See Me

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag 12:00 - 22:30
Zaterdag 16:00 - 22:30

Andre V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was vreselijk lekker, echt goed. De bediening was minder, de (vermoedelijk) eigenaresse loopt weg terwijl je nog aan het praten bent, haar (vermoedelijk) dochter is super snel heel vriendelijk en de enige die Nederlands spreekt.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Alles was lekker, vooral de Babi Pedis, en de Iens-menu's waren een koopje. Het enige was dat de rode wijn koud werd geserveerd, maar toen we hierover klaagden werd iets meer wijn op temperatuur bijgeschonken; dat scheelde.
Fijneter .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
De kwaliteit van de gerechten vond ik teleurstellend. In het menu staan er achter de gerechten de vlaggen van de landen waar het gerecht vandaan komt. Omdat ik dol ben op de echte Indonesische saté en de bijbehorende pindasaus, heb ik nog gevraagd of het echt de echte is, helaas was dat niet zo. De tweede teleurstelling was dat mijn hoofdgerecht kip met gewokte groenten en cashewnoten een te zure smaak had en dat terwijl dat het gerecht als het See you See me op de kaart stond. Helaas was dit gerecht op de rekening ook duurder dan op de kaart.
We moesten lang wachten op ons voorgerecht, omdat de medewerkster vergeten was wat wij gekozen hadden daar er iets in de zaak voorgevallen was.
De jongeman die ons daarna hielp kwam opdringerig over en het leek alsof wij weg moesten.
Jos O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We waren een paar dagen in Rotterdam en dit restaurant was op 100 meter afstand van ons hotel. Een uur voor ons etentje heb ik geboekt en we werden keurig ontvangen.
We kregen een leuke plek bij het raam. Het menu werd ons uitgelegd door de eigenaresse en we werden verder bediend door een serveerster in het Engels. Voor ons geen probleem. Ze deed het keurig. De keuze op de kaart voor de ah restaurantactie was beperkt maar perfect uitgekozen. Het voorgerecht was voortreffelijk. Het hoofdgerecht met Babi smaakte ook prima. Zelf ben ik geen rijsteter maar voor het eerst had ik alles op. Het nagerecht, ijs met vruchten was ook goed. Alles was precies genoeg. Daarna hebben we nog lekker een likeurtje (buiten de kaart) genomen omdat we zo lekker zaten. Bij vertrek werden we keurig in de jassen gehesen. Een geslaagd etentje. Bedankt.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ondanks de beperkte keuze van AH actie menu, het eten was verrukkelijk. Ik kreeg wel zin om terug te gaan en A la carte te bestellen (ook heel positieve ervaringen in het verleden)
Bertieroos .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De ontvangst was prima evenals de gerechten. Ook de service bij vertrek waren goed ( de dames werden keurig in hun jas geholpen). Wat jammer was dat er maar weinig keus was omdat wij deelnamen aan de ah-restaurantactie. Ook vonden wij dat toen meerdere gasten vertrokken van alles werd opgeruimd ( stoelen werden gestapeld en tafels afgeruimd en opnieuw gedekt. Dat gaf het gevoel niet meer welkom te zijn.
Saravledder .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We waren met de AH actie en hadden een keuzemenu. De kip en de vis waren best smaakloos maar het varkensvlees was als enige erg lekker. Dus op zich een goede keuze maar niet voor herhaling vatbaar en zou ook niet het gehele bedrag er voor over hebben.
Ellen19581 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gezeklig restayrant. Vruendelijke ontvangst. Persineel opmerkzaam en rer zajw kundig. En het belangrijkste: heerlijk gegeten!!
Leuk menu samenfesteld voor de AH gasten.
Ltummersbsc .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Bediening is verschillend. Jonge mensen niet allemaal zo sociaal gevoelig en prettig. Het eten is prima. Lekker buiten kunnen eten, wel druk aan deze straat, maar wel leuk.
Eriktt29 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Naast de normale kaart, welke erg goed is, is ook het AH menu leuk samengesteld en erg lekker.
Leuke avond gehad op het terras buiten.
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Zoals gewoonlijk weer uitstekend gegeten. Ook via AH actie zorgt men voor mooie gerechten. De bediening was weer perfect
Annesmeets .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
alle gerechten waren lekker. De bediening was voorkomend en kon iets uitleggen.
De inrichting vind ik mooi. Aan de akoestiek zou iets verbeterd kunnen worden. als het restaurant vol is, is er wel wat lawaai.
Freddyvanderveen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gegeten met AH bonnen. Personeel was vriendelijk en flexibel. Eten was zoals gewoonlijk weer verrassend en heerlijk. We komen terug.
Sonja A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ah restaurantactie: keuze uit vast menu met 2 keuze voor voor- en hoofdgerecht, dus wel beperkt, maar goed! Dessert was prima!
Galina B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer teleurstellend! Met ons vieren hadden wij uit de AH menu voor eendensalade gekozen want de alternatief waren oesters! Op zich zelf was het voorgerecht prima. Hoofdgerecht gekozen voor vis - deze was gewoon opgewarmd en absoluut niet vers! Hetzelfde gold voor de andere hoofdgerechten kip en varkensvlees (beide ook droog). Wij hebben ons kritiek geuit aan de vrouwelijk management maar de reactie van de mevrouw was zeer onvriendelijk en zelfs onbeschoft (jullie hebben toch alles opgegeten?). Na afloop geen enkele woord of blik van de bediening en wij moesten zelf onze jassen pakken! Wij hadden daar enkele keren eerder gegeten in de afgelopen jaren en altijd naar ons zin gehad maar dat is nu echt over en uit......nooit meer terug.
You don't respect our team who'r cooking with passion & heart. We served lots of the same food that night & received lots of compliments on it. Why only your table? Plus you all finished the food!

If you can cook the same dishes with microwave, pls. show me to convince it. Don't blablabla...do it & show it to us!
From our thinkings you need our "attention".
Should say you don't deserve any attention from us coz. you don't respect our team members & our food.

If you don't know okra (lady fingers) vegetable, just say don't know, don't say don't like it straightway. U said vegetable dish should put more & more oyster sauce...may we ask you...do you wish to taste vegetable or oyster sauce? You comments were based on nothing! Disgusting!

You are not welcomed to our restaurant with this kind of attitude!

Regards,
Priscilla Ding & Team of Rest. See you see me
Dejong.mesch .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Driegangendiner met de AH actie. Eten was prima, zeer goede en vriendelijke bediening in gezellig restaurant. Zeker een aanrader.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wij waren hier op dinsdag 9 augustus op een redelijk vroeg tijdstip (17:30). Bij binnenkomst werd onze jas aangenomen door een van de personeelsleden en werden wij vervolgens naar een tafeltje bij het raam begeleid.
Het keuze menu met het AH arrangement bestond uit drie gangen telkens was er een keuze uit 2 gerechten.
Na het bestellen van een drankje en het doorgeven van onze menuwens werden wij voorzien van een amuse opgebouwd uit mango en banaan erg lekker en verrassend.
Mijn man en ik kozen beiden voor de peking eend als voorafje verder koos is voor Peking eend als hoofdgerecht en mijn echtgenoot voor de spicy varkensstukjes (dat het spicy was werd zeer goed in de beschrijving van het menu aangegeven).
Als dessert volgde een combinatie van mango met andere vruchten en ijs - prima hoeveelheid.

Lekker gegeten goede bediening en ofschoon per menu 'áan de prijs' voor orientaals eten prima betaalbaar met de AH actie!
O-Bernadette .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het was lekker vooral het varken vlees
Nagerecht was gewoon super lekker echt een verrassing.
Goede uitleg van alle gangen wat erin zit
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prima gegeten bij See you see me. We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Dit kwam als voor, tussen, tussen, hoofd dus geen desert. Voor mij prima, maar ik zou dit wel op het menu aangeven aangezien je eigenlijk voor, tussen, hoofd, na zou verwachten. Vooraf kregen we thaise salade met mango en beef. De beef was aan de randjes wat taai, maar middenin lekker mals. Daarna 3 kleine hapjes: gestoomde garnaal, gefrituurde garnaal en een soort taartje met kip. Vond deze gerechtjes allemaal erg vlak van smaak. Tweede tussengerecht waren de flensjes met eend. Super lekker en had van mij wel wat meer mogen zijn. Als hoofdgerecht kregen we 4 schalen met eten in het midden van de tafel: kip, beef, garnaal en varkensvlees. Alle gerechten waren echt super van smaak, lekker met verse groenten en meer dan genoeg in hoeveelheid. Dit vond ik echt de beste gang. Al met al vond ik de prijs/kwaliteit verhouding een beetje scheef. Het menu kostte 40 euro pp voor 4 gangen en in vergelijking met andere restaurants vind ik dit duur voor wat je ervoor krijgt. Ook vond ik de gerechten bij een vorig bezoek meer bijzonder dan nu. De bediening is erg vriendelijk, maar je merkt goed dat het een leerbedrijf is. Niet alles gaat even soepeltjes, maar dat maakt op zich niet uit. Wat ik wel zou toevoegen, zeker bij het verrassingsmenu, is uitleg over waar het gerecht vandaag komt. Dat is juist de USP van dit restaurant met meerdere Aziatische keukens. We zullen hier zeker nog eens terugkomen en dan misschien weer gewoon van het menu kiezen.
Marc.jonkers .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een verassende, sympathieke culinaire ervaring en een vriendelijke, leuke bediening. De aankleding kan nog wel een speciaal accent gebruiken.