SED

Hoofdstraat 75 5109 AB 's Gravenmoer Nederland Kaart

Over het restaurant SED

Samen eten en drinken

SED is de afkorting van samen eten en drinken. De uitkomst van deze optelsom is volgens eigenaren William en Astrid gezelligheid. Kom en ervaar het zelf. Er is een restaurant, een brasserie en een grand café waar verse producten op een creatieve manier worden gepresenteerd. Of je nu intiem wilt dineren of een toplocatie voor een walking diner zoekt, het is bij SED allemaal mogelijk. Als je zelf de perfecte locatie hebt gevonden waar het eten en drinken nog ontbreekt, verzorgt SED met liefde de catering voor je.

Meer informatie over restaurant SED

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

Fons V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening het menue en de vriendelijkheid van het personeel evenals de lokatie waren voortreffelijk.We hebben er van genoten.
jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
ineke.maas .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we hebben hier gegeten met de AH kaarten. Je krijgt hier een drie-gangen surprise menu wat jezelf kunt uitbreiden. Het eten is erg goed, prijs-kwaliteitverhouding klopt en de bediening is erg vriendelijk, Een aanrader.
gorp1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Was erg goed, prima gegeten fijn dat er veel volk was altijd leuk. Bediening professioneel kort en zakelijk in uitleg we gaan weer
Leontien E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We aten hier n.a.v. de AH restaurantactie. We konden kiezen: Óf het maandmenu óf een verrassingsmenu. Wij kozen voor het laatste, waar we zeker geen spijt van hebben. Alle gerechten waren heerlijk. Bij het opdienen werd keurig verteld wat er op ons bord lag. Het enige minpuntje was dat we erg lang moesten wachten op ons eerste drankje en de menukaart. Verder: top!
Cornelia K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten en gezellig getafeld met een lekker menu, waarbij rekening werd gehouden met speciale wensen. Toen het vol werd was het vrij lawaaiig, waardoor gesprekken voeren wat moeilijker werd.
H F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten, personeel is uitstekend alleen hadden ze aan ons niet gevraagd of wij frietjes bij het hoofdgerecht wilde, was een beetje jammer nu zat je alleen een stuk heerlijk vlees te eten.
Voor herhaling vatbaar!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Jammer dat kok niet erkende dat hij truffelmayo vergeten was terwijl ook serveerster deze niet op broodje kom vinden. Hij had even kunnen komen kijken; was netjes geweest.
Verder lekker en gezellig geluncht.
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben al meerdere keren in dit restaurant gegeten. Een aantal keer via Groupon en dat was zeker een aanrader. In november en december hebben we gebruik gemaakt van hun november-menu en december-menu actie en dat was nog beter of lekkerder. De kok maakt met zijn personeel van de borden eetbare schilderijen en het bijpassende bob-wijn-arrangement is een heerlijke aanvulling. De bediening bevalt ons zeer.

samenvattend; een restaurant waar we graag terugkomen.
Ben en Phil M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We waren met een bon van de AH restaurant actie gaan eten maar het was niet bijzonder...jammer want zo winnen ze geen klanten. Vrienden van ons (ook met AH bon) mochten kiezen uit een keuze menu wij kregen zomaar iets voorgeschoteld. Erg jammer maar voor ons geen herhaling.
beer-27 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Opnieuw goed smakende schilderijtjes van het maandmenu , met verrassende elementen. Ondanks een volledig volle brasserie en forse bezetting in het restaurant toch de vertrouwde ambiance. Petje af voor keuken en bediening. Wij komen snel terug om ons weer te laten verrassen.
liekevankuijk .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Heel goede sfeer en fijne bediening. Super om zo te kunnen eten met de AH actie. Er was niets van te merken dat we de AH bonnen gebruikten en konden alles kiezen zonder extra bijbetalingen, wat toch vaak gebeurt als je met de bonnen komt. Kortom geweldige avond gehad!
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het was een restaurant waar we regelmatig kwamen, vorig jaar Kerst waren we niet super tevreden maar nu gingen weer proberen en alles was weer helemaal naar wens.
Lina D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
gezellig en lekker gegeten met het Ah menu. Ruime keuze uit het menu. Vriendelijke en fijne bediening . Fijne ontvangst. Voor herhaling vatbaar.
de-Bruijntjes .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening alleen de bierkaart was wat klein, maar toch voldoende om iets te kunnen kiezen.
Deijn .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
zeer gezellige sfeer, leuke bediening (hadden het wel erg druk waardoor het in het begin wat lang duurde, later op de avond was dit beter). de kok had per abuis een foutief gerecht voor ons gemaakt, maar dit werd heel leuk opgelost (wij wilden dit wel opeten (ipv weg laten gooien) en als dank kregen we gewoon een gang extra!). een zeer geslaagde avond, dank hiervoor.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op deze voor ons belangrijke dag, hebben wij een heerlijke lunch gebruikt bij SED. De locatie was zeer verrassend en de sfeer was voortreffelijk. De bediening was uiterst vriendelijk en correct. Wij hebben gebruik gemaakt van het verrassingsmenu en de gerechten waren geweldig goed verzorgd. Het wijnarrangement was prima afgestemd op de gerechten die werden geserveerd. Wij hebben genoten van deze prima lunch op een geweldige dag en SED is zeker een aanrader.
beer-27 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ondanks AH-actie toch van de kaart mogen kiezen, hebben we bij vele andere restaurants nog niet meegemaakt.
Vier-gangen maandmenu, zonde om die mooie schilderijtjes op te eten. De entree: rouleau van fazant met eetbare aarde en bitterbal van het boutje, een lust voor oog en tong. De zeebaarsfilet van het tussengerecht heerlijk knapperig op de huid gebakken, de aardpeer iets te hard tegen het rauw aan. Dan het hoofdgerecht: hertfilet met mousse van spruit en dunne plakjes gebakken bloedworst. Een traktatie voor de smaakpapillen. Het dessert: van diverse cacao bereidingen, pure smaak beleving. Over-all: Gelukkig géén frites, wat de smaken van de diverse ingrediënten zeer zeker ten goede komt. Klein puntje van kritiek: de groenten bereidingen zijn wat aan de magere kant vertegenwoordigd. Het bijpassende wijnarrangement: top
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Uiteten is altijd fijn maar met een uitgebreide complexe voedingsintollerantie heeft het altijd een belade tintje.
Maar bij SED is dit geen enkel probleem. Door de kok is er meer dan 100% rekening gehouden met mijn dieet en het 8-gangen verrassingsdiner was echt HEERLIJK en fantastisch. Met het toetje als de kers op de taart. In combinatie met de prima bediening en een heerlijke avond was het resultaat.
tonluijten .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Dankzij een foutje moesten we wel heel erg lang wachten op het hoofdgerecht, maar de excuses ginegen vergezeld van een drankje en koffie. Gastvrij en professioneel.
Het eten, het uitgebreide maandmenu was voortreffelijk en ook de ambiance is goed bij SED.