SED

Hoofdstraat 75 5109 AB 's Gravenmoer Nederland Kaart

Over restaurant SED

Samen eten en drinken

SED is de afkorting van samen eten en drinken. De uitkomst van deze optelsom is volgens eigenaren William en Astrid gezelligheid. Kom en ervaar het zelf. Er is een restaurant, een brasserie en een grand café waar verse producten op een creatieve manier worden gepresenteerd. Of je nu intiem wilt dineren of een toplocatie voor een walking diner zoekt, het is bij SED allemaal mogelijk. Als je zelf de perfecte locatie hebt gevonden waar het eten en drinken nog ontbreekt, verzorgt SED met liefde de catering voor je.

Meer informatie over restaurant SED

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op deze voor ons belangrijke dag, hebben wij een heerlijke lunch gebruikt bij SED. De locatie was zeer verrassend en de sfeer was voortreffelijk. De bediening was uiterst vriendelijk en correct. Wij hebben gebruik gemaakt van het verrassingsmenu en de gerechten waren geweldig goed verzorgd. Het wijnarrangement was prima afgestemd op de gerechten die werden geserveerd. Wij hebben genoten van deze prima lunch op een geweldige dag en SED is zeker een aanrader.
Beer-27 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ondanks AH-actie toch van de kaart mogen kiezen, hebben we bij vele andere restaurants nog niet meegemaakt.
Vier-gangen maandmenu, zonde om die mooie schilderijtjes op te eten. De entree: rouleau van fazant met eetbare aarde en bitterbal van het boutje, een lust voor oog en tong. De zeebaarsfilet van het tussengerecht heerlijk knapperig op de huid gebakken, de aardpeer iets te hard tegen het rauw aan. Dan het hoofdgerecht: hertfilet met mousse van spruit en dunne plakjes gebakken bloedworst. Een traktatie voor de smaakpapillen. Het dessert: van diverse cacao bereidingen, pure smaak beleving. Over-all: Gelukkig géén frites, wat de smaken van de diverse ingrediënten zeer zeker ten goede komt. Klein puntje van kritiek: de groenten bereidingen zijn wat aan de magere kant vertegenwoordigd. Het bijpassende wijnarrangement: top
Tonluijten .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Dankzij een foutje moesten we wel heel erg lang wachten op het hoofdgerecht, maar de excuses ginegen vergezeld van een drankje en koffie. Gastvrij en professioneel.
Het eten, het uitgebreide maandmenu was voortreffelijk en ook de ambiance is goed bij SED.
E. A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was weer als vanouds geweldig.Voor herhaling vatbaar
Victor D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben lekker gegeten, de sfeer was goed, de bediening correct, maar de wachttijden tussen de maaltijden waren nogal lang.
090729 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke avond gehad met vrienden. Personeel vriendelijk en het eten was uitstekend. Alle lof. Van genoten.
Een echte aanrader.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn al vaker uit eten geweest bij SED. Normaal gezien zitten we in het restaurant, maar deze keer zaten we in de brasserie. Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat we gingen eten met de AH bonnen. Er zaten deze avond 2 grote groepen van ca. 10 personen, waarvan 1 groep heel luidruchtig was. Dat was wel vervelend. Hier hebben we in het restaurant nog nooit last van gehad, dus volgende keer weer in het restaurant. Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk, prachtig opgemaakt en de bediening is altijd uitermate correct en vriendelijk. Echt een aanrader!
Susanne M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Jammer dat ze niet duidelijk hadden aangegeven dat de frietjes extra waren, wij dachten dat het bij het menu hoorde. Eigenlijk hadden we ze niet nodig en moesten wel betaald worden. Verder hebben wij heerlijk gegeten en van de avond genoten.
Stijn L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vandaag geluncht maar viel tegen. Ben er al vaker geweest en is over het algemeen ok; niet heel speciaal maar vandaag hadden ze er geen zin in volgens mij. Toen we vroegen of we de kaart nog mochten zien voor desserts of koffie was het antwoord oh ja dat is alleen dame blanche en bavarois. Ook voor de kinderen was er enkel wat er op de kaart stond. Frietjes erbij kon dus niet en bij de salade en soep zat geen broodje. Al met al heel matig.
Regine C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De bediening was niet vriendelijk. De mogelijkheden van menukeuze vonden wij niet groot.
wij kwamen vanwege mijn verjaardag. het had wat feestelijker gemogen.
Andere keren vond ik SED beter.
Lidie V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
SED is een van onze favorieten geworden. Wat meer groente had er bij gemogen maar we hebben een salade gekregen nadat we deze opmerking tijdens het eten maakte.
Merian B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met een groep van 9 personen was het een ander menu (3 gangen) als met 4 personen. Keuze uit 6 gangen, luxe! Heerlijk! Verrassend! Een 4 gangen menu gekozen. Zeker binnenkort nog een keer terug voor het 6 gangen verrassingsmenu.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Het restaurant ligt op een mooie locatie, en benut de ruimte goed. Met een moderne inrichting en veel ruimte kun je relatief ongestoord eten. Het nadeel aan zo'n grote ruimte is dat het erg snel erg rumoerig wordt.
Wij zijn wezen eten voor het kreeft menu. Dit had een aantal keuzes, waaronder de optie om een voor- en twee hoofdgerechten te nemen.

De kreeftensoep vooraf was wat aan de flauwe kant, en had er niet erg veel kreeft in zitten. Als hoofdgerecht was de hele kreeft thermidor ook wat teleurstellend. De zachte, pure smaak van de kreeft leek wat te verdoezeld door een saus met onvoldoende eigen smaak. Het tweede hoofdgerecht, een hamburger met truffel, was een stuk smakelijker. De hamburger was mals en smaakvol, en de truffel was een lekkere, niet overheersende toevoeging. Het desert was niet zeer bijzonder.
Al met al zijn de verwachtingen niet helemaal vervuld.
Ulli H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Keuze was -gedeeltelijk- voorgegeven , maar echt lekkere gerechten. Mooi opgemaakt en professioneel geserveerd. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.
Helmaa .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Begin rumoerig met spelende kinderen, later waren we de enige in een te grote zaal. Het was een vastgesteld menu voor de ah-actie. Dus diegene die niet alles luste had geen keuze verder. De gerechten waren goed samengesteld maar de smaak/kwaliteit/prijs klopte niet altijd. Het nagerecht was duidelijk zo uit de vriezer met wat minimale versiering.
Het restaurant staat in onze omgeving als heel goed bekend. Ik geloof dit ook wel maar we zullen dit pas echt weten waarschijnlijk als we a la carte hebben gegeten!!
Michele M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gisteren met grouponbon "Kreeft en burger" bij Sed gegeten. Vooraf salade met half gekookte Kreeft. Goede combinatie en Kreeft was perfect gekookt. 2e gang ging ik voor gekookte Kreeft en mijn partner voor surf en turf. Mijn gerecht was hetzelfde als de salade gekookte Kreeft, beetje vreemd maar nog steeds smaakvol. Surf en turf een zeer smakelijke hamburger met halve Kreeft. 3e gang ging mijn partner weer voor de surf en turf en ik voor de truffelburger, deze laatste was subliem met verse geraspte truffel. Hier ga ik zeker eens voor terug. De bijgeleverde frietjes waren niet helemaal gaar maar eigenlijk waren de voorgaande gerechten al voldoende. Als nagerecht namen we de Sed koffie. Koffie naar keuze en ik mocht 3 likeurtjes per persoon kiezen. zeer vriendelijke en attente bediening. De bestelde huiswijn was erg smaakvol. We zaten in de brasserie die ik zelf wat rommelig en rumoerig vind maar daar we de laatste gasten waren had ik er geen moeite mee. Al met al een heerlijke verwennerij, komen zeker terug.
Petra428 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Geweldige services, wel wat op en aanmerkingen, maar deze zijn niet voor de site bedoelt.

Deze hebben we ook al met het personeel gedeeld.
We gaan zeker nog een keertje terug.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heel erg lekker en ontspannen gegeten bij SED , via de AH-actie. Het eten was top en de bediening was ook erg goed ondanks dat het druk was. Heerlijk buiten gegeten op een zomerse avond.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was heerlijk weer, dus konden wij lekker buiten zitten op een heel mooi terras. We kregen een verrassingsmenu, waarbij we van te voren goed konden aangeven, wat we niet wilden. Dit was goed en lekker verzorgd. De bediening was correct en vlot. Terwijl het er toch redelijk druk was. Dus voldoende personeel.
Een aanrader voor eenieder.
Toinevanwezel .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vanwege het mooie weer hebben we heerlijk gegeten op het ruime terras.
Zowel het eten ,de bediening als de ambiance waren uitstekend.