SED

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant SED

Samen eten en drinken

SED is de afkorting van samen eten en drinken. De uitkomst van deze optelsom is volgens eigenaren William en Astrid gezelligheid. Kom en ervaar het zelf. Er is een restaurant, een brasserie en een grand café waar verse producten op een creatieve manier worden gepresenteerd. Of je nu intiem wilt dineren of een toplocatie voor een walking diner zoekt, het is bij SED allemaal mogelijk. Als je zelf de perfecte locatie hebt gevonden waar het eten en drinken nog ontbreekt, verzorgt SED met liefde de catering voor je.

Meer informatie over restaurant SED

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant SED

liekevankuijk .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Perfekt avond gehad, heerlijk gegeten. Alles prima naar wens. Komen zeker nog eens terug.
Het was erg lekker, eigenlijk niets op aan te merken.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Hoofdgerecht bestond uit kabeljauw en heilbot. Beide gerechten waren smaakloos, ( compleet zoutloos ?? )
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het was voor ons een verrassing om in s'Gravenmoer een zo'n goed restaurant aan te treffen, maar door de AH-actie hebben we dit ontdekt. Wij kenden dit niet.
Zeer comfortabel en zeer sfeervol in gericht. Het aangeboden verrassingsmenu was van een hoge klasse en zeer de moeite waard. Een pluim voor de chef-kok en zijn medewerkers
Thuur V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mooi restaurant met prettige bediening en culinaire hoogstandjes.
Een aanrader voor wie zich wil laten verrassen op smaakgebied.
Jaap '.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wij hebben woensdagmiddag geluncht. De wijn kwam op tafel. Ik rook en vroeg of die al lang openstond. 'Ja, vanaf zondag. ' was het antwoord. En ik kreeg een ander glas. De burger (€13,50) was niet vers, naar van separatorvlees. Ook de kroketten van eendenbout in de salade waren ordinaire bitterballen. De mayonaise was geen mayo maar fritessaus. Dit alleshebben wij teruggekoppeld. Er werden weinig woorden aan vuil gemaakt. Ons werd een koffie aangeboden. Sfeer op het terras was ongezellig. Weinig planten of aankleding op de betonnen tegels. Geen muziek.
Dit restaurant is geen aanrader. Verder rijden naar een betere plek is het devies.
jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was weer een feestje. We werden hartelijk ontvangen. De bediening geweldig. Het eten perfect .Ook met de ah restaurantactie word je hier uitstekend bediend met alle egards. Een echte aanrader voor een geweldige avond uit eten
groenrianne .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en we vonden het leuk om verrast te worden, het enige wat ik miste was een lekker salade bij het eten, maar dat is misschien persoonlijk, als ik het geweten had, had ik die extra besteld, ik houd nu eenmaal van veel groenten.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Om mijn verjaardag te vieren met het hele gezin hier wezen eten. Omdat er 4 kleine kinderen bij waren werd ons aangeraden om in de Brasserie te reserveren. Aldus gedaan. Aangekomen bleek er een trouwerij te zijn en moesten we alsnog naar het restaurant. Drankjes besteld, diner besteld.....wachten...het duurde echt ruim een uur voordat het voorgerecht werd opgediend. Het was intussen 20.00 uur geworden en dat met 4 kinderen. Die werden langzaam erg moeilijk op hun plaats te houden. Na het hoofdgerecht verdween mijn zoon met 2 van de kinderen naar het hotel bij de buren, want die konden niet meer. Hopelijk kwam hij nog terug voor een toetje....helaas...We hebben wel lekker gegeten, maar we hadden ons de avond echt anders voorgesteld. We eindigden op onze hotelkamer, gezellig nog met een drankje....Dat had anders gekund......
jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
een geweldige ervaring. Elk gerecht was een plaatje. Heeeeerlijk gegeten.
De bediening uiterst vriendelijk/ gezellig.
Ambiance optimaal.
Een aanrader voor een ieder die van sfeer en kwaliteit houdt
Mir W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Redelijk van smaak. Mooie presentatie! Wel heel lange wachttijd, vonden wij.
Wel heerlijk terras!
Bediening eerder koel.
hans T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
gezien de prijs was het heel matig. niet AH waardig. wij waren zeer teleurgesteld. Het is voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Petrie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende combinaties en creaties. En toen het buiten te fris werd, stond er direct een tafel binnen voor ons klaar. Complimenten! Familie de Leeuw
inge D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
In de loop der jaren zijn we verschillende keren geweest, met of zonder ah restaurantacties. Constante kwaliteit ..... en dus TOP. We zullen er zeker nog vaak komen.
Corné C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
lekker gegeten, gerechten erg goed verzorgd. Met verrassingsmenu is moeilijk in te schatten of prijs-kwaliteitsverhouding goed is.
marjanne10 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten . Werd goed rekening gehouden met onze wensen, en de bediening was vriendelijk en correct. Voor herhaling vatbaar.
Lia P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en is zeker voor herhaling
De bediening was vlot en correct niet op dwingerig
En de prijs was betaalbaar
Ivonne M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten, iets te snelle service wr waren ook de laatste tafel.
Maar voor herhaling vatbaar.
pmmkonincks .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
zeer lux eten waar je ook van moet houden.
erg mooi opgediend en uitleg wat je krijg.
dit is niet veel voor weinig maar met dessin en veel smaak.
h.j.m. L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
prima gegeten ! gerechten gegeten die ik zelf nooit zou bestellen.
leuk om te doen zeker samen met mijn partner.

voor herhaling vatbaar !
chb.segeren .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Komen al jaren bij SED.Zijn altijd al erg tevreden geweest,nu dus weer. Ontvangst was zoals altijd erg vriendelijk. Hadden deze keer een AH menu. leuk geserveerd en prima smaken. kortom een prima etentje gehad.Gaan binnenkort weer.

Met vriendelijke groet: Kees Segeren.