SED

Hoofdstraat 75 5109 AB 's Gravenmoer Nederland Kaart

Over het restaurant SED

Samen eten en drinken

SED is de afkorting van samen eten en drinken. De uitkomst van deze optelsom is volgens eigenaren William en Astrid gezelligheid. Kom en ervaar het zelf. Er is een restaurant, een brasserie en een grand café waar verse producten op een creatieve manier worden gepresenteerd. Of je nu intiem wilt dineren of een toplocatie voor een walking diner zoekt, het is bij SED allemaal mogelijk. Als je zelf de perfecte locatie hebt gevonden waar het eten en drinken nog ontbreekt, verzorgt SED met liefde de catering voor je.

Meer informatie over restaurant SED

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

Janny V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vonden het niet zo. Heel vreemd dat je de frietjes apart erbij moet bestellen. Wat overigens gewoon voorgebakken diepvriesfriet was, bak het dan voor die prijs zelf!. Prijs/kwaliteit klopt niet echt. Voor dat geld gaan we voortaan liever ergens anders. Vonden het ook niet echt gezellig zitten in de brasserie, maar smaken verschillen.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten alleen de reservering gemaakt op Iens was niet bekend in het restaurant .
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Hoofdgerecht teruggegeven, ander gekregen wat wel voldeed. Weinig tot geen bijlage, kan je eventueel bij bestellen. Is natuurlijk te zot. Maak er maar geen Franse keuken van. Voor een keer daar te eten is geen straf maar de volgende keer toch nog een keertje over denken.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij waren zeer tevreden over de 3 en 4 gangen menu's.
Want over de bepaalde bereidingswijze van enkele gerechten die je niet kent of die je thuis niet eet, is toch moeilijk te beoordelen want niet iedereen heeft dezelfde smaak.
Dus het ene kwam wat lekkerder over dan het andere.
Maar het totale plaatje was voor ons prima tot goed.
joskes64 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima restaurant. Wij zijn zeer tevreden. Wij hebben geboekt voor het 3-gangen menu op basis van de AH-restaurant-actie. Mijn vrouw had als hoofdgerecht kabeljauw, welke goed gegaard was en daardoor glom, en ik zelf varkenshaas van het Iberico varken, ook deze was mooi rose gegaard. Daarbij bij beide gerechten paddestoelen, zuurkool, wortelpuree en bijbesteld frites. De bediening was attent en zeer vriendelijk. Wij gaan er beslist nog eens eten.
liekevankuijk .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben prima gegeten en genoten van de gezellige avond. Geen op- of aanmerkingen! Dus zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben al meerdere keren hier gegeten en dus al meer goede ervaring bij SED.
eefsteen .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bij ontvangstbalie was even niemand, maar waren uit de keuken wel Gordon Ramsey-achtige vloeken en geschreeuw te horen. Misschien wel grappig bedoeld? Met AH-actie een 3-gangen verrassingsmenu genomen. Voorgerecht was wel aardig charcuteriebordje, hoofdgerecht met niet malse Ibericolende, nagerecht gemiddeld. De wijn werd zonder te proeven ingeschonken. Bij te betalen frietjes waren goed gebakken diepvries. Vanwege drukte waarschijnlijk een aantal heel aardige, maar onervaren jongedames in de bediening die niet de indruk wekten dat ze wisten waar ze over praten. Als je met zo'n actie probeert een breder publiek te trekken moet er toch meer moeite voor worden gedaan.
nanniedenijsbik .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrij ontvangen en bediend, eigenlijk niets op aan te merken. Het enige minpuntje was dat er na de koffie niemand meer naar ons omkeek (ook echt niet meer onze kant op keek) en we uiteindelijk iemand aan het jasje hebben moeten trekken om de rekening te kunnen vragen. Dat is een aandachtspuntje. Maar verder... top!
jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Groente missen we erg , al was het maar wat salade.
beer-27 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een "aangeklede "aardappelsalade was goed van smaak en zoals verwacht leuk opgemaakt. De hollandse biefstuk ontbeerde wat extra's . Tamelijk flauw van smaak. Jammer . Bordje wel weer leuk opgemaakt. Nagerecht redelijk simpel, het kruiden ijsje leek op sorbet ijs, het "chocolade" taartje bleek een met cacaopoeder bestrooid samengesteld hoopje van creme en cake. Voor het eerst hier wat minder gegeten dan anders. Er is dan ook ruimte voor verbetering.
Lina D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken bij uw restaurant. Een aanbeveling voor anderen.
Alleen bij het tweede glas wijn werd er heel weinig bijgeschonken.
tonlansbergen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
AH klanten kunnen alleen kiezen voor een "verrassingsmenu", gelukkig was onze wens: vis, door de kok gehonoreerd.
helaas was het hoofdgerecht aan de "magere" kant, zelfs geen friten.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Jammer dat we deze keer, met de AH actie, niet de kwaliteit gekregen hebben die we normaal wel ontvangen. Hoewel er in eerste instantie a la carte aangegeven was is dit gewijzigd in verrassingsmenu, hadden we dit van te voren geweten waren we hier niet naartoe gegaan. Hadden speciaal gezocht naar een restaurant met a la carte menu. Kan niet zomaar gewijzigd worden door uitbater is mijn mening. Jammer, komen hier vaker, juist omdat de kwaliteit goed is, was echt een afknapper deze keer. Doe dan niet aan een actie mee, als je niet kunt bieden wat je in eerste instantie beloofd hebt.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Jammer dat er nu met een AH actie een duidelijk verschil was met andere keren dat we hier gegeten hebben.
Actie was ook gewijzigd van a la carte naar een verrassingsmenu, spijtig.
Aan te raden is een dranger op de deur. Wij hebben door het regelmatig open (laten) staan van de deur een zeer koude avond gehad.
Normaal raad ik iedereen dit restaurant aan, maar met een AH actie raad ik het af. Als ze er niet aan uit komen, moeten ze niet meedoen. Friet wordt apart gerekend, water wordt aangeleverd in open flessen. Zeer spijtig op deze manier.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening het menue en de vriendelijkheid van het personeel evenals de lokatie waren voortreffelijk.We hebben er van genoten.
jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
ineke.maas .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we hebben hier gegeten met de AH kaarten. Je krijgt hier een drie-gangen surprise menu wat jezelf kunt uitbreiden. Het eten is erg goed, prijs-kwaliteitverhouding klopt en de bediening is erg vriendelijk, Een aanrader.
gorp1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Was erg goed, prima gegeten fijn dat er veel volk was altijd leuk. Bediening professioneel kort en zakelijk in uitleg we gaan weer
Leontien E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We aten hier n.a.v. de AH restaurantactie. We konden kiezen: Óf het maandmenu óf een verrassingsmenu. Wij kozen voor het laatste, waar we zeker geen spijt van hebben. Alle gerechten waren heerlijk. Bij het opdienen werd keurig verteld wat er op ons bord lag. Het enige minpuntje was dat we erg lang moesten wachten op ons eerste drankje en de menukaart. Verder: top!
Cornelia K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten en gezellig getafeld met een lekker menu, waarbij rekening werd gehouden met speciale wensen. Toen het vol werd was het vrij lawaaiig, waardoor gesprekken voeren wat moeilijker werd.