SED

Hoofdstraat 75 5109 AB 's Gravenmoer Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant SED

Samen eten en drinken

SED is de afkorting van samen eten en drinken. De uitkomst van deze optelsom is volgens eigenaren William en Astrid gezelligheid. Kom en ervaar het zelf. Er is een restaurant, een brasserie en een grand café waar verse producten op een creatieve manier worden gepresenteerd. Of je nu intiem wilt dineren of een toplocatie voor een walking diner zoekt, het is bij SED allemaal mogelijk. Als je zelf de perfecte locatie hebt gevonden waar het eten en drinken nog ontbreekt, verzorgt SED met liefde de catering voor je.

Meer informatie over restaurant SED

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant SED

Diana V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een fantastische restaurant. Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. Aardig en behulpzaam personeel. Dit restaurant is echt een aanrader. Wij gaan er zeker nog een keer terug.
joskes64 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer prettige ontvangst. Mooie ambiance, omdat wij in plaats van de brasserie in het restaurant het menu opgediend kregen. Het eten was prima en mooi opgemaakt. Wij hebben genoten.
dirkerik V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Waren er zelf voor de tweede keer en onze vrienden voor het eerst. Zij waren zeer enthousiast vooral omdat zij regelmatig ergens gaan eten. Zij zijn zeker van plan om nogmaals terug te komen.
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben op 28 oktober heerlijk gegeten met zijn tweeën. De ontvangst was niet zoals we het gewend waren. Uiteindelijk kwam er iemand en bracht ons door de keuken naar onze tafel. Wel met excuus. Alles wat we kregen was lekker. We hadden een viergangen menu, dat had wel een driegangen menu kunnen zijn. Want het was voor ons nogal overdadig. Een minpunt vonden wij het lange wachten tussen de gangen, één keer wel een uur. Voor een gezelschap niet zo erg, maar met zijn tweeën ben je toch wel een keer uitgepraat.
whmvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij SED. We bezoeken het restaurant wel vaker. Een sfeervol restaurant, de bediening was vriendelijk, behulpzaam en goed geïnstrueerd over de gerechten die we geserveerd kregen. De keuken was in topvorm, smakelijke gerechten en ingrediënten van hele goede kwaliteit. Een van de gasten had een dieetprobleem. Door de keuken werd dat probleem creatief en flexibel opgelost. Complimenten!!!
robentoby .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het diner was zoals altijd heerlijk en weer zo mooi gepresenteerd ( het oog wil ook wat )
Mijn voorkeursrestaurant in een straal van 30 km is al heel lang SED.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
we hebben gezellig zitten eten en ons werd duidelijk verteld wat er op het bord lag.
De borden zagen er ook feestelijk uit.
O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Goed verrassingsmenu, weinig op aan te merken. Mooie locatie, goed ingericht. Volledig uitverkocht op dinsdzgavond zegt genoeg.
Carel G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gerechten zagen er prima uit, doch er ontbrak echte Smaak, zowel bij voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht Het kalfsvlees van het hoofdgerecht was niet gaar, dus taai.
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Afgelopen zaterdag samen met mijn vrouw genoten van hun jubileum menu met bijpassend BOB-arrangement. De gerechten werden weer heel mooi gepresenteerd en waren heerlijk. Het BOB arrangement paste er goed bij en de prijs is aangenaam; wij vinden het een aanrader. De hoeveelheden zijn goed, zonder overdadig te zijn. Frietjes moet je los bestellen, was voor ons niet nodig. De bediening was weer goed, vriendelijk en de gerechten werden uitgebreid toegelicht.
i-tje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij zijn met een AH bon wezen eten en kregen een verrassingsmenu. Keuze tussen vis of vlees voor het hoofdgerecht. Het hoofdgerecht is te minimaal voorzien van groenten en 1 vierkant blokje aardappelen. Onze zoon had een 3 gangen kindermenu maar nergens groente te bekennen. Soep, friet kibbeling en ijsje voor € 15,50.
SED haalt veel klandizie binnen middels veilingen en dat zie je terug.
robentoby .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Al geruime tijd is dit voor ons een prettig gemoedelijk restaurant met de heerlijkste gerechten in onze omgeving.
Wij gaan daar ook regelmatig heen ,gewoon en als we iets te vieren hebben en zijn nog nooit teleurgesteld geweest het is altijd een heerlijk uitje.
kleinloog .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
wij vonden het eten wel lekker maar heel matig en duur betalen.
er was geen frites of gebakken aardappelen en groente erbij
kleinloog .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
het eten was wel heerlijk,( ij kregen hertenbiefstuk) alleen wij missen de gebakken aardappelen of frites met groente of sla. en de prijs was erg duur.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Geweldige locatie! Heerlijk eten! Vriendelijk en toegankelijk personeel! Kortom TOPPIE! Onze laatste kaart wordt ook hier gebruikt!
090729 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Leuk dinetje. Was heerlijk. Om de frietjes moest echter gevraagd worden maar werd daarna meteen gebracht.
Aardige bediening.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een verrassend leuk etentje. Leuke maar wel professionele bediening. Leuk verrassingsmenu van prima kwaliteit en mooie porties. Sfeervol gezellig restaurant op mooie plaats.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Perfekt avond gehad, heerlijk gegeten. Alles prima naar wens. Komen zeker nog eens terug.
Het was erg lekker, eigenlijk niets op aan te merken.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Hoofdgerecht bestond uit kabeljauw en heilbot. Beide gerechten waren smaakloos, ( compleet zoutloos ?? )
dirkerik V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het was voor ons een verrassing om in s'Gravenmoer een zo'n goed restaurant aan te treffen, maar door de AH-actie hebben we dit ontdekt. Wij kenden dit niet.
Zeer comfortabel en zeer sfeervol in gericht. Het aangeboden verrassingsmenu was van een hoge klasse en zeer de moeite waard. Een pluim voor de chef-kok en zijn medewerkers