SED

Hoofdstraat 75 5109 AB 's Gravenmoer Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant SED

Samen eten en drinken

SED is de afkorting van samen eten en drinken. De uitkomst van deze optelsom is volgens eigenaren William en Astrid gezelligheid. Kom en ervaar het zelf. Er is een restaurant, een brasserie en een grand café waar verse producten op een creatieve manier worden gepresenteerd. Of je nu intiem wilt dineren of een toplocatie voor een walking diner zoekt, het is bij SED allemaal mogelijk. Als je zelf de perfecte locatie hebt gevonden waar het eten en drinken nog ontbreekt, verzorgt SED met liefde de catering voor je.

Meer informatie over restaurant SED

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Erg lekker gegeten! Mooie smaken en lekker gecombineerd. Zeker een aanrader en ga hier vaker komen!!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Pieterv.S. Op 14 mei uit gaan eten voor mijn verjaardag bij SED.
Deze keer met een GROUPON voor een 4-gangen aspergediner.
Voorafje en zo allemaal goed gelukt. Lekker fris.
Goede uitleg door de serveerster wat de gangen waren bij het uitserveren.
Gezellig druk. Het personeel was niet opdringerig met aanvullen lege glazen.
En tot slot bij het nagerecht nog een aardigheidje i.v.m. mijn verjaardag.
De tijd tussen de gangen mag wat korter zijn.
Een paar van ons hebben een maagverkleining ondergaan.
Als het eten ons dan te machtig wordt vragen wij of wij
b.v. het vlees het in een doggybag mee kunnen krijgen.
Dat was geen probleem.
Zonde om goed eten weg te gooien.

Het was een verrassingsdiner.
Toen ik aan tafel pas vertelde wat voor lekkers wij gingen eten
vertelde een van mijn gasten dat hij het niet zo op asperges had.
Gelijk even de bediening hierover aangesproken.
Was geen probleem, in alle gangen werden de asperges voor hem vervangen voor andere groenten.
Dit was dacht ik alweer ons 15e bezoek bij SED.
William en Astrid, graag tot een volgende keer.
Shiryl93 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Hier met de vorige AH actie wezen eten. De brasserie ziet er wat gedateerd uit en de inrichting was niet helemaal mijn smaak. Toen ik vroeg om een glas rode wijn werd er gewoon wat ingeschonken zonder te vragen wat voor rode wijn ik überhaupt wilde. De vrouw die ons bediende begon haar praatje met: 'Nou jullie zijn hier voor het AH gebeuren, je kan kiezen 3, 4, 5 of gerechten.' Er werd verder geen toelichting gegeven hier moest om worden gevraagd. Uiteindelijk zijn we voor de 4 gangen gegaan. Het voorgerecht was zeer matig. Dit was een gewoon een vleessalade in de vorm van een ringetje met wat vleeswaren erom heen en een paar standaard olijven. De vleessalade smaakte naar van die goedkope emmers van de supermarkt. Daarna kregen we een soep. Dit was een aardappelmaïssoep. Het was zo dun als water, niet op smaak en korrelig van structuur. Ook dit was een dikke onvoldoende. Vervolgens kregen we een visgerecht voorgeschoteld, een witvis met zuurkool en een soort gelei van jus. Dit was wel beter maar ik vond het persoonlijk heel vissig smaken, niet wat ik gewend ben van een gebakken witvis, maar anderen vonden het wel smakelijk dus dit kan een kwestie van smaak zijn. Hierna kwam het hoofdgerecht, dit was iets van biefstuk/tournedos met truffeljus, een puree en wat groenten. Dit was wel lekker met name de jus. Het dessert was ook lekker met iets van een soort mousse van passievrucht en mango. In totaal was het eten erg matig en vond ik vooral de denigrenende houding van de vrouw die ons bediende echt vervelend. Als je je als restaurant te goed voelt voor de restaurantactie doe er dan niet aan mee. Ik heb me bijzonder oncomfortabel gevoeld die avond en zou er niet eens terug komen ook al was het gratis.
b.urselman .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Deelname aan AH actie. Viel tegen. Het voorgerecht was erg sober met slechts een klein beetje tonijn. Zo veel tonijn dat je het niet eens proefde.
Het hoofdgerecht was kalfslende. Deze was lekker. De groente hebben we slechts met moeite kunnen vinden en de frietjes moesten tegen betaling apart worden besteld. Die waren echter wel nodig om een maaltijd te krijgen (we zijn niet eens groet eters).
Het dessert was smaakvol maar wederom karig. Een lekkere aardbei in 10 partjes en een bolletje ijs waren de hoofdingerdienten.
De wijn was lekker maar wederom erg kleine hoeveelheden.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vanwege een bruiloft was vanavond alleen de brasserie beschikbaar. Daar was overigens niets mis mee. Het is een mooie en gezellig ingerichte ruimte, waar nagenoeg alle tafeltjes bezet waren. Prima entourage dus voor een fantastisch viergangen Groupon-diner. Alle gerechtjes, brood en amuses waren goed van smaak. Vriendelijke en vlotte bediening. Over een karaf water bij de fles rode huiswijn (Tempranillo) wordt niet moeilijk gedaan.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Geen uitgebreid menu gekozen maar gekozen voor een voorgerecht en hoofdgerecht. Voorgerechten waren prima. Heerlijke tonijn en corvina. Het hoofdgerecht was de vangst van de dag, tarbot met asperges. Klonk goed maar was teleurstellend. De tarbot was veel te ver, daardoor droog. De asperges waren niet goed geschild en ook te ver, soms zelfs papperig. Daarbij hollanse garnaaltjes die ook te droog waren en ganzelever. Een fanfare van smaken, totaal niet in balans. Jammer van zulke prachtige ingredienten. De bediening was goed maar wel wat zakelijk. Iets vriendelijker zou prettig zijn.
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vrijdagavond weer heerlijk gegeten bij SED. We hebben genoten van het 4-gangen maanmenu (april) in combinatie met het BOB-wijnarrangement. De bediening is vriendelijk en legt alle gerechten duidelijk uit. De borden zijn heel mooi opgemaakt. Het eten is heerlijk. En de wijnen van het BOB-arrangement passen uitstekend bij de gerechten.

We zien al uit naar het mei-menu.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hebben hier afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten. Een 5 gangen diner van de chef. Het eten was allemaal erg mooi opgemaakt en de bediening was vriendelijk en goed. Waarom dan toch een slechte waardering: ten eerste vonden we niet alle smaak combinaties goed, maar dat is nog persoonlijk. Ten tweede kreeg mijn man 's nachts diarree en werd in de loop van de dag steeds zieker, incl koorts. Na 2 dagen was hij weer aardig hersteld, het bleek een voedselvergiftiging of voedselinfectie. Maar het ergste en 3e punt: naar aanleiding van bovenstaande stuurde ik ze een mail om te informeren over de voedselvergiftiging. Niet om hier voor onszelf nog iets mee te bereiken, want daarvoor was het toch te laat, maar om te waarschuwen zodat andere gasten niet hetzelfde overkomt. Het voorgerecht was namelijk verse/rauwe makreel en ik vrees dat dat de boosdoener is geweest. Maar op deze mail kregen we 0,0 reactie. En dat vind ik het slechtste van dit alles.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vonden het niet zo. Heel vreemd dat je de frietjes apart erbij moet bestellen. Wat overigens gewoon voorgebakken diepvriesfriet was, bak het dan voor die prijs zelf!. Prijs/kwaliteit klopt niet echt. Voor dat geld gaan we voortaan liever ergens anders. Vonden het ook niet echt gezellig zitten in de brasserie, maar smaken verschillen.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten alleen de reservering gemaakt op Iens was niet bekend in het restaurant .
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Hoofdgerecht teruggegeven, ander gekregen wat wel voldeed. Weinig tot geen bijlage, kan je eventueel bij bestellen. Is natuurlijk te zot. Maak er maar geen Franse keuken van. Voor een keer daar te eten is geen straf maar de volgende keer toch nog een keertje over denken.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij waren zeer tevreden over de 3 en 4 gangen menu's.
Want over de bepaalde bereidingswijze van enkele gerechten die je niet kent of die je thuis niet eet, is toch moeilijk te beoordelen want niet iedereen heeft dezelfde smaak.
Dus het ene kwam wat lekkerder over dan het andere.
Maar het totale plaatje was voor ons prima tot goed.
Shiryl93 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
joskes64 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima restaurant. Wij zijn zeer tevreden. Wij hebben geboekt voor het 3-gangen menu op basis van de AH-restaurant-actie. Mijn vrouw had als hoofdgerecht kabeljauw, welke goed gegaard was en daardoor glom, en ik zelf varkenshaas van het Iberico varken, ook deze was mooi rose gegaard. Daarbij bij beide gerechten paddestoelen, zuurkool, wortelpuree en bijbesteld frites. De bediening was attent en zeer vriendelijk. Wij gaan er beslist nog eens eten.
liekevankuijk .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben prima gegeten en genoten van de gezellige avond. Geen op- of aanmerkingen! Dus zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben al meerdere keren hier gegeten en dus al meer goede ervaring bij SED.
eefsteen .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bij ontvangstbalie was even niemand, maar waren uit de keuken wel Gordon Ramsey-achtige vloeken en geschreeuw te horen. Misschien wel grappig bedoeld? Met AH-actie een 3-gangen verrassingsmenu genomen. Voorgerecht was wel aardig charcuteriebordje, hoofdgerecht met niet malse Ibericolende, nagerecht gemiddeld. De wijn werd zonder te proeven ingeschonken. Bij te betalen frietjes waren goed gebakken diepvries. Vanwege drukte waarschijnlijk een aantal heel aardige, maar onervaren jongedames in de bediening die niet de indruk wekten dat ze wisten waar ze over praten. Als je met zo'n actie probeert een breder publiek te trekken moet er toch meer moeite voor worden gedaan.
nanniedenijsbik .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrij ontvangen en bediend, eigenlijk niets op aan te merken. Het enige minpuntje was dat er na de koffie niemand meer naar ons omkeek (ook echt niet meer onze kant op keek) en we uiteindelijk iemand aan het jasje hebben moeten trekken om de rekening te kunnen vragen. Dat is een aandachtspuntje. Maar verder... top!
jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Groente missen we erg , al was het maar wat salade.
beer-27 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een "aangeklede "aardappelsalade was goed van smaak en zoals verwacht leuk opgemaakt. De hollandse biefstuk ontbeerde wat extra's . Tamelijk flauw van smaak. Jammer . Bordje wel weer leuk opgemaakt. Nagerecht redelijk simpel, het kruiden ijsje leek op sorbet ijs, het "chocolade" taartje bleek een met cacaopoeder bestrooid samengesteld hoopje van creme en cake. Voor het eerst hier wat minder gegeten dan anders. Er is dan ook ruimte voor verbetering.
Lina D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken bij uw restaurant. Een aanbeveling voor anderen.
Alleen bij het tweede glas wijn werd er heel weinig bijgeschonken.