SED

Hoofdstraat 75 5109 AB 's Gravenmoer Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant SED

Samen eten en drinken

SED is de afkorting van samen eten en drinken. De uitkomst van deze optelsom is volgens eigenaren William en Astrid gezelligheid. Kom en ervaar het zelf. Er is een restaurant, een brasserie en een grand café waar verse producten op een creatieve manier worden gepresenteerd. Of je nu intiem wilt dineren of een toplocatie voor een walking diner zoekt, het is bij SED allemaal mogelijk. Als je zelf de perfecte locatie hebt gevonden waar het eten en drinken nog ontbreekt, verzorgt SED met liefde de catering voor je.

Meer informatie over restaurant SED

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
een geweldige ervaring. Elk gerecht was een plaatje. Heeeeerlijk gegeten.
De bediening uiterst vriendelijk/ gezellig.
Ambiance optimaal.
Een aanrader voor een ieder die van sfeer en kwaliteit houdt
hans T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
gezien de prijs was het heel matig. niet AH waardig. wij waren zeer teleurgesteld. Het is voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Petrie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende combinaties en creaties. En toen het buiten te fris werd, stond er direct een tafel binnen voor ons klaar. Complimenten! Familie de Leeuw
inge D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
In de loop der jaren zijn we verschillende keren geweest, met of zonder ah restaurantacties. Constante kwaliteit ..... en dus TOP. We zullen er zeker nog vaak komen.
Corné C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
lekker gegeten, gerechten erg goed verzorgd. Met verrassingsmenu is moeilijk in te schatten of prijs-kwaliteitsverhouding goed is.
marjanne10 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten . Werd goed rekening gehouden met onze wensen, en de bediening was vriendelijk en correct. Voor herhaling vatbaar.
Lia P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en is zeker voor herhaling
De bediening was vlot en correct niet op dwingerig
En de prijs was betaalbaar
Ivonne M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten, iets te snelle service wr waren ook de laatste tafel.
Maar voor herhaling vatbaar.
pmmkonincks .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
zeer lux eten waar je ook van moet houden.
erg mooi opgediend en uitleg wat je krijg.
dit is niet veel voor weinig maar met dessin en veel smaak.
h.j.m. L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
prima gegeten ! gerechten gegeten die ik zelf nooit zou bestellen.
leuk om te doen zeker samen met mijn partner.

voor herhaling vatbaar !
090729 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij, 4 Dames, hebben er ontzettend van genoten.
Goede verzorging en lekker gegeten. Toppie.
Lokatie gunstig goede parkeer gelegenheid en puike ontvangst.
chb.segeren .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Komen al jaren bij SED.Zijn altijd al erg tevreden geweest,nu dus weer. Ontvangst was zoals altijd erg vriendelijk. Hadden deze keer een AH menu. leuk geserveerd en prima smaken. kortom een prima etentje gehad.Gaan binnenkort weer.

Met vriendelijke groet: Kees Segeren.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Alles was zeer perfect en heel erg gezellig ,heel goede uitleg over gerechten .
kan niet anders zeggen alles was perfect.
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Erg lekker gegeten! Mooie smaken en lekker gecombineerd. Zeker een aanrader en ga hier vaker komen!!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Pieterv.S. Op 14 mei uit gaan eten voor mijn verjaardag bij SED.
Deze keer met een GROUPON voor een 4-gangen aspergediner.
Voorafje en zo allemaal goed gelukt. Lekker fris.
Goede uitleg door de serveerster wat de gangen waren bij het uitserveren.
Gezellig druk. Het personeel was niet opdringerig met aanvullen lege glazen.
En tot slot bij het nagerecht nog een aardigheidje i.v.m. mijn verjaardag.
De tijd tussen de gangen mag wat korter zijn.
Een paar van ons hebben een maagverkleining ondergaan.
Als het eten ons dan te machtig wordt vragen wij of wij
b.v. het vlees het in een doggybag mee kunnen krijgen.
Dat was geen probleem.
Zonde om goed eten weg te gooien.

Het was een verrassingsdiner.
Toen ik aan tafel pas vertelde wat voor lekkers wij gingen eten
vertelde een van mijn gasten dat hij het niet zo op asperges had.
Gelijk even de bediening hierover aangesproken.
Was geen probleem, in alle gangen werden de asperges voor hem vervangen voor andere groenten.
Dit was dacht ik alweer ons 15e bezoek bij SED.
William en Astrid, graag tot een volgende keer.
Shiryl93 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Hier met de vorige AH actie wezen eten. De brasserie ziet er wat gedateerd uit en de inrichting was niet helemaal mijn smaak. Toen ik vroeg om een glas rode wijn werd er gewoon wat ingeschonken zonder te vragen wat voor rode wijn ik überhaupt wilde. De vrouw die ons bediende begon haar praatje met: 'Nou jullie zijn hier voor het AH gebeuren, je kan kiezen 3, 4, 5 of gerechten.' Er werd verder geen toelichting gegeven hier moest om worden gevraagd. Uiteindelijk zijn we voor de 4 gangen gegaan. Het voorgerecht was zeer matig. Dit was een gewoon een vleessalade in de vorm van een ringetje met wat vleeswaren erom heen en een paar standaard olijven. De vleessalade smaakte naar van die goedkope emmers van de supermarkt. Daarna kregen we een soep. Dit was een aardappelmaïssoep. Het was zo dun als water, niet op smaak en korrelig van structuur. Ook dit was een dikke onvoldoende. Vervolgens kregen we een visgerecht voorgeschoteld, een witvis met zuurkool en een soort gelei van jus. Dit was wel beter maar ik vond het persoonlijk heel vissig smaken, niet wat ik gewend ben van een gebakken witvis, maar anderen vonden het wel smakelijk dus dit kan een kwestie van smaak zijn. Hierna kwam het hoofdgerecht, dit was iets van biefstuk/tournedos met truffeljus, een puree en wat groenten. Dit was wel lekker met name de jus. Het dessert was ook lekker met iets van een soort mousse van passievrucht en mango. In totaal was het eten erg matig en vond ik vooral de denigrenende houding van de vrouw die ons bediende echt vervelend. Als je je als restaurant te goed voelt voor de restaurantactie doe er dan niet aan mee. Ik heb me bijzonder oncomfortabel gevoeld die avond en zou er niet eens terug komen ook al was het gratis.
b.urselman .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Deelname aan AH actie. Viel tegen. Het voorgerecht was erg sober met slechts een klein beetje tonijn. Zo veel tonijn dat je het niet eens proefde.
Het hoofdgerecht was kalfslende. Deze was lekker. De groente hebben we slechts met moeite kunnen vinden en de frietjes moesten tegen betaling apart worden besteld. Die waren echter wel nodig om een maaltijd te krijgen (we zijn niet eens groet eters).
Het dessert was smaakvol maar wederom karig. Een lekkere aardbei in 10 partjes en een bolletje ijs waren de hoofdingerdienten.
De wijn was lekker maar wederom erg kleine hoeveelheden.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vanwege een bruiloft was vanavond alleen de brasserie beschikbaar. Daar was overigens niets mis mee. Het is een mooie en gezellig ingerichte ruimte, waar nagenoeg alle tafeltjes bezet waren. Prima entourage dus voor een fantastisch viergangen Groupon-diner. Alle gerechtjes, brood en amuses waren goed van smaak. Vriendelijke en vlotte bediening. Over een karaf water bij de fles rode huiswijn (Tempranillo) wordt niet moeilijk gedaan.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Geen uitgebreid menu gekozen maar gekozen voor een voorgerecht en hoofdgerecht. Voorgerechten waren prima. Heerlijke tonijn en corvina. Het hoofdgerecht was de vangst van de dag, tarbot met asperges. Klonk goed maar was teleurstellend. De tarbot was veel te ver, daardoor droog. De asperges waren niet goed geschild en ook te ver, soms zelfs papperig. Daarbij hollanse garnaaltjes die ook te droog waren en ganzelever. Een fanfare van smaken, totaal niet in balans. Jammer van zulke prachtige ingredienten. De bediening was goed maar wel wat zakelijk. Iets vriendelijker zou prettig zijn.
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vrijdagavond weer heerlijk gegeten bij SED. We hebben genoten van het 4-gangen maanmenu (april) in combinatie met het BOB-wijnarrangement. De bediening is vriendelijk en legt alle gerechten duidelijk uit. De borden zijn heel mooi opgemaakt. Het eten is heerlijk. En de wijnen van het BOB-arrangement passen uitstekend bij de gerechten.

We zien al uit naar het mei-menu.