Sector 3

7,1
7,1
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen zondag hier koffie met een broodje gedaan. Broodje tonijnsalade was lekker alleen een beetje karig belegd, veel sla, weinig tonijn. Broodje carpaccio idem dito. Maar goed, niks te klagen, prima tent voor een broodje en koffie. Alleen was de wc ongekend smerig, plakkerige vloer, viezigheid op de bril: BAH! Daar zou echt meer aandacht aan besteed moeten worden, want het is niet de eerste keer dat ik dit meemaak!
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Ruime keuze aan broodjes op de lunchkaart. Wij genoten van een bruin broodje gezond, met kaas, ham en sla, en van een bruin broodje met humus en avocado. Prima porties, de honger was gestild. de decafé cappuccino was helaas wat te slap, die mag wel wat pittiger. De bediening is vriendelijk, maar heeft het duidelijk nogal druk. De inrichting is niet bijster interessant. Je zit behoorlijk dicht op elkaar. Wij zaten gelukkig aan een tafeltje aan de zijkant, en hadden leuk zicht op de oliebollenbakkers bij de ingang. Na afloop hebben we nog oliebollen meegenomen, en die smaakten echt heerlijk!
Arletjepetje .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Van buiten ziet Sector 3 er hip uit. Van binnen is daar weinig van terug te zien. Het was niet enorm druk maar de bediening was dat wel. We werden teruggestuurd toen we onze bestelling aan de balie wilde doorgeven. De drankjes kwamen niet en werden achteraf dubbel gerekend. De 'warme broodjes' waren koud op een warm bord. Geen kinder-opties, geen peper en zout op tafel en geen servetjes. Zelfs toen ik aangaf dat de rekening niet klopte wn wij niet zo tevreden waren over de broodjes kon er geen klantvriendelijkheid vanaf. Geen excuus. Utrecht heeft gelukkig een scala aan fijne tentjes want hier kom ik nooit meer.
Magdalenajaw .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Sector 3 is leuk als een lunchroom. Smakelijke broodjes en goeie smoothies. De delicatessen zijn bijzonder en handgemaakt.
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Wij verheugden ons op een lekkere lunch bij Sector 3, maar bij aankomst bleek er geen ruimte meer te zijn voor ons, terwijl het "lunch-spitsuur" toch al voorbij zou moeten zijn geweest. Maar er waren ook erg weinig tafeltjes. Tjsa, zo krijg je je restaurantje wel vol... We konden tijdelijk met ons drieën aan een klein tafeltje zitten, waar we vreselijk in de weg zaten voor de bediening, en de tafel stond aan de grond vastgeschroefd, dus konden we ook niet even opschuiven. Tot er een tafel vrijkwam, en we wel op ons gemak konden zitten. Op de lunchkaart staan enkel broodjes, koffie/thee, en sap/smoothies. Jammer dat er geen soep of tosti's waren. En ook de bonbons, macarons, en gebakjes die staan uitgestald, staat niks over op de kaart. Ik ben geen liefhebber van broodjes. Aangezien er niks anders was, moest ik wel een broodje kiezen. Het broodje dat ik kreeg, was overladen met gerookte kipfilet; zo veel dat ik de rest van het broodje bijna niet proefde. Dan maar 'ontleden' en alles maar apart opeten. Het broodje leek niet vers. Het was erg taai en hard. En de guacamole was niet goed op smaak: te weinig citroensap en peper. Dat viel me behoorlijk tegen. De smoothie die ik had besteld was geen echte smoothie: er zat iets van yoghurt in. Het was wel lekker. De bediening vond ik erg chaotisch, er werd constant gezegd "ik kom jullie zo helpen", maar we moesten toch weer steeds lang wachten. Een perensap besteld, die nooit onze tafel heeft bereikt. Voordat we de zaak uitliepen, hebben we nog een paar macarons gekocht. Deze waren wel ontzettend lekker, alhoewel ik betwijfel of ze huisgemaakt zijn.
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Erg leuke plek in een van de leukste straten van utrecht om te lunchen. Heerlijke broodjes en sapjes. Ook erg lekker brood voor thuis of om op zondag ochtens croissantjes te halen.
Krijgsvrouw .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Vanmiddag een high tea genuttigd samen met moeder en zus. Werden vriendelijk ontvangen, kregen een tafel bij het raam. Jammer dat de tafels niet bij elkaar geschoven kon worden, maar vond dat zelf niet echt heel erg.
Heel veel keuze qua thee, de ene iets lekkerder dan de ander (persoonlijke voorkeur). Kregen een etagère met o.a. soep, sandwiches, macarons. Het was allemaal heel erg lekker en ook veel. Prijs-kwaliteit verhouding vind ik goed.
Zou er zeker nog een keer terug willen gaan voor een high tea of een lunch.
Cilia T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Vanmiddag geluncht bij Josephine. Wat een leuk restaurant is dit, echt een aanrader! Wij hadden een broodje humus, kip guacamole en geitenkaas. Het eten was duidelijk vers en goed op smaak gebracht. Hiervoor betaalden wij niet eens de hoofdprijs. Het meisje wat ons bediende was vriendelijk en het duurde niet lang. Het decor is simpel maar modern. Ik zou hier zeker weer teruggaan.
Arual81 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Gisteren bij Josephine geluncht, zoals wel vaker want de broodjes zijn heerlijk. Echter was de bediening gister erg slecht. Hoewel het niet druk was moesten we lang wachten totdat iemand de bestelling kwam opnemen. Vervolgens werd het verkeerde broodje op tafel gezet, de dame in de keuken was zichtbaar geïrriteerd toen ik ermee terugkwam. Mijn vriendin wachtte nog met haar broodje maar het duurde lang voordat de mijne kwam, voor mijn gevoel gingen anderen voor. Uiteindelijk heb ik mijn broodje mee naar werk genomen. Bij het afrekenen werden we niet gecompenseerd voor het lange wachten en gemiste lunch.
Ruurdje P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Dit gezellige lunchtentje op de Twijnstraat is groter dan we dachten: er zit ook nog een leuk ingerichte werfkelder bij. Simpel maar gezellig ingericht. We aten een goed belegd broodje voor een hele goede prijs. Ik denk dat deze tent wel een van de betere prijs/kwaliteit-verhoudingen heeft in Utrecht.

De keuze is enorm groot, verschillende soorten broodjes, van alles erop. De 'standaard' dingen die je op veel plekken ziet, maar ook wat origineler beleg. Bediening was prima. Tafelgenoot kreeg alleen een ander broodje dan besteld, maar die was ook lekker dus dat was geen probleem.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Zaterdag jl. voor de tweede keer bij sector 3 geluncht. De bediening is vriendelijk en ok, de sfeer is prima en de broodjes heerlijk. Alleen jammer dat ze vanwege de botte messen niet te snijden zijn. Had hier de eerste keer al een tip over gegeven - slijpen dus - en kreeg te horen dat dat wel vaker werd gezegd. Maar goed, nog niets mee gedaan dus. Vandaar een 5 voor service.
SimoneO .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
De sfeer is heel gezellig en ontspannen. De bediening is vriendelijk en het eten is heerlijk. Lekker brood, vooral het desembrood met huisgemaakte eiersalade is een aanrader. Ook de carrotcake is fantastisch!
Awiekenkamp .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
De bediening was heel erg vriendelijk.
Echt schoon was het niet, een erg lange haar onder een thee kannetje, op toilet hing een vies handdoekje (waarom geen papieren handdoekjes?), wc deur ook erg vies en op ons tafeltje lag nog de suiker van onze voorgangers. Ook katten voer bakjes vind ik niet in deze winkel thuis horen.
De high tea was erg lekker maar ook erg weinig voor de hoge prijs en daarom niet voor herhaling vatbaar. Voor een extra koffiekopje soep betaalden we 4,95. De quiche was ter grote van een euro! Wel weer heel erg lekker. Wat een beetje tegen viel was de droge scone en de clotted cream was gewoon boter.
Dan ken ik echt wel betere high tea's, zeker zo lekker en een betere prijs kwaliteit verhouding.
We denken dat als bovenstaande punten aangepast worden we zeker terug zouden komen!

Hartelijk dank voor uw recensie over Josephine. We letten in het vervolg extra goed op de hygiëne. Vervelend om te horen dat de high tea tegenviel, waarschijnlijk een misverstand omdat u uiteindelijk met drie personen kwam i.p.v. twee. Graag nodig ik u uit voor een gratis kop soep bij Josephine!
Jits C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Sympathieke bediening, heerlijke broodjes (vooral de gecarameliseerde witlof met geitenkaas) en heerlijke macarons. Ook de salty caramel bullets zijn erg smakelijk. De mango-salsa is alleen niet zoals het hoort.
Beste Jits, hartelijk dank voor je recensie over Josephine. Wij zijn zelf ook erg fan van de salty caramel bullet. Kom je ons binnenkort vertellen hoe de mango-salsa hoort te zijn volgens jou? Wellicht dat andere bezoekers daarvan kunnen profiteren!
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Mooi restaurant, sfeervol ingericht. De lunch was erg lekker. Grote keus uit diverse broodjes. Smakelijke combinaties op de kaart. Ruime kaart om uit te kiezen. De service was wat rommelig, omdat we zijn geholpen door uiteindelijk 3 verschillende mensen. Wel allen vriendelijk. In de winkel, voor thuis, nog een lekker stukje taart meegenomen. Heerlijk !!
Dirtsa .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
We zijn nu al een paar keer in Sector 3 geweest voor koffie/thee met gebak waar een enorme keuze in is. Alles ligt verleidelijk mooi uitgestald in een vitrine voor in de zaak en dat maakt de keuze wellicht moeilijk. Ook deze keer, tussen twee museumbezoekjes in, nam ik echter weer de worteltaart waaraan ik prettige herinneringen had. Dit stuk was toch echt anders dan de vorige keer: iets "sponziger" maar toch ook nog wel heel smakelijk. Bij navraag bleek dat mijn favoriet van de vorige keren de stevigere biologische versie met de witte topping is en die was op dit moment niet voorradig. Het meisje achter de verkoopbalie begreep mijn opmerking over het smaakverschil en zou het doorgeven.
Tot onze verrassing kun je tegenwoordig ook beneden zitten, in de werfkelder. We hebben daar heerlijk op een bank met uitzicht op de gracht onze enorme koppen chai tea (latte) gedronken en ons gebak opgepeuzeld. De inrichting beneden is heel "basic": grijs, lila, bruin, houten vloer, tafels en stoelen en enkele comfortabele fauteuils en banken. Het geheel oogt wat "onaf" maar bleek dat volgens het personeel toch niet te zijn. Boven is het wat aangekleder maar op beide plaatsen is het prettig en lekker toeven! We hebben de kaart goed bestudeerd en een volgende keer gaan we misschien de high tea proberen die ons erg aantrok!
Anneloes_bergen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Begin januari heb ik met een vriendin heerlijk gelunched bij Sector 3 (zeer goede broodjes, lekkere thee en heerlijk gebak), leuke sfeer, leuk uitzicht op de gracht. Een aanrader voor een lekkere rustige broodjes lunch.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Na 1 keer lunchen op een vrijdagmiddag (waarbij de service heel erg tegen viel), toch nog een keer terug gegaan om te lunchen. Eerlijk is eerlijk, de service was nu echt veel beter. Niets op te aan te merken, netjes, attent, snel. Dus nu dan ook een betere score. Broodjes waren nog steeds erg lekker! Helaas vond ik het wel jammer dat door het frituren van oliebollen in de deuropening de hele tent naar frituurvet stonk, maar ja, dat was dan ook het enige minpuntje.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
De broodjes waren erg lekker! Lekker vers brood. Sfeer ook relaxt. Wel een beetje frisjes omdat de deuren open staan omdat er voor in het cafe een winkeltje zit (het was vandaag een echte koude, winderige herfstdag). Maar tot dusver niet echt wat aan te merken.
Maar helaas, helaas, wat een slechte bediening. Alle meisjes lijken wel bezig met hun eerste werkdag in de horeca ooit. Allereerst je gasten doorverwijzen naar beneden omdat het boven vol is, vervolgens je gasten beneden maar compleet vergeten. Na 20 minuten zijn we maar weer naar boven gegaan en daar gaan zitten omdat we geen personeel meer hadden gezien; ook geen kaart gehad. Bij iedere bestelling veel moeite moeten doen om de aandacht te krijgen: "o wilt u iets bestellen? Dan moet ik eerst even mijn blocnote halen.." zucht. Het personeel heeft de helft van de tijd echt geen notie van de omgeving en ziet per toeval een zwaaiende klant. Er is volgens mij ook totaal geen structuur onder het personeel, iedereen doet maar wat, dan die tafel, dan die, dan weer even de winkel, dan weer inpakken, etc.,etc. Erg jammer want het eten en drinken was prima! Het was overigens niet echt heel druk, dus bij drukte zal het nog wel erger zijn met de service.
Amber N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Heel fijne sfeer, licht, warm en rustig ondanks dat er wel wat mensen in de winkel waren. De machiato was perfect (!) en heerlijke zoetigheden, heel mooi uitgestald. Vriendelijk personeel en niet te vergeten Fien, de lieve knuffelhuiskat. Ik ga hier zeker terugkomen!
Beste Springbokje, fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over Josephine. We zijn zelf ook erg trots op onze zaak! Latte macchiato's moeten bij ons altijd perfect zijn (anders mag je hem gewoon terugsturen) en we zijn ook erg blij met Fien. Tot snel!