SEC eten&drinken

Lindeplein 13 5061 Oisterwijk Nederland Kaart

Over restaurant SEC eten&drinken

Prachtige wijn-spijscombinaties

Een ruime, mooie zaak met een prachtige open keuken. Je zult het merken, de bediening heeft verstand van zaken en kan je prima adviseren in wijn en spijs. Als je een hap neemt van de fraai opgemaakte gerechten, proef je meteen dat de chef de beste producten gebruikt en die met veel liefde bereidt.

Meer informatie over restaurant SEC eten&drinken

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00
- Wijnbar 12:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Vjseegers .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk gegeten.
De visgerechten (schelvis en scholfilet) waren lekker klaargemaakt en precies goed gaar.
Erg vriendelijke en attente bediening.
Modern ingericht restaurant met een mooi terras. Jammer dat het net even buiten het echte mooie centrum van Oisterwijk ligt.
Maar wij komen hier zeker terug als we weer in de buurt zijn.
RR66 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gezellig ingericht. Attente bediening. Weinig variatie op de kaart.
Hoofdgerechten ronduit fantasieloos opgemaakt. Tournedos goed van smaak maar gegarneerd met smakeloze snijbonen en aangebrande aardappelcarres.
De gerechten zijn niet verfijnd. Je mag dat voor het prijsniveau wel verwachten.
Dankuwel voor uw feedback. Ik vind het bijzonder vervelend te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan gisteren, dat mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Heeft u wel de kans gehad dit bij een van onze medewerkers te melden? Wij hadden dan met liefde een nieuw gerecht voor u gemaakt. Excuses dat het zo gelopen is. We hopen u op een ander moment nog bij ons te mogen ontvangen en het goed te maken. Wellicht kunt u contact opnemen met ons via e-mail welkom@secetendrinken.nl om te kijken naar een passende oplossing.
Laurence L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wat een geweldig avond! We hadden om 19.00 afgesproken maar dat betekent niet dat je om 19.00 moet gaan eten, nee je avond is vanaf 19.00 en dan gewoon op je gemaak genieten. Accoustiek is ook uitstekend, het was wel vol maar nergens geen last van! Bediening super vriendelijke, weet wat ze serveren echt top! En het eten daar kan je niet veel over zeggen, gewoon fantastisch.... wij hebben genoten , danku wel voor een geweldig avond en tot zeker snel.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We konden het toch niet laten en geboekt voor de kliekjesavond, nu met partner en drie vriendinnen. Kort samengevat en blij te kunnen vermelden is dat na een wat mindere periode, Team Sec terug is.

Geen uitgebreid verslag ditmaal maar even de hoogtepuntjes. Een feestelijk aperitief met een rosé champagne, jammie.

De eerste gang was volgens de meeste aan tafel meteen het hoogtepuntje van de avond, Kreeftentartaar met yuzu accenten, gebakken langoustine staartjes, stukjes abrikoos en mayonaise gekruid met garam masala. Ernaast een heerlijke Riesling uit de Pfalz van Burklin Wolf die de smaken ondersteunde.

De rogvleugel was keurig bereid en de reerug had een hele mooie begeleider een Rosso Salento de Gran Trio, toppie.

We werden verrast door een Vin Jaune 2008 de La Rouve uit de Jura die overigens bij de meeste dames niet helemaal in de smaak viel vanwege de oxidatieve toets. In een houten kistje stukjes oude comté met erop stukjes bleekselderij en een vloeibare marmelade van sinaasappel en limoen. Een hele mooie en verrassende wijn spijs combinatie, complimenten.

Het dessert had een hele mooie smakencombinatie, melkchocolade met gember en yuzu, super. Een nadeel was dat het wel erg vulde.

Bediening was zeer goed verzorgd door drie vrolijke jonge dames, in de hoofdrol Tessa van Veggel die de rol van maître prima vervulde, complimenten!

Prijs kwaliteit was super, de all-in prijs was slechts €55-

Een prima avond met een fijn gezelschap. We voegen Sec wederom toe aan onze favorieten.
Thido A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Hier zoals elk jaar met twee vrienden gegeten tijdens de bier-spijs-dagen. Je krijgt dan 5 gerechten met elk een bijbehorend speciaalbier. Zoals altijd geweldig gegeten hier! Heerlijke combinaties van verfijnde gerechten en bekende en onbekende speciaalbieren uitgezocht door de eigenaar van het cafe twee deuren verder.

We hebben weer een geweldige Vond gehad en gaan volgend jaar zeker weer!
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vele goede recensies deden ons besluiten bij SEC te gaan eten voor de verjaardag van mijn vriend. Prijs / kwaliteit is naar mijn mening uit verhouding. Bediening te geroutineerd, luisteren niet naar je reactie op de vraag of het gesmaakt heeft. Gerechten niet van niveau wat je voor de prijs mag verwachten. Veel keuze op de winepad maar niet alles was voldoende aanwezig om tafel van 6 een paar wijntjes in te schenken. Verwachtingen waren misschien te hoog en viel het ons tegen.
Trix Z.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
gezellig en uitstekende bediening. Eten was prima, mooie opgemaakte borden en wijn advies ook goed. Tafels waren ook mooi gedekt.
JorisvdBraak .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Met 2 personen laten verrassen, en verwennen door een 3 gangenmenu.
Na een lekkere apperatief-gin, werden de mosselen met kerrie-kokos voorgeschoteld. Niet dagelijkse combi die prima bij elkaar paste, lekker op smaak.
Als hoofdgerecht de eendenborst met bietjes-aardappel-rozenbottel. Heerlijk vlees, mooi opgemaakte supplementen, écht lekker.
Tenslotte de Romanoff, met witte chocolade, ijs en aarbeien. Fijne zachte zoete smaak.
Het blijft een mooie plek, waar je heerlijk verwend wordt!
Edwin08 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Nog steeds ons favoriete restaurant en chefkok!!
Wat een beleving iedere keer weer als we er gaan eten; opmaak van de borden, smaaksensaties & combinaties, de mooie open keuken en nooit een hongerig gevoel als we de koffie bestellen!! Door de constante hoge kwaliteit en regelmatige wisseling van de kaart, gaan we iedere keer met een heerlijk gevoel uit eten.
Ook de wijnkaart is zorgvuldig gekozen en behoorlijk uitgebreid.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Afgelopen weekend op aanraden met vrienden gegeten. Heerlijk gegeten, smaakpapillen goed verwend. Hele avond buiten op terras gezeten. Halverwege de avond ging dit prima met een heater aan.
Daarnaast erg leuke en spontane bediening. Zeker een aanrader!
Frummels .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Met Moederdag geluncht bij SEC. Ow ow wat was het lekker! Het was de eerste keer dat ik er kwam en wat we op hebben weet ik eerlijk gezegd niet meer precies. Iets met parelhoen o.a. Het was het wisselend twee gangen lunchmenu met friandises. Heel de middag hebben we op ons gemakje gegeten en gedronken en genoten van het terras. Top! Bediening ook.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Het is nog wat te fris voor het terras, dus we nemen binnen plaats, waar de open keuken, de grote bar en de haard de blikvangers zijn van de moderne inrichting. De wijnkaart (op een tablet) is vrij uitgebreid en gevarieerd. We beginnen met een combinatie van zwaardvis en tonijn. De zwaardvis heeft helaas niet heel veel smaak en is wat taai. De tonijn smaakt beter maar is beperkt tot twee kleine stukjes. Het hoofdgerecht is een stuk beter: een royaal portie asperges die goed klaar gemaakt zijn, geserveerd met een ei (dat wel iets zachter had mogen zijn wat ons betreft), stevige hollandaisesaus en risotto. Het is geen lichte kost maar smaakt wel. Na krijgen we aardbei, ministukje cheesecake en sorbet; een aardige afsluiting. De jonge bediening is professioneel, attent en vriendelijk. Alles bij elkaar een restaurant waar het prima toeven is.
Groeneweg .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Van de week bij sec gegeten door goede recencies te lezen, maar viel tegen! Vrouw was 40 geworden, dus mee uit eten genomen. 3 gangen menu gekozen. Voorgerecht was gemarineerde zalm met wat groenten die niet geblancheerd waren! hoofgerecht een duo van kalf, erg flauw, en risotto weer te zout met een goedkoop soort truffel! Dessert was erg flauw! Dus niet echt een aanrader!
Mulder201487 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
We zijn zorgzaam, bekwaam en met humor bediend. Bediening was een genot
Heerlijk eten in een fijne warme sfeer. Verstand van de wijnen die ze op de kaart hebben.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Wij hadden voor 42 euro een viergangen diner,wij vonden het wat te weinig maar de smaak was subliem.Het is net als er aktie`s zijn dat ze je minder geven,daarom gaan we een keer terug zonder aktie en kijken wat we dan krijgen.
Petervancatz .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Heerlijk gegeten bij sec, lekkere stoelen, net personeel en heerlijk eten, dat mooi opgediend op tafel kwam, helemaal top!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Top gerechten met de uitstraling van minimaal 1 ster. Verrassende uitwerking van bekende producten met top smaken. Zelfs voor de normale prijs een aanrader voor een ieder die nu eens niet alleen maar veel wil eten.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
het eten is er altijd heerlijk,de bediening is vriendelijk en het is er heel gezellig.Wij hebben er
altijd nog erg lekker gegeten . rundertartaar is erg heerlijk .
Dicie .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
De service was naar onze mening erg traag: 3h25 voor een driegangenmenu. Twee hoofdgerechten zijn teruggestuurd, het ene omdat het te koud was, het andere omdat het verbrand was. Toen er wijn besteld werd, werd deze vergeten. Wat wel gezegd moet worden: het koude en het verbrande gerecht werden vervangen, er werd een kopje thee aangeboden en twee glazen wijn zijn niet gerekend. De bedoelingen zijn zeker een 9 waard, maar het is allemaal niet gelopen zoals gehoopt.
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Supper gegeten en gedronken. Mooie en zeer lekkere gerechten. Goede wijnen en een supper bediening. Zijn er al vaker geweest en zal beslist niet de laatste keer zijn. Voor ons het beste restaurant van Oisterwijk.