Seburch

Séburch 9 8711 EE Workum Nederland Kaart

Over het restaurant Seburch

Een magische plek

Gevestigd in een oude zeemansherberg, een open verbinding met het IJsselmeer en een magisch uitzicht over de haven voor de sluis die overigens ook nog is genoeg ligplaatsen heeft. Dit pareltje van een restaurant is voor watersporters een waar paradijs. Het diner bij Seburch is ook nog is tot in de puntjes verzorgd en daarmee is het restaurant dus helemaal een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Seburch

Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:00
Maandag en dinsdag gesloten.

van 1 november t/m 31 maart, ook op woensdag gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Seburch

Marian M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Kwaliteit eten erg goed: originele en smaakvolle gerechten. Zeker de desert sreekgerechten een aanrader zoals ijs met suikerbrood en bonbon met Berenburg. Leuke en sfeervolle ambiance en prima service!
jannieenpiet .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een mooie lokatie, een goede ontvangst met vriendelijke mensen. Alle gerechten, zowel het voor,hoofd en het nagerecht waren goed! Een aanrader voor genieters.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Leuke tafel met uitzicht op het water. Prima service. Goede witte (sauvignon) en rode (?) huiswijn. AH-actie: keuze uit 2 verschillende 3-gangen menu's € 28,50 en € 34,50. Jammer dat bij het menu van € 28,50 je geen tweede keuze hebt in het hoofdgerecht (varkensvlees).
maaike H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Geweldig restaurant met erg lekker eten, goede bediening en fantastisch terras met prachtig uitzicht op de haven! Echte aanrader! Eten erg vers en lekker, goede prijs-kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Seburch ligt op een mooie lokatie. Heeft een stijlvolle inrichting. De bediening is plezierig. Uitstekende gerechten. Zelfs een Nederlandse wijn (!) op de wijnkaart
Josje R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We werden voortreffelijk geholpen door de vriendelijke gastheer ondanks dat we met de A H actie meededen
De keuze was goed en meer dan voldoende
Als voorgerecht namen we een salade die smaakvol was met stukjes fruit en werd opgediend met een heerlijk broodje met boter en aiolie
Mijn echtgenoot koos de scholfilet met zalmsnippers en ikzelf nam de goed gebakken malse biefstuk met cantarrele ,die begeleid werden met diverse groenten zoals broccoli ,een frisse gourgette salade ,,rabarber en een gegratineerde aardappelschoteltje,
De smaken van de gerechten waren uitstekend op elkaar afgestemd en de hoeveelheid was goed.
Het nagerecht bestond uit een warm appeltaartje met ijs en slagroom Dit werd mooi opgediend .
We hebben heerlijk gegeten door middel van deze leuke actie
En bevelen dit restaurant op deze mooie locatie in Workum aan
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Seburch is een mooi en rustig gelegen locatie aan de haven. Prima service en de bediening was attent. Het eten was met zorg bereid en goed van smaak.
evanburen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Fantastisch en mooi gelegen bij de sluis met uitzicht over het water. Vriendelijke ontvangst en het eten prima en netjes verzorgd. Een echte aanrader.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima restaurant, gezellige sfeer en attente en zeer vriendelijke eigenaar/bediening. Het eten was van een prima kwaliteit en werd leuk geserveerd. We hebben meteen alweer een afspraak gemaakt voor een andere datum.
M H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mooi gelegen, rustige, romantische omgeving.
Gastheer is vriendelijk, punctueel en neemt de tijd voor de gasten.
De gastheer weet ook leuk te vertellen over de geschiedenis van deze voormalige herberg aan de sluis met uitzicht op de haven van Workum.
L. S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Uitstekend gegeten en de bediening was vriendelijk wel vonden wij de prijs iets aan de hoge kant.
Het restaurant ligt op een mooi locatie met mooi uitzicht.
I S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Super lekker en gezellig gegeten. Tafels waren sfeervol gedekt, bediening vond het leuk om details te delen met ons.".........
AR-Kreeft69 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima kleinschalig en gezellig restaurant met oog voor detail en zeer smakelijk eten. Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer langs!
kamria12kamria .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Fantastisch gelegen Restaurant aan het water waar het eten en de sfeer geweldig is.Wij komen beslist een keertje terug als we in de buurt zijn.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gastvrije ontvangst. Gezellig ingerichte ruimte. Het Fryske miel is een aanrader, met verrassende groentes. De gerechten zijn heerlijk op smaak en worden lekker warm opgediend.
We komen hier zeker terug.
strokap .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
we werden zeer prettig ontvangen onze jasjes werden door de eigenaar netjes voor ons opgehangen.
het eten was voortreffelijk en niet te duur als wij in de buurt komen ,gaan wij zeker nog eens weer naar toe een geweldige aanrader fam d.strokap
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ondanks de AH reservering voelden we ons heel erg welkom. Dat hebben we in andere restaurants wel anders meegemaakt! Fries menu was heerlijk.
Beeker .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zeer gezellig restaurant, goede gastheer en voortreffelijk eten.
Wij kozen het Friese menu, een aanrader
Wij komen her zeker nog eens terug.
Marjo56 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
..................................In één woord: GEWELDIG...................................................................
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een heerlijk fries menu en dagmenu gegeten, geen culinair gefrutsel maar met goede ingrediënten goed eten bereid
Tevens goede wijnen en ook in halve flesjes te krijgen