Seburch

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Seburch

Een magische plek

Gevestigd in een oude zeemansherberg, een open verbinding met het IJsselmeer en een magisch uitzicht over de haven voor de sluis die overigens ook nog is genoeg ligplaatsen heeft. Dit pareltje van een restaurant is voor watersporters een waar paradijs. Het diner bij Seburch is ook nog is tot in de puntjes verzorgd en daarmee is het restaurant dus helemaal een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Seburch

Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:00
Maandag en dinsdag gesloten.

van 1 november t/m 31 maart, ook op woensdag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Seburch

Wietze G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten met 50% korting. Carpaccio was aan de zoute kant en de broodjes vooraf waren een en al zout. Biefstuk erg goed. Varkenshaas was lekker, in verhouding tot de biefstuk karige hoeveelheid. Suikerbrooddessert was verrukkelijk. Al met al een terugkomst waard!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het is een heel mooie locatie. We hadden het 'wisselend maandmenu van 34.50, dit was goed verzorgd en zeer smakelijk. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede ontvangst, door naar later blijkt, de eigenaar zelf. Gezellig restaurant. Wij hadden gereserveerd ivm de AH aktie (2e menu gratis). Het eten was uitstekend, de eigenaar heel vriendelijk, kortom een gezellig etentje gehad. Komen hier zeker nog wel eens terug.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ligging op verdieping is fantastisch. Mooi uitzicht op It Soal. Bediening door een echte gastheer. Trap kan voor mensen met een beperking een probleem zijn. Mooie inrichting.
Grietje K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Leuke lokatie en heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. We bezoeken dit restaurant zeker nog een keer.zeker een aanrader voor met zijn tweeen of een groep.
jansenfrieda .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Super service, zelfs het menu kon worden aangepast naar de wensen van een puberdochter
Heerlijk gegeten, een aanrader, en zeker voor herhaling vatbaar
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hartelijke ontvangst, mooi uitzicht, goed gezelschap.
De tafel in herfstsfeer getooid, kortom het ontbrak ons aan niets.
Het eten waarvoor wij uiteindelijk ook kwamen daar hadden we iets meer van verwacht, hoewel alles wat op tafel kwam wel vers was.
Kortom toch een gezellige avond gehad.
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Ook dit jaar weer lekker gegeten . Het Friese maal ( 3 gangen) was heel erg lekker. De service was ook weer prima. Het is er gezellig. De sfeer is er fijn.klein minpuntje : je moet er een trap op.
HinkeV .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten van het Friese menu, in een gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Een echt aanrader en voor herhaling vatbaar!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zeker een aanrader. We hebben heerlijk gegeten op een prachtige locatie. Prettige bediening. Prima prijs/kwaliteit
verhouding. We komen zeker weer!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Met AH aktie het 3 gangen maandmenu gekozen. Zowel de vis als de herten t-bone waren erg smakelijk. Met de dieet wensen werd zeer goed rekening gehouden en ook alternatieve gerechten aangeboden. De bedieningwas zeer plezierig.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Kwaliteit eten erg goed: originele en smaakvolle gerechten. Zeker de desert sreekgerechten een aanrader zoals ijs met suikerbrood en bonbon met Berenburg. Leuke en sfeervolle ambiance en prima service!
jannieenpiet .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een mooie lokatie, een goede ontvangst met vriendelijke mensen. Alle gerechten, zowel het voor,hoofd en het nagerecht waren goed! Een aanrader voor genieters.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Leuke tafel met uitzicht op het water. Prima service. Goede witte (sauvignon) en rode (?) huiswijn. AH-actie: keuze uit 2 verschillende 3-gangen menu's € 28,50 en € 34,50. Jammer dat bij het menu van € 28,50 je geen tweede keuze hebt in het hoofdgerecht (varkensvlees).
Maaike H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Geweldig restaurant met erg lekker eten, goede bediening en fantastisch terras met prachtig uitzicht op de haven! Echte aanrader! Eten erg vers en lekker, goede prijs-kwaliteit verhouding.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Seburch ligt op een mooie lokatie. Heeft een stijlvolle inrichting. De bediening is plezierig. Uitstekende gerechten. Zelfs een Nederlandse wijn (!) op de wijnkaart
Josje R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We werden voortreffelijk geholpen door de vriendelijke gastheer ondanks dat we met de A H actie meededen
De keuze was goed en meer dan voldoende
Als voorgerecht namen we een salade die smaakvol was met stukjes fruit en werd opgediend met een heerlijk broodje met boter en aiolie
Mijn echtgenoot koos de scholfilet met zalmsnippers en ikzelf nam de goed gebakken malse biefstuk met cantarrele ,die begeleid werden met diverse groenten zoals broccoli ,een frisse gourgette salade ,,rabarber en een gegratineerde aardappelschoteltje,
De smaken van de gerechten waren uitstekend op elkaar afgestemd en de hoeveelheid was goed.
Het nagerecht bestond uit een warm appeltaartje met ijs en slagroom Dit werd mooi opgediend .
We hebben heerlijk gegeten door middel van deze leuke actie
En bevelen dit restaurant op deze mooie locatie in Workum aan
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Seburch is een mooi en rustig gelegen locatie aan de haven. Prima service en de bediening was attent. Het eten was met zorg bereid en goed van smaak.
evanburen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Fantastisch en mooi gelegen bij de sluis met uitzicht over het water. Vriendelijke ontvangst en het eten prima en netjes verzorgd. Een echte aanrader.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima restaurant, gezellige sfeer en attente en zeer vriendelijke eigenaar/bediening. Het eten was van een prima kwaliteit en werd leuk geserveerd. We hebben meteen alweer een afspraak gemaakt voor een andere datum.