Seburch

Séburch 9 8711 EE Workum Nederland Kaart

Over het restaurant Seburch

Een magische plek

Gevestigd in een oude zeemansherberg, een open verbinding met het IJsselmeer en een magisch uitzicht over de haven voor de sluis die overigens ook nog is genoeg ligplaatsen heeft. Dit pareltje van een restaurant is voor watersporters een waar paradijs. Het diner bij Seburch is ook nog is tot in de puntjes verzorgd en daarmee is het restaurant dus helemaal een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Seburch

Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:00
Maandag en dinsdag gesloten.

van 1 november t/m 31 maart, ook op woensdag gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
M H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mooi gelegen, rustige, romantische omgeving.
Gastheer is vriendelijk, punctueel en neemt de tijd voor de gasten.
De gastheer weet ook leuk te vertellen over de geschiedenis van deze voormalige herberg aan de sluis met uitzicht op de haven van Workum.
L. S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Uitstekend gegeten en de bediening was vriendelijk wel vonden wij de prijs iets aan de hoge kant.
Het restaurant ligt op een mooi locatie met mooi uitzicht.
I S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Super lekker en gezellig gegeten. Tafels waren sfeervol gedekt, bediening vond het leuk om details te delen met ons.".........
kamria12kamria .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Fantastisch gelegen Restaurant aan het water waar het eten en de sfeer geweldig is.Wij komen beslist een keertje terug als we in de buurt zijn.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gastvrije ontvangst. Gezellig ingerichte ruimte. Het Fryske miel is een aanrader, met verrassende groentes. De gerechten zijn heerlijk op smaak en worden lekker warm opgediend.
We komen hier zeker terug.
strokap .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
we werden zeer prettig ontvangen onze jasjes werden door de eigenaar netjes voor ons opgehangen.
het eten was voortreffelijk en niet te duur als wij in de buurt komen ,gaan wij zeker nog eens weer naar toe een geweldige aanrader fam d.strokap
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ondanks de AH reservering voelden we ons heel erg welkom. Dat hebben we in andere restaurants wel anders meegemaakt! Fries menu was heerlijk.
Beeker .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Zeer gezellig restaurant, goede gastheer en voortreffelijk eten.
Wij kozen het Friese menu, een aanrader
Wij komen her zeker nog eens terug.
Marjo56 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
..................................In één woord: GEWELDIG...................................................................
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een heerlijk fries menu en dagmenu gegeten, geen culinair gefrutsel maar met goede ingrediënten goed eten bereid
Tevens goede wijnen en ook in halve flesjes te krijgen
hxm_maas .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten met een prachtig uitzicht. De eigenaren die ons hebben verwend mogen met recht trots zijn op hun mooie restaurant. Dank en tot ziens, Karin en Huub
mastokman .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige ambiance. De smaken van de verschillende gerechten waren heerlijk. Hartelijke bediening. Echt de moeite waard om hier te gaan eten.
Hedwig A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We kwamen met mijn familie van zeven personen. De ontvangst was hartelijk en hebben het aperatiefje buiten op terras gedronken, het zat er heerlijk in het zonnetje. Er werden kleine broodjesbij geserveerd met boter en tapenade, de broodjes bleken erg zout door het zoutkorrels die er op zaten imaar de rest van het brood bleek ook nogal zout, jammer want het zag er zo aanlokkelijk uit.
Ik had samen met mijn zus de gratin met rivierkreeftjes, coquiles en spinazie, wat er erg lekker uit zag, maar het gerechtje bleek erg zout uitgevallen, erg jammer.de mosterdsoep van mijn man en moeder bleek ook erg zout. Mijn trio van vis op komkommer met dillesaus was wel lekker maar wederom erg zout. De erbij geserveerde aardappelgratin, broccoli met saus (en rabarber) was niet te zout en erg lekker. Het was zekr genoeg, en de borden zagen er ook prachtig uit. Echt jammer hoor dat hoge zoutgehalte, dat gaat ten koste van de smaak.
Bediening was leuk en amicaal
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een hartelijk ontvangst. We nemen het tafeltje bij het raam waarbij we een mooi uitzicht op het water hebben. Onder het genot van een goed glas rode wijn knabbelen we de twee verse broodjes voorzien van grof zout weg. De smeersels, heerlijke wasabi mayonaise en roomboter. Ons voorgerecht, lauwwarme geitenkaas met bacon, honing en noten op salade. Een prima uitgebalanceerd gerechtje. De bediening is losjes en correct. Als hoofdgerecht hebben we beiden de snoekbaarsfilet met mosterd-peterseliesaus. Mooie lamellen, een prima gebakken snoekbaars. De bijgerechtjes bestaan uit vers gebakken aardappelen, een frisse courgette salade met appel, beetgare worteltjes en suger snaps en stoofpeertjes . Goede bijgerechtjes. Na het hoofdgerecht een prettige pauze waarbij we zelf kunnen aangeven wanneer we het nagerecht opgediend willen krijgen. De bediening is correct, losjes, gastvrij en neemt de tijd voor ons! Het nagerecht walnotentaart met mango ijs is heerlijk. De espresso met heerlijkheden maakte de avond compleet!
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een verrassende en persoonlijke setting. De eigenaar/gastheer heeft een beetje last van humor, en mede dat maakte het tot een verrassend leuke avond. De courgette appel salade was tongstrelend, bedankt voor het recept! Ook de andere gerechten waren heel erg lekker, met liefde bereid door de eigenaresse. Dit restaurant is een aanrader, zeker eens naar toe gaan!
Timo D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangst jassen werden aangenomen en we werden vriendelijk bediend.
Heerlijk gegeten in een rustige gezellige omgeving
wiersmasmink2010 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Op 26/1 in Seburch geweest. Een leuke ambiance met zeer vriendelijke en onderhoudende gastheer en gastvrouw.
Het diner was uitstekend en er was niets op aan te merken. De kwaliteit - prijsverhouding was uitmuntend. Wij hebben met genoegen in Seburch vertoeft. Zeker voor herhaling vatbaar!!.
Bedankt!!!!
h V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vanaf het moment van binnenkomst tot het eind van de welkom hebben we ons zeer welkom gevoeld. Het eten was heerlijk,vers en zichtbaar met liefde bereidt. Eten in ons eigen tempo zonder opdringerigheid. We komen zeker terug!
tim_owel .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vandaag met de AH restaurantactie hier gegeten.
Gastvrij ontvangen, in een warm en gezellig restaurant met mooi uitzicht over de haven. We hadden gekozen voor het Friese 3 gangen menu. Vooraf kregen we wat stokbrood gevolgd door een lekker soepje met dröge worst. Ook het hoofd menu was lekker, vooral de stoofpeertjes en de stroopsaus, het vlees was ook prima. Het nagerecht was ook weer genieten met echte Friese ingrediënten.
Het was zeker de moeite waard.
De volgende AH restaurant actie komen we misschien wel weer :-)
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima met z'n vieren gegeten met AH restaurantaktie. Tip voor de gastheer: wat vaker bij de tafel informeren of er nog drinken nodig is.