Seasons

Catharinaplein 37 5611 Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      upgrade naar All-in Menu 7,50 p.p Extra
      upgrade naar DELUXE Menu 15,00 p.p Extra,m.u.v.een coguilles p.p

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Seasons

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Invalidentoilet , Wi-Fi
K W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Een van de vele sushi restaurants.. Veel soorten gerechtjes. Snelle bediening. Smaak was oke maar niet boven gemiddeld. Sushi kwaliteit vonden we matig. Met (te) veel mayonaise? Waarom? Via Social deal geboekt dus gelukkig niet t volle pond betaald. Wij gaan niet meer terug
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
All you can eat concept maar minder gerechtjes waardoor de kwaliteit stukken beter is. Totaal bedrag is duurder als soortgelijke restaurants echter door betere kwaliteit ook leukere ervaring en lekkerder eten. Wij gaan zeker een keer terug.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het tapbier was op... Heel gek.
Vuenvn B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Rijst te hard (voor sushi)
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. We hadden een AH arrangement, waarbij we onbeperkt mochten bestellen. Di was voor ons meer dan genoeg. Het eten was heerlijk en voor ons verrassend. Het bestelsysteem werkt prima.
We hebben een fijne avond gehad
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker eten
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Ik mis de sfeer in de inrichting. Maar is zeker voor herhaling vatbaar!
Franc B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de AH-actie: 2e 3-gangen diner(a 28 euro) gratis. Dat is, zoals we al verwachten, net niet toereikend. Dus nog enkele a-la-carte gerechten besteld. Uiteindelijk ben je voor 2 pers. ongeveer 10 euro voordeliger uit met de AH-actie. Niet wereldschokkend, maar ieder tientje is er weer 1. Kwaliteit verder prima echter de open inrichting/felle verlichting is toch wel even wennen vergeleken bij het "oude Lounge-8".
Doortje C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Lekker gegeten. Ervoor gekozen om extra te betalen voor all in (naast het AH menu). De sushi was een stuk beter dan de meeste all you can eat-restaurants. Een aanrader wat ons betreft!
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Goed eten. Er was niemand om ons te ontvangen en ook bij het weggaan was er niemand bij de balie te bekennen. Vriendelijk personeel. Ze waren wel de wasabi en sojasaus vergeten daar moesten we om vragen. Het bestellen is onpersoonlijk doordat er met een tablet gewerkt wordt en de gerechtjes komen niet allemaal tegelijk, maar hier en daar komt er weer eens een. De zaal is wel heel massaal en groots. De akoestiek is niet fijn en de ambiance kan daardoor wat beter. Het eten daarentegen is erg goed op enkele crispy gerechten na die wat crunchy mochten zijn.
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij komen hier al vanaf juni, sinds ze net open zijn. Een sushi restaurant wat haar uiterste best doet om aan de klantenwens te voldoen. Niet alles gaat meteen goed, maar het personeel lost altijd alles op. We kunnen om de menselijke foutjes wel lachen en uiteindelijk gaan we met volle buikjes naar huis. Ontzettend vriendelijk personeel en het eten is vers bereid, dat weet je doordat de rijst niet ijskoud geserveerd is. Diverse smaken, kortom ons favoriete tentje in Eindhoven voor een schappelijke prijs.
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima gegegeten
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Redelijk gegeten met de AH actie, je mag in 3 rondes 3x iets bestellen van de kaart en tegen bijbetaling van €7,50 pp onbeperkt van de kaart bestellen. Dit doe je toch anders is het echt te weinig, personeel kan nog heel veel leren en een glimlach is toch een kleine moeite.... staan er duidelijk niet met plezier! Verder wist het personeel ons ook verkeerd voor te lichten over de AH actie ivm bijbetalen, al met al wel redelijk gegeten maar niet voor herhaling vatbaar
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
We maakten gebruik van de AH actie en die bestond uit 3 * 3 sushi's. Als dat normaal 26,- kost, vind ik dat peperduur. Mijn gast ging met honger van tafel. Dat is jammer.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Met AH actie 3-ganenmenu gegeten, met de keuze uit de gehele kaart. Alles lekker vers en heel smakelijk.
De witte huiswijn is ook een aanrader.
Bonny C.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het was een prima restaurant met prima service. Voor de Albert Heijn actie wil ik als tip meegeven om 4x3 gerechtjes aan te bieden ipv 3x3, 3 was net iets te weinig. Ook klopte de online menukaart niet met de menukaart in het restaurant en leken sommige gerechtjes in het restaurant niet op wat er op de kaart stond.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Goeie keuze!
Gerda A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Met AH kaart hier gegeten Je mag 3x3 gerechtjes kiezen dit is inclusief dessert. Sushi was overheerlijk en super vers De warme vlees gerechtjes waren wat flauw. De porties waren wel klein ,maar je kon voor 5 euro pp bijbetalen voor all you can eat Heel kundig en vriendelijk personeel
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel
Bettie G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Sushi is verrukkelijk en de rest ook. Zeker een aanrader