Seasons

Catharinaplein 37 5611 Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

Meer informatie over restaurant Seasons

Dagelijks geopend: 17:00 tot 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Invalidentoilet , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Seasons

Anne Myrthe S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Laurian S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Onderscheidt zich wat mij betreft niet echt van andere all-you-can-eat sushi restaurants, maar was prima.
Peer P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Top
Indy V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk gegeten, super goede en snelle service. Ik kom zeker vaker terug!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Voor het eerst daar met een gezelschap van 6 pers gegeten. Prima uitleg hoe het werkt en wat de mogelijkheden waren mbt AH actie. Zeer ruime keus! Bediening correct, ervaren en vriendelijk. Komen graag terug.
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Een van de betere Aziatisch-Japanse restaurants in Eindhoven:beter dan Umami of Mood.Ik hoop dat ze het gaan redden ,zijn pas 2 maanden open!Succes!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ah actie. Zeer lekker gegeten. 3 rondes sushi
Franc B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Kwaliteit is prima echter inrichting & sfeer: grote achteruitgang t.o.v. "oude Lounge 8".
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Wij kwamen hier via de AH-restaurantactie. Bij binnenkomst ging het al fout want bij hen stond aangegeven dat we met een groupon zouden komen, dus het personeel wist niet wat ze moesten doen. Toen we zaten weer lang moesten wachten voordat er iemand kwam waar we een tablet van kregen zodat we konden gaan bestellen. Toen we eindelijk eten hadden viel dit ook nog tegen. Heel minimalistische gerechtjes, sushi wat bijna alleen maar rijst was, garnalen die erg droog waren en vervolgens kreeg ik ook nog drinken in een glas wat vies was. Al bij al, nooit meer sushi bij Seasons!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
wegens gebrek aan personeel geen bediening op groot deel van het terras
Louk F.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Via AH terechtgekomen bij Seasons,; het restaurant en het type kaart was ons onbekend. Als het tegenviel kon je met de AH de schade beperken! Maar wat hebben we lekker gegeten en zeker ook door toedoen van het bedienend personeel! Meedenkend over het kiezen van de gerechten, rekening houdend met ieders voorkeuren, geen moeite was teveel. We komen zeker terug!
Dorthe G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Verrassend hoog niveau qua eten. zeer mooie en lekkere gerechten in een mooie ambiance.
Ad J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het eten op zich is best goed. Alleen staat het niet in verhouding met de prijs. Normaal onbeperkt eten voor 28 euro in het weekend. Nu 3 keer 3 gerechten voor die prijs en dat is veel te duur voor wat je krijgt. Was in verhouding geweest als je de gewone formule had kunnen doen.
Ah 8.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
klimaat binnen te warm, sushi lauw en valt uit elkaar, bediening verlegen. rare muziek bijv instrumentale western saloon muziek en dan ineens griezel muziek. al met al vrij matig kzou een ander restaurant kiezen.
Gijs L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Lekker gegeten en met de Albert Heijn actie waren de 3x 3 gerechten ruim voldoende. Bediening was ook erg vriendelijk
Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Met AH-actie mag je per persoon 3X3 gerechten uitkiezen, die redelijk snel gebracht werden en heerlijk smaakten. Verbeterpunt zou zijn als er verteld werd wat er op tafel gezet werd, want wij kregen een aantal keren niet wat we besteld hadden. Minpuntje is dat de drank vrij prijzig is.
Masja H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Lekker eten. Bediening netjes, maar niet fantastisch.
Stacy M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Alles was prima behalve dat we geen soja saus / Wasabi / gember kregen. Zelfs na "service" te drukken en het te vragen. We moesten iemand aanspreken om het te krijgen. Daarnaast in onze laatste rondje (met de AH actie krijgt je trouwens geen onbeperkt eten, maar 3 rondjes van 3 items per persoon) hadden we allebei 2 hoofdgerechtjes en één dessert gerechtje besteld, waaronder ijs. De eerste van de drie dingen die we kregen, was dessert. Het leek mij logisch dat ze dat als laatst of iig tegelijk zouden serveren. Maar al in al kleinigheden en we zouden zeker terug gaan!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Lekkere sushi.
Met Ah kaart gegeten, 3 rondes net steeds 3 gerechten.
Was voldoende.
Vriendelijke bediening.