Seasons

Catharinaplein 37 5611 Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      upgrade naar All-in Menu 7,50 p.p Extra
      upgrade naar DELUXE Menu 15,00 p.p Extra,m.u.v.een coguilles p.p

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Seasons

Meer informatie over restaurant Seasons

Dagelijks geopend: 17:00 tot 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Invalidentoilet , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Seasons

Kristel B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
de prijs kwaliteit met ah restaurant actie vond ik nog een vrij duur concept als je de onbeperkt variant dan gebruikt dan ben je nog 21,50 pp kwijt dus zoveel korting is dat nu ook weer niet. en ze kwamen nog een keer vragen wie wij waren toen we al zaten aan de tafel waarom geen idee waardoor het leek alsof andere mensen moesten wachten.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij waren er vanavond met onze kinderen en kleinkinderen en hebben echt heerlijk gegeten. De service en bediening waren ook top!! En komen zeker nog eens terug????
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Met vrienden gaan eten. Een persoon heeft gluten allergie wat we tijdens reserveren hebben aangegeven. Aangekomen in het restaurant kreeg ze haar eigen tablet om gluten vrij te bestellen. Dit werd dan vervolgens ook steeds apart gebracht en daarbij vermeld dat het glutenvrij was. Wij nog enthousiast en tevreden over die manier van werken... Tot ze tegen het eind van de avond goed ziek werd... In het restaurant al ziek naar de wc gerend en ook thuis gekomen nog steeds veel last. Achteraf toch veel gluten binnen gekregen, ondanks dat de alleen van haar "eigen" eten heeft gegeten....
Renie B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Met de restaurantactie AH gegeten helaas waren de foto’s niet op werkelijkheid gebaseerd. Het is veel minder. Bij luxe sushi’s veel bijbetalen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Lekker eten. Alleen cheesecake en red velvet cake waren een beetje droog. Verder fijne avond gehad en bijbetaald om onbeperkt te eten. AH prijs blijkt nu 28euro te zijn i.p.v. 26euro
Franc B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Prijs/kwaliteit is prima maar (nogmaals) inrichting/sfeer is niet meer wat het geweest is(Lounge 8)
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima kwaliteit eten.
K. L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening: iedereen was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.we komen terug!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hadden de ah deal. 3 gangen voor de 2e persoon gratis. Je krijgt daarvoor 3 x3 gerechten naar keuze van de all you can eat kaart. Kosten 28 euro. Maar een gewone all you can eat kost ook 28 euro en kan je 5 x3 gerechten kiezen. Dus in verhouding klopt het niet met wat je voor de deal krijgt. Ze hadden beter een lager bedrag kunnen bieden dan de 28 euro. Hiervan krijg je scheve gezichten. Erg jammer.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Het eten kan echt beter. Was wat smakeloos, zeker als je vaker Japans / Aziatisch eet. Dat zouden ze daar toch moeten weten. Wij aten nigri, maki, garnalen (crispy gamba's / deep fried shrimps) en een toetje. De sushirijst kleeft niet goed en is vlak van smaak. De garnalen mogen ook een oppepper hebben. Zo herken ik de Aziatische smaken in elk geval niet. Porties zijn prima en de salade ook. Toetje was ook wel okay. Niet mijn restaurant om lekker te gaan eten, wel om voor de gezelligheid heen te gaan. Ambiance is goed.
Ecatherine L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
heerlijk gegeten, alleen de muziek in het restaurant mag wat rustiger
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Snelle bediening, voor kleine bijdrage kon je onbeperkt genieten en zo lang blijven zitten als je wilde! Ze zien ons vaker terug
S S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker gegeten. Eten kwam ook snel naar de tafel.
Makkelijk concept, alles zelf bestellen met de tablet..
Sylvie B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het eten viel uit elkaar voordat het je mond bereikten
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten is goed, lekkere sushi. Maar het veel te groot en rumoerig. Bestellingen per ronde komen niet gelijk aan of helemaal niet. Diverse keren iemand moeten vragen waar het gerecht bleef.Laatste ronde nog hoofdgerecht en dessert genomen. Dessert kwam eerst en 25 min later de rest nog.
David B.
Snelle bediening, lekker eten
HHMG H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Loopt nu als een trein,deze zaak! En dat eens niet zo verwonderlijk want het eten is perfect en gunsig geprijst!
Marleem V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Niet met AH actie gaan eten! Wij zijn erin getrapt uiteindelijk betaal je 13 euro minder voor onbeperkt en dat is de kwaliteit zeker niet waard. Het restaurant is alleen van naam en beetje van inrichting veranderd en voor de rest identiek aan lounge 8 incl menu. Bediening is ondanks tablets nog steeds rommelig en niet echt vriendelijk en er worden nog steeds gerechtjes vergeten of verkeerd neergezet. Zonde van de AH restaurantactie kaart.
Lotte E.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Redelijk gegeten, restricties aan de ah deal (maar drie rondes) en aan de keuzes die je mag maken (bijbetalen als je anders of meer wilt). Mooie inrichting, aardig personeel.
Bettie G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De sushi en overigens alles is overheerlijk. Ons 4e bezoek en er gaan er nog velen volgen