Seasons

31-203303800

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Seasons

Seasons Restaurant ligt aan de rand van de Jordaan, tussen de Heren- en de Keizersgracht.

Inmiddels bestaat Seasons alweer meer dan 11 jaar en is een begrip geworden, steeds meer mensen weten dit kleine en gezellige restaurant te vinden. Elk seizoen veranderen zowel de menu- als de wijnkaart en wordt er uitsluitend met verse producten gewerkt. De inrichting kun je zowel trendy als klassiek noemen, hetgeen door velen wordt gewaardeerd.

Meer informatie over restaurant Seasons

Maandag t/m Vrijdag 15:00 t/m 22:00.
Zaterdag en Zondag 12:00 t/m 23:00
Dinsdag gesloten

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Seasons

Daan88 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Op de bonnefooi bij Seasons terecht gekomen. Leek van buitenaf een gezellig en sfeervol restaurant. Werden ontvangen door een Engels sprekend meisje, onze jas werd netjes aangenomen en werden een tafel gewezen. Kaart leek veelbelovend. Hij koos eend en ik koos ovengegrilde/gebakken forel met risotto. De risotto was uitgedroogd aan de buitenkant, alsof het al een tijdje op de pas had gestaan onder de warmtelamp. De forel was net aan gebakken, totaal geen sjeu aan. In de risotto bleek een haar te zitten. Werd eerst gezegd dat dit iets van de groente was, maar werd daarna toch wel gezien dat het een echte haar was. Dit was het laatste forel gerecht. Ik heb gepast voor een ander gerecht. De eend was tamelijk taai en het bord koud waardoor alles snel afkoelde. Ook niet echt spannend qua smaken. De huiswijn sauvignon was erg zoet, maar dat is een kwestie van smaak. Leuke waterglazen op tafel met een tapkraantje afgebeeld, bediening vroeg of ik wat water wenste en mocht toch kiezen tussen still of sparkling water. Geen kraanwater dus. En bij keuze voor sparkling kreeg ik meteen een grote fles. Wij vonden de gerechten best aan de prijs, en hadden hier dan ook wel wat voor verwacht. Helaas. Totaal niet creatief, spannend of vernieuwend. Geen zacht achtergrond muziekje in de zaak wat het een beetje kil maakt. Veel (bijna alleen maar) toeristen met een Amsterdam boekje die hier binnen kwamen.
Bediening heeft het goed opgelost, complimenten daarvoor! Maar helaas was deze avond niet wat wij ervan hadden verwacht.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Na een canaltour zochten we een restaurant. Toevallig fietsten we langs Seasons. Zag er gezellig uit. Eenmaal binnen werden we aangenaam verrast. Erg aardige bediening en uitstekend eten. We begonnen met coquilles en shredded duck; zalig! Daarna braised rabbit; verrukkulluk! En als nagerecht een A New Orleans Banana Foster; top! Wijn en bier (een triple van Brouwerij 't Ij) en koffie en thee; dat alles voor € 81,-- Waa krijg je in Amsterdam tegenwoordig voor zo weinig geld zo veel kwaliteit? We komen zeker terug en raden dit restaurant bij iedereen aan!