Seasons

Herenstraat 16 1015 Amsterdam Nederland Kaart
31-203303800

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Seasons

Seasons Restaurant ligt aan de rand van de Jordaan, tussen de Heren- en de Keizersgracht.

Inmiddels bestaat Seasons alweer meer dan 11 jaar en is een begrip geworden, steeds meer mensen weten dit kleine en gezellige restaurant te vinden. Elk seizoen veranderen zowel de menu- als de wijnkaart en wordt er uitsluitend met verse producten gewerkt. De inrichting kun je zowel trendy als klassiek noemen, hetgeen door velen wordt gewaardeerd.

Meer informatie over restaurant Seasons

Maandag t/m Vrijdag 15:00 t/m 22:00.
Zaterdag en Zondag 12:00 t/m 23:00
Dinsdag gesloten

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Seasons

Francine S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een groot voorgerecht, gerookte vis, maar dat hebben we gedeeld. We kregen ieder een bordje. Heerlijke lamskoteletjes resp. gamba's als hoofdgerecht. Goede bediening. Op ins mooie plekje voor het raam tochtte het wel een beetje.
Agnieszk L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Miso zalm was fantastisch! Risotto ook
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten. De menukaart biedt verrassende gerechten en ze zijn allemaal lekker. Veel prijzen per glas te bestellen, erg praktisch . De bediening is erg vriendelijk. Zeker in combinatie met de iens 30%korting deal een aanrader.
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker eten en top service. Inrichting niet bijzonder. Menu kaart is visueel niet bijzonder en zeer gevarieerd maar gerechten overtreffen de verwachting
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Het eten was redelijk tot goed. Jammer dat het personeel weinig tot slecht Nederlands sprak. Dat er tot twee keer toe, nadat we het eerder al hebben aangegeven, niet goed gekoelde witte wijn werd gerserveerd, kan eigenlijk niet.
Ralph J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Eén van de serveersters sprak met dubbele tong en haar motoriek was als een aangeschoten vrouw. Ook gaf zij vaak aan om naar de Whisky bar verder op in de straat te gaan als volgende locatie. Eén beetje apart en lach wekkend. Zij was niet onvriendelijk maar erg ongepast in deze setting.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Hollands glorie, als voorgerecht, gegeten. Goed en smakelijk portie met garnaaltjes, zalm en ook paling. Saus on the side. Prettig.

Hoofd: de lamsrack met gegrilde groenten, pesto, feta, sla was echt geweldig. Mals, ziltig en lauwwarm smolt het als een geheel samen. De zetmeel niet gemist.

Aardbeien, witte chocolade als crunch door de roomijs: ook weer super!

Echt genoten.

Lief personeel. Snelle en goede service, maar als je aangeeft het iets langzamer te willen, geen probleem. Het engels is net iets beter dan in het nederlands bestellen.

Wijn iet wat duur en de huiswijn mag wat smakelijker.
S. O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten is verrukkelijk en de ambiance ook. Het bedienend personeel is vriendelijk en klantgericht. Wij hebben een heerlijke avond gehad en hadden gebruik gemaakt van de 50% korting i.v.m. de Iens weken. Anders waren we er ook wel terecht gekomen, alleen dan was de rekening wat duurder uitgevallen. Zeker de moeite waard om dit restaurant te proberen.
Chiel N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Eten en drinken waren prima, op het voorgerecht na - een Hollandse visschotel. Te koud (zo uit de koeling?) en weinig inspirererende "cocktailsaus". Bediening - hoewel voorkomend, beetje "vreemd" af-en-toe: wellicht taalprobleem. Leuk dat bij alle gerechten een passende wijn per glas wordt aangeboden: hulde!
Jr V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Prima gegeten. Fijne keuken.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gerechten van goede kwaliteit, maar a la carte wel erg duur.
Verder een glas (geen flesje) tonic € 3.50. Een glas rode wijn € 6.75
Zonder IENS-korting zouden we hier niet heen zijn gegaan.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ondanks de fijne korting van 50% was het niet echt goedkoop maar wel heerlijk en de gerechten zagen er prachtig uit.
Zsu B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Schattig, klein restaurantje, maar de keuken is briljant. Ze hebben lekkere aperitief’s, verrassende, frisse gerechten. De wijnkaart biedt ook veel lekkernijen. Hun 2-of 3-gangsmenu’s waren niet beschikbaar samen met de actie van Iens.nl, logisch, omdat de prijs van die sowieso verlaagd is. Die kun je buiten de iens actie proberen!
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gisteren (zaterdag 17 maart) hier in het kader van de IENS Festival (50% korting op de totale rekening) weken gegeten. We werden keurig door een jongedame met een Aziatisch voorkomen ontvangen. Ook haar oudere collega had een Aziatisch uiterlijk (ik vermoed Thai). Mijn eerste indruk was dus dat we mogelijk in een Thai restaurant waren beland, hoewel de menukaart op de website daar niet op duidde. Hoewel, toen we de fysieke kaart onder ogen kregen misschien toch wel. Die kaart was uitgebreider dan die op de website.
De inrichting was strak en modern met een fraai grijs, zijdeachtig patroonbehang aan de muur. Verder bevonden zich een aantal grote spiegels aan de wanden. En dat was het zo’n beetje. Aan het plafond hing een grote batterij (3 rijen) aan peertjes die voor de hoofdverlichting zorgden.
Mijn lief beperkte zich deze avond tot bruiswater wat drank betreft. Ik liet me vergasten op een lekker donker bruin Mc Chouffe speciaal bier.
De voorgerechten op de kaart waren een tweetal soepen en voor het overige allemaal salades. Dat laatste duidt wellicht op een Thaise achtergrond. Mijn partner koos voor de Seasons “Fire Shrimp”. Op een fraai bord kreeg ze drie mooi gepresenteerde garnalen met een aardappel-basilicum puree. Deze vond ze heerlijk smaken, mede doordat ze pittig waren. Mijn voorkeur ging uit naar een salade van gerookte kip en mango. Deze was tegelijkertijd heerlijk fris en ook licht pittig. De slasoorten die hierbij werden gebruikt waren lekker gevarieerd. Ook herkende ik hierin de typische smaak die veel gerechten die wijlen mijn (Thaise) vrouw maakte, kenmerkten. Wellicht koriander.
Als hoofdgerecht nam mijn tafelgenote de lamsrack met groenten, feta en linzen. Het vlees vond ze heerlijk zacht en ze verbaast zich er iedere keer weer over dat zij dat zelf nooit zo voor elkaar krijgt. Zelf ging ik voor Peter’s Stoverij van Zeeland. Dit bleek verrukkelijk zacht rundvlees te zijn gestoofd in bierbeslag, voorzien van knapperige frites en een verse salade. Tijdens het hoofdgerecht nog zo’n heerlijk special biertje genuttigd.
Als dessert nam mijn disgenote vanille roomijs met verse vruchten, die goed in de smaak vielen. Ik besloot de avond met “Aard Blij”, een coup vanille roomijs met partjes aardbei. In het ijs van mij bevonden zich helaas een aantal hard bevroren stukjes die aan het geheel iets afdeden.
De bediening door de dames was heel goed. Ze konden hun werk ogenschijnlijk moeiteloos aan. Daarbij waren ze ook buitengewoon vriendelijk.
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
WoW, heerlijk gegeten !!! Verassende menu, heerlijke huiswijn en een gemoedelijke sfeer.
Ariadne T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Verrassend lekker en heel divers eten plus zeer vriendelijke en geduldige bediening. Prima akoestiek waarbij men ook in een vol restaurant goed verstaanbaar blijft. Absoluut een plek waar ik terug ga komen.
Marlies O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant midden in het centrum van Amsterdam. Heel gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Aanrader!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Onze reservering was verplaatst naar de Zotte . Geen probleem . Net zo goed . Heerlijke Ribeye en bier.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Restaurant doet wat Aziatisch aan. Maar de kaart is heel divers. Super lekkere spinazie salade met fruit erdoor &feta. & avocado . De pittige garnalen zagen er ook prachtig uit & smaakten nog lekkerder. Ik zal zeker terugkomen! Bediening vriendelijk maar zou wat meer pit mogen !
Roman S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018