Seasons Oisterwijk

Meer informatie over restaurant Seasons Oisterwijk

Jouw recensie over het restaurant Seasons Oisterwijk

emma54 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Neergestreken bij Seasons, nadat we eerst even het menu op het terras hadden bekeken. Aan tafel werd ons snel een lekkere fruitige Sauvignon Blanc gebracht. De kaart werd uitgelegd: we werken hier met kleine gerechten. U kunt voor uzelf dus een keuze maken uit meerdere gerechten zodat u voldoende heeft. Onaangenaam verrast waren we hierdoor en onze conclusie: hier wordt een toch wat misleidende menukaart gehanteerd. We kozen voor de salade Caprese, de lamskoteletten en bijgerecht friet met bearnaisesaus. De gerechten werden uitgeserveerd: de lamskoteletten waren erg rosé. We hebben hierover een opmerking gemaakt: waarom is onze voorkeur niet gevraagd bij het opnemen van de bestelling? Reactie: bij het merendeel van onze gasten gaat hiernaar de voorkeur uit. Helaas, niet onze voorkeur! Bij de salade Caprese stond een pannetje met een wat onduidelijke substantie. Het bleek gegratineerde tomaat met mozzarella te zijn. Een taai, elastiek-achtig smaakloos geheel. We hebben het gelaten voor wat het was. Het bijgerecht: de frites met bearnaisesaus. Ik heb de kruiden gezocht in de bearnaisesaus, helaas, het was gewoon bakje mayonaise. De frites was goed gebakken, knapperig, smakelijk. Bij het bijgerecht is het principe kleine gerechten blijkbaar verlaten. De hoeveelheid frites stond in geen verhouding tot de overige gerechten. Kortom, teleurstellend, we voelden ons absoluut niet als een gewaardeerde klant behandeld, eerder minzaam. Seasons is voor ons niet voor herhaling vatbaar!
Opama .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Daags na de Sint een geringe bezetting, we krijgen meer dan ruim de aandacht van een erg vriendelijke dame; Originele formule: keuze uit vele kleinere gerechten, die ook nog kunnen gedeeld.Erg lekker waren de oosters bereide jacobsschelpen, ook fraai in de schelp opgediend.Evenzo mooi grote garnalen, met krokant ook wat oosters aandoend korstje. Ook de rauwe tonijnbereiding mocht er zijn . Tenslotte een tongscharbereiding en kabeljauw voor de partner: goed maar niet zo apart. Vlot tempo en als terugblik: prima prijs-kwaliteit. We willen er nog eens terug.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een pareltje ontdekt in de "Parel van Brabant". Erg knus ingericht. Wij zaten op een hogere barkruk/tafel vlakbij de keuken en dat was een prima plaatsje. Vanaf de kaart kan je kiezen uit eten-to-share of een wat kleiner portie voor jezelf alleen. De keus is niet erg groot, maar wel heel bijzonder. De bijpassende wijnen waren goed uitgekozen en hoe kan het ook anders...het interieur en de kaart passen ze per seizoen aan! De smaak was uitstekend, de gastvrijheid zoals overal in Brabant, de muziek afwisselend en niet te hard en de prijs was nice. We komen volgend seizoen weer in dit restaurant wat slechts 3 maanden geleden geopend is!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We liepen hier eigenlijk toevallig binnen, omdat we dit restaurant nog niet kenden en het pas sinds enkele maanden geopend is. Beetje verwarrend, omdat het nagenoeg onder één dak/gevel zit met de Dorpsherberg. Maar hoe verschillend! Seasons is absoluut de moeite waard om te bezoeken, en wel om vele redenen. Gezellig en modern interieur met open keuken, aankleding wordt aangepast aan het seizoen. Menukaart is vernieuwend, vooral in het door standaard menuutjes overeerste Oisterwijkse. Bediening is super: warm welkom, kundig en goede uitleg van de kaart, die een selectie van vele verrassende en vernieuwende gerechtjes bevat. Een vrije keuze kan gemaakt worden uit voor/hoofd gerechten. Als voorgerecht een nassischijf met gorgonzola risotto (gewoon proberen!!) en tonijn met avocado. Ook de hoofdgerechtjes waren om te genieten: hazenpeper met knolselderij puree en een hertenbiefstuk met kroketjes van hutspot. Onze complimenten aan de chef, hier gaan we zeker terugkomen, want we willen eigenlijk ELK gerecht van het menu proberen. Ook de wijnaanbeveling was top. Niet goedkoop, maar zeer goed in de prijs/kwaliteit verhouding. Gewoon doen! Seasons staf: blijf vernieuwen en geloven in dit concept, jullie verdienen een prominente plaats in de Oisterwijkse culinaire wereld! Tot gauw weer.