Seasons Oisterwijk

Meer informatie over restaurant Seasons Oisterwijk

9,2
Opama .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Daags na de Sint een geringe bezetting, we krijgen meer dan ruim de aandacht van een erg vriendelijke dame; Originele formule: keuze uit vele kleinere gerechten, die ook nog kunnen gedeeld.Erg lekker waren de oosters bereide jacobsschelpen, ook fraai in de schelp opgediend.Evenzo mooi grote garnalen, met krokant ook wat oosters aandoend korstje. Ook de rauwe tonijnbereiding mocht er zijn . Tenslotte een tongscharbereiding en kabeljauw voor de partner: goed maar niet zo apart. Vlot tempo en als terugblik: prima prijs-kwaliteit. We willen er nog eens terug.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een pareltje ontdekt in de "Parel van Brabant". Erg knus ingericht. Wij zaten op een hogere barkruk/tafel vlakbij de keuken en dat was een prima plaatsje. Vanaf de kaart kan je kiezen uit eten-to-share of een wat kleiner portie voor jezelf alleen. De keus is niet erg groot, maar wel heel bijzonder. De bijpassende wijnen waren goed uitgekozen en hoe kan het ook anders...het interieur en de kaart passen ze per seizoen aan! De smaak was uitstekend, de gastvrijheid zoals overal in Brabant, de muziek afwisselend en niet te hard en de prijs was nice. We komen volgend seizoen weer in dit restaurant wat slechts 3 maanden geleden geopend is!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We liepen hier eigenlijk toevallig binnen, omdat we dit restaurant nog niet kenden en het pas sinds enkele maanden geopend is. Beetje verwarrend, omdat het nagenoeg onder één dak/gevel zit met de Dorpsherberg. Maar hoe verschillend! Seasons is absoluut de moeite waard om te bezoeken, en wel om vele redenen. Gezellig en modern interieur met open keuken, aankleding wordt aangepast aan het seizoen. Menukaart is vernieuwend, vooral in het door standaard menuutjes overeerste Oisterwijkse. Bediening is super: warm welkom, kundig en goede uitleg van de kaart, die een selectie van vele verrassende en vernieuwende gerechtjes bevat. Een vrije keuze kan gemaakt worden uit voor/hoofd gerechten. Als voorgerecht een nassischijf met gorgonzola risotto (gewoon proberen!!) en tonijn met avocado. Ook de hoofdgerechtjes waren om te genieten: hazenpeper met knolselderij puree en een hertenbiefstuk met kroketjes van hutspot. Onze complimenten aan de chef, hier gaan we zeker terugkomen, want we willen eigenlijk ELK gerecht van het menu proberen. Ook de wijnaanbeveling was top. Niet goedkoop, maar zeer goed in de prijs/kwaliteit verhouding. Gewoon doen! Seasons staf: blijf vernieuwen en geloven in dit concept, jullie verdienen een prominente plaats in de Oisterwijkse culinaire wereld! Tot gauw weer.