Seasons Alkmaar

Kennemerstraatweg 159 1814 GH Alkmaar Nederland Kaart
31-725111927

Over het restaurant Seasons Alkmaar

Kleurrijk ingericht restaurant met de veelbelovende naam ‘Seasons’. Eten van het beste wat elk seizoen te bieden heeft! Op het menu veel bijzondere visgerechten gemaakt van dagverse vis. Prachtige wijnen uit de hele wereld die goed passen bij de originele gerechten die uit de keuken komen.  Wil je verrast worden? Kies dan voor een Seasons driegangen of viergangen verrassingsmenu. Proef het beste wat de chef-kok bij je op tafel kan zetten.

Meer informatie over restaurant Seasons Alkmaar

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag vanaf 15:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Seasons Alkmaar

Elles Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Afwisselend amusemenu met 7 gerechten gehad, allemaal even lekker. Zeer gastvrij en sfeervolle omgeving, ook om met een grote groep te eten.
alie M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten...fijne gastheer
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een uitstekend 3 gangen menu voor een nette prijs €29,50
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Voor de tweede keer bij Seasons gegeten en het was weer heerlijk. Een lekkere amuse vooraf gekregen en heerlijke friandises bij de koffie. De ribeye van de grill is een echte aanrader en de service is persoonlijk, top! Dit is een restaurant waar je echt in de watten wordt gelegd. Bedankt en tot de volgende keer!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Verhoog het driegangenmenu met 5 Euro dan past het iets beter bij de rest van de kaart. Mosterdsoep, schelvisfilet met risotto en een matig toetje vielen mij ten deel terwijl a la carte er veel beter uitzag. Bediening scherp en attent en mooie locatie.
ARIE G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Fijn restaurant met een gezellige, maar rustige sfeer.
Leuke moderne inrichting.
Bediening is heel vriendelijk en heeft oog voor de wensen van de klanten.
De kwaliteit van het eten is prima en redelijk geprijsd.
Wij hopen dat meer mensen de weg naar "Seasons"weten te vinden.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten. Je proeft de liefde en passie terug in de gerechten. Mooi restaurant, fijne sfeer en zeer gastvrij personeel. Uitstekende service! Ik kom zeker nog eens terug.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Seasons Alkmaar. Er waren nogal wat aanpassingen nodig in het menu nl., veganist en glutenvrij. Maar chapeau voor de kok.... het resultaat was zeer smakelijk en oogstrelend!
De bediening was rustig en vriendelijk.
De sfeer gezellig..... kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Dit is een echte aanrader. Hier krijg je het gevoel dat je welkom bent.
Na een aperitief op het heerlijke terras krijgen we een mooie tafel aan het raam.
De inrichting is smaakvol en ruim opgezet. De goede akoustiek maakt het mogelijk om aangenaam en ongestoord te converseren met je tafelgenoten.
De geserveerde gerechten zijn van een prima kwaliteit, dagvers en uitstekend bereid en opgemaakt. De geadviseerde wijnen passen perfect bij de gerechten.
De bediening is vriendelijk en alert. Je kunt er zelf voor kiezen om de gerechten snel of met tussenpozen te laten serveren.
In de directe omgeving is voldoende parkeergelegenheid.
Patricia I.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Geweldig restaurant, je wordt in de watten gelegd. Je betaalt ietsje meer,maar dat is het dubbel dwars waard. Zelfde kwaliteit als stokpaardje maar dan betaalbaar.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
op een zondagavond hier gegeten, het was niet heel druk, maar wel gezellig. brood met lekkere olijfolie, proeverij van voorgerechtjes, daarna gekonfijte eendenbout met zuurkool, heerlijk. Als dessert crêpe suzette. De flensjes waren een beetje slap, maar dat er nog restaurants zijn met tafelbereidingen dat vind ik top. de geserveerde wijnen waren goed gekozen en op prima temperatuur. Een zeer geslaagde avond.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Leuk restaurant waar je heerlijk kunt zitten dineren. Eten was goed en voldoende. Irish coffee kregen we niet heet, deze terug gestuurd en werd daarna met excuus prima opgelost en genoten alsnog van een heerlijke koffie met chocolaatjes. Tip Serveerster mag iets netter gekleed gaan zodat het meer past bij een restaurant. Verder leuke avond gehad en prima verzorgd.
t.bozelie .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Van een vooraf besproken 4-gangen diner met onze 13 gasten genoten! Alle gangen met zorg bereid en werden begeleid met de geadviseerde wijnen. Ook het aangepaste menu voor één gast is met zorg bereid. De keuken heeft een topprestatie geleverd.
In G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Vandaag hier gegeten met de wijn en spijs wandeling. Tartaar van runderlende met een gepocheerd ei. Het smaakte goed maar was zeker niet bijzonder. Fantasieloos. Een gerecht waar weinig moeite in is gestoken, vooral vergeleken met de andere restaurants.
Ernst71 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met zijn tweeën heerlijk gegeten. Ontvangst en bediening is heel hartelijk. Huiswijn is erg goed. Er kwam meteen een karaf water op tafel. Mijn vrouw had als voorgerecht erg goede Seranoham met als hoofdgerecht de lamsschenkel. Ik had een paddenstoelen roomsoep en de zeewolf. Allemaal erg smaakvol en nergens was iets op aan te merken.
iovj ..
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
De bediening was erg vriendelijk en het eten heerlijk. We hadden de zeewolf met mosselen en die was perfect klaargemaakt. Het interieur heeft veel leuke details.
Andreas N.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Mooi idee. Kwam spontaan op. Eten op een oude lokatie, alwaar het fameuze De Burgemeester was gevestigd. Nu bleek daar Seasons Alkmaar te huizen. Bij onze entree is daar de bereidwiliige glimlach (cliché...?) van een dienstbare gastheer in een ambiance die niet zo definieerbaar is: bruinig, grijzig, wittig... Maar dan, waar we voor komen: een prima gevarieerde kaart, waarbij duidelijk wordt dat de chef kok gebruik maakt van biologische, natuurlijke produkten . Mijn metgezelle, een kleine eter, besluit tot een gang. En voorwaar: een kritischer eter/proever dan zij is er niet. Zij bestelt de dagverse vis van de dag: een hele tarbot. Haar beoordeling recht voor zijn raap: 'een pracht visje dat smaakt naar de hemel.' Haar besluit met een Expresso ligt voor de hand in haar culinaire rituelen en ook hier is haar waardering meer dan goed. Blijven over mijn twee gangen: * Salade met huisgerookte zalm, kappertjes, rode ui en bieslook-mayonaise...* Ribeye van de grill (300 gram) met een knoflookjus... In een woord: buitengewoon lekker... Voeg daarbij de door de gastheer geadviseerde wijnen ( 'alsof een engeltje op je tong pieste') en de spontane gang naar dit restaurant in Alkmaar bleek een in deze buurten bijna niet te evenaren genoegen. O ja, de glimlach en de vragen waren geen facade, maar kwamen uit het hart van de deskundige gastheer...
P L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Wij zijn hier wezen eten met 6 personen en hadden verschillende vlees- en visgerechten met elkaar gecombineerd. De gerechten waren stuk voor stuk zeer goed bereid. De vleesgerechten waren zacht en mals en de visgerechten waren bereid met een lekkere bite. De combinatie van smaak en hoeveelheid was precies goed. Wat ook opviel was de goede service van de gastheer, zeer oplettend, attent en vriendelijk. Seasons is zeker een aanrader voor de fijnproever en is een grote aanwinst voor het culinair landschap van Alkmaar.
Haa J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Na een hartelijke ontvangst kregen we een heerlijke sauvignon en bestelden we de voorgerechten. Eenmaal de mini gamba's met knoflook, sambal en bosui en de huisgerookte zalm op brioche met ravigotte saus. Beide gerechten waren heerlijk. Met name had de chef juiste combinatie gemaakt met de mini gamba's. Als hoofdgerecht kwam een salade met huisgerookte zalm, kappertjes, rode ui en bieslookmayonaise en een Oosterse salade met roerbak kip, noten en teriyakisaus. Beide salades waren uitmuntend en samen met de gezellige sfeer hadden een heerlijke avond.
Ctrl-alt-and-eat .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Erg lekker gegeten bij seasons Alkmaar, klassieke gerechten, zonder twist maar wel goed van kwaliteit!
Tip: de muziek paste niet erg bij de sfeer van het restaurant.