Seasons Alkmaar

31-725111927

Meer informatie over restaurant Seasons Alkmaar

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 15:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Leuk restaurant waar je heerlijk kunt zitten dineren. Eten was goed en voldoende. Irish coffee kregen we niet heet, deze terug gestuurd en werd daarna met excuus prima opgelost en genoten alsnog van een heerlijke koffie met chocolaatjes. Tip Serveerster mag iets netter gekleed gaan zodat het meer past bij een restaurant. Verder leuke avond gehad en prima verzorgd.
T.bozelie .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Van een vooraf besproken 4-gangen diner met onze 13 gasten genoten! Alle gangen met zorg bereid en werden begeleid met de geadviseerde wijnen. Ook het aangepaste menu voor één gast is met zorg bereid. De keuken heeft een topprestatie geleverd.
In G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Vandaag hier gegeten met de wijn en spijs wandeling. Tartaar van runderlende met een gepocheerd ei. Het smaakte goed maar was zeker niet bijzonder. Fantasieloos. Een gerecht waar weinig moeite in is gestoken, vooral vergeleken met de andere restaurants.
Ernst71 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met zijn tweeën heerlijk gegeten. Ontvangst en bediening is heel hartelijk. Huiswijn is erg goed. Er kwam meteen een karaf water op tafel. Mijn vrouw had als voorgerecht erg goede Seranoham met als hoofdgerecht de lamsschenkel. Ik had een paddenstoelen roomsoep en de zeewolf. Allemaal erg smaakvol en nergens was iets op aan te merken.
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
De bediening was erg vriendelijk en het eten heerlijk. We hadden de zeewolf met mosselen en die was perfect klaargemaakt. Het interieur heeft veel leuke details.
Andreas N.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Mooi idee. Kwam spontaan op. Eten op een oude lokatie, alwaar het fameuze De Burgemeester was gevestigd. Nu bleek daar Seasons Alkmaar te huizen. Bij onze entree is daar de bereidwiliige glimlach (cliché...?) van een dienstbare gastheer in een ambiance die niet zo definieerbaar is: bruinig, grijzig, wittig... Maar dan, waar we voor komen: een prima gevarieerde kaart, waarbij duidelijk wordt dat de chef kok gebruik maakt van biologische, natuurlijke produkten . Mijn metgezelle, een kleine eter, besluit tot een gang. En voorwaar: een kritischer eter/proever dan zij is er niet. Zij bestelt de dagverse vis van de dag: een hele tarbot. Haar beoordeling recht voor zijn raap: 'een pracht visje dat smaakt naar de hemel.' Haar besluit met een Expresso ligt voor de hand in haar culinaire rituelen en ook hier is haar waardering meer dan goed. Blijven over mijn twee gangen: * Salade met huisgerookte zalm, kappertjes, rode ui en bieslook-mayonaise...* Ribeye van de grill (300 gram) met een knoflookjus... In een woord: buitengewoon lekker... Voeg daarbij de door de gastheer geadviseerde wijnen ( 'alsof een engeltje op je tong pieste') en de spontane gang naar dit restaurant in Alkmaar bleek een in deze buurten bijna niet te evenaren genoegen. O ja, de glimlach en de vragen waren geen facade, maar kwamen uit het hart van de deskundige gastheer...
Poey L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Wij zijn hier wezen eten met 6 personen en hadden verschillende vlees- en visgerechten met elkaar gecombineerd. De gerechten waren stuk voor stuk zeer goed bereid. De vleesgerechten waren zacht en mals en de visgerechten waren bereid met een lekkere bite. De combinatie van smaak en hoeveelheid was precies goed. Wat ook opviel was de goede service van de gastheer, zeer oplettend, attent en vriendelijk. Seasons is zeker een aanrader voor de fijnproever en is een grote aanwinst voor het culinair landschap van Alkmaar.
Haa J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Na een hartelijke ontvangst kregen we een heerlijke sauvignon en bestelden we de voorgerechten. Eenmaal de mini gamba's met knoflook, sambal en bosui en de huisgerookte zalm op brioche met ravigotte saus. Beide gerechten waren heerlijk. Met name had de chef juiste combinatie gemaakt met de mini gamba's. Als hoofdgerecht kwam een salade met huisgerookte zalm, kappertjes, rode ui en bieslookmayonaise en een Oosterse salade met roerbak kip, noten en teriyakisaus. Beide salades waren uitmuntend en samen met de gezellige sfeer hadden een heerlijke avond.
Ctrl-alt-and-eat .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Erg lekker gegeten bij seasons Alkmaar, klassieke gerechten, zonder twist maar wel goed van kwaliteit!
Tip: de muziek paste niet erg bij de sfeer van het restaurant.
EstherVerbeek .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Wij zijn blij met de nieuwe eigenaren (sinds medio november 2013). Lekker gegeten, smaakvolle gerechten. Een prettige bediening en goed gekozen wijnen. Zeker nog een keer terug.
Luella M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Een herstart van het restaurant. Wat je leest op de kaart krijg je ook en niks meer! (?) Ik had de coquilles die waren goed van cuisson maar totaal geen garnituur er bij alleen een blaadje koriander erg karig. De kok was bij het afkoken van de pasta het zout vergeten denk ik want de paperdelle waren ook erg flauw en ook hier miste ik de garnituur. Vanille ijs met div. chocolade saus dan denk ik toch aan een soort van dame blanche maar nee, me chocolade saus moest ik van me bord schrapen om het op me vanille ijs te leggen. En chef leg geen quenelle slagroom tussen 2 bollen ijs. Ziet er raar uit doet namelijk aan iets denken. Je hoeft hier niks me te doen maar misschien zet ik je wel ff aan het denken.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Goed eten maar door het moordend tempo waarin het geserveerd wordt, is het genieten onmogelijk. Keuze van bijgerechten wordt terwille van de snelheid al voor je genomen. Ik voelde mij geen gast. Mijn beklag gedaan, maar hier werd niet adequaat op gereageerd. Voorgerecht+hoofdgerecht werd in 35 minuten afgehandeld, erg zuur als je je verheugd hebt op een avondje uit
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Een reden om om te rijden, zo beschrijft de Michelingids een restaurant, waar je heerlijk kunt eten. Wat ons betreft geldt dat voor Seasons. Het was de 80 kilometer enkele reis echt waard!
De inrichting, met smaakvolle natuurtinten, het gezellige terras, de bediening, het klopt allemaal.
Kies voor het amuse meergangen diner. Je krijgt dan een uitgebreide smaakervaring. De ingrediënten zijn van topniveau.
Wij komen hier snel weer terug.
Anja J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Heerlijk gegeten een 6 gangen amuse diner.kunstwerken maar ook heerlijk van smaak.personeel is vriendelijk en heeft kennis van de gerechten. Ik kom zeker een keer terug.
Flora B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Goede salade met verse rauwe tonijn vooraf. Ook het hoofdgerecht met de hele kreeft was lekker en makkelijk te eten. Toetje (appelkanjer) vond ik wat tegenvallen. Personeel was heel aardig en attent. Ambience/sfeer is oké maar kan beter. Het restaurant zit even buiten het centrum maar is de moeite waard om langs te gaan.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Zo dat was gaaf zeg, een 6 gangen menu amuses....(8 gangen kan ook) en l?kkerrr, pffff. Bovendien was de opmaak op de lei plankjes, die er uit zagen als ware moderne kunst schilderijtjes, smaakvol en kleurig gearrangeerd. Het wijn arrangement bij elke amuse paste uitstekend bij de diverse gerechten en complementeerde de verscheidenheid aan smaken. We zijn als vervende Sardini? kenners, ongelooflijke liefhebbers van tonijn: die amuse was bereid zoals het hoort en met een verfijnde verse smaak. Aandacht en snelle bediening was uitstekend. Onze complimenten aan de super kok Remco, hostess Rose: sympathiek en adequaat en overig personeel: super bedankt. Volgende keer pakken we het smaakvolle gezellige terras. Ruud&Eva
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Wij hebben al een paar keer gegeten bij Seasons. Zowel de lunch als het diner zijn aan te raden. Leuke, afwisselende kaart, je proeft de versheid van het eten en naast de kaart zijn er elke week diverse, smakelijke gerechten te bestellen. Gisteravond had ik de red snapper met ratatouille, waarbij de saus zonder enig probleem werd aangepast aan mijn koemelk allergie. Seasons ademt een prettige ongedwongen sfeer uit, de bediening is vlot en vriendelijk en de keuken is gewoon top. Heerlijk eten voor een betaalbare prijs.
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
We eten hier regelmatig niet alleen omdat we maar een paar blokken verder wonen. De gerechten zijn van een prima kwaliteit, met zorg bereid en smaakvol opgediend. De bediening is vriendelijk en oplettend. Het is elke keer weer een genot om er te eten. De inrichting is mooi.
We verheugen ons al op de zomermaanden want je kunt er lekker buiten zitten en de twee green-eggs in de Wwoo-keuken beloven veel goeds!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Erg lekker gegeten.Mijn vrouw de ossenhaaspuntjes met frites en ik de zuurkool met konijnenbout.Als desert hebben we het warme appeltaartje genomen.Perfect.Al wonen we niet in de buurt,een herhaling zit er zeker in.
JohannesZondaar .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
We zijn van de week geweest en hebben onwijs genoten.
Er hangt een hele leuke ontspannen sfeer.
We werden goed ontvangen door zowel bediening als chef!
Qua eten is er ook voor ieder wat wils, ik hou niet van visgerechten en mijn vrouw niet van vlees en toch hebben we allebei heerlijk gegeten. De aankleding is ook heel gezellig, alsof je thuis komt. We kunnen niet wachten tot van de zomer het terras open gaat.