Sea You panorama restaurant

Reyndersweg 2 1951 LA Velsen-Noord Nederland Kaart

Over het restaurant Sea You panorama restaurant

Het einde van de wereld. Zo wordt de pier in Velsen-Noord wel eens genoemd. Door landrotten. Begrijpelijk, want je moet een hele weg afleggen en kunt dan niet verder. Hier houdt alles op. Voor zeelieden is het een heel ander verhaal. Tussen de pieren van de IJmond begint hun wereld pas. Hun avontuur, hun reis over de wereldzee naar andere horizonten. Landrotten blijven toch liever op de kant, staren naar die enorme vrachtschepen en passagierboten. Bij een ondergaande zon liefst, op het terras bij een hamburger en een koud drankje. Of ’s winters behaaglijk achter het glas met een kop warme chocolademelk met slagroom en een appelpunt. Steek er een kaars bij aan en stelletjes dromen romantisch weg boven hun diner. Hoe mooi de kust ook is, het uitzicht op de grote buitenwereld blijft om aandacht vragen. Verandert elke dag, ieder uur. Net zoals de seizoenen, de lucht, de zee en het getij. Ze zijn je vertrouwd, maar zullen nooit vervelen.

Meer informatie over restaurant Sea You panorama restaurant

Met de watertaxi vanaf IJmuiden (vertrek punt sluisplein): veerdienst voor personen en fietsen tussen IJmuiden en Velsen-Noord, zie www.watertaxi-ijmuiden.nl.
  • Kom je met de auto?

Zondag vanaf 10:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Sea You panorama restaurant

Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Goede service en heerlijke malse spareribs!!
Alie G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima restaurant op een mooie lokatie!
Willem F.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Met 4 personen o.a. schollfilet, spar-ribs en ossenhaas tournedos gegeten van een prima kwaliteit. Lekkere frites.
Bediening was prima en niets was hen te veel. Al eerder en ook dus nu weer een prima diner en avond gehad.
MariaCristina .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Wij komen regelmatig bij dit restaurant, niks anders dan lof! Het eten is geweldig en ook het personeel is ontzettend vriendelijk. Een echte aanrader dus. Uitzicht is super en vooral als het weer het toelaat op het prachtige terras, het is een unieke plek.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het eten werd snel geserveerd. De serveerster was echter onbeleefd. Ze gaf enkele keren onbeleefde en respectloze antwoorden op wat ik vroeg. Dat was niet prettig. Later trok ze wel bij toen ik gewoon vriendelijk tegen haar bleef en ging het beter.
Francisca B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Diverse keren prima gegeten bij Sea you tot we kennis maakten met de eigenaar, hij bracht ons naar onze tafel in plaats van het personeel toen wij vroegen om het tafeltje waar we eerder hadden gezeten werd ons verteld dat dat voor beter betalende klanten was maar dat we ons geld terug konden krijgen wat we dan ook gedaan hebben,
zelden zo'n arrogante asociale eigenaar gezien, wij raden dan ook iedereen aan deze man geen klandizie te geven de kok en het bedienend personeel zijn top , het eten niets op aan te merken maar de arrogantie van deze man was echt de reden om deze zeer negatieve reactie te plaatsen
Fons R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
goede ontvangst lekker gegeten,leuke sfeer.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
We hebben er echt heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!! Ook de bediening was heel goed en gezellig!!!
Een dikke 10!!
Nb12 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten is goed, inrichting is sfeervol. Maar er loopt bediening rond wat een flinke bijscholing moet krijgen met betrekking tot klantvriendelijkheid. Wij kwamen 15 minuten later dan de gereserveerde tijd binnen omdat het stormde en er kon geen warm ontvangst van af, wij werden letterlijk de tent uitgekeken door een dame dat in de bediening werkt, nog nooit meegemaakt dit. “Wij zien dit voor 1x door de vingers” werd er ons verteld. Ook tijdens het uit serveren van ons eten kon zij ons geen eetsmakelijk wensen, ze had er overduidelijk geen zin in om wat langer aan het werk te blijven. Jammer want hierdoor zouden wij niet meer terug komen naar dit restaurant. Hopelijk doen ze wat aan dit soort personeel want anders kunnen ze de tent wel sluiten denk ik.
vera H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
teleurstellend was dat er maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op de kaart stond. het was overigens wel lekker. maar kan tegenwoordig toch niet meer.
Kiefh00 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
"We are waiting for you" zetten ze op hun website bij het eten met Social Deal. Niets is minder waar....we wilden graag een tafel aan het raam (veel was nog vrij) maar er werd keihard en lachend gezegd: de tafels aan het raam zijn voor gasten die het volle pond betalen....hoe schandalig.
Geweldige reclame maak je hier mee....en ik zal dit altijd onthouden, kom hier dus niet meer.....
Eten was niet slecht, maar kan zeker beter. De laurierbladen zaten nog in de uiensoep, Varkenssaté was niet mager, flink vette stukken ertussen....
Al met al, voor ons niet meer.........
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik had een recencie geplaatst die geen hoog cijfer verdient.
Dat wordt van de website verwijderd.
Zo slecht gegeten hier, gewoon schol filet je zou denken daar kun je niets aan verknallen nou dat kunnen ze bij sea you hoor.
Zo met Kerry ingesmeerd dat er geen schol meer te herkennen was.
Ik krijg het idee dat de vis niet meer vers was en om dat te verbloemen maar ingesmeerd met Kerry.

Maar het ergste is nog dat ze niets met de klacht doen , terwijl ik het ter plaatsje aangaf.
De patat zo donker ( oud vet) geklaagd.
Er werd alleen heel laconiek gezegd " ik zal het doorgeven"
Als de slechte recensies verwijderd worden waar kun je dan nog van op aan ?
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Jammer dat de reservering (net als vorige keren) wederom niet was doorgekomen, terwijl deze ook nog was bevestigd. Gelukkig was het nog niet druk. Wel heerlijk gegeten.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten, inrichting is een beetje gedateerd , toiletten mogen opgeknapt worden. Vriendelijk personeel!
P C.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten was heerlijk! Vooral de spareribs, deze vallen al van het bot door er naar te kijken????, De klantvriendelijkheid was top! We zouden zeker terug komen als we niet op 150 km afstand zouden wonen. Keep up the good work!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk om met mijn glutenvrije dochter erbij onbezorgd ook echt uiteten te kunnen waarbij op twee toetjes op de kaart na ook echt ALLES gekozen kan worden. We hebben genoten (t weer was ook heerlijk) en we komen zeker terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geweldige locatie, heerlijk eten, niet duur, goed en vriendelijk personeel, kortom, alle
Ingrediënten voor een welverdiende 10 !
yoeri K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Erg lekker gegeten en super vriendelijk geholpen door het personeel.

Goede service.
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Weer heerlijk gegeten! Bediening is niet opdringerig en voor glutenvrije eters is het echt een aanrader! Wij komen hier regelmatig en elke keer weer super, vooral de Sparibs ;)!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Alweer erg goed gegeten, SeaYou staat bekend om de glutenvrije maaltijden en met 2 van de 4 familie leden met gluten is dat een belangrijke voorwaarde voor een gezellige avond. De glutenvrije spare-rins waren erg lekker. Echt aan te bevelen voor zowel gluten als niet-glutenvrije eters!