Sea You panorama restaurant

Reyndersweg 2 1951 LA Velsen-Noord Nederland Kaart

Over het restaurant Sea You panorama restaurant

Het einde van de wereld. Zo wordt de pier in Velsen-Noord wel eens genoemd. Door landrotten. Begrijpelijk, want je moet een hele weg afleggen en kunt dan niet verder. Hier houdt alles op. Voor zeelieden is het een heel ander verhaal. Tussen de pieren van de IJmond begint hun wereld pas. Hun avontuur, hun reis over de wereldzee naar andere horizonten. Landrotten blijven toch liever op de kant, staren naar die enorme vrachtschepen en passagierboten. Bij een ondergaande zon liefst, op het terras bij een hamburger en een koud drankje. Of ’s winters behaaglijk achter het glas met een kop warme chocolademelk met slagroom en een appelpunt. Steek er een kaars bij aan en stelletjes dromen romantisch weg boven hun diner. Hoe mooi de kust ook is, het uitzicht op de grote buitenwereld blijft om aandacht vragen. Verandert elke dag, ieder uur. Net zoals de seizoenen, de lucht, de zee en het getij. Ze zijn je vertrouwd, maar zullen nooit vervelen.

Meer informatie over restaurant Sea You panorama restaurant

Met de watertaxi vanaf IJmuiden (vertrek punt sluisplein): veerdienst voor personen en fietsen tussen IJmuiden en Velsen-Noord, zie www.watertaxi-ijmuiden.nl.
  • Kom je met de auto?

7,2

Jouw recensie over het restaurant Sea You panorama restaurant

Nb12 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten is goed, inrichting is sfeervol. Maar er loopt bediening rond wat een flinke bijscholing moet krijgen met betrekking tot klantvriendelijkheid. Wij kwamen 15 minuten later dan de gereserveerde tijd binnen omdat het stormde en er kon geen warm ontvangst van af, wij werden letterlijk de tent uitgekeken door een dame dat in de bediening werkt, nog nooit meegemaakt dit. “Wij zien dit voor 1x door de vingers” werd er ons verteld. Ook tijdens het uit serveren van ons eten kon zij ons geen eetsmakelijk wensen, ze had er overduidelijk geen zin in om wat langer aan het werk te blijven. Jammer want hierdoor zouden wij niet meer terug komen naar dit restaurant. Hopelijk doen ze wat aan dit soort personeel want anders kunnen ze de tent wel sluiten denk ik.
vera H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
teleurstellend was dat er maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op de kaart stond. het was overigens wel lekker. maar kan tegenwoordig toch niet meer.
Kiefh00 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
"We are waiting for you" zetten ze op hun website bij het eten met Social Deal. Niets is minder waar....we wilden graag een tafel aan het raam (veel was nog vrij) maar er werd keihard en lachend gezegd: de tafels aan het raam zijn voor gasten die het volle pond betalen....hoe schandalig.
Geweldige reclame maak je hier mee....en ik zal dit altijd onthouden, kom hier dus niet meer.....
Eten was niet slecht, maar kan zeker beter. De laurierbladen zaten nog in de uiensoep, Varkenssaté was niet mager, flink vette stukken ertussen....
Al met al, voor ons niet meer.........
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik had een recencie geplaatst die geen hoog cijfer verdient.
Dat wordt van de website verwijderd.
Zo slecht gegeten hier, gewoon schol filet je zou denken daar kun je niets aan verknallen nou dat kunnen ze bij sea you hoor.
Zo met Kerry ingesmeerd dat er geen schol meer te herkennen was.
Ik krijg het idee dat de vis niet meer vers was en om dat te verbloemen maar ingesmeerd met Kerry.

Maar het ergste is nog dat ze niets met de klacht doen , terwijl ik het ter plaatsje aangaf.
De patat zo donker ( oud vet) geklaagd.
Er werd alleen heel laconiek gezegd " ik zal het doorgeven"
Als de slechte recensies verwijderd worden waar kun je dan nog van op aan ?
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Jammer dat de reservering (net als vorige keren) wederom niet was doorgekomen, terwijl deze ook nog was bevestigd. Gelukkig was het nog niet druk. Wel heerlijk gegeten.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten, inrichting is een beetje gedateerd , toiletten mogen opgeknapt worden. Vriendelijk personeel!
P C.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten was heerlijk! Vooral de spareribs, deze vallen al van het bot door er naar te kijken????, De klantvriendelijkheid was top! We zouden zeker terug komen als we niet op 150 km afstand zouden wonen. Keep up the good work!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk om met mijn glutenvrije dochter erbij onbezorgd ook echt uiteten te kunnen waarbij op twee toetjes op de kaart na ook echt ALLES gekozen kan worden. We hebben genoten (t weer was ook heerlijk) en we komen zeker terug!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Geweldige locatie, heerlijk eten, niet duur, goed en vriendelijk personeel, kortom, alle
Ingrediënten voor een welverdiende 10 !
yoeri K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Erg lekker gegeten en super vriendelijk geholpen door het personeel.

Goede service.
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Weer heerlijk gegeten! Bediening is niet opdringerig en voor glutenvrije eters is het echt een aanrader! Wij komen hier regelmatig en elke keer weer super, vooral de Sparibs ;)!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Alweer erg goed gegeten, SeaYou staat bekend om de glutenvrije maaltijden en met 2 van de 4 familie leden met gluten is dat een belangrijke voorwaarde voor een gezellige avond. De glutenvrije spare-rins waren erg lekker. Echt aan te bevelen voor zowel gluten als niet-glutenvrije eters!
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Kwaliteit eten was zeer goed, er had alleen wat minder spareribs gekund en wat meer groenten. Toiletten lieten te wensen over.
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Fijne locatie, gezellig en prima sfeertje.
Eten was ok, ik had vooraf de gamba's als hoofdgerecht de ossenhaas en nagerecht het chocoladetaartje. Je merkt dat er iets te veel geprobeerd word om er een culinair hoogstandje van te maken terwijl dat niet past bij het concept en kwaliteit. Bv : d.m.v extra sausjes/ dressing of ingredienten op het bord toe te voegen waar door het geheel niet meer bij elkaar past of gewoon te veel overheerst. Dat was voornamelijk te merken bij het voor & nagerecht. Uiteindelijk denk ik dat simpelheid & kwaliteit beter werkt, want de smaak van mijn ossenhaasje, patatjes en het dessert zelf waren prima ! Aardige mensen maar de service vond ik niet zo goed. Laat ik eerst zeggen dat ik een groot voorstander ben van feedback juist zodat een restaurant de kans krijgt om te reageren of verbeteren etc.! Helaas was daar geen mogelijkheid toe tenzij ik er zelf naar toe was gelopen, maar dat vond ik niet mijn plaats als gast en wilde niet mijn irritaties de boventoon van mijn avond laten worden. Het begon bij een glas chardonnay, waarvan echt veel te weinig werd ingeschonken. Dat kan gebeuren en kan natuurlijk bij geschonken worden, maar als je probeerd met 1 van de serveersters contact te krijgen wil dat simpelweg niet lukken omdat ze buiten het serveren van eten en drinken gewoon niet genoeg betrokken waren met de mensen zelf. Dat was zelfs erg te merken ook bij andere tafels. Er was geen oogcontact en werd niet genoeg navraag gedaan of je bv nog wat drinken wilde of dat er nog andere wensen waren.. Tijdens het serveren van het hoofdgerecht hadden wij gevraagd aan de eigenaar (denk ik) om een brood plankje, want we hadden best honger. Er werd letterlijk een plankje brood gebracht zonder sausje boter of iets. Ook toen was er geen oog contact te krijgen. Erg jammer.
Pascalw .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij de fantastische restaurant met prachtig uitzicht over het water. Goede bediening, heerlijk eten (spareribs) en heerlijke wijnen. Ik blijf hier met veel plezier terugkomen
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gisteren met 5 meiden geweest met vouchers van Social Deal. Wat een leuke plek! Konden kiezen uit een leuke kaart. Het zag er allemaal even mooi opgemaakt uit, en nog belangrijker het was heerlijk! De heren in de bediening zijn ontzettend tof. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar! Dikke 8 mee dan verdiend ????
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Leuke,gezellige en informele plek met mooi uitzicht,de kok had een heerlijk tournedos bereid en zag er verzorgd en lekker uit,wat het dan ook was ;)
S V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Met een nieuwe vormgeving en het aantrekken van een nieuw team is dit restaurant compleet vernieuwd. De chef-kok Jarno Boots heeft onlangs zijn liefde voor de Big Green Egg in de keuken verwezenlijkt en veel gerechten van de kaart komen dan ook rechtstreeks van de grill. Het is voor de keuken meer werk om de grill op temperatuur te houden dan alleen het gas open te dehoeven draaien, maar de smaak van de producten maakt het dubbel en dwars waard. De culinaire kook kunsten van deze regionaal bekende chef-kok en zijn team vallen dan enorm in de smaak bij veel gasten. Niet onverdienstelijk, Jarno heeft in zijn verleden een Australische fusion stijl opgepikt, deze keuken is van nature een smeltkroes van invloeden. De prachtige opmaak van de borden zijn een feest voor het oog. Jarno’s ongeëvenaarde, prijswinnende spareribs oogsten niets meer dan lof. Maar ook de saté, de vis en vegetarische gerechten zal voor iedereen een smaak apart zijn.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Brood en verse groente voldoende voor de kaasfondue helaas de kaas was veel te weinig
Beetje jammer .
Er is geen roddel zo oud, want binnen een week is ie oud.
xmarietx .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Prachtige locatie, maar erg lastig bereikbaar! Wij kwamen met de fiets over de totaal onverlichte weg.
Het eten was heerlijk, maar de bediening liet te wensen over. Toen wij vroegen om de wijnkaart werd er gezegd dat die er niet was. Vervolgens vroegen we welke wijnen er aanwezig waren en werd er gevraagd wat we wilden, wat op zich een vreemde wedervraag is... De dame stuurde een andere collega, die aan ons opnoemde welke wijnen zij had en welke kenmerken daarbij hoorden. Helaas had ze alle wijnen door elkaar gehaald waardoor ik een niet houtgerijpte wijn kreeg, terwijl ik dat juist wilde. Geeft niks als je het niet weet, maar dan kun je dat beter gewoon zeggen en niet doen alsof.. Daarbij stonden de wijnen gewoon op de kaart, dus had ze ons net zo goed de kaart kunnen geven..
Verder was het personeel niet erg oplettend, tot twee keer aan toe meer dan tien minuten moeten wachten tot we contact kregen om iets te drinken bij te bestellen. Waarbij het mannelijk gezelschap tot twee keer toe werd overgeslagen...
De tent heeft zeker potentie, maar helaas zullen wij niet terugkeren.