Sea Palace

Oosterdokskade 8 1011 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206264777

Over het restaurant Sea Palace

Sinds 1984 is Sea Palace, met haar karakteristieke Chinese architectuur, een vertrouwd beeld in het hart van Amsterdam. Geniet in de Chinees keizerlijke ambiance van authentieke gerechten. Specialiteiten zijn de Kantonese keuken en dimsum, maar ook met de Peking eend en Chinese fondue gooien ze hoge ogen. Er wordt veel zorg besteed aan de kwaliteit van de gerechten en de selectie van ingrediënten en leveranciers. Het restaurant bestaat uit 3 verdiepingen. Genoeg mogelijkheden dus voor grote diners en feestelijke bijeenkomsten, maar uiteraard zijn er ook voldoende knusse hoekjes voor een romantisch diner a deux!

Meer informatie over restaurant Sea Palace

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Sea Palace

Anastasia K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Fantastic place
Antonio C.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Para ir solamente una vez en tu vida
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Beetje rommelig en soms duurde het erg lang voordat de bediening langskwam.
Femie V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Dim sum lunch. Heerlijk.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten kwam allemaal wel erg snel achter elkaar
Karlijn L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Het restaurant was deze keer niet op de hoogte van onze reservering. we kregen wel een tafel. Service is altijd snel. Bediening vriendelijk en de dimsum goed op smaak.
Nasarien K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Ben hier wezen eten met mijn gezin. Man man man, eten letterlijk niet te vreten! Oesters, hoofdgerechten en zelfs de gebakken rijst, totaal geen taste van China! Personeel was echt niet vriendelijk, kijken je aan wat je in hun restaurant komt doen. Gevoel dat wij niet welkom zijn! Wil je Chinees eten, dan raad ik je deze restaurant zeker niet aan. Overduidelijk gemaakt voor toeristen en hotel mensen!
Ulrich P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Met vrouw en zoon eerst een aantal zeer lekkere dim sum gerechten gegeten. waarvan de ossenhaas reepjes in sichuan saus met pinda's overheerlijk waren. Daarna wat hoofdgerechten gegeten die ook uitstekend van smaak zijn. Bediening was zeer vriendelijk en service was uitstekend.
Nikee R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Erg lekkere chinees, mag wat mij betreft pittiger, alleen kan de gemiddelde nederlander dat niet aan. Service is vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpunt van dit restaurant vind ik dat het vrij duur is, alhoewel de porties flink zijn. Blijf er toch terug komen. Aanrader.
David M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
3 maanden geleden
Na er járenlang langs te zijn gelopen en gevaren, gingen we tóch een keer naar binnen. Voor een plaats met uitzicht hadden we moeten reserveren. Zonder reservering moesten we op zaterdagavond een kwartiertje aan de bar wachten op een plaats zonder uitzicht. De kaart is heel uitgebreid en voor fijnproevers. Je kunt je hier echt laten verwennen. Maar een groot deel van de gasten wil een betaalbare maaltijd. Wij plozen het menu uit en vonden toch nog de vertrouwde gerechten: mini loempia's en voedzame gebakken rijst, met een glas bier. Voor 2 personen kostte dat €57
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Top service en het eten is geweldig. De Dim Sum is een aanrader!
Mercelynn J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Op 2e paasdag besloten om te gaan lunchen bij seapalace. De eerste gerechten kwamen vlotjes binnen en waren heerlijk. We hebben echter enige tijd moeten wachten op de laatste 2 gerechten, waarvan we er 1 dubbel kregen en de ander zelfs helemaal niet. Vandaar dat ik gemengde gevoelens heb overgehouden. Het eten was heerlijk maar de service kan beter!
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg luidruchtig ! Eten is heerlijk. Kreeg een perfecte plek toegewezen bij het raam zoals gewenst. Service is uitstekend : kleine sambal kommetjes waren op, dus kregen we een een 3x zo grote kom sambal wat zorgde voor komisch moment.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
We hadden werkoverleg en kwamen te laat en met 1 persoon minder en daar werd geen probleem van gemaakt Chun hielp ons zeer vriendelijk en gaf informatie over wijn, gerechten en gaf ook heel vriendelijk allerlei extra sausjes op verzoek XX Geweldige ervaring en we komen zeker weer terug
PzW8Fmz2 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Vandaag 11 februari 2018 hier gedimsummed, zoals reeds veel vaker gedaan. Echter ik weet niet war er vandaag aan de hand was, maar de service was ronduit bedroevend. Alles duurde lang, personeel ronduit onbeleefd. Zelfs toen ik de ober vriendelijk verzocht de hete pot thee niet over het hoofd van mijn kleinzoon op tafel te plaatsen, kreeg ik een grote mond. Nee voorlopig heb ik even gehad bij dit restaurant.
Sylvie S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
lang wachten: na 10 minuten vraagt men wat we willen drinken, vervolgens duurt het 15 minuten voordat het gebracht wordt. Ook is een besteld gerecht nooit gebracht. Er is te weinig personeel en ze nemen teveel gasten aan. Ik heb dat ook als klacht gemeld maar men zei "ja je gaat mensen niet weigeren toch"? Het draait blijkbaar alleen om omzet maken en het feit dat je mensen een avond met goede service wilt bieden raakt op de achtergrond. Erg jammer want het eten is verder wel lekker.
Jenny W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Bij Sea Palace is snel en lekker dim sum eten, met weinig service. Er zijn wat vernieuwing gebracht in de interieur, met nieuwe banken en stoelen, wat een mooiere uitstraling heeft. Het eten is smakelijk zoals altijd. Jammer dat het personeel nauwelijks om kijken of je nog wat te wensen hebt. Bij dim sum moet je wel de bon goed nakijken, als het je lukt. Deze keer was de toetje berekend terwijl wij die niet gekregen hebben. Ze hebben het snel en correct opgelost. Wij konden of wachten erop of ze halen het van de rekening af. Verder is de uitzicht van Amsterdam over het water erg mooi.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Als een vorst behandeld en gegeten, maar ook ontspannen en met een geintje. We hadden dim sum als lunch. Absolute aanrader voor een vriendenprijsje
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het was best prijzig terwijl het eten gemiddeld lekker was:
Vlees was lauw/koud
Rijst was lauw/koud
Vettig eten

De bediening was traag met helpen.
Sandrien R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wij zijn zeer verwend altijd geweest met de Aziatische keuken in verschillende delen van Azie zo ook de Chinese keuken. Het moet voor ons vooral authenthiek smaken. Sinds een aantal jaren zijn wij vaste bezoekers van Sea Palace. Inmiddels worden we iedere keer hartelijk ontvangen. De bediening is fantastisch, werkt hard en is
een mengelmoes van mooie mensen uit verschillende delen van de wereld. Oma werkt ook nog steeds mee. Het eten is heerlijk. Altijd met aandacht en smaak gemaakt en niet "vernederlandst". Iets aan de prijzige kant maar dan krijg je er ook een fijne ervaring voor terug.