Sea Palace

Oosterdokskade 8 1011 AE Amsterdam Nederland Kaart
31-206264777

Over het restaurant Sea Palace

Sinds 1984 is Sea Palace, met haar karakteristieke Chinese architectuur, een vertrouwd beeld in het hart van Amsterdam. Geniet in de Chinees keizerlijke ambiance van authentieke gerechten. Specialiteiten zijn de Kantonese keuken en dimsum, maar ook met de Peking eend en Chinese fondue gooien ze hoge ogen. Er wordt veel zorg besteed aan de kwaliteit van de gerechten en de selectie van ingrediënten en leveranciers. Het restaurant bestaat uit 3 verdiepingen. Genoeg mogelijkheden dus voor grote diners en feestelijke bijeenkomsten, maar uiteraard zijn er ook voldoende knusse hoekjes voor een romantisch diner a deux!

Meer informatie over restaurant Sea Palace

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Samen met oriental city 1 van de beste dim sum restaurants van Amsterdam. Alle dim sum is heerlijk en vers bereid. Leuk uitzicht en voor nog geen 40 euro pp incl drinken zeker niet prijzig. De dim sums komen in een rustig tempo waardoor je kunt blijven eten. Top.
Aletta A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Kwaliteit redelijk tot goed, ligt eraan wat je besteld, prijs wel wat duur, sommige desserts niet meer te bestellen. Wel mooie locatie
monique D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
wij hebben op 27-5-17 gegeten in dit restaurant wij hadden tafel 103
wij waren daar om 19.00 uur was niet druk mooi weer
we bestellen 2 cola de bediening was niet erg gemotiveerd was moeizaam had zijn dag zeker niet ik had vragen over ossenhaas in pikante saus dat was al te veel gevraagd en over ossenhaas met champions in sojasaus met knoflook ja er zit sojasaus bij oké doe mijn die maar en nog cola en mijn partner had 3 cups of kip
wij wilde nasi en Chinese mie bij
je zou denken dat je daar iets extra voor moet betalen wat logisch is
krijg klein kommetje nasi en groot schaal Chinese mie en vroeg klein schaaltje ik eet niet zoveel dus na 2 eetlepels opgeschept en dan de ossenhaas met champions zat geen saus bij wel gevraagd en wij riepen ober die niet kwam hebben verder gegeten ik vond het geen smaak hebben en ook mijn partner vond het niet lekker en als die dat zegt dan klopt het wel hij zelf kok dus vroegen we om de rekening na 30 min het antwoord nu al zo vroeg ja moet je betalen 64.75
3 col 8.25 normaal 26.50 ossenhaas met champions 22.50 kip menu
extra nasi 3.00 en Chinese bami 4.50 voor 2 schepjes erg duur vonden wij dit en ook omdat er geen smaak aan zat we zijn echt geen moeilijke eters maar kwa prijs en smaak dus de volgende dag op werk verteld nauw die hadden ook dit meegemaakt slechte bediening vaak niet vrolijk smaak slecht ik dacht nog wel dat aan mij lag nee dus hoe meer mensen ik sprak des te negatiever het werd kom er dus nooit mee
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Omdat het de middagmaaltijd van de Dim Sum was duurde het bij bestellen van een aantal schotels van de kaart wat lang. De smaak is prima, bediening, vooral 1 dame die mogelijk geen nederlandse achtergrond heeft, was wat minder. Vervelend is ook dat een aantal personeelsleden geen nederlands spreekt. Ik spreek wel engels maar ik zit in een nederlands restaurant.
Tinie B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijke dim sum en geweldige locatie.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Na lange tijd weer bij de Sea Palace gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is vrij matig. Het eten was wat aan de dure kant, maar dat ligt waarschijnlijk ook aan de locatie. Maar dat houdt niet in dat de kwaliteit van het eten dan achteruit moet gaan. We hebben opzich wel oke gegeten, maar ik kom in ieder geval niet snel terug aangezien er bij andere dimsum gelegenheden betere prijs/kwaliteit verhoudingen zijn.
Meg B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Op zondagmiddag bezocht om dim sum te eten.
Het duurde lang (zeker 20 minuten) voordat er iemand bij onze tafel kwam om de menukaart te brengen en drankjes op te nemen.
De gerechten kwamen daarna snel op tafel.
Smaakte goed en maakte onze verwachting waar.
Echter, na weer 20 minuten wachten op de rekening kregen we een bon met daarop herkenbaar ons drinken ('thee jasmijn') en 4 gerechten (klopt) met de Chinese naam opgesomd.
Later in de trein bekeken we nog eens de bon en we herkenden de kosten van de 4 gerechten niet. Tegen de menukaart aangehouden en de gerechten betroffen garnalen en inktvis, terwijl wij vlees gegeten hadden. Kortom: bon van een andere tafel betaald.
Dus tip: onthou je tafelnummer (komt terug op de bon) of noteer de Chinese naam van je gerechten, zodat je kan controleren of je de juiste bon betaalt.
Mimi T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Leuke omgeving om te eten. Wel erg toeristisch, dat merk je ook aan de prijzen.
We kozen de pekingeend met flensjes, aan tafel werd het vlees van het bot gesneden. Normaal gesproken krijg je alleen het velletje, nu werden er hompen vlees afgesneden.
De stukjes beef in de bami waren nog aan de rauwe kant.
De Chinese pot thee werd berekend in de prijs, heb ik nog nergens anders meegemaakt.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Vanavond waren wij met zo'n zessen hier geweest. Wij kregen wel het leukeste hoekje te kunnen zitten. Het restauratn ziet er gezellig uit. Het eten smaakte redelijk goed maar wel duur. De service was een beetje langzaam.
Ik denk dat het leuk is om hier een keer te gaan proberen. Voor de smaak zijn er beter en goedkoper restaurants in Amsterdam.
A G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Lang wachten, slechte service, eten niet bijzonder. Alles beetje vies en smoezelig, toiletten ronduit smerig. Voelde als een touristtrap. Dim sum menu 42,50 erg duur voor kwaliteit en kwantiteit. Kom er nooit weer.
Henriette B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Geweldige service, heerlijk eten, en een leuke verrassing voor onze jarige zoon!
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hier 1 keer eerder geweest op een zondag middag voor dimsums. Was toen goed bevallen, maar was al weer een hele tijd geleden. Gisteravond Australische familie meegenomen naar Sea Palace en we hadden een geweldige avond! We hadden een ronde tafel in een hoek, met een prachtige achtergrond van water, de voorbijvarende boten, de lichtjes, 'Amsterdam by night view'. We werden heel gastvrij ontvangen en de (Italiaanse) ober was uiterst vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen van wijn en gerechten. De hele tafel volgeladen met eerst wat lekkere dim sums, loempia-tjes, spicy pulpo, vegetarische dumplings, gefrituurde garnalen : alles even lekker! Daarna hoofdgerechten om te delen: peking eend met pannenkoekjes, spicy beef, kip - ik weet de namen niet meer, maar alles super. Voor de kinderen had de ober bami met kip bedacht - ook erg lekker. We hebben echt genoten en de Australische fam vond het een top avond! We komen hier zeker vaker terug!!
G.W. W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
eten wel lekker maar veel teveel olie gebruikt bij bereiding
Wiard E.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ik ben hier voor het eerst gegeten, mooi inrichting en vriendelijk personeel.
We zijn voor het imperial menu gegaan van z'n 87.50 p/p wat best veel geld is.
Kan niet anders zeggen dat het absoluut het geld waard is.
Prachtige ingrediënten als diepzee mossel, kreeft wagu beef en abelonie (zeeoren)
Dit alles omgetoverd tot prachtige smaakvolle gerechten.
Chrix .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het is allemaal dik voor mekaar in dit megarestaurant. Ontvangst, bediening, kwaliteit van gerechten en wijn in een ouderwets luxe Chinees decor, niets op aan te merken. Het ligt op een vijfsterrenplek en is daardoor ook een toeristenattractie, maar daar hebben de kwaliteit en de sfeer niet onder geleden. Ondanks de drukte gezellig en sfeervol. Daar betaal je dan wel voor, alles net wat duurder.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heel slechte service. Op de eerste plaats moeten wij ruim 1 uur wachten op de bestelling en klanten na ons hebben hun bestelling veel eerder gekregen. Na ruim 1 uur komen zij met de bestelling en het was verkeerd ook. Weer moesten wij 15 minuten wachten. Slechte ervaring.
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Eten was prima. Bediening is attent en gastvriendelijk. En dan nog decor: ik heb nog nooit zo'n hoofdpijn gehad vanwege dit decor. Wat rommelig! Maar wel een perfecte locatie vanwege het water. Decor moet verandert worden!
tonmar1 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Ik heb lekker gegeten. Ik ben daar geweest met mijn Chinese vrouw en een Chinese kennis en die waren zeer tevreden. Naast mij zat een Chinese familie (toeristen) die ook op redelijk wijze, op zijn Chinees hebben zitten tafelen. Dus ik denk dat de keuken bereiding en gerechten authentiek genoemd mag worden.
Mimi T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijk hier geluncht met een groepje. Leuke locatie om te eten. Het decor is nog precies hetzelfde als 20 jaar geleden. (Tevens ook het laatste bezoek).. Service is prima, correct en snel. We hebben gesmuld van de dim-sum gerechtjes. Zeker voor herhaling vatbaar!
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Van te voren vroegen we ons af hoe 'toeristisch' het zou, maar het bleek geweldig! Een enorme aanrader als je authentiek Aziatisch eten wilt. Het werd erg druk halverwege de avond, maar de bediening bleef erg vriendelijk, persoonlijk en heel betrokken. Een top avond!