Se7en

Markt 213 5701 RJ Helmond Nederland Kaart
31-492842065

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 59.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Se7en

Bij Restaurant Se7en is het plaatje compleet. De bediening is deskundig en sociaal, wat al snel een ontspannen gevoel teweeg brengt. Ze zetten keer op keer heerlijke gerechten voor je op tafel, die in de keuken veelal worden bereid in de Mibrasa houtskooloven. Een aanwinst voor Helmond!

Meer informatie over restaurant Se7en

9,2

Jouw recensie over het restaurant Se7en

Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Super lekker gegeten en heel leuk ontvangen. Wij komen zeker terug
M.A. S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We werden door een chagarijnige host ontvangen en de hele avond bleef haar humeur zo, jammer want de ambiance is prima en we komen hier graag.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Met vrienden wezen eten met het AH-menu en unaniem kunnen we zeggen: het was uitstekend. In totaal kregen we 6 gangen die er allemaal niet alleen heel verzorgd uitzagen, maar ook werkelijk voortreffelijk smaakten.
We komen zeker terug! Complimenten aan de chef.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Bediening was goed, maar zou iets vriendelijker kunnen.
W.D.E. B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
In een woord: voortreffelijk. Verrassende smaken. Echte aanrader!
Mathijs W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Door te kort aan personeel in de bediening verliep de service gehaast, traag en met voelbare stress. Dit kwam een ontspannen avond niet ten goede en werd het een lange zit van 4 uur.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Voor het eerst hier gegeten e we komen zeker terug!
Sjef N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer attente bediening, uitstekende sommelier, alle 6 gangen zonder uitzondering heerlijk !
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De gastvrouw heeft wel erg veel taken. In haar eentje ontvangt en bedient zij alle tafels en is ook nog verantwoordelijk voor de wijn. Behalve een redelijk plichtsmatig of alles naar wens was geweest kon er verder geen woordje meer van af. Als gast wil je toch wat meer echte aandacht. De wijn die zij aanbeval bij het hoofdgerecht was heerlijk. Het eten was goed, het menu gevarieerd. Het hoofdgerecht vond ik echter niet lekker. We waren wel een beetje teleurgesteld, we hadden meer verwacht van het eten en de sfeer.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zeer goed gegeten
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Top eten! Mooie gerechten en heerlijke smaken! Zeker aan te bevelen is het zogenaamde Bob wijn arrengement!
Lekkere wijnen mooie variaties!
Wiljan D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
voor de AH actie hebben ze een speciaal menu. Dan krijg je meestal niet het meest luxe diner, maar hier was het echt top. zowel de gerechten, de ingrediënten en de aankleding, alles was van een heel goed niveau. Echt een feestje.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met een uitstekende bediening
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Fijne sfeer, goede bediening en een prima 6-gangen menu. Beste AH menu wat we in jaren genuttigd hebben.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hadden ons zeer verheugd om hier te gaan eten. Met de AH actie reservering zaten wij achterin de zaak (met alleen AH reserveringen) mijn schouder tegen het gordijn van het raam kozijn. We waren er om 19.00 u, alles was gereserveerd zei de ober wat achteraf niet zo was. Glas wijn besteld, vervolgens tot 19.45u geen bediening meer gezien, niets op tafel. 2x naar voren gelopen en bediening aangesproken excusses, we zaten in een uiterste hoek en konden ons niet zien dus word je vergeten. Kwaliteit eten is zeer goed, konden er niet meer van genieten maar als je het niet wardeerd om AH actie menu gasten het naar hun zin te maken, doe er dan niet aan mee. Wij hadden geen leuke avond.
Nanda B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
AH Keuze zes gangen menu uitstekend.
De wachttijd tussen de verschillende gerechten was wel iets te lang.
Uitleg over de gerechten en ook de daarbij behorende wijnen was uitstekend.
Komen graag nog een keer terug
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Service was heel vriendelijk en deskundig. Op het eind van de avond echter werden we vergeten en moesten we heel lang wachten op dessert en koffie en zijn we uiteindelijk opgestaan om rekening te vragen. Jammer want we waren heel erg tevreden.
wim M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Mooi menu met een geweldig mooi wijn arrangement. Hierdoor was de prijs kwaliteit dik in orde. Goede uitleg over de wijnen.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Puur genoten van een zes gangen menu. Keurig uitgebalanceerd en verfijnd van smaak. Begeleid door mooie wijnen. Een bezoek aan dit etablissement is zeker aan te bevelen.
C S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Fantastische avond. We maakten gebruik van het AH-menu 6 gangen voor 2 personen voor 59,50 eur totaal.
De amuse was oké maar past eigenlijk qua niveau niet bij de rest van het menu. Alle andere gerechten zijn overheerlijk en prachtig gepresenteerd. De chardonnay was zacht, vol en fris. Bediening is erg vriendelijk. Sfeer is goed. Mooi ingericht restaurant. Wij komen zeker terug!