Se7en

Markt 213 5701 RJ Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Se7en

Bij Restaurant Se7en is het plaatje compleet. De bediening is deskundig en sociaal, wat al snel een ontspannen gevoel teweeg brengt. Ze zetten keer op keer heerlijke gerechten voor je op tafel, die in de keuken veelal worden bereid in de Mibrasa houtskooloven. Een aanwinst voor Helmond!

Meer informatie over restaurant Se7en

Jouw recensie over het restaurant Se7en

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
We hadden voor het 3-gangen verassingsmenu gekozen. Dit was erg lekker.
De bediening was erg vriendelijk.
Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.
Floor P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk geluncht bij Se7en in Helmond. Het plateau 7 bestaande uit zeven verschillende en bijzondere gerechtjes is een echte aanrader!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij vonden de smaken erg goed op elkaar afgestemd! Maar de portie wat petit .....
Stephan E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Was erg goed eten, letten op intrede en wc, zorlgen voor zeep op de wc, bijhouden! Schoonhouden. Eten erg goed, bediening erg goed een verrassing
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Sfeervol restaurant, een aanwinst voor Helmond. Heerlijk 10-gangendiner gegeten met een amuse van de zaak. Personeel was uiterst kundig en vriendelijk. Bij mooi weer kun je op de binnenplaats zitten.
Merel G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Dit viel een beetje tegen. We waren er op een maandag en de bediening meldde bij het dessert dat het er normaal heel anders uitziet, maar omdat het maandag was, en ze de volgende dag gesloten waren, er van alles op was...dat was ook zo met de geslagen room voor een Italiaanse koffie en een cappuccino maken was ook erg ingewikkeld. Er was maar 1 andere tafel bezet deze avond, dus het was zeker niet druk.
Annemijn O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening, lekker eten en een prettige sfeer. Eten mocht iets langzamer worden uitgeserveerd.
Jack G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Verrassend menu van hoge kwaliteit.
J H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij vonden de bediening prima maar jammer dat we met de drank een aantal keren droog stonden en dat ze daar niet echt allert op waren. De kleding is nog te verbeteren, past niet bij zo'n mooie zaak. Eten was heerlijk !! en mooi opgediend
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goed gegeten, ambities van het restaurant zijn zichtbaar, het eten en de service zijn van bovengemiddeld niveau bij een juiste prijs.
Her en der zijn er natuurlijk verbeter punten, maar deze zijn verre van storend (waarbij men open stond voor suggesties).
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik had de wens aangegeven om een rustig plekje te krijgen. Hier werd perfect gehoor aan gegeven. Ook de vraag om niet té lang te wachten met de gangen. Dit werd ook prima opgepakt. Heerlijk gegeten, super service en een fijne ambiance! ???????? We komen zeker nog eek keer terug!
Irma Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Geweldig restaurant. Binnen erg mooi ingericht. Wij waren er zaterdag met erg mooi weer, in de avond nog steeds 28 graden. Dus we hebben in de binnentuin buiten gegeten. Het suprisemenu was goed en met leuke amuses. Wij komen niet uit de buurt van Helmond maar anders zouden we zeker vaker terugkomen.
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Via Iens.nl op het idee gekomen om hier eens te gaan eten. Een echte aanrader. De bediening is vriendelijk en alert. Het eten van mooie kwaliteit en bij vlagen verrassend en de wijn paste precies bij de gerechten. Van binnen is het een aangename locatie die stijlvol modern is aangekleed. Een echte aanrader.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Aanwinst voor Helmond.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Super restaurant! Echt een aanwinst voor Helmond. Fijne sfeer, vriendelijke bediening: correct, niet té formeel. Cullinair gezien heel interessante combi's, niet te grote porties maar zeker voldoende.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goede ontvangst. Super lekker welkomstdrankje. Zeer vriendelijk personeel. Eten : ware kunststukjes, een lust voor het oog, heerlijk van smaak, goede combinaties en een wijn arrangement dat het geheel voortreffelijk completeerde. Kortom een aanwinst voor Helmond. Je voelt je in de watten gelegd.
Ga vooral zo door.
Tamara E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Hoge verwachtingen, niet waargemaakt! Het begin was goed, uitleg vd kaart en drankjes werden verzorgd. Het restaurant zag er mooi uit. We hadden verrassingsmenu, was op zich lekker behalve het hoofdgerecht (vlees slecht gesneden, geen lekkere combinatie). We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht (45 min), toen we daar iets van zeiden kwam er geen excuus maar 'er zijn veel mensen tegelijkertijd binnen gekomen'... Is niet ons probleem! Hierdoor waren de glazen voor het wijnarrangement al driekwart leeg voordat het hoofdgerecht geserveerd werd. Daarna werd de service niet beter. Bij het uithalen vh dessert (wat we ook al lang op hadden) werd niet naar koffie of thee gevraagd, sowieso kwam niemand meer langs onze tafel. Uiteindelijk de rekening gevraagd, en ook daar lang op moeten wachten. Tijdens wachten viel het ons op dat de eigenaar/manager gewoon bij andere mensen aan tafel zat, en geen oog voor zijn zaak of personeel had... Met een minder goed gevoel naar huis gegaan, wel een dikke rekening betaald. Spijtig!
Maureen H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik was hier voor mijn verjaardag met mijn gezin. Ik heb een geweldige avond gehad. Het eten was erg goed. De extra service ook. Mijn man had via hen een bos rozen besteld. Er kwam een zuil en me werd door het personeel vriendelijk verteld dat dit voor het hoofdgerecht was, wat ik ook geloofde. Dit was een super uitgedachte verrassing voor me. Personeel. Top gedaan.
Verder viel het me op, dat het personeel goed op de hoogte is van de etiquette van bedienen. Dames eerst en dan ook eerst de oudste. Hier mogen meer restaurants een voorbeeld aan nemen.
Wij komen in ieder geval zeker terug.
Edwin en Maureen Heermans
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
uitstekend restaurant met een (2) sterrenkaart (kok heeft ervaring opgedaan bij Da Vinci in Maasbracht.
mooie inrichting in een prachtige ambiance.
prijs-kwaliteitverhouding uitstekend.
ellatie .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Erg mooie zaak en heerlijk geluncht. Geschikt voor zowel een gezellige borrel als een heerlijk diner. Ons werd verteld dat er in de zomer ook nog een mooi terras aan de achterkant komt. Top!