Se7en

Markt 213 5701 RJ Helmond Nederland Kaart
31-492842065

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 59.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Se7en

Bij Restaurant Se7en is het plaatje compleet. De bediening is deskundig en sociaal, wat al snel een ontspannen gevoel teweeg brengt. Ze zetten keer op keer heerlijke gerechten voor je op tafel, die in de keuken veelal worden bereid in de Mibrasa houtskooloven. Een aanwinst voor Helmond!

Meer informatie over restaurant Se7en

Maandag vanaf 17.30
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag vanaf 12.00 uur

In maart en april hebben we een aanbieding!
Op zondag een 3 gangen verrassingsmenu,
2 glazen bijpassende wijn, water & koffie-/thee servies.
Prijs € 44,50

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Se7en

Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Wij hebben ons wederom laten verrassen door de mooie, heerlijke gerechten uit de keuken van Se7en! Heerlijke wijntjes bovendien! Wat een geduldige en vriendelijke gastvrouw en gastheer! Fijne manier om de vakantie te beginnen!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden ,aardig personeel en vlotte bediening.......we gaan zeker nog eens terug ????????
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Mooie opmaak en lekker van smaak. Heerlijk gegeten
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Geweldige avond,
De gerechten en het BoB wijn arrangement waren goed op elkaar afgestemd.
Bediening was onopvallend aanwezig en verschillende wijnen en gerechten werden goed beschreven.
Kwalitatief en kwantitatief uitstekend gegeten.
Voldaan gevoel.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
leuke gezellige zaak, jeudig en enthousiast team
maar het was er erg rumoerig, je kan niet gezellig kletsen met zijn allen ( we waren met 8 personen), heteten was zeer goed en de borden waren zeer leuk opgemaakt
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijke avond !! Echt genoten van de ambiance ; de bediening en het heerlijke eten. Bijna alle gerechten met 'complimenten voor de kok' kunnen beoordelen. Absolute aanrader om een avondje lekker te genieten.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijke gerechten, heel mooi gepresenteerd en een ober die alles goed uitlegde en goeie wijnsuggesties gaf. We hebben een top avond gehad!
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Ik mis de balans in het restaurant. Dat geldt voor de menukaart, de inrichting (terras), etc. Bediening is heel goed.
Margareth H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
we hebben heerlijk gegeten in de binnenplaats. Lekkere bijpassende wijnen en het eten was lekker en mooi geschikt op het bord. De mensen deden erg hun best en zorgen voor een relaxte sfeer.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten!
miranda S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
had er iets meer van verwacht, maar hebben een prima avond gehad. Begon wat stroef, maar de bediening kwam later gezelliger over.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Op zaterdag avond gegeten met zijn tweeën

Het was jammer dat met het zeer mooie weer niet buiten konden eten , maar wij konden wel zelf kiezen welk tafeltje ,nu een keer bij het raam.

Wij gingen voor een 4 gangen menu , met de bijpassende wijnen.

Eerst kwamen er enkele mooie en lekkere amuses ,toen het brood met de Seven boter en de eerste wijn voor het eerste gerechtje

Het eerste gerechtje was Tonijn(mooi ingerold) met mooi op gerolde komkommer , een bietje ,en een schuimpje van?
Het was een heerlijk gerechtje en een mooi begin

Het tussen gerecht was heerlijk buikspek met een garnaal en appel , dit had van mij gerust groter mogen zo super lekker.

Het hoofdgerecht was natuurlijk iets met Asperges , namelijk zeebaars met Asperges ,Hollandaisesaus ,venkel , mais en een schuimpje van?

Het nagerecht was kaas het was jammer dat dit maal wij niet zelf de kazen konden kiezen van de kaaswagen, het waren lekkere kazen maar als men een keer kan kiezen en de andere keer niet vind ik zelf wel jammer.

De schommeligere had mooie wijnen gekozen, wel jammer dat het haar laatste avond was dat ze hier werkte ,succes met je nieuwe baan.

Wij hebben nu sinds de opening al zeker 7-8 keer gegeten en kommen nog graag terug.
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geweldig restaurant! Een echte aanrader. Ik begrijp niet waarom het restaurant nog geen Michelin ster heeft. Goede wijn ook.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Er kan altijd wel eens iets mis gaan, maar het is de manier waarop ze ermee omgaan wat je doet besluiten om nog eens terug te gaan. Echt genoten van deze avond met zeer vriendelijke bediening en onverwachts heerlijke gerechten. Wij gaan zeker nog eens terug!!!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Belachelijk als je 2 flessen wijn besteld met plat water, dat je hier EUR 6.00 per fles water moet betalen. Snap best als je een 1 glaasje wijn drinkt dat je voor water moet betalen, maar in deze zou je per fles wijn gewoon eem karaf kraanwater ( gratis) moeten neerzetten. Bediening was echt heel aardig maar ik zou in deze toch een meer ervaren iemand inzetten. Hoofdmenu was Entrecote vantevoren was niet gevraagd hoe we dit wilde hebben. Uiteindelijk deze voor partner 2 x teruggestuurd omdat het welldone moest zijn. De andere had het vlees al op
Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Tja, ik denk wel dat je hier lekker kan eten, maar wij hadden net wat andere verwachtingen. Wij vonden bijv. de aardappelsoep als amuse nogal smakeloos en hadden naast het volkoren brood en brioche (allemaal attenties uit de keuken!) op meer groente gehoopt. De foie gras was lekker en op drie verschillende manieren opgediend. Op verzoek bleek er goeie kalfsentrecote te zijn, maar pas op: de patrijs op de kaart is eigenlijk eend. Tot slot zou ik er een hele avond aan besteden en niet voorafgaand aan film of theater binnenwippen, niet omdat ze traag zijn, maar omdat de ambiance mooi is en de prijs navenant.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke lunch gehad. De gastvrouw voelt goed aan wanneer te komen en wat aan te bieden. Eten is heerlijk, kortom men weet wat men doet. Het was erg rustig, dit is jammer. Meer mensen zouden moeten weten dat dit één van de beste restaurants van Helmond is.
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een fantastische avond gehad met overheerlijk eten incl wijnarrangement. Prima uitleg over gerechten en wijn.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben gisteren het valentijns menu gehad wat een erg leuke actie van se7en was. Heerlijke aparte gerechten met een goede service hebben gezorgd voor een perfecte avond met als afsluiter een roosje.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Helemaal goed, prima gegeten, goede wijnadviezen... Heel jammer dat het geheel een beetje"verliep". We moesten erg lang wachten op koffie en rekening... Het liep inmiddels tegen 24.00 uur en iedereen was druk met van alles.