scrumpy pub

Plein 36B 2291 CC Wateringen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant scrumpy pub

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
- Ontbijt 10:00 - 11:00
- Bar 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:30
- Ontbijt 10:00 - 11:00
- Bar 10:00 - 01:30

Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geluncht met mijn gezin. Wat een vervelende ervaring...

Zeer onvriendelijke bediening door een meisje van een jaar of 20 dat "opzij" snauwde toen mijn 4-jarig zoontje voor de tafel stond. Hij stond niet vervelend te doen ofzo, maar gewoon te kijken.

Moest ook 3x aan haar vragen of ik mocht bestellen, ze ontweek steeds onze blik en liep naar een andere tafel. Vervolgens moest ik vragen of ze de vieze tafel wilde afnemen, want de etensresten van de vorige klant lagen er al weer een minuut of 20 toen we besteld hadden. Erg arrogant meisje dat niet snapt dat je ouders boos maakt als je tegen een kind snauwt zonder reden.

Broodje was ok, de inrichting verouderd.

Jammer hoor. Ik woon in het dorp maar ga hier nooit meer naar terug! Dan maar even omrijden.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met gasten spareribs en saté gegeten, het was heerlijk pittig. Gezellige sfeer en vriendelijke, snelle bediening. De overige spareribs hebben we mee naar huis genomen en er maandagmiddag weer van genoten.
E V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
vandaag weer een lekker broodje gegeten bij Scrumpy. altijd lekker en wil je een broodje net even anders is het geen probleem. dus wederom zeer tevreden.
- puntje is de temperatuur daar is erg laag. verwarming gevoeld en stond aan maar wel erg lauw. en dat in zo n behoorlijke ruimte. brrr. kheb me jas maar aangehouden.
Richard3ssen .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijk gegeten in een gezellige kerstsfeer. Het wild menu is een absolute aanrader en de bediening door Stan maakte het geheel af, een heerlijk avondje uit in een ongedwongen sfeer, top !!
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Onverwachts wezen eten hierzo, daar wij zin hadden in spareribs. Tot onze verrassing had Bas deze gemaakt en die weet precies hoe wij het hebben willen. Ze waren superlekker. Daar ikzelf niet zo veel vlees eet, mochten we de rest mee naar huis nemen. Deze heb ik de volgende dag gedeeld, met mijn lief, bij 'n glaasje wijn.
TonenPeter .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Bij toeval kwamen we op het terras van dit eetcafé terecht en besloten de lunch te nemen. De kaart is uitgebreid en de keus voor een maaltijdsalade met biefstuk was een uitstekende . Nog nooit dit gerecht zo lekker gegeten en de biefstuk was minstens 300 gram. De salade bevatte zoveel ingrediënten dat het teveel is om te benoemen. Daarbij leuk uitzicht op de passanten maakte het beleven compleet. Een absolute aanrader!
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Als je gaat lunchen bij de scrump moet je echt voor de Say No More gaan.. Een voortreffelijk broodje carpaccio, die ik nog nergens anders zo lekker gegeten heb als hier!
Tobeornottobe .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Zó vaak al geweest en altijd goed bevallen - zowel binnen met warme inrichting en haard plus gezellige Chesterfield stoelen, als buiten onder de luifel in de zon.

Koffie, triple, wijn of broodje. Het smaakt allemaal prima en vlotte bediening plus entourage zijn heel prettig (met uitzondering - het moet eens gezegd worden - van een enkele medewerkster die duidelijk helemáál niet in de bediening wil rondlopen - geen lach, geen babbel: spijtig).

Echt een gezellige zaak waar je alle soorten mensen tegenkomt en waar het altijd goed eten is.
Wat zou Wateringen zónder deze zaak zijn..
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Lekker weer eens spareribs gegeten hierzo. Deze waren lekker, maar helaas niet zoals van BAS! Hij weet precies zoals wij het lekker vinden, dus pittig.
Hoewel we dit gevraagd hadden, waren deze toch anders, dan als BAS ze maakt. Ja, BAS, wij missen jou op deze lokatie.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Echt een heel aangename verrassing! Van buiten lijkt het op een eenvoudige kroeg, maar het eten is echt dik in orde. Wij namen de soep van de maand vooraf (spinaziesoep met garnaaltjes, heerlijk!) en daarna de zeebaars met mango-peperchutney. Erg lekker en de porties waren ruim voldoende. Als dessert kan ik de Bastognemousse van harte aanraden. De bediening is supervriendelijk en erg alert. De muziek is aangenaam en staat ook vooral niet te hard. De algehele sfeer is gezellig en informeel en doet echt denken aan een Engelse pub. Ik kom zeker gauw weer terug!
Isis B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Voor een-op 't oog simpel- eetcafe is de kaart geweldig uitgebreid.
Ik heb er nu een aantal keer gegeten en bij elk gerecht verbaas ik me er weer over hoe goed 't is!!
Alles vers,mooi opgemaakt en in goede porties en dat allemaal voor een heel schappelijke prijs!

Ik kan niet anders dan zeggen: uitstekend!
Wat een vrolijke jongelui die hier werken in de bediening, echt te gek!

Gezellig, precies wat je van een pub/eetcafe kunt verwachten.
Ik vind dat ze leuke muziek draaien!('80's muziek)
Conclusie:
*kaart is goed en uitgebreid.
*service is meer dan prima!
*eten is vers,heerlijk en goede porties.
*entourage is gezellig en ongedwongen.
*verhouding kwaliteit eten-prijs is fantastisch!
Action3 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Ondanks dat we niet gereserveerd hadden hebben ze toch een tafel voor ons.
We hadden de saté, spareribs en een kindermenu. Ondanks dat er op de kaart geen kipnugets stonden, hebben ze deze wel.
De saté was heerlijk, goed vlees en precies goed!
De spareribs was vertreffelijk. Heerlijk gemarineerd. Het vlees viel van het bot, met weinig vet.

Daarna het nagerecht, kinderijsje, chocolade cheescake en bitterkoekjes hangop.
Een woord geweldig!

- Gezellig
- niet duur
- goede bediening
- lekker eten
Romy14482 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Een gezellig eetcafeetje voor lunch en diner. Ik lunch er regelmatig en mijn favorieten zijn de chicken scrumpy en het carpaccio broodje! S'avonds eet ik graag de spareribs. De sfeer in scrumpy is altijd warm, gezellig en ongedwongen. Sinds kort zijn de toiletten gerenoveerd en dat is zeker een verbetering!
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Vorige week geluncht. De Chicken Scrumpy is een hit. Erg lekker. leuke bediening. Welkom thuis is goed gevonden. Zodra je binnenkomt voel je je goed. Gemoedelijke sfeer. Ook bij de andere zaak van dit bedrijf gegeten en de prijs/kwaliteit van het eten is onveranderd goed. Hoge kwaliteit voor een goede prijs. Twee aanraders in Wateringen dus.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Gewoon goed. Heerlijke broodjes voor de lunch en ruime menukaart. Goede service. Word er wel steeds drukker met eters.
Ruime porties, verse ingrediënten. Staat gewoon een goede kok ik die zaak. Kom die minimaal 1x per maand eten met mijn vrouw.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Wederom spareribs gegeten. Deze waren lekker, maar helaas vetter dan de vorige keer en minder pittig, dan we gewend zijn. Je krijgt een goede portie en wat over is, krijg je mee naar huis. Dit hebben we de volgende dag aan vrienden gegeven, waar we heengingen. Zij mailden ons de volgende dag, dat zij de spareribs heerlijk vonden.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Wederom heerlijke spareribs gegeten van kok Bas.
Het is er altijd gezellig, leuke sfeer en snelle bediening.
We hadden een gezellig tafeltje, waar we alles konden overzien.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Niets is zo lekker als de lunch/diner bij scrumpy. Voor mij vallen bijna alle eetcafés in het niet door hun verschrikkelijk lekkere gerechten! De prijzen zijn zeker waar voor je geld. Als je er bent vooral eens de carpaccio of het broodje saynomore proeven, je blijft er voor terug komen.
Lisa B .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
De lunch is goed dus ook maar eens gaan eten in de avond. Onbeperkt spareribs zijn echt een aanrader en de andere gerechten waren ook erg lekker. De plek waar we zaten was wat minder (bij de deur) waardoor het koud was en we nogwel eens vergeten werden door de bediening. Leuke tent in Wateringen waar je zeker eens moet gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Wij hebben heerlijke pittige spareribs gegeten. Ook is de zaak
mooi opgeknapt en de toiletten zijn gerenoveerd, heel keurig.