scrumpy pub

Plein 36B 2291 CC Wateringen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant scrumpy pub

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
- Ontbijt 10:00 - 11:00
- Bar 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:30
- Ontbijt 10:00 - 11:00
- Bar 10:00 - 01:30

Jouw recensie over het restaurant scrumpy pub

D. G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Voor het eerst na de verbouwing weer hier gegeten. Op het eten niets aan te merken, gewoon weer lekker. Helaas is het nu iets meer op een vreetschuur gaan lijken, waarbij de tafeltjes bovenop elkaar staan wat de gezelligheid zeker niet ten goede komt. Jammer. Ook duurde het wel even voordat we de kaart kregen en konden bestellen. Ik denk dat als er wat meer ruimte gecreëerd wordt, het veel gezelliger wordt.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Voor de 1e keer na de verbouwing weer samen bij jullie gegeten. Wat was het druk, we konden nog net een tafel krijgen. Zelf vond ik de vorige inrichting gezelliger, maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn. De GinTonic viel tegen. Voordien schonk men Gin, met een flesje tonic ernaast, zodat je dit zelf naar behoefte kon mixen. Nu kreeg ik een Mega Groot glas, wat men aan de bar al mixt. Weinig Gin en teveel tonic erbij. (bah, te waterig). Blijkt er een speciale Gin Tonic kaart te zijn. Dit had wel even aangegeven kunnen worden. De keuken is nu natuurlijk lekker ruim, TOPPIE! In enkele maanden ervoor hadden we al 2x spareribs gegeten, dus kozen we nu eens wat anders. We aten varkenshaas, met heerlijke warme ‘toebehoren’ en lekkere patatjes. Buiten nog lekker genoten van koffie, met een drankje erbij. Zoals altijd vriendelijk personeel. Een minpuntje van 2 vrienden/kennissen: er worden echt veel minder spareribs gegeven dan voordien. Wijzelf constateerden dit vanavond ook. Liever hetzelfde als voorheen.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Weer heerlijke pittige spareribs gegeten bij jullie. LEON, PETJE AF, dat jij de boel zo goed aanstuurt, als de eigenaars er niet zijn. Patty, je werkt er nog niet zo lang, maar jij komt er wel, want vriendelijk. Leuk, dat Sten zich onze laatste recensie nog herinnerde, i.v.m. de mayonaise in een papieren cupje. (24-06-2017). Die kregen we nu netjes in een schaaltje.
Toch nogmaals een verzoek aan Leendert & Remmert, om een combinatie te maken, van 1 saté en ‘n sparerib. Zou het waarderen, als jullie hierop willen reageren, want het lijkt mij een SUPER idee.
V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Biefstuk gegeten. Pepersaus erover
heen. Liever apart in een bakje want de saus was niet lekker. De biefstuk was taai, misschien omdat die zo dik was. Ongeveer 10 blaadjes rucola op het bord en wat gesneden paprika. Dat was het.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Jammer dat hier zo weinig geschreven wordt. Afgelopen zaterdag met gasten (zie 13 aug. 2016) bij jullie heerlijke pittige spareribs en saté gegeten. Daarna allen nog heerlijk buiten gezeten, met een bakkie en 'n
drankje. Lieve en vriendelijke bediening. De overige spareribs meegenomen naar huis, die ikzelf na een aantal drankjes 'snachts en de avond erna ('koud') heb opgegeten. Echt Jammie.......
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vrijdag 23 juni bij jullie heerlijke, pittige spareribs gegeten. Daarna nog 'n bakkie met 'n drankje op het terras. Onze gastheer was Sten, vriendelijk, alert en humor, daar houden wij wel van.
Een MIN puntje was de mayonaise in een cupje, echt een domper!!!
Waarom niet in een leuk schaaltje, zoals voorheen? Dit doet zo goedkoop aan!!! Niet meer doen hoor!!!
Daar ikzelf eigenlijk niet kon kiezen tussen de spareribs en saté: is het misschien een idee, om een combi op het menu te zetten? Dus 1 stokje saté en 'n stukje sparerib? En daar dan uiteraard de prijs aan te passen?
Ik ben er namelijk zeker van, deze combi ooit (jaren terug) bij jullie gegeten te hebben.
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ik kan hier heel kort over zijn: Vriendelijke bediening, lekker eten en heel gezellig! Het is er wel rumoerig, maar ik vind dat geen probleem en juist erg gezellig!
elly V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
in deze pub zijn we al vaker geweest en deze keer nam ik pittige kip op n broodje. in het verleden heb ik dit ook wel eens gegeten dus wist ik wat mij te wachten stond. helaas zat er na mijn gevoel te veel saus overheen. het leek n beetje op ketjap manis en smaakte erg zout. ik heb dit aangegeven en kon n ander broodje krijgen. ik nam n broodje gezond en uiteraard was deze wel goed. bij t afrekenen werd het broodje pittig kip niet in rekening gebracht wat wel weer aangeeft dat je klacht serieus wordt genomen en no hard feelings! dat is typisch is voor scrumpy, klant is koning. mijn complimenten jongens/meiden :)
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zowel voor lunch als diner hier al meerdere keren gegeten. Scrumpy stelt bijna nooit teleur. De bediening is vriendelijk en het eten erg lekker. Er mag onderhand wel wat aan de inrichting worden gedaan want die is al jaren hetzelfde.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geluncht met mijn gezin. Wat een vervelende ervaring...

Zeer onvriendelijke bediening door een meisje van een jaar of 20 dat "opzij" snauwde toen mijn 4-jarig zoontje voor de tafel stond. Hij stond niet vervelend te doen ofzo, maar gewoon te kijken.

Moest ook 3x aan haar vragen of ik mocht bestellen, ze ontweek steeds onze blik en liep naar een andere tafel. Vervolgens moest ik vragen of ze de vieze tafel wilde afnemen, want de etensresten van de vorige klant lagen er al weer een minuut of 20 toen we besteld hadden. Erg arrogant meisje dat niet snapt dat je ouders boos maakt als je tegen een kind snauwt zonder reden.

Broodje was ok, de inrichting verouderd.

Jammer hoor. Ik woon in het dorp maar ga hier nooit meer naar terug! Dan maar even omrijden.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met gasten spareribs en saté gegeten, het was heerlijk pittig. Gezellige sfeer en vriendelijke, snelle bediening. De overige spareribs hebben we mee naar huis genomen en er maandagmiddag weer van genoten.
elly V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
vandaag weer een lekker broodje gegeten bij Scrumpy. altijd lekker en wil je een broodje net even anders is het geen probleem. dus wederom zeer tevreden.
- puntje is de temperatuur daar is erg laag. verwarming gevoeld en stond aan maar wel erg lauw. en dat in zo n behoorlijke ruimte. brrr. kheb me jas maar aangehouden.
Richard3ssen .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijk gegeten in een gezellige kerstsfeer. Het wild menu is een absolute aanrader en de bediening door Stan maakte het geheel af, een heerlijk avondje uit in een ongedwongen sfeer, top !!
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Onverwachts wezen eten hierzo, daar wij zin hadden in spareribs. Tot onze verrassing had Bas deze gemaakt en die weet precies hoe wij het hebben willen. Ze waren superlekker. Daar ikzelf niet zo veel vlees eet, mochten we de rest mee naar huis nemen. Deze heb ik de volgende dag gedeeld, met mijn lief, bij 'n glaasje wijn.
TonenPeter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Bij toeval kwamen we op het terras van dit eetcafé terecht en besloten de lunch te nemen. De kaart is uitgebreid en de keus voor een maaltijdsalade met biefstuk was een uitstekende . Nog nooit dit gerecht zo lekker gegeten en de biefstuk was minstens 300 gram. De salade bevatte zoveel ingrediënten dat het teveel is om te benoemen. Daarbij leuk uitzicht op de passanten maakte het beleven compleet. Een absolute aanrader!
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Als je gaat lunchen bij de scrump moet je echt voor de Say No More gaan.. Een voortreffelijk broodje carpaccio, die ik nog nergens anders zo lekker gegeten heb als hier!
Tobeornottobe .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Zó vaak al geweest en altijd goed bevallen - zowel binnen met warme inrichting en haard plus gezellige Chesterfield stoelen, als buiten onder de luifel in de zon.

Koffie, triple, wijn of broodje. Het smaakt allemaal prima en vlotte bediening plus entourage zijn heel prettig (met uitzondering - het moet eens gezegd worden - van een enkele medewerkster die duidelijk helemáál niet in de bediening wil rondlopen - geen lach, geen babbel: spijtig).

Echt een gezellige zaak waar je alle soorten mensen tegenkomt en waar het altijd goed eten is.
Wat zou Wateringen zónder deze zaak zijn..
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Lekker weer eens spareribs gegeten hierzo. Deze waren lekker, maar helaas niet zoals van BAS! Hij weet precies zoals wij het lekker vinden, dus pittig.
Hoewel we dit gevraagd hadden, waren deze toch anders, dan als BAS ze maakt. Ja, BAS, wij missen jou op deze lokatie.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Echt een heel aangename verrassing! Van buiten lijkt het op een eenvoudige kroeg, maar het eten is echt dik in orde. Wij namen de soep van de maand vooraf (spinaziesoep met garnaaltjes, heerlijk!) en daarna de zeebaars met mango-peperchutney. Erg lekker en de porties waren ruim voldoende. Als dessert kan ik de Bastognemousse van harte aanraden. De bediening is supervriendelijk en erg alert. De muziek is aangenaam en staat ook vooral niet te hard. De algehele sfeer is gezellig en informeel en doet echt denken aan een Engelse pub. Ik kom zeker gauw weer terug!
Isis B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Voor een-op 't oog simpel- eetcafe is de kaart geweldig uitgebreid.
Ik heb er nu een aantal keer gegeten en bij elk gerecht verbaas ik me er weer over hoe goed 't is!!
Alles vers,mooi opgemaakt en in goede porties en dat allemaal voor een heel schappelijke prijs!

Ik kan niet anders dan zeggen: uitstekend!
Wat een vrolijke jongelui die hier werken in de bediening, echt te gek!

Gezellig, precies wat je van een pub/eetcafe kunt verwachten.
Ik vind dat ze leuke muziek draaien!('80's muziek)
Conclusie:
*kaart is goed en uitgebreid.
*service is meer dan prima!
*eten is vers,heerlijk en goede porties.
*entourage is gezellig en ongedwongen.
*verhouding kwaliteit eten-prijs is fantastisch!