Screaming Beans Original Coffee Bar

Zaterdag 09:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Thijs M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Men heeft veel verstand van koffie en zetmethoden en de koffie is heerlijk! Echter is de prijs wel écht een stuk te hoog. Ik was er met mijn zus en betaalde 8,50 voor een ijskoffie en een flat white. Dat gaat echt te ver.
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Tegen het middaguur op een woensdagochtend toch een plekje kunnen vinden. Op de gok naar binnen (buitenzijde niet 1-2-3 uitnodigend) en bleek een goede gok. Dubbele espresso genomen. Goed "straf bakkie" met een pittige, bijna scherpte van alcohol, afdronk. Heerlijk. Niet eerder zo geproefd. Broodje hummus niet verrassend, maar erg lekker voor een aangename prijs. Maar bovenal is personeel buitengewoon vriendelijk. Bijzonder in deze straat die tegenwoordig overstelpt wordt door toeristen. Om dan je oprechte vriendelijkheid te behouden is een kunst en reden om nog eens terug te komen (in de toeristen-daluren)
Ino H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Leuke plek, vriendelijke en oprechte medewerkers. Broodje tonijn is simpel, maar op lekker brood en een grote hoeveelheid goede tonijn. Goede uitleg bij de soorten koffie.
Dvanheumen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Leuk gelegen en ingericht in de Hartenstraat.
Bediening is ok en gastvrij.
Prijs kwaliteit verhouding is echter zoek. Broodje geitenkaas, twee boterhammetjes met strookjes geitenkaas (uit een tube?) met wat druppels honing en een verdwaalde walnoot voor 7,50 euro. Het potje thee voor 2 personen is wel heel erg klein......
AKorsten .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Op 06-03-2014 gelucht met 3 personen.
Eerst een minpuntje : De bediening stond een (bijna eindeloos) verhaal te vertellen over het aanbod waar bijna geen woord van te verstaan was !!?? jammer .
De geserveerde gerechten waren van topkwaliteit en smaakte bijzonder goed .
Prijs/kwaliteit verhouding prima.
Een aanrader !
Loekangel .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Wij zijn hier geweest voor een lunch . We werden erg hartelijk ontvangen en kregen een leuke tafel aangewezen. Drankje besteld en kwam snel. We genoten van de broodje met verse zalm en mijn vrouw heeft tuna melt op brood gekozen. Beide waren goed op smaak maar niet bijzonder. Aparte theesoorten en vooral vind ik Mint thee leuk gepresenteerd. Lekker vers, goede balans van smaken. De bediening is uitermate vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Compliment aan de kok!
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Leuke sfeervolle koffiebar op een toplocatie in de 9 straatjes. We hebben hier met z'n tweetjes genoten van een heerlijk kopje koffie. Tot mijn grote vreugde hadden ze ook sojamelk op het menu, waardoor ik ook weer eens kon genieten van een cappuccino. Samen een muffin gedeeld die erg lekker was. Kortom een traktatie maar wel een beetje aan de prijs. Maar dat zal wel aan de locatie liggen. Verder een aanrader!!