Scopri

Nesse 16 2741 ES Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Scopri

In Waddinxveen straalt de Italiaanse tricolore 6 dagen per week in Restaurant Scopri. Hier beleef je de gezelligste familiemaaltijden met een Italiaanse lunch of een uitgebreid diner. Met mooi weer geniet je op het terras van een echte espresso, terwijl de vogels zorgen voor een muzikale omlijsting. Met slecht weer is het hier ook goed toeven, de oven verspreidt heerlijke geuren van versgebakken pizza’s. Ook voor kleine keukenprinsen- en prinsessen die een onvergetelijk feestje willen vieren.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Scopri

• : Parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Scopri

Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Hier geluncht op doordeweekse dag. Zeer goede keus. Mooi gelegen aan de Gouwe. Prettige, sfeervolle inrichting met mooie zwart-wit foto's. Italiaanse muziek zoals het hoort in Italiaans restaurant (wat we wel eens anders meemaken). Overheerlijke tagliatelle met truffel en spinazie gegeten. Tafelgenote nam Insalata Al Formaggio di Capra (salade met geitenkaas uit de oven met honing en truffel dressing), was ook heel tevreden. Lekkere wijn, goede koffie, dus kwaliteit geen klagen. Hier kom ik vast een keer terug voor een dineetje.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Fijn restaurant, we gaan dan ook weer met een goed gevoel weg.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, goede service en lekker eten
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Verrassende gerechten met de juiste Italiaanse smaken.
Altijd leuk als de koks aan tafel komen en om feedback vragen. Klant echt centraal. Heerlijke wijnen.
Aanwinst voor Waddinxveen.
yarisje .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ons favoriete restaurant. Prima Italiaans eten met verse ingredienten, gezellige en ontspannen bediening. Na afloop de fles op tafel: zo moet uit eten zijn!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wij waren hier voor de eerste keer maar komen zeker nog een keer terug. De gerechten waren heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. Mijn dochter had het verkeerde gerecht gekozen vond het niet lekker kreeg zonder extra kosten een ander gerecht. Top gedaan
Nik V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We komen hier regelmatig vanwege het heerlijke eten. De pizza en pasta's zijn allemaal heerlijk, porties ruim voldoende. Desserts zijn een plaatje! De bediening is wisselend, over het algemeen prima maar soms, aan het eind vand e avond, lijkt het alsof ze zelf ook naar huis willen en wordt het iets minder behulpzaam. De zanger is leuk maar bleef de laatste keer wel erg lang bij onze tafel.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Overheerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Afgesloten met een geweldig lekkere ijsfondue, een aanrader ! Oh ja, het personeel is ook fantastisch !
Arienne G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gastvrije ontvangst, we mochten zelf een tafel uitzoeken. Bij het raam aan de voorkant heb je een leuk uitzicht. De menukaart is uitgebreid, we hebben vooraf een antipasto genomen, het bord was een feest om naar te kijken en het smaakte overheerlijk.
Als hoofdgerecht is de pasta flambata een aanrader, dit wordt aan de tafel door de eigenaar klaargemaakt. Hij doet dit om een erg gezellige manier. Eigenlijk hadden we daarna meer dan genoeg gegeten, maar we waren erg nieuwsgierig naar de ijsfondue. De kok kwam dit zelf op tafel zetten en legde uit hoe het werkte. Dit is erg lekker en wederom wat anders, op deze manier blijf je nog langer aan tafel zitten.
Bij alle gangen hebben we een goed wijnadvies gekregen. De bediening was erg vriendelijk. Op deze manier is uit eten gaan echt een avondje uit. We komen zeker nog eens terug.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
overheerlijke gerechten, vriendelijk en attent personeel, Italiaanse sfeer met live muzikant. zeker een aanrader!! wij gaan terug
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Na een fietstocht op het einde van de middag hier op het terras neergestreken voor een drankje. Omdat het laat was en we toch wat trek hadden, besloten een pizza te eten. Geen uitgebreide eetervaring dus, de pizza's waren goed, maar niet bijzonder.
De bediening was echter zodanig, dat we hier geen tweede keer langs zullen gaan. Het was duidelijk dat gasten als noodzakelijk kwaad werden gezien, waardoor er duidelijk hard gewerkt moest worden om enige kunstmatige vriendelijkheid te tonen.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding. Ongeïnteresseerde bediening. Oubollig servies. Geen olie o.i.d. bij de pasta gekregen. Niet voor herhaling vatbaar.
yarisje .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk authentiek Italiaanse pizzeria. Prima pizza's, in de steenoven bereid.
bij de koffie glas limocello van het huis. Atente, vriendelijke bediening.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gisteravond een feest gegeven bij Scopri met 70 volwassenen en kinderen. In en om het restaurant was het heel leuk versierd. Een lekker sfeertje en een Geweldig Italiaans buffet. Al onze gasten hebben er van gesmuld. De kinderen mochten hun eigen pizza maken, dat was een feestje op zich. De bediening was top. Dus heb je iets te vieren, is dit restaurant een echte aanrader! Hierbij wil ik nogmaals Ismet, Vanessa en het overige personeel bedanken voor de fantastische avond!
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Trek in pizza en buiten eten. Scopri heeft beide. Al eerder hier gegeten en dat beviel goed.
Het was warm weer, dus trek in eerst een biertje (uiteraard een peroni), maar de tap was net leeg. Kan gebeuren, maar ze hebben geen alternatief in een fles, dus 'gedwongen' maar een wijntje genomen. Volgens mij een kleine moeite om wat flesjes op voorraad te hebben. Zonde.

Pizza's smaakte prima, de calzone was goed gevuld en tenminste niet zo nat zoals zo vaak gebeurt. Top!

Toen ik ging afrekenen, werd net de nieuwe fust aangesloten. Dus de volgende gasten hadden meer geluk.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vanavond bij Scopri beland, op deze plek hebben een paar verschillende eigenaren het geprobeerd maar nu ziet het er goed uit. Ik had een heerlijke dorade filet met een knapperig korstje en het smaakte voortreffelijk! De pizza's uit de steenoven zijn ook heerlijk en de bediening is top. Snel, attent en heel goed met de kinderen aan tafel. De atmosfeer is prima door de sfeervolle inrichting en belichting! Prima Italiaans restaurant!
H-Gerritsen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Met ons gezin (8 volwassenen) er lekker gegeten. Het eten was goed maar de service om te huilen. De afgesproken tafel was bezet. Na 45 minuten wachten maar eens om de kaart gevraagd. Later nog maar eens gevraagd of de oven is uitgevallen. Nee hoor, was de enige reactie. Bijna drie uur na aankomst dan eindelijk het hoofdgerecht. Nog ruim een uur later konden we eindelijk aan het dessert beginnen. Maar gauw naar binnen gewerkt, maar dat drukte wel de gezelligheid. Als dan ook een andere fles wijn dan afgesproken op tafel komt eindigt de avond in mineur. Bij afrekenen een zeer sober excuus. Er waren onverwacht veel meer gasten. Maar ja, wij bespraken enkele weken eerder al dit etentje.