Scopri

Nesse 16 2741 ES Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Scopri

In Waddinxveen straalt de Italiaanse tricolore 6 dagen per week in Restaurant Scopri. Hier beleef je de gezelligste familiemaaltijden met een Italiaanse lunch of een uitgebreid diner. Met mooi weer geniet je op het terras van een echte espresso, terwijl de vogels zorgen voor een muzikale omlijsting. Met slecht weer is het hier ook goed toeven, de oven verspreidt heerlijke geuren van versgebakken pizza’s. Ook voor kleine keukenprinsen- en prinsessen die een onvergetelijk feestje willen vieren.

Halve fles mineraalwater

• Bar , Wi-Fi
7,1
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
overheerlijke gerechten, vriendelijk en attent personeel, Italiaanse sfeer met live muzikant. zeker een aanrader!! wij gaan terug
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Na een fietstocht op het einde van de middag hier op het terras neergestreken voor een drankje. Omdat het laat was en we toch wat trek hadden, besloten een pizza te eten. Geen uitgebreide eetervaring dus, de pizza's waren goed, maar niet bijzonder.
De bediening was echter zodanig, dat we hier geen tweede keer langs zullen gaan. Het was duidelijk dat gasten als noodzakelijk kwaad werden gezien, waardoor er duidelijk hard gewerkt moest worden om enige kunstmatige vriendelijkheid te tonen.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding. Ongeïnteresseerde bediening. Oubollig servies. Geen olie o.i.d. bij de pasta gekregen. Niet voor herhaling vatbaar.
yarisje .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk authentiek Italiaanse pizzeria. Prima pizza's, in de steenoven bereid.
bij de koffie glas limocello van het huis. Atente, vriendelijke bediening.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gisteravond een feest gegeven bij Scopri met 70 volwassenen en kinderen. In en om het restaurant was het heel leuk versierd. Een lekker sfeertje en een Geweldig Italiaans buffet. Al onze gasten hebben er van gesmuld. De kinderen mochten hun eigen pizza maken, dat was een feestje op zich. De bediening was top. Dus heb je iets te vieren, is dit restaurant een echte aanrader! Hierbij wil ik nogmaals Ismet, Vanessa en het overige personeel bedanken voor de fantastische avond!
eric201 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Trek in pizza en buiten eten. Scopri heeft beide. Al eerder hier gegeten en dat beviel goed.
Het was warm weer, dus trek in eerst een biertje (uiteraard een peroni), maar de tap was net leeg. Kan gebeuren, maar ze hebben geen alternatief in een fles, dus 'gedwongen' maar een wijntje genomen. Volgens mij een kleine moeite om wat flesjes op voorraad te hebben. Zonde.

Pizza's smaakte prima, de calzone was goed gevuld en tenminste niet zo nat zoals zo vaak gebeurt. Top!

Toen ik ging afrekenen, werd net de nieuwe fust aangesloten. Dus de volgende gasten hadden meer geluk.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vanavond bij Scopri beland, op deze plek hebben een paar verschillende eigenaren het geprobeerd maar nu ziet het er goed uit. Ik had een heerlijke dorade filet met een knapperig korstje en het smaakte voortreffelijk! De pizza's uit de steenoven zijn ook heerlijk en de bediening is top. Snel, attent en heel goed met de kinderen aan tafel. De atmosfeer is prima door de sfeervolle inrichting en belichting! Prima Italiaans restaurant!
H-Gerritsen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Met ons gezin (8 volwassenen) er lekker gegeten. Het eten was goed maar de service om te huilen. De afgesproken tafel was bezet. Na 45 minuten wachten maar eens om de kaart gevraagd. Later nog maar eens gevraagd of de oven is uitgevallen. Nee hoor, was de enige reactie. Bijna drie uur na aankomst dan eindelijk het hoofdgerecht. Nog ruim een uur later konden we eindelijk aan het dessert beginnen. Maar gauw naar binnen gewerkt, maar dat drukte wel de gezelligheid. Als dan ook een andere fles wijn dan afgesproken op tafel komt eindigt de avond in mineur. Bij afrekenen een zeer sober excuus. Er waren onverwacht veel meer gasten. Maar ja, wij bespraken enkele weken eerder al dit etentje.