Science Centre NEMO

7,2
Voordelig
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een lunch, alles wat onze groep van 10 mensen geprobeerd hebben smaakte prima, personeel vriendelijk (zelfbediening). Interieur leek op een cafetaria. Lekker biertje en diverse wijnen waren aan de bar verkrijgbaar.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Afgelopen zondag bij de opening van het dak geweest. Wat een drukte! Ondanks dat, toch een tafeltje weten te bemachtigen. Op de kaart stond niks vernieuwends. De patat was heerlijk. Jammer dat je dan extra voor de mayonaise moet betalen. Daar houd ik niet van! Ook jammer dat de popcorn veel te donker was. Ik heb genoten van een lekker vers sapje en als toetje koos ik een heerlijke worteltjestaart. Het uitzicht was prachtig! Een beter uitzicht is in Amsterdam niet te vinden. Ik vond dat ik ontzettend veel voor mijn lunch moest betalen! Misschien ben ik niks gewend (ik kom niet uit de randstad), maar ik vond de gerechten duur. Zeker omdat het echt simpele gerechten zijn.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Wat een verbetering. Het heropende restaurant op de bovenste etage van Nemo is heel ruim en licht geworden. Mooi buitenterras. Helaas is het kinderbadje daar voor opgeofferd. Schitterend uitzicht op Amsterdam. Zelfbediening werkt goed. Genoeg keize. Ook patates frites.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Wat een toplokatie met kleine kinderen. Boven op het dakterras van Nemo is een mooi/veilig kinderbadje met volop waterspeelgoed. Ook schaakspel, 4 op een rij en meer. Ruime schone toiletten. Voldoende keuze eten en drinken. Zelfs patates frites. Normale prijzen. Op het terras loopt een vriendelijke dame die, ondanks de drukte, alles op orde weet te houden (kinderen corrigeren/stoelen recht zetten/speelgoed weer op juiste plek leggen).