Schuitendiep 70

9,7
9,6
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Perfect avondje uit eten! Alsof een goede vriend je een van zijn gerechten wil laten proeven en hoopt dat jij daar net zo enthousiast van wordt als hijzelf. Heerlijke smaken en erg goed personeel!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Sinds dit jaar een nieuwe eigenaar lazen wij op internet dus met wat reserves hier gaan eten. Zou het nog wel net zo zijn als vorig jaar...
We waren blij verrast! Het concept is nog het zelfde gebleven, gelukkig! We hebben heerlijk gegeten en werden de hele avond heel fijn geholpen door Marco. @Marco, je bent echt een topper, zeer gastvrij, super vriendelijk en je hebt verstand van wijn en spijs! Bedankt voor een heerlijk avondje.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Zeer aardige bediening, willen graag weten wat je van een gerecht vind, ongedwongen sfeer, heerlijk eten
Ruben T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Zeer fijn eetcafe met een erg goede en onderscheidende keuken en dito personeel! Ik ga hier graag nog weer eens eten. Zowel leuk met vrienden als een partner of familie.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heeeeerlijk gegeten en geweldige wijntjes
Marloes E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend gastvrije bediening! De chef vond het alleen best moeilijk om te horen dat niet alle gangen perfect waren en kwam, nadat hij na gang 4 verhaal kwam halen over onze kritiek, later op de avond ons toetje brengen met de vraag of de resterende gangen wel een beetje binnen te houden waren...
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een smaakbeleving die je nog lang bij zal blijven. Bijzonder vriendelijke en geëngageerde bediening. Iets teveel tafeltjes voor de ruimte die er is, dat is eigenlijk in contrast met de weelderigheid van de gerechten en de wijnen.
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Fantastisch eten, perfecte service en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Het verrassings menu van 4 gangen was vernieuwend, goed gebalanceerd en vooral erg lekker. Er werd prefect rekening gehouden met de wensen zonder afbreuk te doen aan de gerechten. Vriendelijke service met veel kennis over de gerechten. Voor deze prijs had ik deze kwaliteit niet snel verwacht. Echt een aanrader!!
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We hebben uitstekend gegeten, mooie en heerlijke gerechten, bediening begint ongevraagd direct met je-en- jij ???? maar is erg vriendelijk en attent.
Ester B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wederom fantastisch gegeten! Wat een geweldig restaurant is dit toch. Enorm kundig personeel. Heerlijk eten.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Uitstekende keuken met uitstekend personeel. Wat wil je nog meer!
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij hebben hier een heerlijk 4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement gehad. Alle gerechten en wijnen waren goed op elkaar afgestemd. Wij hebben genoten!
Anna A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Overheerlijk eten en geweldige service! De smaken waren allemaal perfect op elkaar afgestemd en de bediening enorm vriendelijk. Ik ga hier zeker terugkomen. Misschien alleen het interieur op een gegeven moment aanpakken maar de belangrijkste ingredienten zijn er al, het eten en de bediening :-)
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening. Goede uitleg bij de gangen. Porties compact, kwaliteit prima. Goede bijpassende wijn. Eetcafe doet geen recht aan de kwaliteit van de gerechten
Ruth E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Gerechten met liefde gemaakt. Helaas was het een avond dat we maar met een handjevol mensen zaten. Jammer want het is echt de moeite waard hier te reserveren.
Jan Hein M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Erg fijn gegeten, zes lekkere gangen met goede wijnen. Erg attent dat aangeboden werd de kaas te vervangen door een tweede zoete dessert. Zo kregen we beiden precies waar we zin in hadden.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Eten verrassend, bediening erg hartelijk, wijn heerlijk, inrichting sober
Fong-Chi W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Service is goed. Personeel is vriendelijk en professioneel.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk eten met bijzondere smaken. Goeie bediening. Gezellige sfeer. Complimenten voor de koks! De moeite waard, een echte aanrader!
Aileen D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
De titel ‘eetcafe’ doet onder aan de service en het eten. Het eten was erg goed en verrassend en enthousiaste bediening!