Schuim

Meer informatie over restaurant Schuim

Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Bij toeval binnengerold.
Wat een heerlijk apart tentje in het hart van Amsterdam.
Grappig interieur. Wandschilderingen. Meubilair lijkt zo van straat geplukt te zijn tijdens grof vuil en neergedumpt in de zaak.
Maar het klopt allemaal wel daarbinnen. Mengelmoes van dagjes mensen, toeristen en alternatief publiek. Heel relaxte sfeer.
Bediening is inderdaad ook apart. Je moet bestellen aan de bar anders zit je er een paar uur later nog met droge tong en lege maag.
Lunch was heerlijk. Royaal belegde uitsmijter en zelfgemaakte BOB kroketten waren top. Probeer als bierliefhebber zeker de IJ bok!
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Ik heb niet te veel om te zeggen. De plek was met een heel leuk decoratie en jij kan een koffie drinken of lunch hebben allebei. De muziek is heel leuk en het is een ontspanning plaats.