Schreierstoren

31-204288291

Meer informatie over restaurant Schreierstoren

Jelly87 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Heerlijk gegeten desondanks de drukte. De bediening was keihard aan het werk maar erg vriendelijk. Met het zonnetje, heerlijke eten en fijne service op een prachtige locatie een topmiddag!
FineTasting .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Samen met vriendinnetjes lekker een toeristische dag gehad, waarbij we van bekende plek tot plek gingen. Zo ook voor het eerst in de Schreierstoren, wat een gave locatie! Van binnen erg leuk ingericht, geheel in oude stijl. Op zich prima broodjes gegeten, denk alleen wel dat ze wat specialere broodjes kunnen doen....in ieder geval iets van lekkere robuuste broodjes in plaats van casino en witte bolletjes. Maakt het iets minder toeristisch ook :)
Ruud3112 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Vorige week heerlijk een lunch genuttigd met mijn vriendin. Broodjes waren super goed belegd
Zeker voor herhaling vatbaar