Schranserij de Olijke Tapper

Meer informatie over restaurant Schranserij de Olijke Tapper

• Terras
John S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Niet geweldig. De gerechten zijn kaal en simpel. Qua smaak oké, maar zeker niks bijzonders. Bovendien niet zo warm als het zou horen!
De bediening kwam erg gehaast over, maar liet lang op zich wachten.
Qua prijs zeker niet duur, maar mijns inziens toch te hoog, gezien de kwaliteit van het eten. Wij waren met z'n 2en, allebei sliptong; veel te doorbakken en droog.
Koffie erna was in orde, evenals de wafels. Al met al zullen wij hier echter niet nog eens komen denk ik.
Jacqlis .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Wij vonden dit geen toppertje. Ik vind het altijd jammer als ik na het eten bedenk dat ik het thuis beter klaarmaak... Dat is voor mij dus een reden om niet meer terug te komen. Ons voorgerecht was lekker, het hoofdgerecht viel heel erg tegen, wat een kale opmaak ook. Nee, wij komen niet meer terug.
Milano A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
we hebben der met familie gegeten, het restaurant was op dat moment aardig vol.
Ik heb "het vissertje"gepakt als voorgerecht en als hoofdgerecht de slibtong, en als toetje de brusselse wafel..
Ik vond alle gerechten lekker op smaak, goed klaargemaakt.
We hebben wel even moeten wachten maar ter compensatie kregen we stokbrood met knoflookboter.

De sfeer is optimaal, de bediening goed en de aankleding past wel bij de olijke tapper.