Schouwer Hoeck

Laone 32 4325 EL Renesse Nederland Kaart

Over restaurant Schouwer Hoeck

Op nog geen 300 meter van het Noordzeestrand

Voor jong en oud! Bij Schouwer Hoeck, aan de rand van de Zeeuwse badplaats Renesse, is iedereen welkom en die gastvrijheid voel je vanaf het moment dat je hier een voet over de drempel hebt gezet. Plof hier neer na een dagje luieren op het strand of na een dagje intensief winkelen in Renesse. Een welverdiende lunch of uitgebreid diner staat voor je klaar en vergeet ook zeker niet een blik te werpen op de heerlijke wijnkaart!

Meer informatie over restaurant Schouwer Hoeck

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 10:00 - 20:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
7,2
6,9
6,8
Voordelig
Hagendijk W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Leuke bediening. Ondank het feit dat de serveerster er alleen voor stond was de bediening snel en vriendelijk. De garnalen in alioisaus was lekker en goed pittig. De carpaccio was prima iets te nat misschien.. De biefstuk was lekker. Zoals een biefstuk moet zijn. De Kaat Mossel was een ware traktatie. Al met al een prima avond gehad tegen zeer billijke prijs.
Ronswa .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Bediening door Bo erg leuk en onbevangen. Tomatensoep was goed. Carpaccio lekker, maar wel wat "nat". Vegetarische pasta, biefstuk en mosselen waren gewoon lekker. Toetjes waren lekker en de kaat Mossel groot. Crème brulé was goed op een na: die was niet uigestijfd. Wafel voor in de plaats genomen. We waren met 2 stellen en 3 grote kinderen.
Thomasvandercammen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben prima gegeten. Het voorgerecht was heerlijk en goed warm. Het hoofdmenu was keurig verzorgd en ook warm. Het nagerecht was prima en lekker.
Het decor, speeltuin met veel kinderen is wat druk als je zelf geen kinderen bij je hebt maar de sfeer was goed.
Kees.gaaikema .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het is een restaurant geschikt voor groepen en gezinnen met kinderen. Buiten is een speeltuintje ingericht.
Er staat bijvoorbeeld een grijp-automaat in het restaurant waar kinderen een "verrassing" kunnen grijpen.
Het menu voor IENS-klanten staat op een A4-tje. 3 voor- 3 hoofd- en 3 nagerechten.
Het ziet er eenvoudig uit.
De locatie is m.i. aan modernisering toe.
Jacquelien13 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met 7 pers. n.a.v de AH restaurantactie wezen eten(5 volw. en 2 kinderen). 4 pers. van het keuzemenu v d actie en 3 pers a la carte. Goede malse biefstukken en heerlijke gebakken mosselen (niet gepaneerd met met paprika en ui, en dus niet vet) en daarna heerlijke toetjes. We hadden gereserveerd maar we konden toch zitten waar we wilden, in ons geval op het terras. Ondanks dat het erg druk was
was de bediening goed en vriendelijk. We zouden dit restaurant zeker aanbevelen als je met kleine kinderen gaat (er is een speeltuin) en verder is er gewoon een ongedwongen sfeer.
Het was voor herhaling vatbaar.
Marjon510 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Op zich helemaal niet slecht. Lekkere friet, lekkere vis, lekker toetje. Maar voor zo'n oersimpel drie gangen menu kan je echt geen 27.50 vragen, ook niet als de tweede gratis is. Bediening verliep chaotisch, ongeorganiseerd. Wel vriendelijke mensen maar ze hadden het duidelijk te druk. Ik zou hier nog wel een keer heen gaan maar dan gewoon voor een kopje koffie zodat de kids kunnen spelen. Dineren doe ik liever ergens anders waar ik meer waar krijg voor mijn geld.
Sylfokker .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De grote speeltuin voor de kinderen compenseerde veel! De bediening was redelijk. Er werkte veel jonge meiden die erg gehaast waren en een glimlach was ver te zoeken.
De biefstuk, de gamba's, carpaccio en nagerechten waren heerlijk. De mosselen waren een aanfluiting. Zonde voor een Zeeuws restaurant. Er zat zand in, de baardjes zaten er nog aan en ze waren taai. De dame van de bediening zei dat ze ze zo kreeg aangeleverd. Maar de controle ligt volgens ons nog steeds bij de kok en het feit dat ze taai waren heeft niets met de aanlevering te maken. Ter compensatie kregen we het kindermenu kado. Netjes opgelost voor dat moment maar wij gaan er niet meer eten.
Els-leon .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hadden via AH tweede menu gratis .Nou dat was dus slecht keuze uit 2 menu s.Daarbij is de bediening niet vriendelijk.Ook moesten we erg lang wachten tussen elk gerecht.Het nagerecht was het toppunt hebben minstens 45 minuten op moeten wachten.Ik zou dit restaurant niemand aanraden.Het had een leuk verjaardagsuitje moeten zijn maar is helaas anders gelopen.
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De ambiance is niet geweldig maar ja het is ook een speelplaats voor kinderen.
Het was een keuze menu voor de AH klanten de prijs was 27.50 per menu dus eentje gratis.
Het was op zich wel lekker maar zeker geen 27.50 waard.
Danischabril .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
het eten was wel goed , wij moesten wel lang wachten op het eten erg jammer, het personeel was ook niet heel vriendelijk..
leuke speeltuin voor kinderen dat wel.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016

mijn collega en ik waren heel tevreden over het eten en de bediening
dit was de tweede keer dat we bij de Schouwer Hoeck zijn geweest en we denken er over om dit restaurant zeker aan te bevelen bij onze andere collega,s en vrienden.
wij wensen jullie bij de Schouwer Hoeck veel succes met dit restaurant en tot de volgende keer
joke verwest-groenendijk en fannie willemse
Geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Langdurig wachten tussen de drie gangen. Het eten is ok. De service dient te worden verbeterd. Diverse excuses gekregen.
J.opstal .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Wat een sfeer en een gezellige bediening niks te gek en erg gezellig het eten echt een zaligheid, en voor die prijzen kom ik er zeker weer erg goed moet je heen gaan als je in de buurt bent

Jan
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het terras is prima gelegen naast de speeltuin. Perfect voor grootouders, hun kinderen en kleinkindern voor een etentje. Bediening heel aardig en het eten goed! De kinderen kunnen gewoon spelen tijdens het eten en in de gaten gehouden worden. Zodat de grootouders en ouders ook even tijd voor elkaar hebben.
Stef S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het eten was gewoon goed. Alleen ik kon wel een power napje maken tussen de gangen door. Duurde erg lang voordat je een volgende gang kreeg en dan was het nog niet eens druk. Maar verder was het eten goed.
Tinyenjan5 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
IK vond het heel goed de biefstuk was om te zuigen en de creme builee was ook heel erg goed
Mijn man had kaatje mossel maar is vannacht erg ziek geweest we weten niet of het daar aan heeft gelegen maar het is wel heel toevallig
Gonda G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten 4 volwassen en 4 kinderen alle gerechten goed kreeg zelfs vuurfontein op mijn ijs en personeel heeft gezongen voor mijn verjaardag 46 jaar geworden en genoten! Ongedwongen gezelligheid en cadeautje voor de kinderen super gezellige avond gehad
MariaVerhoeven1970 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Voorgerecht de gamba's in knoflook; was heerlijk. Ook het nagerecht de Kaat Mossel was prima. Eten en bediening was prima. Locatie vond ik wat minder; vooral gericht op kinderen met een speeltuin erbij
Karin12661 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wij waren in de schouwer hoeck met zes volwassenen en een kind het eten was heerlijk en ondanks dat t van de Iens aktie was waren de hoeveelheden normaal de bediening was erg vriendelijk en correct dus zeker een aanrader
Rensyz .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het was erg goed de rundercapatio was erg goed en de biefstuk ook aan de desserts kun je niet veel fout doen dat was met ijs ook erg lekker een echte aanrader.