Schouwer Hoeck

Laone 32 4325 EL Renesse Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Schouwer Hoeck

Op nog geen 300 meter van het Noordzeestrand

Voor jong en oud! Bij Schouwer Hoeck, aan de rand van de Zeeuwse badplaats Renesse, is iedereen welkom en die gastvrijheid voel je vanaf het moment dat je hier een voet over de drempel hebt gezet. Plof hier neer na een dagje luieren op het strand of na een dagje intensief winkelen in Renesse. Een welverdiende lunch of uitgebreid diner staat voor je klaar en vergeet ook zeker niet een blik te werpen op de heerlijke wijnkaart!

Meer informatie over restaurant Schouwer Hoeck

6,6

Jouw recensie over het restaurant Schouwer Hoeck

Paarapart H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Met de ah actie was het mogelijk om a la carte te kiezen, jammer dat de entrecote niet voorradig was. Maar de spare-ribs en snitzel waren ook goed en vooral groot. Het dessert viel iets tegen helaas was er ook geen vanille ijs met kersen te bestellen. De parfait was wel heel erg bevroren, en was moeilijk met de lepel te eten. Bediening was prima en zeer vriendelijk hiervoor ook de complimenten. Het was zeer rustig voor de vrijdagavond in het restaurant, ondanks dat de toeristen in Renesse nog wel aanwezig waren.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een aantal producten niet aanwezig. Laatste jaren niets aan interieur veranderd/vernieuwd. Vriendelijk personeel.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Leuke locatie bijna tegen de duinen van Renesse en toplocatie voor kinderen om te spelen.
Jeanet G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Personeel erg vriendelijk. Super plek voor gezinnen met kinderen. Gezellige sfeer. Kortom voor herhaling vatbaar
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wel leuk voor kinderen.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Meer een veredelde camping kantine maar vriendelijk personeel en voor kinderen tot ca 10 jaar aantrekkelijk. Wij zijn met een Ah actie er geweest. Zonder die korting zou 't volledige bedrag niet in overeenstemming zijn qua kwaliteit. Dan zou het te hoog geprijst zijn.
Lijda P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Was gewoon goed
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Een aanrader. Gegeten met de ah bonnen normaal krijg je dan een speciaal menu maar hier mochten we gewoon van de kaart bestellen ook een plus punt. We hebben veel reacties gelezen die echt ongegrond zijn we waren namelijk met z’n 6e dus allemaal verschillende gerechten maar echt alles was lekker. Zelfs de wafel met kersen ;)
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Vandaag heerlijk gegeten! Voorgerecht hadden we gamba's en ribeye carpaccio. Als hoofdgerecht de entrecote, zalmfilet, kabeljauw. Nagerecht: dame blanche, Ben&Jerry Cookie Dough en wafel kers-ijs-slagroom (aanrader) We vonden het personeel erg gastvrij en behulpzaam. We komen zeker nog eens terug!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Voldoet aan de verwachting, vriendelijk personeel, lekkere speeltuin voor de kids.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was super.maar zou er echt nooit meer terug gaan het duurde echt veels te lang personeel doet maar wat.je moet zelf gaan vragen of he drinken of eten mag bestellen
Mj R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
De bediening was zeer slecht
Ondanks dat we om half 7 gereserveerd hadden kwam ons voorgerecht pas na 45minuten
Het was wel druk deze avond
Misschien een tip om op elk terras serre en buitenterras een of meer bediendes te zetten
Nu liepen ze maar her en der
Geen idee wie als eerste aan de beurt was
Hier komen we.zeker NIET meer terug
bert S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Met de hele familie 8 personen(waaronder 2 kleinkinderen) gekozen voor de combi restaurant en speeltuin. De inrichting van het bedrijf is zeer gedateerd ( het deed me denken aan oost-europa in de jaren 90) vooral de toiletten en het binnenrestaurant. Nee, de eigenaar heeft verzuimd te investeren en mee te gaan met zijn/haar tijd.
Het eten was zeer matig en de prijs kwaliteitsverhouding was ernstig zoek.Bijvoorbeeld: 3 stukjes sate van een matige kwaliteit(daar tik je zomaar € 18,50 voor af).Plankje stokbrood € 5,75 en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Speeltuin slecht onderhouden. Nee, onder het mom...de toeristen komen toch wel, slaat de exploitant de plank volledig mis.
Daarnaast zijn de wachttijden abnormaal lang. Reken snel op 1 uur per gang.(leuk met kleine kinderen pffff)
De ligging van het restaurant, tegen de duinen aan, heeft zoveel meer potentie. Hier worden de klanten niet serieus genomen.
Organisatorisch was het een chaos, de bediening deed maar wat, zat geen structuur in! De bediening was zonder uitzondering wel super vriendelijk en behulpzaam, maar worden niet goed aangestuurd.
Helaas, iker niet meer van maken. Een sof! Een vervolg bezoek zit er zeker niet in!
T.P. K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
na ons gemeld te hebben voor de reservering mochten we een tafel uitzoeken, werden in korte tijd door 4 verschillende obers gevraagd naar drinken en eten, al het eten was erg slecht, met de warme wafel met kersen en slagroom als dieptepunt, je had een motor zaag nodig om de wafel te snijden, verder was een ober zeer onbeschoft en zeker geen pre voor dit restaurant. De andere obers waren behulpzaam en gaven onze hond een bak met water. Nooit meer naar dit restaurant!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Met AH menu actie geweest, eten was goed, personeel vriendelijk, moesten wat langer wachten op ons nagerecht, het was ook ontzettend druk
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Leuke oud-hollandse speeltuin voor de kinderen. De bediening s middags viel erg tegen. We zaten al een hele tijd en er werd niet gevraagd of we iets wilde drinken. Ook toen ons drinken al geruime tijd op was, werd er niet gevraagd of we nog iets wilde bestellen. Het was lastig om de aandacht van de serveerder te krijgen, die liep wat over het terras te dwalen, want druk was het niet. S avonds kwam er een attente en oplettende bediening bij. Ook toen mijn dochtertje haar knie had gestoten werd er snel ijs geregeld en gevraagd of het oké was,netjes! Het eten was beter dan verwacht, zeker na de recensies op de app. Gamba's, spareribs en pannenkoeken zijn prima te eten! En de salade was gevarieerd en met dressing. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon een simpele hap. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Keurig gegeten!!! Gezellige sfeer!
Cobie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
De prijs kwaliteit verhouding was zeer slecht.
Veel te duur voor wat er op je bord lag.
Harde friet , oude sla,
De saus bij het vlees leek uit een potje te komen.
Lang geleden zo slecht gegeten in een restaurant.
Frits P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prima restaurant, wel druk met omdat er een mooie speeltuin bij is , wij stoorde ons daar niet aan, het eten was prima, duurde wel vrij lang voor het op tafel stond, we komen er zeker terug.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Eten was goed, bediening matig. Leuke speeltuin voor de kinderen!