Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Vanavond, voordat we naar het toneelstuk Bloedverwanten gingen, hadden we gereserveerd in het Theaterrestaurant van het vernieuwde Agnietenhof. We waren al een paar keer eerder naar het bijzonder geslaagde mooi verbouwde theater geweest en waren benieuwd naar het restaurant.

Het restaurant werkt met een 'eenvoudige' kaart en de 'brigade' zorgt ervoor dat je op tijd klaar bent voor de voorstelling. We begonnen met een voorafje van een 'Proeverijtje' Chef's Choice van 6 kleine gerechtjes. Deze waren allemaal met zorg klaargemaakt en op een erg aantrekkelijke manier gepresenteerd. Leuke verschillende gerechtjes met verrassende smaken. Daarna kan je kiezen tussen vis, vlees of vegetarisch. Ik had een zeebaarsfilet en mijn partner de eendeborst. De zeerbaarsfilet lag op een bedje van quinoa (had dit nog nooit gegeten,...maar was erg lekker. leek een beetje op couscous, maar dan lekkerder) met diverse garnituren. De eendeborst met specerijenstroop was erg mals viel goed in de smaak. Mooie opmaak van de borden. Als nagerecht hadden we gekozen voor een kaasplankje. Diverse binnen- en buitenlandse kazen, stroop, suikerpinda's en notenbrood. Lekker met portje erbij. Na een dubbele espresso en netjes 10 minuten voor tijd klaar. Vriendelijke en vlotte bediening. Een perfect begin voor een leuk avondje uit voor een goede prijs. Zeker aan te bevelen. Wel van te voren reserveren en op tijd beginnen. We gaan dit zeker vaker doen!

Het restaurant zou wat mij betreft nog wel wat intiemer gemaakt kunnen worden met wat kunst tegen de lange achterwand en aparte lager hangende lampen boven de tafeltjes. Aan de andere kant....less is more... en de ruimte is zo wel flexibel aan te passen.
Bedankt voor deze mooie recensie en de tip, binnenkort gaan we een aantal grote foto's op de achterwand hangen.
SKB .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Onlangs zijn wij naar de theatervoorstelling van Hans Liberg in Schouwburg & Filmtheater Agnietenhof in Tiel geweest. Het theater is vorig jaar geheel verbouwd en heeft een moderne uitstraling gekregen waar ze nog jaren mee vooruit kunnen. Voorafgaand aan de voorstelling hebben wij gegeten in het theaterrestaurant op de eerste verdieping. En dat was genieten!

Na het aperitief werd een heerlijke proeverij van zes gerechtjes geserveerd. Vis, vlees en groentehapjes. Vooral de tonijn, in sesam gebakken, was erg lekker.
Als hoofdgerecht koos ik voor de zeebaarsfilet met een saus van tomaat en olijf. De vis had een perfecte garing, de garnituur was passend en vormde een mooi geheel op bord. Mijn man koos voor de eendenborsfilet en vond de combinatie van de zelfgemaakte specerijensiroop erg lekker.

Als dessert raad ik de chocolademousse, karamelcrunch ijs (!) met pistasche aan.
Een ware traktatie.

Kortom, een gezellig avondje theater begint in het restaurant van Agnietenhof!
Echt een aanrader. Ook de bediening was uiterst vriendelijk en kundig.
Bedankt voor deze prachtige recensie, heel fijn om te horen dat u genoten heeft!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Lange tijd niet meer geweest in het Agnietenhof theater. Gister avond daar een show gezien. Nieuw is het restaurant gedeelte waar wij gebruik van gemaakt hadden. Service was prima en eten was boven verwachting goed. altijd leuk een voorgerecht proeverijtjes. en de scholfilet had een prima garing gehad. dessert was weer een genot een feestje waard. Ik heb een hele gezellige avond gehad. ik ga hier zeker meer gebruik van maken.
Bedankt voor deze mooie recensie en fijn om te horen dat u genoten heeft!