Schortinghuis

Brinkkampen 1 9417 TC Spier Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Schortinghuis

Gezellig ingericht familierestaurant waar je voor een leuke prijs heerlijk kunt eten. Centraal gelegen in Spier met veel ruimte binnen en buiten. Prachtige serre, grote zalen en het restaurant heeft juist een intieme sfeer. Mooi menu waarop je zeker iets naar je smaak aantreft. Hier eten is genieten in Drenthe, gastvrije mensen ontmoeten en een vriendelijk ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’-ambiance. Lekker ontspannen met eerlijk eten en een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Schortinghuis

Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Irene C. T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prettige ontvangst en een erg uitgebreide menukaart!
Heerlijk gegeten!
Complimenten voor de serveerster en de kok!
Is echt voor herhaling vatbaar!
Riek D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk op het terras gezeten. Er was 1 erg goede serveerster, die alles prima in de gaten hield. Verder was de kwaliteit van het eten erg goed.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ontvangst was prima ,voorgerecht heerlijk mijn hoofdgerecht was prima mijn vrouw bestelde een biefstuk medium maar dit is behoorlijk lastig voor de kok.De eerste biefstuk was doorbakken, hier zei mijn vrouw iets van de mannelijke ober sloeg gelijk om in zijn klant vriendelijkheid. Daar na een nieuwe biefstuk gekregen maar deze was behoorlijk raw alleen aangezet, weer geklaagd.Weer terug .De ene klaar met eten de andere niet. Dessert daar in tegen was prima .Leuke tent bestel alleen geen biefstuk.
p.koops43 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten en aardige mensen in de bediening!! Voor herhaling vatbaar!! Aanbevelingswaardig voor vrienden, zullen we ook zeker gaan doen!
A S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Fijn restaurant, gezellig, ruimtelijk, gemoedelijk, prima ontvangst en lekker gegeten. Een heerlijk Drents stoofpotje....................dat smaakte naar meer!
John R. M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gekozen voor aantrekkelijk geprijst 3 gangen keuzemenu. Voorgerecht bestond uit gamba's, verwerkt in een heerlijke frisse slacompositie. Hoofdgerecht bestond uit Angus biefstuk. Rood gebakken, zoals gevraagd. Heerlijk mals vlees om te zuigen. Diverse groentes op het bord, w.o. zoete aardappel! Frietjes prima. Bakje met schijfjes aardappel v.z.v. schil overbodig en niet lekker.
Dessert aardbeienijs met kletskop. Zeer aangenaam. Als wijn, Riesling uit Oostenrijk gekozen. Zeer aangenaam. Karaf water werd bijgeleverd. Jonge dames in de bediening waren echte gastvrouwen. Die houden de Drentse gastvrijheid hoog.
guusvrij .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Voldoende keuze op de menukaart. Voorgerechten oogden goed. Mooie Carpaccio, en Duo Rode Mul/ Gerookte Paling (laatste had een stukje meer gemogen).Hoofdgerecht Heekfilet feestelijk en lekker. Black Angus Biefstuk, mooi stuk, was heerlijk mals en precies goed. Met een dessert van Hazelnotenijs met schuim een prima afsluiting naast de koffie.
Bediening vriendelijk en attent. Bedankt.
famdeweerd2011 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het was heerlijk, lekkere gerechten ( carpaccio rund, varkenshaas en black angus biefstuk daarna parfait en cheesecake) mooie juiste porties. Alleen zal ik de volgende keer vragen de saus bij de cheesecake apart te doen. Het Erfgoed kennen wij goed, daar is het leuk met onze zoon, Het Schortinghuis zonder zoon :-) :-)
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk soepje, de schnitzel was erg lekker en de bediening was erg goed!

Helaas hadden we in de sauna al gegeten dus we kregen niet alles op, de porties waren goed!
emjzuijdwijk .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Na 2 dagen al weer hier gegeten, zo goed vonden wij het. Of je nu vis of vlees eet, alles smaakt heerlijk en wordt heel leuk opgediend. De bediening top en sfeer gezellig. Prijs en kwaliteit is heel goed. Echte aanrader.
ajtemmink T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en hebben genoten van de enthousiaste bediening en van een kok die de sterren van de hemel kookt.....De prijzen van de wijn zijn terug gebracht naar een zeer acceptabel niveau
we komen zeker terug.
tkockelkoren7 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Via de ah restaurantactie hier gegeten. We wonen in het westen van het land, waren hier op vakantie dus dit restaurant was ons onbekend en we dachten: we zien wel wat het wordt. Nou, het was prima! Alles was van goede kwaliteit en we hebben heerlijk gegeten. De wachttijd was wat aan de lange kant en over de sfeer en het geluid kunnen we eigenlijk niets zeggen want we hebben buiten gezeten. Maar een absolute aanrader!
emjzuijdwijk .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. We kregen een mooi plaatsje in de erker, lekker licht en je kon nog naar buiten kijken ook.Het AH menu is een 3 gangenmenu voor € 32,50. Je kon kiezen uit een scala van gerechten. Zeer leuk opgediend en fantastisch van smaak. Voor deze prijs zit je heerlijk te eten. De bediening is vriendelijk en snel. Het restaurant ziet er gezellig uit. We komen zeker nog een keer terug.
Wout G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De kwaliteit van de gerechten was goed en passend bij de prijs. Dat wij toch "kan beter" hebben ingevuld kwam alleen door de belachelijk hoge prijs van een glas rode Merlot wijn van ruim €5. Die prijs stond in geen enkele verhouding tot de geleverde hoeveelheid en kwaliteit.
corien.baars B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Opnieuw lekker gegeten! De gerechten worden mooi opgediend. Je kan zelf bepalen wat je eet wat een voordeel is. Leuk vriendelijk personeel, kortom weer een fijn " uitje"

Corien
ydevries1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Eten was erg lekker, wat ik miste waren de gebakken aardappelen .
Een tip voor de keuken maak ipv patat ,gebakken aardappelen of doe dat als keuze voor de klant.
28jjwitteman .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
we hebben lekker gegeten in een goede ambiance. de huiswijn is van een goede kwaliteit.
de bediening is vriendelijk. geen lange wachttijd tussen de gerechten door.