Schortinghuis

Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Schortinghuis

Gezellig ingericht familierestaurant waar je voor een leuke prijs heerlijk kunt eten. Centraal gelegen in Spier met veel ruimte binnen en buiten. Prachtige serre, grote zalen en het restaurant heeft juist een intieme sfeer. Mooi menu waarop je zeker iets naar je smaak aantreft. Hier eten is genieten in Drenthe, gastvrije mensen ontmoeten en een vriendelijk ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’-ambiance. Lekker ontspannen met eerlijk eten en een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Schortinghuis

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00-21:00
Alle schoolvakanties 7 dagen per week geopend

Jouw recensie over het restaurant Schortinghuis

_Jan_ .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We zijn hier al meerdere keren geweest en deze keer met vrienden en familie en ook deze keer was het eten weer heerlijk en we hadden het erg gezellig, wij maar ook onze vrienden en familie gaan zeker nog een keer weer terug.
Dee S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, het was gezellig druk maar niet hinderlijk. En we hebben weer heerlijk gegeten.
Prettig dat een glas water gratis is.
harrieria .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het is goed toeven bij restaurant Schiftingshuis. Er is voldoende keuze in gerechten en ook de kwaliteit is goed. Ook is de bediening correct en vriendelijk. Voor een menu in het kader van de AH actie wordt 32,50 euro gerekend en dat is een redelijke prijs. De entourage van het restaurant is smaakvol en gezellig.
tjtmkoop .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten.! Alle gerechten prima. Fijne overzichtelijke kaart. Ruim voldoende porties .
Voor herhaling vatbaar. Het wijnaanbod blijft wat achter.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Boven verwachting gegeten! Aardige bediening! Sfeer was prima, inrichting netjes maar niet bijzonder, het eten verrukkelijk, goede kwaliteit producten en met veel aandacht bereid!
jannie.scholten .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
het eten was smakelijk en het wordt netjes opgedaan.prettige bediening.idee:i.p.v. 2 schaaltjes aardappelen 1 keer aardappelgerecht en 1 keer een salade
Ronny K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Kortom,het eten was super en de bediening ook en een mooie lokatie..wat wil een mens nog meer.
R R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vriendelijke bediening met aandacht. Leuke kaart. Gezellig druk. Stoofpotje was heerlijk. Meerdere keuzes in de open wijnen.
Kussentjes op de stoelen zou fijn zijn.
koopmans .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was prima. Het was de tweede keer dat we hier aten. Het voorgerecht (zalmcarpaccio) kan beter. In verhouding te weinig zalm t.o.v. de grote hoeveelheid sla.
a V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Gisteren met de AH bon bij Schortingshuis gegeten; eten was prima, vlotte en vriendelijke bediening en goede sfeer. Helaas bleek bij betaling dat we voor het menu een vast bedrag van €32,50 moesten betalen, ondanks dat we alleen maar een voor- en hoofdgerecht hadden gehad. Maakt niet uit, werd ons gezegd, ook al nam ik alleen een hoofdgerecht. Anders kon het er voor hen niet uit.Op deze manier betaal ik al gauw €8-10 meer voor het "gratis ' menu. Jammer, dit was teleurstellend.
a V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een leuk gezellig restaurant. Vriendelijk personeel, zou misschien efficiënter kunnen werken of meer personeel inzetten. De wachttijd voor de drankjes kan beter. Het eten is heerlijk. Dat geldt voor voor, hoofd als nagerecht. De biefstuk was perfect gegaard. De heek idem dito. De aardappelpartjes en frietjes waren ook zeer smakelijk. De groente was lekker en werd geserveerd op het bord naast het vlees/de vis. Het is zeker een restaurant waar we graag weer terug komen.
lubberts36 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben er samen met onze vrienden van genoten en zijn voornemens om nog een keer terug te gaan.
Wij werden hartelijk ontvangen en naar onze gereserveerde tafel gebracht.
Alles ging naar wens, het voor en hoofdgerecht was voldoende en het desert smaakte ons (we hadden verschillende) heerlijk.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk eten van een gevarieerde kaart in een sfeervolle ambiance met altijd vriendelijke bediening. Wij komen er graag.
Corrie N.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Al twee keer hier genoten van gezellig en goed eten. Leuk personeel. De eerste keer rustiger dan de tweede keer. Allebeide keren goede sfeer.
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij zijn in deze regio op vakantie en kwamen via de site uit bij dit restaurant. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Correcte bediening. Alles naar wens.
kees V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Was veel publiek van AH actie . Het voorgerecht kwam naar ruim half uur. Dat was wel lang. Eten was verder prima. Korting kwam niet in aanmerking omdat het 2e gerecht al gratis was. Drinken wel aan de prijs.
Jant P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
lekker gegeten....ik had biefstuk maar die vond ik te mals.....maar dat is persoonlijk..verder oke..lekker toetje..heerlijk carpaccio..
ajtemmink T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben weer genoten maar toch een aantal punten van kritiek want al hoe begrijpelijk ook, klopt het niet dat een menu wat regulier 27,50 kost nu voor de AH actie voor 32,50 word aangeslagen. Daarnaast is een glas wijn van 5,75 gezien het gebodene gewoon te duur.
We hebben grotendeels lekker gegeten maar was het de vorige keer het zout op de friet wat teveel nu waren de aardappels te zout.
Gewoon niet toevoegen aan friet en aardappels zou ik zeggen er staat zout op tafel voor de liefhebber.