Schortinghuis

Brinkkampen 1 9417 TC Spier Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Schortinghuis

Gezellig ingericht familierestaurant waar je voor een leuke prijs heerlijk kunt eten. Centraal gelegen in Spier met veel ruimte binnen en buiten. Prachtige serre, grote zalen en het restaurant heeft juist een intieme sfeer. Mooi menu waarop je zeker iets naar je smaak aantreft. Hier eten is genieten in Drenthe, gastvrije mensen ontmoeten en een vriendelijk ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’-ambiance. Lekker ontspannen met eerlijk eten en een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Schortinghuis

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00-21:00
Alle schoolvakanties 7 dagen per week geopend

Jouw recensie over het restaurant Schortinghuis

Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten! Op de kaart stond dat er patat bij de gerechten geserveerd word. Zelf hou ik meer van gebakken aardappels en deze werken er spontaan bij geserveerd. :))
Mar W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We gingen voor het tweede 3gangen menu gratis. AH actie. Heerlijk gegeten. Gambas vooraf, heerlijk. De black angus biefstuk was om je vingers bij af te likken. Sorbetijs van zwarte bessen en de eigengemaakte chocoladetaart helemaal goed. Mooie porties van alles. De bediening was kundig en vriendelijk. Meisje wat ons bediende was echt een horecatopper. Kortom een aanrader. Wij komen zeker terug!
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Deze keer overlegd met de buren om met de leukste deal hier uit eten te gaan, de menukaart is sinds de laatste keer helemaal veranderd, hierop missen we wel de gewone dingen zoals een schnitzel en kipfilet dit vinden een paar van ons jammer, maar we hebben heerlijk gegeten.
dickenhennieblok .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuk op gevangen en naar onze plek gebracht. Was zeer druk maar ze hadden alles goed in de hand. Goede uitleg waar we recht op hadden. Niet al te uitgebreide kaart, maar de keuze die ze hadden was zeer goed, houden zo.
Heerlijk gegeten, zeer goed bereid en vriendelijk personeel die steeds op het juiste moment kwamen om te vragen als er genoeg was en als het smaakte.
We komen zeker een keer terug.
Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuk restaurant waar we met AH hebben gegeten. Prima bediening en lekker eten.
Tips zouden zijn om wat te spelen te hebben voor kinderen en om de keuken nog wat te laten oefenen op een echt kinderijsje.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een heel leuk en goed restaurant. Alleen de houten stoelen mogen wel vervangen worden. Zit niet comfortabel. Bediening is erg vriendelijk.
lubberts36 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten was gevarieerd, we hadden ieder een ander menu en we waren het er met z"n allen over eens, alle opgediende gerechten smaakten heerlijk. Als er te weinig friet en aardappelen waren werd dit weer aangevuld.
Kwamen vragen of het goed smaakte en of het voldoende was. We komen hier vast nog wel eens terug.
Jeannet R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik was iets sceptisch door de negatieve recensies; mensen die de voorwaarden BETER moet lezen! Ook zonder de IENS actie een betaalbaar restaurant van goede kwaliteit met vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker weer!
A S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was al even lekker als de vorige keer. Nu andere gerechten gekozen. Wij zaten in de serre, achter aan. Daar was het heerlijk rustig, maar verder naar voren in de serre vond ik het erg lawaaiig/rumoerig. De akoestiek voldoet daar niet.
Bediening was goed, rustig en vlot. Het eerste getapte biertje meer schuim dan bier. Toen wij er wat van zeiden, werd het door de bediening niet opgepakt. Of misschien ook niet gehoord. De andere biertjes werden wel goed afgeleverd. Je kan bij het Schortinghuis goed terecht! Een aanrader.
corien.baars B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Als van ouds, lekker eten heel vriendelijk personeel kortom een restaurant om steeds weer naar terug te gaan.
Voor onze vrienden een ware verrassing.
Henk&Corien
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Prettig een keuze van de kaart te kunnen maken. Goede uitleg hierbij. Gezellige sfeer. Ruime parkeergelegenheid.
strokap .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
leuke ontvangst eten was uitstekend en voldoende nagerecht was ook zeer goed ,drinken niets te duur alles met elkaar zeer gezellig gegeten.
wij komen hier Zeker nog eens terug.
Dinant Nijverdal
ajtemmink T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Echt niets op aan te merken......PERFECT, zeker een aanrader. We hebben hier voor de derde keer gegeten met de AH actie. In eerder recensies nog wel eens wat kleine aanmerkingen naar voren gebracht fijn en bijzonder om te zien dat daar nu rekening mee is gehouden.
henniebork .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gewoon goed vriendelijk personeel en goede bediening we zullen er vast nog wel een keer naar toe gaan prijs en kwaliteit verhouding was ook prima.
Frits D.
Met AH aktie:
Hier konden we van de hele kaart kiezen. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen, die een goedkoop menuutje in elkaar draaien vanwege deze aktie.
Kwaliteit eten prima voor elkaar, goede porties. Snelle en vriendelijke bediening. De wijnkeuze kan beter, slechts 1 huiswijn in wit of rood.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, AH arangement, moest bijbetelen voor de Schweinehax, maar dat was logisch, heerlijk mals en fijne smaak. De biefstuk van Black Angus was goed gebakken, maar had een vreemde bijsmaak,jammer! Voor en nagerecht top.
_Jan_ .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het heeft niet echt de uitstraling van een bijgebouw van een kasteel. De (verwelkte) bloemetjes stonden in bierflesjes. Het eten was prima; zowel voor-, hoofd- en nagerecht was ruim voldoende. De biefstukjes waren zoals we ze wensten, medium en medium/welldone gebakken.
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We zijn hier al meerdere keren geweest en deze keer met vrienden en familie en ook deze keer was het eten weer heerlijk en we hadden het erg gezellig, wij maar ook onze vrienden en familie gaan zeker nog een keer weer terug.
Dee S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, het was gezellig druk maar niet hinderlijk. En we hebben weer heerlijk gegeten.
Prettig dat een glas water gratis is.
tjtmkoop .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten.! Alle gerechten prima. Fijne overzichtelijke kaart. Ruim voldoende porties .
Voor herhaling vatbaar. Het wijnaanbod blijft wat achter.