Schortinghuis

Dinsdag 11:00 - 20:00
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Nu al een paar keer heerlijk gegeten, leuke, vlotte bediening, gezellig restaurant. Wat ons betreft een aanrader. Ook erg leuk om er "lokaal" bier te kunnen drinken. Met mooi weer lekker buiten zitten.
Kuin .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Hier gegeten met een Royal Club bon (2=1) verrassingsmenu. Beetje bourgondisch aandoend restaurant, vriendelijk personeel, ruime porties, geen hoogstandjes, maar wel waar voor je geld.
Altenet .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Wij hebben al vier keer gegeten bij dit restaurant dus al wat 'ervaring'. Alle keren was het dik voor elkaar. Gisteren hadden we beide een tournedos van ossenhaas. Prima vlees, heerlijk mals. Zelfs de rauwkost wat er bij geserveerd wordt was lekker op smaak gebracht met o.a. rozijntjes en pijnboompitten. (daarnaast nog frietjes, aardappelpartjes en worteltjes/koolraap.
Wat zeker een pluspunt is, is dat er geen onderscheid wordt gemaakt in wie je bent of wat je bestelt. Wij hebben er gegeten via vakantieveilingen en in tegenstelling tot onze andere ervaringen was bij Schortinghuis alles tot in de puntjes verzorgd. Ook zonder bon gaan wij er zeker nog eens eten :-)
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
gezien de prijs lekker gegeten, ossehaas was goed pepersaus was wat minder, bijgerechten ok salade mag wat meer dressing. nagerechten heel eenvoudig, kan dus niet fout gaan. wat dacht u van een vlavlip.