Schortinghuis

Brinkkampen 1 9417 TC Spier Nederland Kaart

Over het restaurant Schortinghuis

Gezellig ingericht familierestaurant waar je voor een leuke prijs heerlijk kunt eten. Centraal gelegen in Spier met veel ruimte binnen en buiten. Prachtige serre, grote zalen en het restaurant heeft juist een intieme sfeer. Mooi menu waarop je zeker iets naar je smaak aantreft. Hier eten is genieten in Drenthe, gastvrije mensen ontmoeten en een vriendelijk ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg’-ambiance. Lekker ontspannen met eerlijk eten en een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Schortinghuis

grolschblond .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
heerlijk gegeten
goeie en nette service
leuke gerechten voor een mooi prijs
zeker de moeite waard
wij gaan er zeker nog een keer naar toe om wat anders te proberen
gerron .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heel lekker gegeten voor een gunstige prijs op een mooie lokatie.
Misschien kunnen ze overwegen om een schaaltje rauwkost bij het eten te serveren.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Op voorhand waren we al enthousiast over de menukaart. Alle gerechten zijn met veel zorg bereidt, dat is te zien en te vooral te proeven! Met name de Black Angus biefstuk is een echte aanrader. Personeel is erg vriendelijk. Het restaurant heeft nog steeds de vertrouwde sfeer. We komen snel weer!
Ludvig300853 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
2e Paasdag heerlijk gegeten bij Schortinghuis.. Het is gezellig en sfeervol, de bediening is vriendelijk en goed. De menukaart is verrassend en biedt een ruime keuze. Wij kozen voor gestoofde varkenswangen. Vond het wel een beetje eng klinken, nooit eerder gegeten maar het was verrukkelijk. De kok laat wel zien wat hij kan en waar hij trots op mag zijn. Heerlijk gaar en mals! Ik raad het iedereen aan. We komen graag terug want die gestoofde varkenswangen willen we zeker nog eens eten maar we zijn ook erg benieuwd naar de andere gerechten op de kaart.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Nu al een paar keer heerlijk gegeten, leuke, vlotte bediening, gezellig restaurant. Wat ons betreft een aanrader. Ook erg leuk om er "lokaal" bier te kunnen drinken. Met mooi weer lekker buiten zitten.
Kuin .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Hier gegeten met een Royal Club bon (2=1) verrassingsmenu. Beetje bourgondisch aandoend restaurant, vriendelijk personeel, ruime porties, geen hoogstandjes, maar wel waar voor je geld.
altenet .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Wij hebben al vier keer gegeten bij dit restaurant dus al wat 'ervaring'. Alle keren was het dik voor elkaar. Gisteren hadden we beide een tournedos van ossenhaas. Prima vlees, heerlijk mals. Zelfs de rauwkost wat er bij geserveerd wordt was lekker op smaak gebracht met o.a. rozijntjes en pijnboompitten. (daarnaast nog frietjes, aardappelpartjes en worteltjes/koolraap.
Wat zeker een pluspunt is, is dat er geen onderscheid wordt gemaakt in wie je bent of wat je bestelt. Wij hebben er gegeten via vakantieveilingen en in tegenstelling tot onze andere ervaringen was bij Schortinghuis alles tot in de puntjes verzorgd. Ook zonder bon gaan wij er zeker nog eens eten :-)
peter B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
gezien de prijs lekker gegeten, ossehaas was goed pepersaus was wat minder, bijgerechten ok salade mag wat meer dressing. nagerechten heel eenvoudig, kan dus niet fout gaan. wat dacht u van een vlavlip.