Schoonoord

- Din

7,2
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Het eten was ronduit slecht , koude uitsmijter . Het leek of hij opgewarmd was , maar niet goed . Hetzelfde voor de crepe met brie. Klacht bij seeveerster. Er kwam nieuw eten . Geen drankje of iets dergelijks voor het ongemak. Tweede ronde was warmer,maar echt de crepe kwam volgens mij uit de magenetron! De rand waar hij dubbel gevouwen was was hard. Ook weer gemeld aan de serveerster. Zij zou het melden bij de keuken! Prijs kwaliteit slecht en heel slecht eten dusM
C7312j .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gister voor de 2e keer gegeten in dit restaurant. We waren met z'n vieren. Drie van ons bestelden een pizza. Die zag er goed uit en smaakte heerlijk. Ik bestelde een lasagne met zalm en spinazie.
Werd op een onderbord geserveerd alsof het zeer heet zou zijn. Er was al een stuk uit het gerecht gesneden (controle of het nog smaakte? of het gerecht heet was?) Het gerecht was niet vers gemaakt , het was lauw, de zalm droog en smaakte naar een opgewarmde hap in de magnetron.
Klacht bij de serveerster neergelegd en die deed er niks mee.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Een uitstekend restaurant om in ongedwongen, gastvrije sfeer een zalige pizza te eten. Ze hebben erg lekkere varianten op de kaart staan en de pizzabakker is onovertroffen.
De gastvrouw is erg vriendelijk en de bediening, hoewel soms wat minder ervaren, altijd netjes en ze doen echt hun best. We komen hier regelmatig met de familie (en hond) en voelen ons zeer thuis, gaan altijd met een zeer voldaan gevoel weer naar huis. En de zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding helpt daar natuurlijk ook bij!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Bij het afhaalgedeelte 2 frietjes speciaal en 2 fricadellen speciaal besteld. HALF uur moeten wachten. Toen een jongen met 3 pizza's friet en snacks die zeker 5 minuten later binnen was al was geholpen, maar eens gevraagd waar onze niet al te moeilijke bestelling bleef. Na tig smoezen die volkomen onjuist waren moesten ze nog beginnen met bakken. En dan zo' n onbeschofte reactie. Wij komen er nooit meer.
Ger En Ria B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Wij waren er op een maandagavond. Hetwas redelijk druk. De bediening gewoon aardig.Het eten prima zeker als je naar de prijs kijkt .Het was alleen een beetje flauw.En wat de eigenaresse betreft die was gewoon vriendelijk en verre van onbeschoft zoals ik hier steeds lees. Het zijn natuurlijk wel heel oude recensies .Vandaar mijn recente ervaring .
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
heerlijk op t terras gezeten en genoten van een voortreffelijke pizza , eerder geweest voor een lunch of een diner, altijd goed! Niet duur, snelle service , we komen hier graag !
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Wij hadden al gehoord over de geweldige pizza's bij Schoonoord en gingen even spontaan eten. Ze hadden niets teveel gezegd. De pizza's waren echt super, goede bodem en zeer goed belegd. Frisse rucola eroverheen en heerlijke parmezaanse snippers. De wijn is prima, niets bijzonders maar wel oké. Mijn dochter had een pannenkoek met ijs en slagroom als toetje, jammer want dit leek een kant en klare pannenkoek. Terwijl vers zoveel lekkerder is. Maar goed dat was dan ook het enige dat ik zou kunnen aanmerken. Verder zeer aardige meisjes in de bediening. Gewoon goed eten voor een betaalbare prijs. Ik ga zeker nog een keer terug voor de pizza's.
Claire D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Wat een vreselijke tent. Eigenaresse was aan de telefoon al onbeschoft. Veel te weinig bediening en er komt nooit iemand vragen of je nog iets zou willen hebben. Daarnaast was het eten ronduit slecht. leek wel alsof alles uit blik kwam. Wij gaan hier nooit meer heen!!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Vriendelijke ontvangst en gastvrije gastvrouw (eigenaar?). Redelijk gezellig decor. Ik heb een soep en een pizza gegeten. Waren allebei redelijk. De bediening vond ik vriendelijk en met een goede intentie.
Marike D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Open,'gastvrij , gezellig en warm restaurant !
Wij komen er vaak en speciaal over uit Ede. We hebben het leren kennen via de Engelse veteranen die er jaarlijks komen tijdens de herdenking in September maar ook tussentijds twee keer per jaar voor de lunch als de Engelse gids Steve Elsey naar Oosterbeek kwam met jonge Engelse miitairen en Peter Clarke. Door ons intensieve contact met beide mannen,kwam ik hier en zijn wij prive veel in Schoonoord te vinden. Voor iedereen wat wils, sfeer is ongedwongen en een hardwerkend echtpaar met "hart" voor de zaak. Tijdens de Airborneherdenking is het zo ontzettend druk en is iedereen volledig paraat !! Heerlijk eten van dagschotel tot heerlijk menu en sinds kort is de barkaart uitgebreid met borrelhapjes en heerlijke crepes. Kortom, wat en waarvoor je komt, deze plek is niet over te slaan. Gastvrouw is heel persoonlijk, duizendpoot !!
Maikeg .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Schoonoord is het restaurant,waar je voor een betaalbare prijs,heerlijk kan eten!!!
De gastvrouw,haar man en het personeel zorgen ervoor dat je kan genieten van waar je op dat moment voor bij hen komt.
Van een heerlijke lunch tot een uitgebreide borrelkaart...tot een heerlijk diner!!
Gezellige sfeer,inrichting word regelmatig vernieuwd!!
Met de Airborne en festiviteiten rondom vieringen herdenking 2e Wereldoorlog,zorgen zij ervoor dat er zowel binnen als buiten door de gasten die dit bezoeken,heerlijk gegeten kan worden!!!
Ik kom er regelmatig en graag...dit komt door de inzet van gastvrouw,haar man en hun werknemers!!!
Ga zo door......en tot gauw!!
Focusje .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Het begin was goed, een lekkere tomatensoep die ook nog goed op temperatuur was.
Op het menu stond een grote schnitzel en dat leek me wel wat.
Achteraf bleek deze echt niet zo groot, maar ja, wat is groot.
Veel erger was dat deze schnitzel zo taai en droog was dat ik hem heb laten staan er melding van heb gemaakt bij de bediening, "ik zal het doorgeven" was de reaktie.
Dan verwacht je dat iemand bij je komt om e.e.a. uit te leggen, niets daarvan.
Bij het afrekenen vroeg ik of de klacht was doorgegeven, "nee, dat moet ik nog doen".
Op dat moment ging de eigenaresse zich er mee bemoeien( zij was regelmatig weg uit de zaak om bestellingen te bezorgen(!).
Erg onvriendelijk en totaal niet klantgericht gaf ze te kennen dat ik dan niet aan die schnitzel had moeten komen, zodat deze rechtstreeks terug naar de keuken had gemoeten, ze kon nu niets meer voor me doen dan deze niet in rekening te brengen. Geen sorry, geen "goedmakertje" in de vorm van een gratis kopje koffie. Nee alleen jou het gevoel meegeven dat het jouw schuld is.
Heb ik deze houding ergens anders al meer gelezen?
Ons zien ze daar niet meer terug.

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Het altijd weer plezierig om weer eens bij Schoonoord te eten als we in de buurt van Oosterbeek moeten zijn.
Gezellig eetcafé, pretentieloos, aardige bediening en bescheiden kaart. Maar altijd lekker. Wij begonnen met de dagsoep die vandaag gelukkig een lekkere aspergesoep betrof en wij vervolgden met de vegetarische keuze van flensjes ,gevuld met verse spinazie ,zontomaatjes en overdekt met gesmolten kaas. Gewoon lekker.Aan een kopje koffie hadden we genoeg als dessert.Ook deze keer zaten we in de ruime serre,mooi gezicht op het terras en het straatgebeuren,de bediening door het aardige meisje was uitstekend. We komen er graag terug.
Belero .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Zondagavond uit eten geweest met 6 personen voor de verjaardag van mijn vriendin.
Inmiddels was de pizzeria, waar we konden genieten van de deegkunsten van de authentieke Italiaanse pizzabakker omgebouwd tot afhaalbalie. We hadden gereserveerd en er stond netjes een tafeltje klaar.

Tipje: het pizzadeeg wordt elke dag vers gemaakt en op is op. Als je reserveerd voor een later tijdstip op de avond zoals wij dat gedaan hebben, zorg dan dat je vermeld dat je graag pizza wilt eten, zodat men ook wat deeg kan achterhouden/reserveren.

5x pizza en 1x calzone besteld van de kaart, maar ook aan een aantal persoonlijk wensen (voor mij extra pittig/spicy calzone) werd ook zonder problemen meegenomen en verwerkt.
De jonge bediening was alleraardigst en er werd regelmatig, maar niet te vaak, gevraagd of alles naar wens was en of er drinken/water karaffen aangevuld moesten worden.
Bij de afhaalbalie was het druk, dus hebben we een tijdje moeten wachten op de bestelling. Dit werd netjes gecompenseerd met een extra mandje brood.
Aangezien dit niet de eerste keer was dat wij gegeten hebben bij Schoonoord wordt mijn beoordeling ook gekleurd door de voorafgaande ervaringen die, aan de gekozen cijfers te zien, allemaal van hoge standaard waren.

Tot nu toe heb ik geen mensen boos zien vertrekken of slecht bediend zien worden, toch verbaas ik mij over het aantal slechte recensies die online te vinden zijn. Statistisch gezien klopt er niet van en voeg ik graag mijn positieve beoordeling toe aan de weegschaal.

Keep up the good work/food.

Tot de volgende keer,

Erik
ChantalH89 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Een eetcafe met historie. Heerlijke tournedos gegeten, goede wijn. Bediening was vlot en vriendelijk. Jammer dat de eigenaresse in haar gewone kloffie rondloopt, dat komt vreemd over. Prijzen gemiddeld.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Na een heerlijke wandeling hebben we daar allebeide een salade gegeten. Een salade met gebakken geitenkaas en honing en een vegetarische kaassalade met diverse soorten kaas. De bediening was aardig en het eten goed. Je moet het verkeer (je zit kort op de weg) voor lief nemen.
Mieke55 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Afgelopen zaterdagavond hier gegeten..de soep, die we kregen opgediend was bijna koud, de koteletjes waren uit gepietert, de patat! was erg vet!
De bediening was ronduit slecht..o.a. lang wachten op de drankjes. Het personeel kijkt niet goed rond en blijft bij de bar hangen! Ook is er naar mijn idee te weinig bedienend personeel.
Nadat we wat op en aanmerkingen hadden gemaakt, gedroeg de eigenaresse zich nogal onbeschoft, waardoor ons avondje uit niet een succes werd!
In ieder geval gaan we hier nooit meer eten, jammer want het is een leuke locatie, maar de klant is hier zeker geen koning!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Geluncht met kinderen op deze historische locatie. Vriendelijk ontvangst, daarna adequate bediening maar met te luide stem en gewoon onaardig. Lunchkaart niet veel bijzonders en zodanig dat er niet veel mis kan gaan. Standaard spiegelei met flauw fabrieksbrood. Appeltaart wel lekker. Bijzondere locatie door de bijzondere geschiedenis van het pand. Wel prima lunch voor onder een tientje maar dat is het.
Cornelia R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Schoonoord heeft de lekkerste pizza's van Oosterbeek!
Lekkere dunne knapperige bodem, lekker belegd.
Heerlijke huiswijn, en vooraf een lekker bord antipasti.
Harrymuts .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Verschrikkelijk slecht gegeten hier. (niet bij de pizzeria) te weinig personeel, slechte service (ze zijn te druk met pizza bezorgen) meloen wordt gesneden met het uienmes gatver dat proef je. Sorry het was echt slecht, aangebrand vlees, lang op drankjes moeten wachten. Hier ga ik nooit meer heen. Wees gewaarschuwd!