Schoolrestaurant Breitner

Vrijdag 10:30 - 19:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

JosineGeurtsen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Gisteravond met vrienden een 5 gangen kerstmenu gegeten in dit schoolrestaurant. Een kwaliteitsrestaurant had het eten niet kunnen verbeteren. Wij zijn kritisch. Heerlijke gerechten, verfijnde smaken en originele garnituren, wild, vis, zelfs de hertfilet- wellington was rose gebleven. De friandises bij de koffie konden we niet allemaal op maar zijn meegesmokkeld.
Het zeer gunstige wijnarrangement was erg goed gekozen. De namen opgeschreven.
Bediening was attent, vrolijk en zeer gemotiveerd.
Complimenten voor docenten en studenten die dit voor elkaar krijgen.........
Acaba .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
In verband met een afscheid van een collega met 18 personen gegeten in het schoolrestaurant Breitner. Eten was prima! Salade van krab met avocado en grote garnalen vooraf, hoofdgerecht eendenborstfilet met risoto en vergeten groeten en als dessert appel als taartje met amandelspijs en vanille-ijs. Heerlijk gegeten, alle gerechten smaakten uitstekend! De eendenborst was mooi rosé en niet droog. Vooral het dessert vond ik heel bijzonder. Bediening was goed, drankjes werd regelmatig aangeboden. Voor 13,95 per menu is de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend!
WimR .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Vandaag voor de eerste keer hier gegeten. Het menu is vast en kwam niet overeen met het menu gepresenteerd op de website. De kip schnitzel was veel te lang gebakken (dus erg droog) en werd geserveerd met slap gebakken patat en een kleine salade. Het is er niet duur, maar het is ook niet lekker. Het excuus was dat het studenten zijn in opleiding zijn.
Beste WimR,
Bedankt voor uw 'positief' kritische recensie. Het spijt ons dat wij u niet tevreden hebben kunnen stellen. Hetgeen wat u opgeeft als excuus is geenszins zo bedoeld. Het was daadwerkelijk de eerste keer dat er gekookt werd dit seizoen zoals ook aan u uitgelegd deze avond. Het menu wat u heeft gelezen zal wanneer ons restaurant officieel geopend is ook geserveerd worden. Wij wilden u niet teleurstellen en hebben daarom uw reservering geaccepteerd. Ik wil u als tip meegeven om voortaan niet te wachten tot u uw jas aantrekt met het melden van een klacht maar dat u dit meldt als deze zich voordoet. Op deze manier had het leermoment van zowel de gastheer/vrouw en de kok in kwestie ten volle benut kunnen worden.
Hopende op een tweede kans, tot ziens.

Reactie van proever:

Op de vraag “heeft het gesmaakt?” van de ober tijdens het afruimen van de hoofdmaaltijd, hebben wij beide aangeven dat de kipschnitzels veel te droog was. De ober heeft dit doorgegeven aan de kok. De kok heeft via de ober excuses gemaakt. Dus dat leermoment waar u het over heeft had plaats kunnen vinden. Op mijnvraag bij het afrekenen wat de overeenstemming was tussen het geserveerde en het beschreven menu, heeft U mij verweten dat ik het niet goed heb gelezen op de website. Het door mij gelezen menu zal pas volgende week wordt geserveerd, zoals u nu weer in uw respons aangeeft. Echter op dit moment (17-09-2015, 15:00 uur) staat nog steeds dat dit menu geserveerd zal worden in de week 39 van 14 t/m 17 september. Ik wil u ook een tip meegeven: Zorg er voor dat U weet wat op de website staat, voordat U klanten verwijt dat zij de website niet goed hebben gelezen.
Lagemaat8 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
De laatste week voor Kerst heb ik een heerlijk Kerstdiner gegeten in de "Kapel". Het was heerlijk en ik was oprecht verbaasd dat studenten zo lekker kunnen koken. Vooral de kreeftensoep is me bijgebleven.