Scholten

Bierstraat 4 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Scholten

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Clara H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Uitstekende tournedos met klassieke dame blanche toe, die hier overigens Wit Wief heet. Prijzen alleszins redelijk en een erg vriendelijke vrouw in de bediening. Klassiek schaaltje appelmoes, sla en frietjes als bijgerecht. En niet te vergeten de hemelse aioli bij het brood dat zonder vragen gebracht werd. En een karaf water uit de kraan werd ook zonder aarzeling geserveerd. Aanrader!
Tony M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
We hebben hier zalig gegeten, maar wat vooral opviel was de uitstekende bediening. Persoonlijk vind ik dat bijna nog belangrijker voor je eetbelevenis dan de gerechten zelf. Natuurlijk moet dat ook van prima kwaliteit zijn, maar ik vind het vooral fijn als er aandacht voor je is, ze in de buurt zijn als je iets extra wilt bestellen en het ook snel gebracht wordt. Niets zo irritant als een extra glas wijn die niet bij maar na het eten komt. Dat ga je hier niet meemaken, super attente bediening! Aanrader!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
War een heerlijke sfeer vanmiddag op het terras. Weer heerlijk gegeten met vrienden. Eten was weer prima en een perfecte bediening. Het is goed dat we het zo voor elkaar hebben in Lochem aan de Kleine Markt.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Hapje gegeten met drie personen bij Scholten omdat het Raedhuys vol zat die avond. Er was op moment dat we binnenkwamen een personeelsborrel gaande was voor enorme overlast zorgde. Aangezien we toch behoorgelijk trek hadden toch besloten te blijven. De inrichting van Scholten is laatste tijd wat veranderd maar nog niet helemaal af. De kaart bij Scholten is orgineel. Leuke gerechten uit de streek en specialiteiten van oudsher.We hebben gekozen alleen hoofdgerecht te nemen deze keer. Stoofpotje, hertenbiefstuk en oma's gehaktballen. Alles even smakelijk. Zeer attente gastvrouw welke excuses maakten voor overlast en gratis koffie aanbood.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
We hebben heerlijk gegeten bij eetcafe Scholten. Verrassende kaart met leuke gerechten die je niet overal tegen komt. Heerlijk gebakken lever en oma's grove gehaktballen hebben ons doen smullen. Het eten is duidelijk met liefde gemaakt. Geen typisch groothandelvoer zoals je zo vaak ziet. . De bediening is attent , vriendelijk en maakt tijd voor een praatje. Leuk hoor, zo zou je vaker moeten kunnen eten!
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Scholten is een mooie plek in Lochem met vernieuwt terras. Bediening was erg vlot en heel gastvrij. We hebben heerlijk broodje met Ribeye gegeten. Daarbij een lekker biertje in de zon, met als resultaat dat we nog een behoorlijke tijd zijn blijven zitten. Ik kom snel weer terug.
Zweerde .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Gezellig een avondje uiteten is er in dit eetcafé niet bij. Binnen een uur wordt er een driegangen diner doorheen gejast. Al je om 18.00 uur binnen komt lijkt alles er op gericht om de tafel nog maals te kunnen benutten. Zeker buiten het vakantie seizoen is dit niet gepast. Het door ons gekozen café menu is zeker zijn prijs waard.