Schnitzelparadijs

7,2
7,1
PaulBoer .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Met het gezin een schnitzel eten. De kinderen, mijn vriendin en ik verheugden ons op een lekker stuk vlees. Aangevuld met frietjes en groenten.

Op het bord bij de ingang wordt gesproken over 50 verschillende schnitzels maar toen we de kaart kregen bleken dat er 19 te zijn. Ze zullen de upgrades wel hebben meegeteld als ze het over 50 verschillende schnitzels hebben.

De drankjes gekregen en het eten besteld. Mijn hemel wat viel dat tegen. Goedkope supermarktschnitzels. Niks vers gepaneerd of platgeslagen stukken vlees. Alles standaard uit de diepvries. De pepersaus en de champignonsaus maakt mijn dochter van 9 ook net zo. Kwestie van het zakje goed lezen. De garni was koud, rauw en gewoon niet lekker.

Kortom. Nooit meer doen. Lekker aan voorbij gaan volgende keer gewoon weer iets anders uitzoeken op de boulevard. Het enige was dit "schnitzelparadijs" goed gedaan heeft is het hele spul prima ontdooid.

Frans G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Opeens trek in een schnitzel, dus naar het Schnitzelparadijs. Het menu van 15 euro met een kleine carpaccio en een dessert gelaten voor wat het was. Gewone schnitzel 10.95, 2.55 extra voor upgrade van 200 naar 300 gram, 3.00 extra voor de 'wereld'-variant, in dit geval Engels, met gebakken ei, kaas en champignons.
Het voorste gedeelte van het restaurant is een soort permanent overdekt terras c.q. serre. Het heeft de afgelopen dagen wat geregend. Het is hier vies muf, vochtig en er hangt een doordingende schimmellucht. Doorlopen dus tot het beter wordt. De bediening is geleend van de (gelieerde?) aanpalende Mexicaan. Wel vriendelijk, maar tillen hun voeten niet op.
De schnitzel is van de goedkoopste supermarktkwaliteit, ach was ik maar in Duitsland. Gelet op het grote aantal Duitse toeristen hier, zou dat toch een maatstaf moeten zijn. De champignons zijn te lang in de hete boter meegebakken en moddervet. Het ei lijkt eerder geblancheerd dan gebakken, met klonten kaas erdoor. Alleen geproefd, niet opgegeten.
Het bakje mayonaise is van het formaat 'sambal-bij?'
De groenten, een paar worteldeeltjes, stukjes broccoli, een brok paprika en een in drieën gesneden boontje zijn als je het netjes wilt zeggen 'al dente'. Op z'n Hollands: Halfrauw en hard.
Waar heb ik dit aan verdiend? Run like hell!
Arie Willem S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gisteren wezen eten in Schnitzelparadijs met groupon.Was goed eten verschillende soorten schnitzels kon je kiezen . Niet uit wereldschnitzels kon je kiezen .Maar keuze zat. Service
was ook goed. Leuk ingericht decor Oostenrijks /Duits.
Zullen nog wel eens gaan eten daar.
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Via Groupon gegeten (niet de 1e keer) De schnitzels waren weer voortreffelijk. Het interieur is echt wat je bij een schnitzel verwacht (Oostenrijks/Duits aangekleed)
Komen hier zeker terug!!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Deze week met een groupon voucher bij dit restaurant gegeten...
We konden uit alle voor en hoofdgerechten kiezen, ook de wereld snitzels die vlgs de actie niet meedoen.
Heerlijk gegeten voor heel weinig geld.
Lekkere caesar salade vooraf en een grote snitzel met goeie champignonsaus als hoofdgerecht.
Als toetje een bol ijs met slagroom + een creme brulee. En dat voor maar 12,50 bij elkaar!
De bediening was heel goed, lekker snel een erg aardig.
Hier komen wij zeker nog terug.
Theo N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
apart soort snitsel,,, soort ham of zo.... veel te weinig friet wel goed maar de mayo veel te zoet,
de 4 speciebonen en de 4 kwart worteltjes waren niet gaar en koud.

oke niet te duur... maar ja......
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Slechte bediening lang wachten (gasten die veel later kwamen kregen eerder eten)
Bediening wist niet aan welke tafel ze moesten zijn met eten en drinken kwam chaoties over
Eten prijs kwaliteit oke (wat kan je verwachten voor 10.95 )
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Het interieur brengt je snel in de sferen van Duitsland en Oostenrijk. Leuke houten tafels. De bediening was niet enorm supersnel, maar wel heel vriendelijk.
De schnitzels kunnen niet tippen aan die van Duitsland. De sauzen waren niet erg sterk. De frieten smaakten goed, maar de bijgeleverde groenten (een paar stukjes wortel en boontjes oid) sloegen nergens op. Het toetje was een appelstrudel, en de smaal van ok, maar de textuur van het gerecht niet.
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Hier met een Grouponvoucher gegeten. Het betrof een driegangen keuzemenu met als hoofdgerecht een keuze uit diverse schnitzels. Als voorgerecht kozen we carpaccio en de meloen met Serrano-ham. De rucola eroverheen was een beetje verlept, dat zag er niet zo smakelijk uit. De meloen met Serrano-ham werd geserveerd in een klein diep schaaltje. Omdat de ham nogal taai was en je dus een mes nodig had om te snijden, was de keuze van dat schaaltje geen succes. Dat mislukte jammerlijk. De schnitzels smaakten goed. Lekker knapperig en een goed formaat. We kozen 1x de peperroomsaus en 1x champignonroomsaus. Ik vond dat er in de saus weinig peperkorrels zaten en de smaak had net zo goed de champignonsaus kunnen zijn of elke willekeurige andere saus. De erbij geserveerde patat (mooie goudgele rakkers) en 2 soorten groenten waren minimale hoeveelheden, met name de groenten. Als toetje kozen we beiden voor de dame-blanche. Ook dat werd geserveerd in een klein glaasje, maar wel met heerlijk roomijs. Al met al geen culinaire avond in een nogal donker etablissement met niet zo comfortabele stoelen. Maar de 20 euro die we met de voucher er totaal (exclusief drank) voor betaalden was het wel waard.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Zoals de naam al aangeeft kom je hier voor een goede schnitzel. Deze schnitzel was dan ook ontzettend lekker: knapperig, smaakvol, vers en geserveerd met een lekkere saus. Ik had gevraagd of ik de saus apart kon krijgen omdat ik het zonde vind als mijn schitzel zompig wordt, en kreeg de saus keurig in een schaaltje erbij geserveerd. De frietjes waren ook erg lekker, evenals de tomatensoep die ik vooraf had.

Wat tegenviel waren de groenten en het dessert. De groenten bestonden uit letterlijk een handjevol smakeloze worteltjes en boontjes. Als dessert had ik de apfelstrudel de luxe, die met ijs, slagroom en vanillesaus geserveerd zou worden. De vanillesaus zat er echter niet bij, en toen ik de bediening hiernaar vroeg werd mij verteld dat dat "toch een beetje te veel van het goede zou zijn geweest"- nou, dat maak ik zelf wel uit... en het stond wel zo op de kaart! De apfelstrudel zelf bestond uit heel veel bladerdeeg en een klein beetje appel - helaas niet zoals een apfelstrudel hoort te zijn.

De bediening is vriendelijk maar niet erg correct (zoals bij de vanillesaus, maar bijvoorbeeld ook niet bedanken voor fooi en 20 minuten moeten wachten op een kop koffie). De sfeer is dan wel weer erg leuk: leuke schilderingen, gordijntjes en haardvuurtjes - echt een beetje de wintersportsfeer. De Duitse biertjes op de kaart zijn een leuke extra voor bij de schnitzel. Mijn Paulaner paste er goed bij - alleen jammer dat het glas smoezelig was.

Kortom: ik zou het absoluut aanraden om hierheen te gaan voor een heerlijke schnitzel met friet en een Duits biertje (voor die componenten een dikke 8), maar verder zonder al te hoge verwachtingen of wensen van de rest.
Mariekos .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Bij binnenkomst verwarring waar we konden zitten kregen een menu kaart. 5 minuten later bleekt dat we binnen moesten zitten vanwege de groupon.
menu gekozen, mee eten kleine 3,5 jaar geen probleem. Aardige bediening.
3 gangen groupon menu en als extra saladebar.

voorgerecht minicarpaccio en mini meloen met ham, was smaakvol, maar simpel.
hoofdgerechten pinda schnitzel en champignon schnitzel. Vond ze aan de dikke kant, maar vlees was mals. Champignons in de saus niet te vinden, maar smaakvol.
Weinig warme groeten, slap en niet knapperig. Wel lekkere frieten en verse saladebar.
Salades uit de bar smaakte naar kant en klaar salades net als de satésaus.
Lekkere en grote dame blanches als dessert en leuke kinderbekers die mee naar huis mag.

ambiance leuk en dito muziek, geeft gezellig sfeertje.
Door de saladebar, ambiance en aardige bediening beter dan een snackbar.

We hebben een prima avond gehad, maar kijken de volgende keer even verder,
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Wij gaan regelmatig via groupon naar het Schnitzelparadijs. Als voorgerecht carpaccio en tomatensoep. De carpaccio is niet bijzonder, maar wel aardig. De soep is gewoon lekker. De schnitzels zijn gewoonweg heerlijk. De groente erbij, is niet erg veel en beetgaar, vandaar dat we zonder groenten erbij bestellen. Mijn kinderen gaan graag hiernaartoe !!! De bediening is gewoon prima. Mensen die zeuren dat het ten niet is wat men ervan had gedacht... Tja, geef dan 150 euro meer uit, en ga in een luxe restaurant eten !!!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Met een Groupon voucher hier gegeten met de kinderen.
Het eten is voor die prijs echt prima. Lekkere schnitzels, voldoende variatie. Voorgerechten zijn klein, maar smaken redelijk.
Bediening is echter een tegenvaller. Erg welkom werden we niet geheten en we hebben 20 minuten moeten wachten om te mogen betalen. De jongen die onze tafel bediende was gelukkig wel erg vriendelijk en deed zijn best.
Als je een simpele maar lekkere hap wilt eten, ben je hier op de juiste plek, maar je moet wel geduld hebben :-)
Watermanaanzee .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Wij hebben met 3 volwassenen en een kind van 4 jaar hier met een groupon gegeten. Bediening was zeer vriendelijk en vrolijk. Lekkere schnitsels gegeten. ook de voorgerechten (iets kleinere porties voor groupon) en nagerechten waren heerlijk. Echt een aanrader voor een ongedwongen en "simpele" maaltijd.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Lekker gegeten daar..maar mensen Let aub op het totaal van je kassabon..als je het zelf met de hand narekend krijg je een heel ander eindbedrag..jammer dat ze op zo'n manier mensen beduvelen. .gaat me niet om de 2 euro maar op de manier waarop
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Leuke naam: Het Schnitzelparadijs, er worden zowaar schnitzels geserveerd van bijna 1 pond vlees. Helaas niet voor ons, 2 ons vlees is al meer dan genoeg. Wel graag op je bord krijgen wat je gevraagd hebt. 'n Kaasschnitzel met een smeltkaasje (Cheddar?) is niet echt paradijselijk, de schnitzel met pepersaus kan wel wat meer peper gebruiken. Aanrader is gebruik maken van het saladebuffet, hiervoor betaal je wel wat meer. De dames van de bediening deden hun best, daar niet van, de entourage hoort bij het "schnitzelparadijsidee". Voor een "vlugge hap" toch altijd beter dan 'n snackbar gezien de prijs-kwaliteitverhouding.
Fijnproeverxl .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Tja de prijs zegt al genoeg.... chaotische bediening.. lang wachten op je drinken.. zelfs als je wilt afrekenen moet je lang wachten, en heb nog nooit zoon droge schnitzel gegeten.. kortom welk paradijs?!
Emiel1993 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Gisterenavond hebben ik en mijn vriendin samen na een dagje Noordwijk gegeten bij het Schnitzelparadijs. Helaas niet zonder slag of stoot. We werden welkom geheten door een man die vroeg of we kwamen voor het Schnitzelparadijs of voor het Mexicaanse eten. Wij hadden gekozen voor het Schnitzelparadijs en kregen een plekje toegewezen. We bestelden gelijk onze drankjes en een mandje (vers afgebakken) brood met aioli. Toen wij onze drankjes en het brood, wat keihard en dus waarschijnlijk oud was, kregen vroegen wij of we in de zon mochten zitten. De man snauwde ons af en vertelde op een onvriendelijke wijze dat dat niet mogelijk was. Wij namen dit voor lief en mijn vriendin bestelde een carpaccio (als hoofdgerecht) en ik een schnitzel met satésaus. Na een tijd gewacht te hebben kregen we eindelijk ons eten. De carpaccio leek meer op een bad van dressing met een paar lapjes vlees erop en de schitzel zat vol met vet en was niet te eten. Ook hier kregen we weer wat "vers" brood bij. We hebben de ober erbij gehaald en gevraagd om een carpaccio zonder saus. Deze was iets lekkerder maar nog steeds niet top. We hebben na deze ervaring maar snel de rekening gevraagd. Op de rekening stond ook nog eens een fout. De fout hebben we van de rekening laten halen en snel betaald.
Proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Vandaag gaan eten met een Groupon. We gingen er met gemengde gevoelens heen aangezien ik de recensies op Iens gelezen had. Wij vonden de inrichting erg leuk. De blindenmuren zijn versierd met nep ramen met alpen uitzicht. We konden kiezen uit Oostenrijkse tapas. Het duurde erg lang voordat ze aan tafel kwamen en dat terwijl het restaurant bijna leeg was. Daarentegen werden alle gerechten vers gemaakt. We hebben meerdere rondes gedaan en alle gerechten waren even lekker. De bediening is echter niet erg geïnteresseerd en wist bijvoorbeeld niet wat de special van de week was.

Al met al vielen de kosten erg mee en hebben we heerlijk gegeten.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Geschrokken van de slechte recencies gingen wij naar Noordwijk, met een gevoel van wat kunnen wij verwachten. Het is 100% meegevallen geen culinaire hoogstandjes maar gewoon heerlijke gerechten. De soep was oke kippensoep met lekker veel kippenvlees erin, daarna de schnitsels heerlijke stukken vlees met een heerlijke saus erover. De groenten waren inderdaad wat aan de magere kant maar de saladebar maakte alles weer goed en dit voor een kleine vergoeding. Na het hoofdgerecht het toetje , wat zeker de moeite waard was. Al met al heerlijk gegeten en vriendelijk behandeld. Wij komen zeker een keer terug