Schnitzelparadijs

Meer informatie over restaurant Schnitzelparadijs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 15:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Schnitzelparadijs

Wesley K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Voor de prijs die op de Menu kaart staat hadden we geen gefrituurde schnitzel en groentes uit blik verwacht. Prijs en kwaliteit staat hier zeker niet in verhouding. Ook was de bediening niet vriendelijk en vroeg ons niet of we iets te drinken wouden. Voor dit geld hadden we meer van ons eten verwacht.
Toen we gingen afrekenen binnen in het restaurant was het er een grote chaos. Wij raden dit restaurant af.
anja2812 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Toen wij kwamen was het rustig en de service goed, toen het drukker werd werd de bediening en vriendelijkheid minder. Gaven de menu kaart over andere tafels heen aan. Bij het dessert werd er gelijk al gezegd ik kan de kaart geven maar hebben alleen dame blanch dus het is niet nodig dat ik de kaart geef.
Rachel G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Wij konden er helemaal niet eten met de ah uit eten bon, De eigenaar deed erg negatief over deze waardebonnen
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Personeel was erg onbeleefd. Bestek werd op tafel gesmeten,kaart in de handen gedrukt en vervolgens erg lang moeten wachten om te bestellen. (Toen ook nog geen drinken gehad)... een enorme afradee
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben met 16 personen het dagmenu genomen voor €15.-. dit is ons erg goed bevallen, snelle bediening en het eten kwam voor allemaal tegelijkertijd. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Monique
Stefan A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Restaurant was sfeer vol ingericht echt leuke uitstraling bij het strand, vriendelijk personeel, goed geholpen en snelle service. Eten was voor treffelijk zeker de moeite waard om nog een keer te gaan eten.
Lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
heerlijk gegeten alleen prijs op menukaart van de cactussoep klopt niet is in werkelijkheid 3 euro duurder en erdinger bier 50 euro cent
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
We hebben het menu genomen en heerlijk gegeten, snelle en leuke bediening. de prijs -kwaliteitsverhouding was goed. We komen in april nog terug met een grote groep!!!!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Schnitzels heerlijk, jammer dat ik geen 2e glas drinken kon bestellen omdat er schijnbaar geen personeel genoeg was. Dessert een grote teleurstelling; de warme apfelstrudel was nog bevroren en de warme vanillesaus ontbrak ook. Tel daarbij op dat het personeel in geen velden of wegen te bekennen was en ik te horen kreeg, toen ik bij de kassa mn beklag deed, dat ik dat eerder had moeten doen... Voor ik ontplofte heb ik maar betaald.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel lekker gegeten!
Bediening vriendelijk en heel relaxed alles onder controle!
Heel gezellige sfeer voelde Wij!
Ewa B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ben zeer tevreden over een ontvangst, service en de kwaliteit van de gerechten (zeer grote porties).
Het is aanrader voor redelijke prijs.
A.F.J. B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
De ontvangst was vriendelijk en we hadden al snel een drankje. Het eten duurde wat langer maar was erg lekker.
De caesar salade had wel erg veel dressing maar smaakte goed.
W D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We werden bijna niet geholpen moesten alles vragen. Meneer was drukker met zijn telefoon dan met zijn gasten. Eten was oke niet bijzonder. 1 keer volgende keer ergens anders. Stoelen zaten niet echt lekker. Opknapbeurt kan geen kwaad.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben hier met een Groupon voucher prima gegeten met z'n vieren, het was gezellig en met een buikje vol naar huis.
Het eten werd snel gebracht, alleen het tweede rondje drinken liet even op zich wachten.
We komen vast nog wel een keer terug.
Heleen N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Beetje oubollig en oud,maar eten prima!
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
2e keer, uitgenodigd door vrienden, nog even teleurstellend. Wie oostenrijkse of duitse schnitzels heeft gegeten kan niet anders dan teleurgesteld zijn. Het lijkt of de schnitzels bij een goedkope supermarkt zijn gekocht. Ok, het is goedkoop, maar ook een goede schnitzel hoeft niet duur te zijn. Bediening (oudere heer, eigenaar?) Was nors. Bijgerechten teleurstellend. Ik ken snackbarren die betere bijgerechtjes in menubox stoppen. Tent zonder bezieling, motto lijkt te zijn, zo goedkoop mogelijk aan toeristen verdienen, die komen toch nooit meer terug. Jammer. Tip: probeer er wat meer een feestje van te maken voor klanten en met goedkope ingredienten kan je echt wel betere schnitzels maken.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Hier wezen eten.. was redelijk niet bijzonder.. jammer dat ik op fb een recensie plaatste..die voor hun negatief was.. dat ik meteen geblokkeerd ben..
Het ging erover dat onze rekening niet klopte.. toen ik hem thuis handmatig ging narekenen klopte het Totaal bedrag helemaal niet.. er is met de kassa gesjoemeld.. ging maar om 2euro.. maar als dat bij iedere klant word gedaan.. dan tikt het wel aan
Toen ik erover opbelde gaven ze weinig feedback ..ik kon de 2 euro komen ophalen.. maar als je er ruim half uur voor moet rijden word het ook een duur kostenplaatje
Dus mensen rekenen aub je rekening na alsjeblieft.. we aten hier goedkoop met groupon.. maar zo proberen ze nog extra te verdienen op je drankjes..
PaulBoer .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Met het gezin een schnitzel eten. De kinderen, mijn vriendin en ik verheugden ons op een lekker stuk vlees. Aangevuld met frietjes en groenten.

Op het bord bij de ingang wordt gesproken over 50 verschillende schnitzels maar toen we de kaart kregen bleken dat er 19 te zijn. Ze zullen de upgrades wel hebben meegeteld als ze het over 50 verschillende schnitzels hebben.

De drankjes gekregen en het eten besteld. Mijn hemel wat viel dat tegen. Goedkope supermarktschnitzels. Niks vers gepaneerd of platgeslagen stukken vlees. Alles standaard uit de diepvries. De pepersaus en de champignonsaus maakt mijn dochter van 9 ook net zo. Kwestie van het zakje goed lezen. De garni was koud, rauw en gewoon niet lekker.

Kortom. Nooit meer doen. Lekker aan voorbij gaan volgende keer gewoon weer iets anders uitzoeken op de boulevard. Het enige was dit "schnitzelparadijs" goed gedaan heeft is het hele spul prima ontdooid.

Frans G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Opeens trek in een schnitzel, dus naar het Schnitzelparadijs. Het menu van 15 euro met een kleine carpaccio en een dessert gelaten voor wat het was. Gewone schnitzel 10.95, 2.55 extra voor upgrade van 200 naar 300 gram, 3.00 extra voor de 'wereld'-variant, in dit geval Engels, met gebakken ei, kaas en champignons.
Het voorste gedeelte van het restaurant is een soort permanent overdekt terras c.q. serre. Het heeft de afgelopen dagen wat geregend. Het is hier vies muf, vochtig en er hangt een doordingende schimmellucht. Doorlopen dus tot het beter wordt. De bediening is geleend van de (gelieerde?) aanpalende Mexicaan. Wel vriendelijk, maar tillen hun voeten niet op.
De schnitzel is van de goedkoopste supermarktkwaliteit, ach was ik maar in Duitsland. Gelet op het grote aantal Duitse toeristen hier, zou dat toch een maatstaf moeten zijn. De champignons zijn te lang in de hete boter meegebakken en moddervet. Het ei lijkt eerder geblancheerd dan gebakken, met klonten kaas erdoor. Alleen geproefd, niet opgegeten.
Het bakje mayonaise is van het formaat 'sambal-bij?'
De groenten, een paar worteldeeltjes, stukjes broccoli, een brok paprika en een in drieën gesneden boontje zijn als je het netjes wilt zeggen 'al dente'. Op z'n Hollands: Halfrauw en hard.
Waar heb ik dit aan verdiend? Run like hell!
Arie Willem S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gisteren wezen eten in Schnitzelparadijs met groupon.Was goed eten verschillende soorten schnitzels kon je kiezen . Niet uit wereldschnitzels kon je kiezen .Maar keuze zat. Service
was ook goed. Leuk ingericht decor Oostenrijks /Duits.
Zullen nog wel eens gaan eten daar.